Leikin roolileikkejä palstalla, kysykää!
Kun minulla ei ole muuta tekemistä tulen tänne av - palstalle leikkimään anonyymiä roolileikkiä. Kerron olevani vaikkapa rikosjurristi ja vastailevani kysymyksiin hetken ajan. Aloitusviestini otsikko on esimerkiksi
Olen narkkari, kysykää!
Olen rikosjurristi, kysykää!
Seurustelen miljonäärin kanssa, kysykää!
Petän miestäni, kysykää!
Pääsen roolileikillä hetkeksi ulos tylsästä elämästäni ja nautin palstalla saamastani huomiosta. Tiedän, että näitä pidetään usein provoina, josta syystä aloitan yleensä useamman samanlaista hieman eri kellonaikoina. Vastailen lähinnä siihen keskusteluista, joka alkaa kerätä kommentteja. Muut jätän huomioitta tai niille, jotka haluavat esittää olevansa ap.
Kommentit (25)
Tsorppa kaikki kyssäripyssäri - mussukkani! Ollut kiirettä enkä ehtinyt palstalle pitämään hauskaa. Ehkäpä jo illalla kohdataan.
Kysy kun tarjoudun vastaamaan, siitä pidän niin että pulssi kiihtyy ja hiki nousee pintaan. Pidetään yhdessä hauskaa ;=) 8=) 8=D 8=O X=)
Leikitäänkö hei sellaista leikkiä, että mä laitan näitä kysykää aloituksia palstalle ja saatte arvata mitkä niistä ovat minun tekemiäni. Minusta on moneksi eli kirjoittelen erilaisilla tyyleillä.
Roolileikit ovat kivoja. Tulkaa kaikki mukaan!
http://www.vauva.fi/keskustelu/4328692/ketju/petan_miestani_usein_kysyttavaa