Pelastaisitko tulipalosta lemmikkisi vai miljoona euroa käteisenä?
Toisessa huoneessa miljoonan euron edestä kahisevaa ja toisessa rakas lemmikki, kumpi lähtisi mukaan jos vain toisen voisi pelastaa.
Kommentit (174)
Rahat tottakai. Ne jotka väittää pelastavansa lemmikin ovat tekopyhiä.
Saisinko tosiaan pitää sen miljoonan? Ei todellakaan ole tuollaista määrää omaa rahaa :D
Raha on rahaa, ei elävää ja mahdollista hankkia lisää. Lemmikki on elävä, rakas perheenjäsen. Lemmikin pelastaisin tietenkin.
Tietenkin rahat! Uusia lemmikkejä saa miljoonalla.
Kannattaisi lopettaa se eläimien inhimillistäminen!
Lemmikkini, koska minulla ei olisi miljoonaa euroa huoneessa vaan pankkitilillä!
Lemmikki. Mulle lemmikki on yhtä rakas kuin oma lapsi, joten pelastaisin lapsenikin mieluummin kuin miljoonan kahisevaa. Jos olisi vieras lapsi, niin sitten pelastaisin kahisevat.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 19:38"]
Lemmikki. Mulle lemmikki on yhtä rakas kuin oma lapsi, joten pelastaisin lapsenikin mieluummin kuin miljoonan kahisevaa. Jos olisi vieras lapsi, niin sitten pelastaisin kahisevat.
[/quote]
Tapattaisit vieraan lapsen? No siinä sulla olis varmaan kiva lillua niiden miljoonien kanssa kun samalla kuulet vielä korvissasi ihmisen kuolinhuudot ja tuskan. varmasti nauttisit rahoistasi tosi paljon!
mun rakkaat koirat, maksaisin miljoonan niiden hengestä koska vaan
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 19:38"]Lemmikki. Mulle lemmikki on yhtä rakas kuin oma lapsi, joten pelastaisin lapsenikin mieluummin kuin miljoonan kahisevaa. Jos olisi vieras lapsi, niin sitten pelastaisin kahisevat.
[/quote]
Sairasta.
Vaikea uskoa että joku oikeasti pelastaisi lemmikin kuin rahat. Mutta tämähän onkin vain mitä jos- tilanne. Kukaan ei tiedä mitä oikeasti tekisi siinä tilanteessa. Arvuutella voi.
Kyllä miljoonan pelastaisin, voisin järjestää sillä vähän helpommat olot lapsilleni. Gerbiilit ja kani saisi kyllä paistua.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 19:38"]
[/quote]
Tapattaisit vieraan lapsen? No siinä sulla olis varmaan kiva lillua niiden miljoonien kanssa kun samalla kuulet vielä korvissasi ihmisen kuolinhuudot ja tuskan. varmasti nauttisit rahoistasi tosi paljon!
[/quote]
Todennäköisesti nauttisin ihan täysin. En välitä muiden ihmisten lapsista.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 19:40"]
mun rakkaat koirat, maksaisin miljoonan niiden hengestä koska vaan
[/quote]
Onko sinulla siis säästössä miljoona siltä varalta, että joku kidnappaisi (tai siis koiranappaisi) ne ja vaatisi miljoonan lunnaita?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 19:37"]Tietenkin rahat! Uusia lemmikkejä saa miljoonalla.
Kannattaisi lopettaa se eläimien inhimillistäminen!
[/quote]
Itse rahallistat eläviä rakastettavia olentoja!
Lemmikin tottakai.