Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leikin roolileikkejä palstalla, kysykää!

Vierailija
27.11.2014 |

Kun minulla ei ole muuta tekemistä tulen tänne av - palstalle leikkimään anonyymiä roolileikkiä. Kerron olevani vaikkapa rikosjurristi ja vastailevani kysymyksiin hetken ajan. Aloitusviestini otsikko on esimerkiksi

Olen narkkari, kysykää!

Olen rikosjurristi, kysykää!

Seurustelen miljonäärin kanssa, kysykää!

Petän miestäni, kysykää!

Pääsen roolileikillä hetkeksi ulos tylsästä elämästäni ja nautin palstalla saamastani huomiosta. Tiedän, että näitä pidetään usein provoina, josta syystä aloitan yleensä useamman samanlaista hieman eri kellonaikoina. Vastailen lähinnä siihen keskusteluista, joka alkaa kerätä kommentteja. Muut jätän huomioitta tai niille, jotka haluavat esittää olevansa ap. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsorppa kaikki kyssäripyssäri - mussukkani! Ollut kiirettä enkä ehtinyt palstalle pitämään hauskaa. Ehkäpä jo illalla kohdataan.

Kysy kun tarjoudun vastaamaan, siitä pidän niin että pulssi kiihtyy ja hiki nousee pintaan. Pidetään yhdessä hauskaa ;=) 8=) 8=D 8=O X=)

Vierailija
24/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on Arvuuttaja? Huhuu?

Vierailija
25/25 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitäänkö hei sellaista leikkiä, että mä laitan näitä kysykää aloituksia palstalle ja saatte arvata mitkä niistä ovat minun tekemiäni. Minusta on moneksi eli kirjoittelen erilaisilla tyyleillä.