Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttääkö 35-vuotias vielä nuorelta?

Vierailija
26.11.2014 |

Milloin vanheneminen alkaa näkyä jollain tavalla?

N27

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva näyttää 35 vuotiaalta, kun oikeasti olenkin 35 vuotias. Taidan olla yksi harvoista, joita rypyt eivät pelota. En koe millään tasolla tarpeelliseksi näyttää nuoremmalta kuin olen. Viime kesäkäkin eräs nuori mies tuli mielestään kehumaan minua ja kuullessaan ikäni oli kauhean yllättyneenä, että luuli 10 vuotta nuoremmaksi. Hän varmasti tarkoitti hyvää, mutta minusta se oli täysin turhaa. Ei minua tarvitse sanoa nuoremman näköiseksi kuin olen. Itseasiassa ikääni ei tarvitse millään tasoa arvailla, sanon sen hyvin mielelläni ihmisille. Minusta on kiva olla 35 vuotta. Olen edelleen nätti ja seksikäs ja aijon olla niitä myös 10 ja 20 vuoden päästäkin. Silti aijon näyttää myös ikäiseltäni. Kannan rypyt ja harmaat ylpeänä. 

Vierailija
22/65 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 00:00"]

Minusta on kiva näyttää 35 vuotiaalta, kun oikeasti olenkin 35 vuotias. Taidan olla yksi harvoista, joita rypyt eivät pelota. En koe millään tasolla tarpeelliseksi näyttää nuoremmalta kuin olen. Viime kesäkäkin eräs nuori mies tuli mielestään kehumaan minua ja kuullessaan ikäni oli kauhean yllättyneenä, että luuli 10 vuotta nuoremmaksi. Hän varmasti tarkoitti hyvää, mutta minusta se oli täysin turhaa. Ei minua tarvitse sanoa nuoremman näköiseksi kuin olen. Itseasiassa ikääni ei tarvitse millään tasoa arvailla, sanon sen hyvin mielelläni ihmisille. Minusta on kiva olla 35 vuotta. Olen edelleen nätti ja seksikäs ja aijon olla niitä myös 10 ja 20 vuoden päästäkin. Silti aijon näyttää myös ikäiseltäni. Kannan rypyt ja harmaat ylpeänä. 

[/quote]

Jes, tällaisia naisia lisää kiitos. Itsevarmuus on kaunista, oli minkä ikäinen tahansa.

M 78

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v ja minua luullaan aina parikymppiseksi:) Viimeksi eilen linja-autossa bussikuski luuli, että tarvin lastenlipun;D Joten kyllä ainakin eräät meistä ovta 35+ nuorennäköisiä:)

Vierailija
24/65 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viiden lapsen 35v äiti ja olenkuullu monta kertaa olevani nuoremman näköinen ja oloinen kuin mitä ikäni on. Kiva juttu. Itse olen jäävi sanomaan.  Äitini on myös nuorekas ollut aina. 

Vierailija
25/65 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 34 vuotta ja mielestäni näytän ikäiseltäni, esim iho ei ole enää sileä, vaan vähän epätasainen, ja pyöreys kasvoilta poissa :(. Minua ihmetyttää suuresti, että baarissa nuoret 23-25 ikäiset pojat tulevat juttusille, ja eivät usko ikääni sitten millään max 25 väittävät. Kysymys: onko miehet jotenkin huonompia arvioimaan naisen ikää? Erityisesti nuoret miehet vai mikä tää juttu on? Ihan tekee pahaa, kun söpöt siloposket piirittää tällaista vanhaa, elähtänyttä naista!

Vierailija
26/65 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:13"]

Oon 34 vuotta ja mielestäni näytän ikäiseltäni, esim iho ei ole enää sileä, vaan vähän epätasainen, ja pyöreys kasvoilta poissa :(. Minua ihmetyttää suuresti, että baarissa nuoret 23-25 ikäiset pojat tulevat juttusille, ja eivät usko ikääni sitten millään max 25 väittävät. Kysymys: onko miehet jotenkin huonompia arvioimaan naisen ikää? Erityisesti nuoret miehet vai mikä tää juttu on? Ihan tekee pahaa, kun söpöt siloposket piirittää tällaista vanhaa, elähtänyttä naista!

[/quote]Mulla sama juttu;-) t.nro20

Vierailija
27/65 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37v ja ihan hiljan minua luultiin reippaasti alle 30v opiskelijatytöksi. Papereitakin on kysytty viimeisen vuoden aikana muutaman kerran. Mutta täytyy todeta, että tässä iässä freesin olemuksen eteen joutuu tekemään himskatisti enemmän töitä kuin kymmenen vuotta sitten. Huonosti nukuttu yö ja liiallinen alkoholi näkyvät heti naamassa väsymyksenä, silmäpusseina ja yleisenä "valumisena". Hiuksetkin pitää värjätä säännöllisesti, ettei harmaat puske esiin. Myös ihon kosteutuksesta on syytä pitää huoli.

Kaikkein eniten kuitekin vaikuttaa tyyli, olemus, kehon rakenne jne. Jos pikkuisen seuraa, millaisia vaatteita kaupassa tällä hetkellä myydään, jaksaa harrastaa säännöllistä liikuntaa, välttää tupakkaa ja (liiallista) alkoa, syödä suht terveellisesti ja pitää painon kurissa, niin on jo pitkällä. Hyvät elintavat kunniaan!

Vierailija
28/65 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 v. ja viimeksi tällä viikolla minut jo kahdeksan vuotta tuntenut työkaveri erehtyi luulemaan, että olen alle kolmekymppinen. Senkin tajusi vasta, kun tuli puheeksi, että vanhin lapseni täyttää jo 11. :D

Vanheneminen on hyvin yksilöllistä. Itsekin siihen voi vaikuttaa, mutta vain tiettyyn rajaan asti. Mutta siitä olen kyllä eri mieltä, että tyttömäisyys ja freesiys olisivat 35-vuotiaasta jo karisseet. Eiköhän sekin ole ihan persoonasta ja tyylistä yms. kiinni.

Vierailija
29/65 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista näyttää vanhalta jos sinun iässäsi. Rupsahtavat nopeasti ja markkina-arvo tekee syöksylaskun.

Vierailija
30/65 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 39 v ja  lähes aina mua luullaan nuoremmaksi. Ulkona kun olen käynyt työporukan kanssa niin multa kysytään papereita (k24) ja muilta ei välttämättä vaikka olen vanhin koko porukasta!! ;D. Olen aina ollut saman kokoinen (myös ennen lapsia, 3 kpl), siro kasvoinen ja sellainen "tyttömäinen". Useimmat yllättyy kun  kuulee että olen äiti...

Liikun ja syön terveellisesti, pukeudun kivasti (en silti teinimäisesti). Enkä polta.

Vierailija
31/65 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:13"]

[/quote]

No niin piirittää muakin, vaikka olen jo 54. En ikinä kehtaa sanoa ikääni, vaan vähin äänin liukenen muualle. En siis kuvittele olevani mitenkään erityisen nuoren näköinen, mutta miehet eivät todellakaan taida osata ikää arvioida ollenkaan, edes suuntaa-antavasti. Eivät osaa edes yli 3-kymppiset miehet arvioida.

Vierailija
32/65 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:01"]Ohi aiheen, mutta kysymys miehille: voiko nelikymppinen näyttää kauniilta?
[/quote]
Voi, mutta yli 30v naisilla eletty elämä alkaa näkymään naamasta.
Tv.mies38v

Vierailija
33/65 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut näyttää nuorilta, koska ne on näyttäneet aina samalta. Vanhalta 20v. Normaalilta 30v. Nuorelta 40v.

Tosi vähän on niitä jotka on nuorekkaita 35-v., sellaisella pehmeällä ja kimmoisalla tavalla.

Vierailija
34/65 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kolmevitosen ei kuulu näyttää nuorelta eikä vanhalta vaan kolmevitoselta. Toki joku näyttää ikäistään vanhemmalta ja toinen taas nuoremmalta mutta silti kolmevitoselta. Tuo on muuten se määrä vuosia jolloin nainen on mielestäni kauneimmillaan, näyttipä hän sitten nuorelta tai vanhalta.

Vierailija
35/65 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:30"]Suurin osa naisista näyttää vanhalta jos sinun iässäsi. Rupsahtavat nopeasti ja markkina-arvo tekee syöksylaskun.
[/quote]

Kiitos näistä kauniista sanoista sinä upea prinsessa/prinssi.

Vierailija
36/65 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:01"]Ohi aiheen, mutta kysymys miehille: voiko nelikymppinen näyttää kauniilta?
[/quote]
Voi, mutta yli 30v naisilla eletty elämä alkaa näkymään naamasta.
Tv.mies38v
[/quote]

Nii, pettymys elämään paistaa pakkelin läpi..

Vierailija
37/65 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:40"]

Kun aloitin työt vuosi sitten niin moni oppilas ja kolleegakin sekoitti minut välillä oppilaaksi... m36

[/quote]

Aikuislukiostako kyse?

[/quote]

Samat opettajathan ne aikuislukiossakin opettaa, jos et sitä tiennyt.

Vierailija
38/65 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut näyttää, jotkut ei. Useimmilla selkeä rupsahtaminen tapahtuu jossain ikävuosien 35-45 välillä. Mulla kävi 37-vuotiaana ihan vuoden aikana täysi transformaatio melko samannäköisestä kuin olin 25-vuotiaana kunnon ryppyiseksi ja harmaahiuksiseksi tantaksi :(

Vierailija
39/65 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on perspektiivikysymys. Minun suunnastani katsoen näyttää. (M47). Vanhenemisen näkyminen on yksilöllistä, et voi saada siihen tyhjentävää vastausta.

Vierailija
40/65 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Rupsahtaminen on katsojan silmässä.