Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Setämiehet flirttailee, mutta omanikäisiä ei tunnu kiinnostavan

Vierailija
03.10.2021 |

Ärsyttävää.

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai uskaltavatko nämä (varatut) sedät helpommin flirttailla, kun tietävät, ettei touhusta seuraa mitään?

Ap

Nimenomaan tämä. Nuorille naisille on pitää heittää läppää kun ne on niin epävarmoja ja varautuneita. Harvat on iloisia ja rentoja.

Vierailija
102/120 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin samaan aikaan jos mies sanoo että ei koe talon kokoista naista haluttavaksi niin johan on miisa hesarin kannessa kertomassa kuinka järjestelmä on rikki :D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahuli talks and kakuli walks kirjoitti:

Miksi sugardaters on sitten täynnä parikymppisiä pimuja, joita kiinnostaa "käydä dinnerillä" meidän setämiesten kanssa?

Easy money

Vierailija
104/120 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin luonto on asiat luonut! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei jostain syystä vaan ole tarjota mitään sellaista mitä ikäisesi miehet etsivät.

On täysin yhdentekevää mitä joku Kari-Pekka etsii, jos hänen tasonsa ei riitä etsimäänsä.

Näinhän se on. AP:lla vaikuttaa olevan juurikin tuo ongelma: oma taso ei riitä siihen mitä hän etsii.

Voiko jonkun taso oikeasti olla 20 vuotta vanhemmat miehet? En usko.

Ap

Saat 20 vuotta vanhemmat miehet kuulostamaan melkein negatiiviselta asialta?! ikäänkuin se olisi jokin kummempi ikäero! Jos oikeasti ajattelet noin ahdasmielisesti ja suppeasti, niin alkaa tulla selväksi miksi miehet karttavat sinua. Jokin itsesuojeluvaisto miehilläkin naisten suhteen onneksi on! Pahoitellen pitää todeta, että kuulostat erittäin pinnaliselta ihmseltä, jos ikä on noinkin suuri asia tai melkeinpä kaikki kaikessa sinulle! Ota ihmiset vastaan ilman noita ahdasmielisiä määreitäsi, ja katso kuka aidosti kiinnostaa. Deittailussa pitäisi ehdottomasti olla sama systeemi kuin joissain maissa työhakemuksissa, joissa ei ole mitään ennakkotietoa henkilön iästä, vaan valinta tehdään muilla perusteilla!

20 vuotta ikäeroa on todella paljon.

No ei todellakaan ole jos mies on se suhteen vanhempi osapuoli! Kauas on ihmiset nyään luonnosta ja luonnollisuudesta erkaantuneet, jos näinkin luonnollinen asia ei ole tiedostettu! Mutta aina voi oppia! Parikymppisenä useimmat naiset oavt jo täysin naisia, mutta jannut on jonneja, jotka vaikuttavat samanikäisten naisten rinnalla heidän pikkuveljiltään jos yhdessä liikuvat. Usko pois, on sattunut monta kertaa hassuja tilanteita, kun on tullut luonnostaan luultua parikymppisten poikaystäviä heidän pikkuveljikseen!

Lol. Jopa 35-vuotiaat miehet ovat täysiä setiä. Onneksi voin valita ikäiseni tai nuoremman miehen.

N30

35-vuotiaana mies alkaa olla vasta miehen iässä, alle kolmekymppiset on vielä poikia. Kaltaisesi kolmekymppinen nainen alkaa olla parhaat päivänsä nähnyt vanhapiika, jolla ei enää paljon varaa valita! Miehellä elämän parhaat vuodet alkaa vasta kolmekymppisenä, kun taas naisilla on parhaat vuodet armotta vain mennyt muisto kolmekymppinsenä! Naiset vanhenee rutkasti nopemminn kuin miehet, ja pelkästään sen takia 20-vuoden ikäero miesten hyväksi on peruskauraa!

Turhaan itselles valehtelet. Nykyään naiset säilyvät paremmin, 35v mies jo kalju ja pallomahainen. Ei pappa vedä vertoja nuorelle miehelle.

N 26v

Vierailija
105/120 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vajaa nelikymppinen mies ja en intoillut eräällä työpaikalla erään parikymppisen neitosen seuraan kuten muut setämiehet ja tämäkään ei sitten kelvannut vaan tytönhupakko näytti kerran kieltä mulle halveksivasti kun sattui käytävällä vastaan...

Naiset on semmoinen taistelu, jota ei voi voittaa. Tekipä miten vaan, aina on väärin!

Vierailija
106/120 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ärsyttää? Setämiehillä on yleensä kokemusta naisista mikä on tullut iän mukana. Vähän vaatimattomammankin näköinen kaveri voi olla laadukas panomies. Yleensä heillä on myös talous kunnossa jos ei ole joku luuseri mutta luuserit ovat luusereita oli sitten setä tai mies tai mikä vaan. Osaavat myös arvosta nuorempaa naista jos onnistuvat sellaisen saamaan.

Vierailija
107/120 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sugardaters on sitten täynnä parikymppisiä pimuja, joita kiinnostaa "käydä dinnerillä" meidän setämiesten kanssa?

Easy money

And easy pussy as well.

Vierailija
108/120 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo aikaa mutta itse koin ensimmäisen seksikertani naapurin setämiehen kanssa. Ajatusmalli oli, että ukko ei ainakaan kehuskele ympäri kyliä kuten nuoremmat miehet koska on naimisissa eikä uksalla kertoa kenellekään mitään. Lisäksi hänellä oletettavasti on kokemusta kun on ollut pidemmässä parisuhteessa. Oikeassa olin, äijä oli onnensa kukkuloilla kun pääsi panemaan nuorta mimmiä, kohteli minua kuin prinsessaa ja todellakin tiesi mitä teki.

Vierailija
109/120 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ärsyttää? Setämiehillä on yleensä kokemusta naisista mikä on tullut iän mukana. Vähän vaatimattomammankin näköinen kaveri voi olla laadukas panomies. Yleensä heillä on myös talous kunnossa jos ei ole joku luuseri mutta luuserit ovat luusereita oli sitten setä tai mies tai mikä vaan. Osaavat myös arvosta nuorempaa naista jos onnistuvat sellaisen saamaan.

Voi olla laadukas panomies😂ehkä niillä sinisillä. Nuorillakin miehillä on usein talous kunnossa, enkä mä rahan takia ole kenenkään kanssa. Sedät eivät parjää ulkonäkönsä puolesta enää nuoremille miehille. Mitä nuori nainen näkis jossain peruspertissä? Ei yhtään mitään.

N 30v

Vierailija
110/120 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kertonut itsestäsi mitään. Oletko oikeasti noin tyhjä?

En ole tyhjä. Ikää 30, amk käyty, painoindeksi 20.

Ap

Mitä tuo amk tuohon liittyy, ei miehet ole niin koulutuskeskeisiä.

M

Vierailija
111/120 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Easy money

And easy pussy as well.

Mutta te setämiehet ette edelleenkään kiinnosta näitä parikymppisiä. Vain teidän rahat.

Vierailija
112/120 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kertonut itsestäsi mitään. Oletko oikeasti noin tyhjä?

En ole tyhjä. Ikää 30, amk käyty, painoindeksi 20.

Ap

Mitä tuo amk tuohon liittyy, ei miehet ole niin koulutuskeskeisiä.

M

Liitin sen tyhjäpäisyyteen, kun en tiennyt mitä tuo kommentoija tarkoitti tyhjyydellä.

Ap

Vierailija
113/120 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva nuori mies haluaa jonkun korkeesti koulutetun naisen pätemään aamusta iltaan. Ilman naista on helpompaa.

En ole pätijä vaan kiltti ja kiva.

Ap

jos olisit oikeasti, kelpaisit miehille

Vierailija
114/120 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin luonto on asiat luonut! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei jostain syystä vaan ole tarjota mitään sellaista mitä ikäisesi miehet etsivät.

On täysin yhdentekevää mitä joku Kari-Pekka etsii, jos hänen tasonsa ei riitä etsimäänsä.

Näinhän se on. AP:lla vaikuttaa olevan juurikin tuo ongelma: oma taso ei riitä siihen mitä hän etsii.

Voiko jonkun taso oikeasti olla 20 vuotta vanhemmat miehet? En usko.

Ap

Saat 20 vuotta vanhemmat miehet kuulostamaan melkein negatiiviselta asialta?! ikäänkuin se olisi jokin kummempi ikäero! Jos oikeasti ajattelet noin ahdasmielisesti ja suppeasti, niin alkaa tulla selväksi miksi miehet karttavat sinua. Jokin itsesuojeluvaisto miehilläkin naisten suhteen onneksi on! Pahoitellen pitää todeta, että kuulostat erittäin pinnaliselta ihmseltä, jos ikä on noinkin suuri asia tai melkeinpä kaikki kaikessa sinulle! Ota ihmiset vastaan ilman noita ahdasmielisiä määreitäsi, ja katso kuka aidosti kiinnostaa. Deittailussa pitäisi ehdottomasti olla sama systeemi kuin joissain maissa työhakemuksissa, joissa ei ole mitään ennakkotietoa henkilön iästä, vaan valinta tehdään muilla perusteilla!

20 vuotta ikäeroa on todella paljon.

No ei todellakaan ole jos mies on se suhteen vanhempi osapuoli! Kauas on ihmiset nyään luonnosta ja luonnollisuudesta erkaantuneet, jos näinkin luonnollinen asia ei ole tiedostettu! Mutta aina voi oppia! Parikymppisenä useimmat naiset oavt jo täysin naisia, mutta jannut on jonneja, jotka vaikuttavat samanikäisten naisten rinnalla heidän pikkuveljiltään jos yhdessä liikuvat. Usko pois, on sattunut monta kertaa hassuja tilanteita, kun on tullut luonnostaan luultua parikymppisten poikaystäviä heidän pikkuveljikseen!

Lol. Jopa 35-vuotiaat miehet ovat täysiä setiä. Onneksi voin valita ikäiseni tai nuoremman miehen.

N30

35-vuotiaana mies alkaa olla vasta miehen iässä, alle kolmekymppiset on vielä poikia. Kaltaisesi kolmekymppinen nainen alkaa olla parhaat päivänsä nähnyt vanhapiika, jolla ei enää paljon varaa valita! Miehellä elämän parhaat vuodet alkaa vasta kolmekymppisenä, kun taas naisilla on parhaat vuodet armotta vain mennyt muisto kolmekymppinsenä! Naiset vanhenee rutkasti nopemminn kuin miehet, ja pelkästään sen takia 20-vuoden ikäero miesten hyväksi on peruskauraa!

Turhaan itselles valehtelet. Nykyään naiset säilyvät paremmin, 35v mies jo kalju ja pallomahainen. Ei pappa vedä vertoja nuorelle miehelle.

N 26v

Itse olen 35v nainen. Oman ikäiseni miehet ovat oikeasti tosi vanhan näköisiä. Kaljuuntuneita ja lihavia. Toki pätee myös naisiiin. Mutta olen onnekseni hyvin säilynyt. Huomaan kiinnostuvani 5-8vuotta nuoremmista miehistä, mikä ei ole hyvä asia.

Vierailija
115/120 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Niillä setämiehillä on ikäkriisi. Se menee kyllä ohi. Joillekin ei tule koskaan. En mä flirttailisi ja vikittelisi omien lasteni ikäisiä. T. N46v.

Vierailija
116/120 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ne sitten etsivät?

Ap

Onko tuttavapiirissäsi sinun kanssasi saman ikäisiä naisia, joista teidän ikäiset miehet ovat kiinnostuneita?

Jos on, niin vertaa itseäsi näihin naisiin ja koita tehdä mahd. realistinen arvio siitä että mitä niillä naisilla on mitä sinulla ei ole.

Itse veikkaisi että tässäkin on loppujen lopuksi kyse vain ulkonäöstä: et todennäköisesti vaan ole sillä tasolla ulkonäkösi puolesta, että ikäisesi miehet haluaisivat sinut.

Ovat kai iloisempia, puheliaampia ja räväkämpiä. Suurin osa ylipainoisia, joten en usko, että kyse on ulkonäöstä.

Ap

Tässä näkee taas tämän median luoman harhakuvan vaikutuksen. Monet miehet pitävät vähän pullukoista naisista. Ja en nyt tarkoita oikeasti pahasti ylipainoisia vaan sellaisia mukavan pehmeitä ja pyöreitä.

Hoikka ja sporttinen mimmi on usein liian poikamainen, ei sellainen sytytä.

T. Mies

Vierailija
117/120 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ne sitten etsivät?

Ap

Onko tuttavapiirissäsi sinun kanssasi saman ikäisiä naisia, joista teidän ikäiset miehet ovat kiinnostuneita?

Jos on, niin vertaa itseäsi näihin naisiin ja koita tehdä mahd. realistinen arvio siitä että mitä niillä naisilla on mitä sinulla ei ole.

Itse veikkaisi että tässäkin on loppujen lopuksi kyse vain ulkonäöstä: et todennäköisesti vaan ole sillä tasolla ulkonäkösi puolesta, että ikäisesi miehet haluaisivat sinut.

Ovat kai iloisempia, puheliaampia ja räväkämpiä. Suurin osa ylipainoisia, joten en usko, että kyse on ulkonäöstä.

Ap

Tässä näkee taas tämän median luoman harhakuvan vaikutuksen. Monet miehet pitävät vähän pullukoista naisista. Ja en nyt tarkoita oikeasti pahasti ylipainoisia vaan sellaisia mukavan pehmeitä ja pyöreitä.

Hoikka ja sporttinen mimmi on usein liian poikamainen, ei sellainen sytytä.

T. Mies

Mistä lähtien esim. pyöreäksi jumpattu takapuoli on ollut poikamainen?

Vierailija
118/120 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52-vuotias ja tilanne on kääntynyt toisin päin. Oman ikäiset miehet eivät ole kiinnostuneita, sillä olen heille liian vanha, mutta 15 - 20 vuotta nuoremmat katselevat ja lähestyvät helpon seuran toivossa. 

Vierailija
119/120 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakaan flirttailu ei ole vakavaa, vaan kevytmielistä hupia jos joku ihminen on sopivasti mukava ja viehättävä. Jos kiinnostun vakavissaan flirttailu enää onnistu, koska alkaa jännittää. Flirttailu ei ole mikään esileikki vaan voi olla hauskinta juuri silloin kun tietää ettei ihmisistä oikeasti tule paria koskaan. Kaikki ei tietenkään ymmärrä tätä näin ja jos joku alkaa ottaa liian tosissaan tai kiusaantua niin pitää lopettaa.

Vierailija
120/120 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko ihan varmoja että kyseessä on flirtti? Koska itse olen huomannut, että oman ikäiset miehet ujostelee minua, mutta ei ne papparaiset enää tällaista "nuorta" naikkosta ujostele, niin ne tulee helpommin juttelemaan niitä näitä. Ei siinä flirtistä ole kyse.

Tietysti se harmittaa kun oman ikäiset miehet suorastaan juoksee karkuun, mutta toisaalta onhan ihastuminen ihan kamalaa kidutusta, että kyllä sen riski kannattaakin minimoida😆.

Itse olen 45 mies ja ehkä sitten kuulun näihin setämiehiin. Joka tapauksessa haluan olla vain kiva muita kohtaan, mutta muutaman kerran nainen on erehtynyt luulemaan tätä flirtiksi. Hymy tai asiallinen kehu eivät tarkoita välttämättä flirttiä.

Minustakin voidaan helposti syyllistyä väärään tulkintaan, jos setämies vain sattuu olemaan vilkas ja ulospäinsuuntautunut, niin ei se tarkoita että hän yrittäisi iskeä ketään. Voihan viettävän kassaneidinkin vaihtaa muutaman ystävällisen sanan ilman sen kummempaa motiivia. Ei kaikki ole mitään hiljaisia mörököllejä.

Tätä minäkin epäilen ap:n tapauksen skenaarioksi. Olen itse iän myötä rentoutunut huomattavasti sosiaalisissa tilanteissa, ja saatan jutella vieraille naisille ja miehille. En hae sillä mitään sen kummempaa, yritän vain tehdä käsillä olevasta kohtaamisesta miellyttävän. Jonkun kerran olen jälkeenpäin kuullut muuta kautta, että minun on tulkittu flirttailevan. 

M47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme