Setämiehet flirttailee, mutta omanikäisiä ei tunnu kiinnostavan
Kommentit (120)
Ootteko ihan varmoja että kyseessä on flirtti? Koska itse olen huomannut, että oman ikäiset miehet ujostelee minua, mutta ei ne papparaiset enää tällaista "nuorta" naikkosta ujostele, niin ne tulee helpommin juttelemaan niitä näitä. Ei siinä flirtistä ole kyse.
Tietysti se harmittaa kun oman ikäiset miehet suorastaan juoksee karkuun, mutta toisaalta onhan ihastuminen ihan kamalaa kidutusta, että kyllä sen riski kannattaakin minimoida😆.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko ihan varmoja että kyseessä on flirtti? Koska itse olen huomannut, että oman ikäiset miehet ujostelee minua, mutta ei ne papparaiset enää tällaista "nuorta" naikkosta ujostele, niin ne tulee helpommin juttelemaan niitä näitä. Ei siinä flirtistä ole kyse.
Tietysti se harmittaa kun oman ikäiset miehet suorastaan juoksee karkuun, mutta toisaalta onhan ihastuminen ihan kamalaa kidutusta, että kyllä sen riski kannattaakin minimoida😆.
#metoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti se harmittaa kun oman ikäiset miehet suorastaan juoksee karkuun, mutta toisaalta onhan ihastuminen ihan kamalaa kidutusta, että kyllä sen riski kannattaakin minimoida😆.#metoo
En mä niin nuori sentään ole, ettenkö olisi elänyt ennen metoo-aikaa. Samanlaista se oli silloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei jostain syystä vaan ole tarjota mitään sellaista mitä ikäisesi miehet etsivät.
Mitähän ne sitten etsivät?
Ap
Onko tuttavapiirissäsi sinun kanssasi saman ikäisiä naisia, joista teidän ikäiset miehet ovat kiinnostuneita?
Jos on, niin vertaa itseäsi näihin naisiin ja koita tehdä mahd. realistinen arvio siitä että mitä niillä naisilla on mitä sinulla ei ole.
Itse veikkaisi että tässäkin on loppujen lopuksi kyse vain ulkonäöstä: et todennäköisesti vaan ole sillä tasolla ulkonäkösi puolesta, että ikäisesi miehet haluaisivat sinut.
Ovat kai iloisempia, puheliaampia ja räväkämpiä. Suurin osa ylipainoisia, joten en usko, että kyse on ulkonäöstä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet niin ennakkoluuloinen? Mitä vanhempi puu, sitä tukevampi oksa, sanotaan.
Mitä vanhempi puu, sitä lahompi latva.
Tai oksa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, mutta näin se usein on ikääntyvien tai ei niin viehättävien naisten kohdalla, kelpaa vain setämiehille.
Miksi aina ikävää? Voihan setämieskin olla hyvä mies! Todennäköisesti useammin hyvä kuin huono!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, mutta näin se usein on ikääntyvien tai ei niin viehättävien naisten kohdalla, kelpaa vain setämiehille.
Miksi aina ikävää? Voihan setämieskin olla hyvä mies! Todennäköisesti useammin hyvä kuin huono!
Totta. Itseä reilusti vanhemmassa mieheässä arveluttaa kyllä se, että yhteistä aikaa jolloin voi eläá aktiivista ja täyttä elämää ei ehkä ole kovin paljoa edessä. On todennäköistä että setämiehellä terveydentila heikkenee kauan ennen minua.
Minä olen viehkeä neitonen ja aina saanut kuulla siitä XD. Ei minua silti kukaan lähesty, paitsi ulk., joskus vanhat ja sitten ihan liian nuoret XDDDDDDDDD Eivät toki treffeille pyytele, mutta ohi mennessä saattavat sanoa jotain ja katsoa miten reagoin XDDDD Ei siis mitään ilkeää, vaan sellaista teiniläppää XDDD
Kyllähän kaikenikäiset töllöttelevät menemään, mutta oikean ikäiset eivät uskalla lähestyä XDDDDD Ei todellakaan johdu siitä, etten olisi "tarpeeksi" jotain. Näen peiliin ja minulla on toimiva kuulo XDDDDD
Mutta kuten olen kertonut jo aiemmin, vuoden 2019 lopulla minua luuli eräs henkilö livenä 8 vuotta nuoremmaksi kuin olen XDDDDD ja katsoi ihan suu auki, kun kerroin ikäni XDDDDDD Että se lienee yksi syy. Miekkoset eivät varmaan osaa edes kuvitella, että saatamme olla samaa ikäluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet flirttailee mutta omanikäisiä ei tunnu kiinnostavan.
Tasan ei käy..Tämäkin kelpaisi.
Ap
Eli olet siis Puuma asteikon nuorimmasta päästä! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei jostain syystä vaan ole tarjota mitään sellaista mitä ikäisesi miehet etsivät.
Ap
Onko tuttavapiirissäsi sinun kanssasi saman ikäisiä naisia, joista teidän ikäiset miehet ovat kiinnostuneita?
Jos on, niin vertaa itseäsi näihin naisiin ja koita tehdä mahd. realistinen arvio siitä että mitä niillä naisilla on mitä sinulla ei ole.
Itse veikkaisi että tässäkin on loppujen lopuksi kyse vain ulkonäöstä: et todennäköisesti vaan ole sillä tasolla ulkonäkösi puolesta, että ikäisesi miehet haluaisivat sinut.
Ovat kai iloisempia, puheliaampia ja räväkämpiä. Suurin osa ylipainoisia, joten en usko, että kyse on ulkonäöstä.
Ap
Lienee myös mahdollista että aliarvioit näiden ystäviesi ulkonäön, ja yliarvioit omasi.
Ylipainosta yleisesti: jos naisella on kauniit kasvonpiirteet, hyvä vyötärö/lantio suhde ja pitkät terveet hiukset, hän saa kyllä varmasti runsaasti huomiota miehiltä, vaikka kyseinen nainen olisikin jonkin verran ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Itseä reilusti vanhemmassa mieheässä arveluttaa kyllä se, että yhteistä aikaa jolloin voi eläá aktiivista ja täyttä elämää ei ehkä ole kovin paljoa edessä. On todennäköistä että setämiehellä terveydentila heikkenee kauan ennen minua.
Kukaanhan ei tiedä koska, ja missä järjestyksessä täältä lähdetään. Ainoa mitä voi tehdä on nauttia ajasta yhteisestä. Harvat rakkaat lemmikitkään koko elämää kansamme viettävät, mutta vaikka etukäteen tiedämme yhteisen aikamme olevan rajallista, niin ei rakkauden kohdetta sen perusteella valita tai hyllytetä! Tai näin ainakin haluaisin ihmisistä uskoa! Joskus aika yhdessä jonkun kanssa voi muodostua myös liian pitkäksi, kun ei sopivinta tullut valittua. Mieluummin lyhyemmän aikaa suuren rakkauden kanssa, kuin pidemmän aikaa ei niin rakastettavan henkilön kanssa! Tuntuu omiin ajatuksiini oudolta, että ikä ja aika olisi se tärkein tai tärkeimpiä kriteerejä parin valinnassa?
Vierailija kirjoitti:
On täysin yhdentekevää mitä joku Kari-Pekka etsii, jos hänen tasonsa ei riitä etsimäänsä.
Luin otsikon niin, että setämiehet fliarttailevat, mutta he eivät kiinnosta omanikäisiään.
Se on ymmärrettävää, koska täti-ihmiset tietävät jo, mitä setämiehillä on tarjottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin yhdentekevää mitä joku Kari-Pekka etsii, jos hänen tasonsa ei riitä etsimäänsä.
Näinhän se on. AP:lla vaikuttaa olevan juurikin tuo ongelma: oma taso ei riitä siihen mitä hän etsii.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 45 mies ja ehkä sitten kuulun näihin setämiehiin. Joka tapauksessa haluan olla vain kiva muita kohtaan, mutta muutaman kerran nainen on erehtynyt luulemaan tätä flirtiksi. Hymy tai asiallinen kehu eivät tarkoita välttämättä flirttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaanhan ei tiedä koska, ja missä järjestyksessä täältä lähdetään. Ainoa mitä voi tehdä on nauttia ajasta yhteisestä. Harvat rakkaat lemmikitkään koko elämää kansamme viettävät, mutta vaikka etukäteen tiedämme yhteisen aikamme olevan rajallista, niin ei rakkauden kohdetta sen perusteella valita tai hyllytetä! Tai näin ainakin haluaisin ihmisistä uskoa! Joskus aika yhdessä jonkun kanssa voi muodostua myös liian pitkäksi, kun ei sopivinta tullut valittua. Mieluummin lyhyemmän aikaa suuren rakkauden kanssa, kuin pidemmän aikaa ei niin rakastettavan henkilön kanssa! Tuntuu omiin ajatuksiini oudolta, että ikä ja aika olisi se tärkein tai tärkeimpiä kriteerejä parin valinnassa?
Teoriassa näin, mutta käytännössä en tahdo omaishoitajaksi. Olen ollut ihastunut ja suhteessa 17v vanhempaan mieheen. Ihana ihminen, mutta paha diabetes joka vaikuttaa kävelyyn, nukkumiseen ja silmissäkin kai jo jotain häikkää. Sitten tuli vielä toinenkin vakava sairaus. Mies edelleen hyvä ystávä, mutta terveydentilansa tähden ei ole minulle vaihtoehto kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ylipainosta yleisesti: jos naisella on kauniit kasvonpiirteet, hyvä vyötärö/lantio suhde ja pitkät terveet hiukset, hän saa kyllä varmasti runsaasti huomiota miehiltä, vaikka kyseinen nainen olisikin jonkin verran ylipainoinen.
Ja hoikalla näitä ominaisuuksia ei voi olla?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. AP:lla vaikuttaa olevan juurikin tuo ongelma: oma taso ei riitä siihen mitä hän etsii.
Voiko jonkun taso oikeasti olla 20 vuotta vanhemmat miehet? En usko.
Ap