Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asioissa koet olevasi erilainen verrattuna enemmistöön oman ikäisistäsi?

Vierailija
15.11.2024 |

Missä asioissa ajattelet tai teet toisin? Ja ikäsi. 

Muut (suunnilleen samanikäiset) painaa alanuolta, jos hekin ajattelevat/toimivat samoin (eli heihin verrattuna ei ole poikkeavaa käytöstä), ja ylänuoli jos vastaaja toimii heidänkin mielestään erilailla kuin itse/muut ikäisensä.

(lukekaa ohje uudelleen, että tulee oikein). 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään kiinnostunut new age - jutuista. Siis kristallit, tarot-kortit, energiahoidot, äänimaljat, joogat, mitä näitä nyt on.

N43

Vierailija
2/15 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä mielikuvitus ja olen erittäin idearikas. Innostun helposti lähes kaikesta. Rakastan pyyteettömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan haaveillut omakotitalosta, kerrostaloasuminen on aina ollut mun juttu.

Noin nelikymppinen 

Vierailija
4/15 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa. Huono keskittymiskyky.

N40

Vierailija
5/15 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias nainen, en ole parisuhteessa, enkä deittaile, etsi kumppania, tai muutenkaan hakeudu etsimään seuraa.

Vierailija
6/15 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvä mielikuvitus ja olen erittäin idearikas. Innostun helposti lähes kaikesta. Rakastan pyyteettömästi.

Ikäsi? Tietynikäiselle aika normaalia, tietynikäiselle ei ehkä niinkään... Nyt vaikea siis painaa kumpaakaan nuolta kohdallasi. 

Vierailija
7/15 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 v ja minulla ei ole eikä ole koskaan ollut omistusasuntoa, enkä ole sellaista edes halunnut. 

Vierailija
8/15 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla ajattelen vastavirtaan enemmistöön peilaten. Innostun ehkä keskimääräistä ikäistäni enemmän uusista asioista; tietotekniikka, sähköautot jne.

M58

Vierailija
9/15 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen notkeampi ja liikun varmemmin kuin ikäiseni 60-vuotiaat.

Vierailija
10/15 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on naisystävä ja haluamme molemmat lapsen.

Vierailija
11/15 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKESSA TÄSSÄ:

Kun puhutaan parisuhdeväkivallasta niin kysykääs millainen yhteiskunta meille on muodostettu - se ei ole muodostunut itsestään vaan poliittisilla päätöksillä ja niillä arvoilla, joihin ihmiset on kasvatettu nyt sukupolvesta toiseen. Nyky-yhteiskunnan arvot EIVÄT ENÄÄ OLE kristilliset arvot, joihin ENNEN KASVETTIIN JO LAPSESTA. NE ON TÄYSIN HEITETTY ROMUKOPPAAN ja yhteiskunnastamme tulee koko ajan yhä maallistuneempi ja ihmisistä ateisteja! Sellaisessa maailmassa vallitsee himot, joihin kuuluu rahan ja seksin himot! 

Kun puhutaan parisuhdeväkivallasta niin kysykääs millainen äitisuhde on takana? Eikä vain vanhempien avioliitto esimerkkinä? Kysykää miksi miehet raiskaavat?

Kun puhutaan parisuhdeväkivallasta niin kysykääs liittyykö suhteeseen abortit vastoin miehen tahtoa tai tietämättä? Miksi mies lyö raskaana olevaa? Oletko tullut lyödyksi / lyönyt?

Kun puhutaan parisuhdeväkivallasta niin kysykääs onko meistä tullut h-a ja h-apukkeja? Kaiken maailman irtoseksi tuhoaa meidät ja kaikki ihmissuhteemme! Sekä tytöt että pojat saavat meistä naisen ja miehen mallin ja oppivat tommoisen itsetuhoisen käytöksen. Tämmönen taustamme vaikuttaa meissä kun pariudumme oikeasti tärkeän ihmisen kanssa emmekä pääse eroon teoistamme ja taustastamme. Kunnon miehen maailmaan ja päähän ei mahdu että hänen naisensa on tai käyttäytyy kuin joku h-a. Perinteisesti jotkut h-apukit eivät ole olleet arvostettuja mutta nyky-yhteiskunnassa pyörii joku kummallinen kullikarusselli jossa joistakin miehistä tehty pelkkiä siittäjiä ja toiset jääneet yhteiskunnan ulkopuolelle. KUNNON MIEHELLE KUULUU PARISUHDE ei elämä sinkkuna! MIEHET: RYHTYKÄÄ KUNNON MIEHIKSI JA SOPIVIKSI AVIOLIITTOON JA LASTEN ISIKSI!

Ihmisen keho on pyhä eikä sitä kuulu jakaa usean kanssa. Sikiäminen on pyhä tapahtuma joka tapahtuu naisen kehossa. Miehen ja naisen  kehot kuuluvat toinen toisilleen! Näin Raamattu, mutta senhän yhä  useampi heittänyt ja heittää roskakoriin. Raamattu ei alista naista minnekään hellan ja nyrkin väliin vaan mies ja nainen ovat toistensa kumppaneita. Sille emme voi mitään että olemme syntyneet joko mieheksi tai naiseksi ja sellaisena meillä on omat roolimme sukupuolielämässä - ja yhteiskunnassa. Miehen valta on suoraa ja naisen valta on välillistä, mutta nyt naiset haluavat tämän suoran vallan.

On väärin että nainen parisuhteessa laitaa lapset miehen edelle! Jos mies ykkössijalla niin se ei olleenkaan tarkoita että lapsia ei rakastettaisi ja niistä huolehdittaisi vaan aivan juuri päinvastoin. Lapset ovat yhteisen rakkauden ja suhteen osoituksia ja kumpikin puoliso välittää heistä. Tämä että lapset syrjäyttävät partnerin johtaa siihen että pariskunta vierautuu. Monesti lapset on tuolloin luultavasti hankittu suhteeseen, joka on jo alusta jotain muuta kuin se aivan oikea suhde. 

Yhteiskunta ei enää saa painostaa parisuhteisiin ja lasten saamiseen vaan NYT TARVITAAN SINKKURAUHA kun ihmisille ei löydy enää sopivaa partneria. Yhteiskunta voisi myös olla sellainen että sinkkupariskunnat voisivat joskus 'auttaa' perheitä, jotka tarvitsevat tukea ja 'apua' lastenhoidossa. He vosivat ottaa lapsia luokseen esimerkiksi viikonloppuisin ja näin lapset saisivat esikuvia myös muista parisuhteista kun enää ei ole suurperheitä, ihmiset - ja lapsiperheet - kaikki ypöyksinäisiä!

Panostaako vai painostaako yhteiskunta mielestäsi parisuhteisiin ja lasten 'hankkimiseen'?  Lasten saamiseen ei oikein voisi painostaa! Kristinusko ei painosta parisuhteeseen. Raamatussa sanotaan mm että kaikki eivät ole soveltuvia, toisen on maailma tehnyt soveltumattomiksi jne... 

Vierailija
12/15 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias. Ainoa lapseni on jo 20-vuotias ja asunut omillaan jo 4 vuotta. 

Vierailija
13/15 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sateenkaariperheellinen.

Viiskymppinen nainen

Vierailija
14/15 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40-vuotias. Ainoa lapseni on jo 20-vuotias ja asunut omillaan jo 4 vuotta. 

Olen 52. Esikoinen täyttää talvella 34. Hän on asunut pian 15 vuotta omillaan. 

Vierailija
15/15 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rauhallinen, harkitsevainen, analyyttinen mutta rento. En draamaile, eivätkä tunteeni vaihtele rajusti, olen perustyytyväinen. Tuntuu ainakin että ikäisteni naisten joukossa olen harvinaisuus. En suinkaan siis ainoa enkä mikään uniikki lumihiutale, mutta vähemmistöä näiden räväköiden, impulsiivisten, ja voimakkaasti tuntevien naisten joukossa. 

Nainen 40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän