Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttääkö 35-vuotias vielä nuorelta?

Vierailija
26.11.2014 |

Milloin vanheneminen alkaa näkyä jollain tavalla?

N27

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:52"]

Milloin vanheneminen alkaa näkyä jollain tavalla?

N27

[/quote]

Jotkut näyttää.Äidiltäni kysyttiin bussissa että aikuisten vai lasten lippu kun oli kolmekymppinen. Kai siihen vaikuttaa geenit ja elämäntavat minkä ikäisenä sitä "rupsahtaa".

Vierailija
62/65 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:14"]Tapaan työssäni ihmisiä, pääasiassa naisia ja saan useimmiten tietää heidän ikänsä.

Arvailen usein mielessäni heidän ikänsä. Tosi usein veikkaan, että tämä on 45-50v, mutta nainen onkin tyyliin 34. Ihmiset ovat todella vanhan näköisiä. Rupsahdus tuntuu tapahtuvan 30-35v välillä. Se johtuu siitä, että itsestä ei enää pidetä huolta eikä välitetä, miltä näyttää. Rupsahtaminen on myös alakohtaista. Esim terveydenhuollon parissa työskentelevät ihmiset rupsahtavat nopeammin (yötyö, työympäristön meikittömyys ?) kun taas asiakaspalvelussa työskentelevät ovat selkeästi hehkeämmän ja nuoremman näköisiä ja ovat kiinnostuneita ulkoisesta olemuksestaan.
[/quote]

Kaikki eivät tee yötyötä terveydenhuollossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näyttääkö 35-vuotias vielä nuorelta?"

Ei näytä, jos hän näyttää vanhalta. Jos taas hän näyttää nuorelta, silloin hän näyttää nuorelta.

Vierailija
64/65 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:40"]

Kun aloitin työt vuosi sitten niin moni oppilas ja kolleegakin sekoitti minut välillä oppilaaksi... m36

[/quote]

Aikuislukiostako kyse?

[/quote]

Samat opettajathan ne aikuislukiossakin opettaa, jos et sitä tiennyt.

[/quote]

Tiesin, kuten myös sen, että opiskelijat eivät ole samat.

Vierailija
65/65 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 31 v. Monet luulevat minua paljon vanhemmaksi, 40- 60- vuotiaaksi. Elämäni on ollut todella rankkaa, joten siksi olen vanhentunut ennen aikojani. Huutelevat minulle että "vanha kurppa".

Miehet arvioivat naisten ikää piirteiden perusteella. Kauniit piirteet omaava nainen on heidän mielestään nuoren näköinen, persoonalliset piirteet (miesten mielestä rumat) omaava nainen rupsahtanut kurppa.

Kaikki teiniä vanhemmat naiset ovat miesten mielestä rupsahtaneita. Nainen on kauneimmillaan 17- vuotiaana kuuluu sanonta. Miesten mielestä parasta ennen päiväys voi olla mennyt jo aiemminkin.

Itse an alistu miesten kiusaamiseen ja sovinismiin.