Miksi narkkarit käyttää huppareita?
Järjestetäen kaikilla narkeilla, joita olen työni puolesta tavannut, on huppari. Usein vielä huppu päässä (myös sisällä). Miksi?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Tosinistin hupun alta löytyy pirikiikarit ja liekkipipo.
Kiihotuin. Narkkarit ovat toki muutenkin seksikkäitä mutta liekkipipo ja pirikiikarit... Tykkään.
N28
Samasta syytä kuin afrikkalaisilla on rytmi veressä.
No mä ainakin pidin kulissit kunnossa tosin mulla oli vähän enemmän rahaa joista kyllä olin hiljaa, mutta kai sen ulkonäöstä saatto päätellä mutta sanoin aina et saan mummilta vaatteita :) Kukaan ei mua epäilly kun olin niin huoliteltu, se oli musta parempi suoja kun resuset hupparit tosin välillä tietty kävi niin ettei muuta jaksanut pukea ja oli pahoinvointia yms sillon oli rumat vaatteet kyllä. Tosin en niin pohjalla ollut mutten päivääkään selvänä silloin. Ja heroiiniin en ole kyllä koskaan koskenu
olen viittäkybää lähestyvä täti-ihminen ja piileskelen hupussani kovia pakkasia ja viimoja. on kyl ihan ninja ja gangsta olo silleen huppu päässä kun löntystän töihin :D
Vierailija kirjoitti:
No mä ainakin pidin kulissit kunnossa tosin mulla oli vähän enemmän rahaa joista kyllä olin hiljaa, mutta kai sen ulkonäöstä saatto päätellä mutta sanoin aina et saan mummilta vaatteita :) Kukaan ei mua epäilly kun olin niin huoliteltu, se oli musta parempi suoja kun resuset hupparit tosin välillä tietty kävi niin ettei muuta jaksanut pukea ja oli pahoinvointia yms sillon oli rumat vaatteet kyllä. Tosin en niin pohjalla ollut mutten päivääkään selvänä silloin. Ja heroiiniin en ole kyllä koskaan koskenu
Miten sulla oli rahaa? Tai siis miten ei mennyt huumeisiin kaikki.
Vierailija kirjoitti:
olen viittäkybää lähestyvä täti-ihminen ja piileskelen hupussani kovia pakkasia ja viimoja. on kyl ihan ninja ja gangsta olo silleen huppu päässä kun löntystän töihin :D
Rupee meneen skeitillä töihin
Ne valmistautuu oikeudenkäyntiin.
Huppari on rosvojen vaate. Sillä on tarkoitus peittää kasvot ja pää kun rosvoaa.
Yyteri, Suomen kaunein hiekkaranta Porissa...
Lämmin, luo turvaa, pääsee piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on vääristynyt kuva narkomaaneista ja luulet päihdeongelmien koskevan vain köyhiä.
Tuntemani kokaiininistit ovat hyvin pukeutuneita ja siistejä ihmisiä. Ovat hyvässä työpaikassa ja asiat päällisin puolin kunnossa. Tosin elämä pyörii sen kokaiinin ympärillä. Kokaiinilla jaksetaan tehdä töitä ja suuri osa palkasta menee sen hankkimiseen.
Surullista katsoa kun miehet viettävät kaksoiselämää vuodesta toiseen ja vaimo on lasten kanssa kotona tajuamatta mikä tilanne oikeasti on.
Kyllä ne oikeasti tajuavat, eivät vaan kehtaa sanoa. Muiden päihteiden kuin alkoholin käyttäminen on nykyään Suomessa trendi.
Kaikki huppupäiset näyttävät epäsosiaalisilta yksilöiltä. Kierrän kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta muuntohuumeita vetänyt pään täyteen?
Heroiini oli yskänlääke vielä 1900-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki huppupäiset näyttävät epäsosiaalisilta yksilöiltä. Kierrän kaukaa.
Suomen talvessa lienet yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Niillä on aina rosvo asu varuiks päällä. Huppari siis.
Juuri näin, ettei heti tunnisteta, kun on rötöstelemässä.
Tosiaan narkeilla on usein huppari.
Jo 90 l havaittiin että rap ja rap tyyli kuuluu voimakkaasti yhteen huumeiden kanssa.
Ja väkivalta myös samassa paketissa.
Sinulla on vääristynyt kuva narkomaaneista ja luulet päihdeongelmien koskevan vain köyhiä.
Tuntemani kokaiininistit ovat hyvin pukeutuneita ja siistejä ihmisiä. Ovat hyvässä työpaikassa ja asiat päällisin puolin kunnossa. Tosin elämä pyörii sen kokaiinin ympärillä. Kokaiinilla jaksetaan tehdä töitä ja suuri osa palkasta menee sen hankkimiseen.
Surullista katsoa kun miehet viettävät kaksoiselämää vuodesta toiseen ja vaimo on lasten kanssa kotona tajuamatta mikä tilanne oikeasti on.