Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mariia.

Vierailija
11.11.2014 |

Olen 35 ja 12 vuotta sitten tapasin mieheni baarissa, naimisissa 9 vuotta. Hän on alkoholisti mutta hyvää perussuomalainen mies, itsepäinen ja mulkku. Pari vuotta sitten tuli avioero mutta olen jäänyt asumaan hänen kanssa tuttu ja turvalinen tunnen takia. Vällitän hänestä paljon kutten hän minusta, mutta ollan niin erilaisia ihmisiä. Menimme tämän vuonna taas naimissin 2 vuoden eron jälkeen. 

Vuonna 2008 tapasin toinen mies ja suhde oon jatkunut kohta 7 vuotta, hän odotta että aloitan uusi elämän hänen kanssa ulkomaaille. Todella kiilti ja hyvä mies, romantinen ja mahtava seksi hänen kanssa, eli meilkein kaikki hyvin paitsi jotain pidättää minua oleman hänen kanssa, en tiedä mitää. Ei kumpikään on valmis lopumaan toisiamme.

Toki haluaisin aloita uusi elämä uuden ihmisen kanssa, mutta en tiedä mitä haluaisin tehdä. Miehenin kanssa ei edes lapsia ole hänen juominen takia. Pelkän että menetän kaikki mitä olen saanut tähän asti, talo, autot, säästöt.

Haluaisin lapsia, löydä oma paikka......en tiedä mitä minun pitäsi tehdä. Yksin eläminen on todella vaikea rahallisesti.

Neuvoja tarvitsen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla