Menin kutsumaan porukkaa meille itsenäisyyspäivänä. Nyt ei huvita.
Miks mun piti mennä ne kutsumaan?! Rahat loppu joten tarjoiluihin ei oikeen olis varaa.
Ei myöskään huvita.
Mitä tässä tekis?
Kommentit (16)
No et varmasti "sairastu". Olisi todella törkeää pilata toisten ilta valehtelemalla aamulla että oot kipeä.
Ilmoitat heti huomenna joko suoraan, että tulit katumapäälle tai keksit jonkun kunnollisen valheen. Ehtivät kehittää muuta menoa jos haluavat eivätkä turhaan odota bileitä luonasi.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:58"]
No et varmasti "sairastu". Olisi todella törkeää pilata toisten ilta valehtelemalla aamulla että oot kipeä.
Ilmoitat heti huomenna joko suoraan, että tulit katumapäälle tai keksit jonkun kunnollisen valheen. Ehtivät kehittää muuta menoa jos haluavat eivätkä turhaan odota bileitä luonasi.
[/quote]
Sairastut nyt johonkin niin maan kerpeleelliseen tautiin, joka kestää kaks viikkoa.
Joo mikään ei oo tylympää, kun ilmoittaa samana päivänä ettei joku sovittu meno/juttu onnistukaan. Eihän niille mitään mahda, jos oikeasti sairastuu, mut sun tapauksessa kehittäisin jonkun paremman tekosyyn ajoissa.
Joo en halua "sairastua". Pitäisikö pyytää työvuoroa sille päivälle? Vajausta on kuitenkin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 21:07"]Joo en halua "sairastua". Pitäisikö pyytää työvuoroa sille päivälle? Vajausta on kuitenkin.
Ap
[/quote]
No jos ei sua itseäsi haittaa olla itsenäisyyspäivänä töissä...
Noh, mulla joskus sama fiilis, mutta sitten on kuitenkin kivaa kun ne ihmiset tulee. Ihmiset tulee kuitenkin sun takia, ei katsomaan miten siistiä teillä on tai miten hienot tarjoilut. Voitko ehdottaa, että kaikki tois jotain syömisiä, niin sulla ei menis niin paljon rahaa?
Meillä on pippalot, lähetä vieraasi meille. Vois olla ihan kivaa juhlia isommlla porukalla :-)
Toi duunihomma voisi toimia hyvin. Ei tartte kertoa, että itse pyysit ylimääräistä työvuoroa :) Harmitus jäisi mahdollisimman vähäiseksi kaikille osapuolille, tuollaiset on "yllätyksiä", joihin ei vaan voi varautua. Minkäs teet kun vajaamiehitystä pukkaa ;)
Minut+kaverini on kutsuttu itsenäisyyspäivänä kylään. Tarkoitatko meitä?! Sano suoraan :) Jos pidät meitä ystävinäsi, voit luottaa siihen että ymmärretään <3
Mä en voisi käyttää duunia tekosyynä, vaikka olenkin vuorotyössä, ja myös viikonloppuisin. Mutta itsenäisyyspäivä on aina ollut vapaa, joten paljastuisin heti valehtelijaksi :-).
Ja ihan yllättäen rahat loppui? Ja ihan yllättäen ei huvitakaan? Taidat olla joku pipo?
Kavereit arvostaa totuutta ja hyväksyy sen ettei aina jaksa!
Kannattaa panostaa ystävyys suhteisiin. Muuten huomaa jossain vaiheessa ettei niitä enää ole.
Mietipä vielä! Edukasta punkkua, pientä naposteltavaa tapaksena, katso Lidlin tarjoukset. Kuoharia alkujuomaksi.
"Sairastut" edellisenä yönä vatsatautiin.