Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi narkkarit käyttää huppareita?

Vierailija
26.11.2014 |

Järjestetäen kaikilla narkeilla, joita olen työni puolesta tavannut, on huppari. Usein vielä huppu päässä (myös sisällä). Miksi?

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vääristynyt kuva narkomaaneista ja luulet päihdeongelmien koskevan vain köyhiä.

Tuntemani kokaiininistit ovat hyvin pukeutuneita ja siistejä ihmisiä. Ovat hyvässä työpaikassa ja asiat päällisin puolin kunnossa. Tosin elämä pyörii sen kokaiinin ympärillä. Kokaiinilla jaksetaan tehdä töitä ja suuri osa palkasta menee sen hankkimiseen.

Surullista katsoa kun miehet viettävät kaksoiselämää vuodesta toiseen ja vaimo on lasten kanssa kotona tajuamatta mikä tilanne oikeasti on.

Vierailija
62/90 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosinistin hupun alta löytyy pirikiikarit ja liekkipipo.

Kiihotuin. Narkkarit ovat toki muutenkin seksikkäitä mutta liekkipipo ja pirikiikarit... Tykkään.

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syytä kuin afrikkalaisilla on rytmi veressä.

Vierailija
64/90 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin pidin kulissit kunnossa tosin mulla oli vähän enemmän rahaa joista kyllä olin hiljaa, mutta kai sen ulkonäöstä saatto päätellä mutta sanoin aina et saan mummilta vaatteita :) Kukaan ei mua epäilly kun olin niin huoliteltu, se oli musta parempi suoja kun resuset hupparit tosin välillä tietty kävi niin ettei muuta jaksanut pukea ja oli pahoinvointia yms sillon oli rumat vaatteet kyllä. Tosin en niin pohjalla ollut mutten päivääkään selvänä silloin. Ja heroiiniin en ole kyllä koskaan koskenu

Vierailija
65/90 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen viittäkybää lähestyvä täti-ihminen ja piileskelen hupussani kovia pakkasia ja viimoja. on kyl ihan ninja ja gangsta olo silleen huppu päässä kun löntystän töihin :D

Vierailija
66/90 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
67/90 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä rakastan sitä tyylii.

Vierailija
68/90 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä ainakin pidin kulissit kunnossa tosin mulla oli vähän enemmän rahaa joista kyllä olin hiljaa, mutta kai sen ulkonäöstä saatto päätellä mutta sanoin aina et saan mummilta vaatteita :) Kukaan ei mua epäilly kun olin niin huoliteltu, se oli musta parempi suoja kun resuset hupparit tosin välillä tietty kävi niin ettei muuta jaksanut pukea ja oli pahoinvointia yms sillon oli rumat vaatteet kyllä. Tosin en niin pohjalla ollut mutten päivääkään selvänä silloin. Ja heroiiniin en ole kyllä koskaan koskenu

Miten sulla oli rahaa? Tai siis miten ei mennyt huumeisiin kaikki.

Vierailija
69/90 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen viittäkybää lähestyvä täti-ihminen ja piileskelen hupussani kovia pakkasia ja viimoja. on kyl ihan ninja ja gangsta olo silleen huppu päässä kun löntystän töihin :D

Rupee meneen skeitillä töihin

Vierailija
70/90 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne valmistautuu oikeudenkäyntiin.

Vierailija
71/90 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppari on rosvojen vaate. Sillä on tarkoitus peittää kasvot ja pää kun rosvoaa. 

Vierailija
72/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää lämpenee huppu päässä.

Vierailija
73/90 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyteri, Suomen kaunein hiekkaranta Porissa...

Vierailija
74/90 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin, luo turvaa, pääsee piiloon.

Vierailija
75/90 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on vääristynyt kuva narkomaaneista ja luulet päihdeongelmien koskevan vain köyhiä.

Tuntemani kokaiininistit ovat hyvin pukeutuneita ja siistejä ihmisiä. Ovat hyvässä työpaikassa ja asiat päällisin puolin kunnossa. Tosin elämä pyörii sen kokaiinin ympärillä. Kokaiinilla jaksetaan tehdä töitä ja suuri osa palkasta menee sen hankkimiseen.

Surullista katsoa kun miehet viettävät kaksoiselämää vuodesta toiseen ja vaimo on lasten kanssa kotona tajuamatta mikä tilanne oikeasti on.

Kyllä ne oikeasti tajuavat, eivät vaan kehtaa sanoa. Muiden päihteiden kuin alkoholin käyttäminen on nykyään Suomessa trendi.

Vierailija
76/90 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki huppupäiset näyttävät epäsosiaalisilta yksilöiltä. Kierrän kaukaa.

Vierailija
77/90 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta muuntohuumeita vetänyt pään täyteen?

Heroiini oli yskänlääke vielä 1900-luvulla.

Vierailija
78/90 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki huppupäiset näyttävät epäsosiaalisilta yksilöiltä. Kierrän kaukaa.

Suomen talvessa lienet yksinäinen.

Vierailija
79/90 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on aina rosvo asu varuiks päällä. Huppari siis.

Juuri näin, ettei heti tunnisteta, kun on rötöstelemässä.

Vierailija
80/90 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan narkeilla on usein huppari.

Jo 90 l havaittiin että rap ja rap tyyli kuuluu voimakkaasti yhteen huumeiden kanssa.

Ja väkivalta myös samassa paketissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi