Mun mies ei oo hulluna mun tisseihin - oisitko sä?
Kaksi lasta imetetty ja ikää 41. Rusketus on kesäreissulta, nykyisin olen ihan normivärinen :)
Kommentit (38)
En kyllä ole hulluna kenenkään tisseihin.
Liikaa roikkuu. Tulee mieleen kivespussit ja en lämpene niille heteromiehenä.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:03"]
Kaksi lasta imetetty ja ikää 41. Rusketus on kesäreissulta, nykyisin olen ihan normivärinen :)
[/quote]
Kyllä ne kauniilta näyttää
Huomaa, että on imetetty. Roikkuu. Eli en olisi hulluna.
KYLLÄ jos näyttävät paljaina kanssa hyviltä.
Tv.tissimies
Näteiltä näyttää :)
T. Hetero nainen
Ap, kivat tissti jiiännee, mutta: mitä jos ei näytettäisi nuorille tällaista esimerkkiä? Mun mielestä tällainen kuvaheruttelu antaa nuorille sen kuvan, että aikuisen naisen elämän keskeinen sisältö olisi vatvoa sitä, mitä miehet mahtavat ajatella kys. naisen tisseistä ja perseestä? Mun mielestä se perseenkuvansa postannut ja siitä liekeissä oleva tyttö on niin surullinen esimerkki siitä, millaisten asioiden kautta joku teini-ikäinen voi asioita peilata. Sinä olet aikuinen ihminen ja käytät aikuista harkintaasi, mutta muista myös se esimerkki, jonka annat.
Pitäisi nähdä ilman liivejä. Nännitkin vaikuttaa paljon ja nuo liivit näyttää tosi topatuilta.
Tosi hyvät tissit omiini verrattuna ja samat speksit muuten. Mutta olis kyllä kamalaa jos mies sanois ääneen jotain tollasta, että ei olis hulluna mun tisseihin. Mulla on mies, joka rakastaa mua riipputisseineni ja raskausarpineni. Pitää taas muistaa olla kiitollinen tästäkin.
Onko se mies niiden imetettyjen lasten isä? Jos sitä korpeaa että toisen miehen jälkikasvu on saanut sun rinnat roikkumaan.
Kyllä tuossa iässä pitäisi olla jo vähän muitakin avuja kuin tissit, ei millään pahalla...
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:19"]
Ap, kivat tissti jiiännee, mutta: mitä jos ei näytettäisi nuorille tällaista esimerkkiä? Mun mielestä tällainen kuvaheruttelu antaa nuorille sen kuvan, että aikuisen naisen elämän keskeinen sisältö olisi vatvoa sitä, mitä miehet mahtavat ajatella kys. naisen tisseistä ja perseestä? Mun mielestä se perseenkuvansa postannut ja siitä liekeissä oleva tyttö on niin surullinen esimerkki siitä, millaisten asioiden kautta joku teini-ikäinen voi asioita peilata. Sinä olet aikuinen ihminen ja käytät aikuista harkintaasi, mutta muista myös se esimerkki, jonka annat.
[/quote]
Hyvä kirjoitus! Minustakin on outoa, että aikuisella naisella on tarve hakea huomiota tällä tavoin.
mitä helvetin välii??? keskity siihen että hän on hulluna sun korvien väliin!
Olisin. Toivottavasti itsetuntosi nousi tästä.
Ei tosta kuvasta voi mitään päätellä, rintsikoilla kun saa rinnat näyttämään paremmilta.