Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi narkkarit käyttää huppareita?

Vierailija
26.11.2014 |

Järjestetäen kaikilla narkeilla, joita olen työni puolesta tavannut, on huppari. Usein vielä huppu päässä (myös sisällä). Miksi?

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss

Vierailija
22/90 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa pitää sen takia ettei valvontakameroiden kuvista saa kunnolla selvää, kun on huppu päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos minua luullaan narkkariksi, kun tyylini kuuluvat huppari + reppu ja olenpa vielä laiha ja kyyryssä toisinaan. Profilointi ei ole kiva asia.

Vierailija
24/90 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repussa koko omaisuus..

Vierailija
25/90 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
26/90 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:03"]Repussa koko omaisuus..
[/quote]

Eli koko puuhapussi=värkit, vaihtovaatteet ja varastettua tavaraa. Pari koffin tölkkiä.

Vierailija
27/90 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannu saman ja oon siis itekki narkkari :D Oon koko kaveripiiristä toinen joka ei käytä hupparii vaa esim. neuleita. En tiiä mistä johtuu, kai se kuuluu jotenki "tyyliin" et on just iso huppari pääl ja peittää puolet päästä. Tulee vähä sellane "renttu"look, en tiiä. Voi kans olla et huppari pysyy pitempää puhtaana ja ne hupparin hihat imee paremmi verta ku vaikka neuleet. Siis ku piikittää nii voi vaa laittaa hihan takas alas eikä tuu nii helposti läpi (olettaen et on tummaa ja vähä paksumpaa kangasta).

Vierailija
28/90 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:15"]Oon huomannu saman ja oon siis itekki narkkari :D Oon koko kaveripiiristä toinen joka ei käytä hupparii vaa esim. neuleita. En tiiä mistä johtuu, kai se kuuluu jotenki "tyyliin" et on just iso huppari pääl ja peittää puolet päästä. Tulee vähä sellane "renttu"look, en tiiä. Voi kans olla et huppari pysyy pitempää puhtaana ja ne hupparin hihat imee paremmi verta ku vaikka neuleet. Siis ku piikittää nii voi vaa laittaa hihan takas alas eikä tuu nii helposti läpi (olettaen et on tummaa ja vähä paksumpaa kangasta).
[/quote]

Miksi käytät? Lopeta.

Vierailija
29/90 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokevat turvattomuutta, suru, yksinäisyyden,pelko-huppariin on helppoa piiloutua, myös valitettavasti helppoa syrjäytyä ja helpompi olla sulkeutunut. Ja tämä ei ole vitsin aihettaa.
Voisiko joku auttaa heitä ja alkaa oppia välittämään, toki ovat onneksi hyviä ja sydämmellisiä ihmisia, mutta oikeasti hätää on todella suuri.

Vierailija
30/90 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:15"]Oon huomannu saman ja oon siis itekki narkkari :D Oon koko kaveripiiristä toinen joka ei käytä hupparii vaa esim. neuleita. En tiiä mistä johtuu, kai se kuuluu jotenki "tyyliin" et on just iso huppari pääl ja peittää puolet päästä. Tulee vähä sellane "renttu"look, en tiiä. Voi kans olla et huppari pysyy pitempää puhtaana ja ne hupparin hihat imee paremmi verta ku vaikka neuleet. Siis ku piikittää nii voi vaa laittaa hihan takas alas eikä tuu nii helposti läpi (olettaen et on tummaa ja vähä paksumpaa kangasta). [/quote] Miksi käytät? Lopeta.

[/quote]

Oli niin paha olo henkisesti sillon ku alotin ja doupil sai sen paskan pois. Nyt oon just odottamassa et hoito alkaa ku oon pään saanu muuten kuntoo :-) Ja subuun oon nii pahasti koukussa etten sitä ite pysty lopettaa vaa tarviin lääkkeet vierotuksee

Vierailija
31/90 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:15"]Oon huomannu saman ja oon siis itekki narkkari :D Oon koko kaveripiiristä toinen joka ei käytä hupparii vaa esim. neuleita. En tiiä mistä johtuu, kai se kuuluu jotenki "tyyliin" et on just iso huppari pääl ja peittää puolet päästä. Tulee vähä sellane "renttu"look, en tiiä. Voi kans olla et huppari pysyy pitempää puhtaana ja ne hupparin hihat imee paremmi verta ku vaikka neuleet. Siis ku piikittää nii voi vaa laittaa hihan takas alas eikä tuu nii helposti läpi (olettaen et on tummaa ja vähä paksumpaa kangasta). [/quote] Miksi käytät? Lopeta.

[/quote]

Oli niin paha olo henkisesti sillon ku alotin ja doupil sai sen paskan pois. Nyt oon just odottamassa et hoito alkaa ku oon pään saanu muuten kuntoo :-) Ja subuun oon nii pahasti koukussa etten sitä ite pysty lopettaa vaa tarviin lääkkeet vierotuksee
[/quote]

Tsemppiä ja yritä kovasti päästä eroon :)

Vierailija
32/90 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:20"]

Kokevat turvattomuutta, suru, yksinäisyyden,pelko-huppariin on helppoa piiloutua, myös valitettavasti helppoa syrjäytyä ja helpompi olla sulkeutunut. Ja tämä ei ole vitsin aihettaa. Voisiko joku auttaa heitä ja alkaa oppia välittämään, toki ovat onneksi hyviä ja sydämmellisiä ihmisia, mutta oikeasti hätää on todella suuri.

[/quote]

Ja kukakohan heitä auttaisi? Päihdehuolto on parhaimmillaankin sitä, että lääkitään turraksi ja passitetaan matkoihin. T: Ex-heroinisti

Vierailija
33/90 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:20"]Kokevat turvattomuutta, suru, yksinäisyyden,pelko-huppariin on helppoa piiloutua, myös valitettavasti helppoa syrjäytyä ja helpompi olla sulkeutunut. Ja tämä ei ole vitsin aihettaa.
Voisiko joku auttaa heitä ja alkaa oppia välittämään, toki ovat onneksi hyviä ja sydämmellisiä ihmisia, mutta oikeasti hätää on todella suuri.
[/quote]

Vaikka kuinka välität narkista se ei häntä auta.Ja auttaja saa vain paskaa siitä itselleen, uuden pettymyksen joka kerta, pelkoa, surua, ahdistusta... Narkkarit aiheuttaa sekä itselleen että lähipiirilleen paskaa huumeilla. Itsekkäitä. Rankka elämä ei syy huumeille, ennemminkin tekosyy.

Vierailija
34/90 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:20"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:17"]

[/quote]

[/quote]

Buprenorfiini ei aiheuta puoliantagonistina noin vahvaa riippuvuutta. Ongelmasi on muualla. Vaadi kunnon hoitoa, äläkä tyydy mihinkään korvaushoitoon. T: Ex-heroinisti

Vierailija
35/90 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jokainen narkki joka täällä piipittää kun kukaan ei auta haistakoon paska! Lopettaminen lähtee itsestä, ei muista. Lähipiiri on yrittänyt vuosia auttaa, mutta narkkari ei apua ole ottanut vastaan. Sitten kun narkki on lopullisesti hylätty niin sitten kyllä apu kelpaa kun ei itsekästä narkkaria saa hylätä!!! "Minäminäminä ja minun rankka elämäni". Ihanku sun lähipiirilläs ei ois rankkaa sun takia.

Vierailija
36/90 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

Vierailija
37/90 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:32"]

Ja jokainen narkki joka täällä piipittää kun kukaan ei auta haistakoon paska! Lopettaminen lähtee itsestä, ei muista. Lähipiiri on yrittänyt vuosia auttaa, mutta narkkari ei apua ole ottanut vastaan. Sitten kun narkki on lopullisesti hylätty niin sitten kyllä apu kelpaa kun ei itsekästä narkkaria saa hylätä!!! "Minäminäminä ja minun rankka elämäni". Ihanku sun lähipiirilläs ei ois rankkaa sun takia.

[/quote]

Lopettaminen lähtee itsestä, siinä olet oikeassa. Sen jälkeen kaikki apu on tarpeen, ja sen ottaa kiitollisena vastaan. Sitä ennen auttamisyrityksistä ei ole hyötyä. Myöskään ei pidä sekoittaa auttamista ja mahdollistamista keskenään. T: Ex-heroinisti

Vierailija
38/90 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/90 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
40/90 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppari on mukava. Lisäksi laskuissa on kiva että päällä on jotain lämmintä kun paleluttaa, ja huppari on kätevä vetää pään päälle suojaamaan valolta arkoja silmiä. Käytännöllinen valinta siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi