Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reseptiä ei ole uusittu -tekstiviesti

Vierailija
11.02.2025 |

Tuli ilmoitus, että reseptiä ei ole uusittu, ota yhteyttä terveydenhuoltoon, jos haluat yhä uusia reseptin. Omakannassa lukee, että uusintapyyntöä ei ole käsitelty, pyyntö vanhentunut. Mitä tarkoittaa? Voiko yrittää laittaa uusintapyyntöä vai pitää yrittää päästä läpi puhelimitse? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat tiimiin. 

Vierailija
2/11 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut, että viestillä saa nopeammin vastauksen kuin puhelimella. Ei tarvitse päivystää puhelinta. Laitan viestin hoitajalle, joka konsultoi lääkäriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää soittaa. Vantaalla reseptin uusimiset ei onnistu ikinä. Kannattaa vain soittaa suoraan, jos haluaa saada asian hoidettia

Vierailija
4/11 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut, että viestillä saa nopeammin vastauksen kuin puhelimella. Ei tarvitse päivystää puhelinta. Laitan viestin hoitajalle, joka konsultoi lääkäriä.

Miten muka terkkariin voi lähettää viestin ? Täällä Espoossa ainakin soittavat 09-alkuisista numeroista.

Vierailija
5/11 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten takaisinsoitto mahtaa nykyisin onnistua? Riippuu tietysti alueesta, mutta joutunee koko päivän päivystämään puhelimen kanssa.

Vierailija
6/11 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muka terkkariin voi lähettää viestin ? Täällä Espoossa ainakin soittavat 09-alkuisista numeroista.

Muutettiin juuri Espooseen ja olen aika yllättynyt kuinka täällä toimii asiat... Tai siis ei toimi.

Vierailija
7/11 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakunnittain vaihtelee saako nopeammin yhteyden puhelimen vai netin kautta. 

Vierailija
8/11 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää soittaa. Vantaalla reseptin uusimiset ei onnistu ikinä. Kannattaa vain soittaa suoraan, jos haluaa saada asian hoidettia

Siis reseptiä ei uusita 8 päivässä, jos laittaa omakannan kautta? 

Vierailija
9/11 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutettiin juuri Espooseen ja olen aika yllättynyt kuinka täällä toimii asiat... Tai siis ei toimi.

Uskomatonta että joku muuttaa vapaaehtoisesti Espooseen. Tää kaupunki on tuhottu.

Vierailija
10/11 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä voi olla eri käytäntöjä, mutta itse kirjaudun oman hyvinvointialueen sivuille, siis sinne, josta näkee verikokeidenkin tulokset ja etsin sieltä kohdan Viestit. Ne luetaan saman päivän aikana. Inhoan takaisinsoittopalvelua, kun koko ajan pitää kuljettaa puhelinta mukana ja tietenkin se soi, kun on paikassa jossa ei halua kertoa muill terveysasioitaan.

Vierailija
11/11 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kyllä yhtä soopaa miten nämä palvelut toimii ainakin Pirhan alueella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi