Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Setämiehet flirttailee, mutta omanikäisiä ei tunnu kiinnostavan

Vierailija
03.10.2021 |

Ärsyttävää.

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei jostain syystä vaan ole tarjota mitään sellaista mitä ikäisesi miehet etsivät.

Mitähän ne sitten etsivät?

Ap

Onko tuttavapiirissäsi sinun kanssasi saman ikäisiä naisia, joista teidän ikäiset miehet ovat kiinnostuneita?

Jos on, niin vertaa itseäsi näihin naisiin ja koita tehdä mahd. realistinen arvio siitä että mitä niillä naisilla on mitä sinulla ei ole.

Itse veikkaisi että tässäkin on loppujen lopuksi kyse vain ulkonäöstä: et todennäköisesti vaan ole sillä tasolla ulkonäkösi puolesta, että ikäisesi miehet haluaisivat sinut.

Ovat kai iloisempia, puheliaampia ja räväkämpiä. Suurin osa ylipainoisia, joten en usko, että kyse on ulkonäöstä.

Ap

Ylipainosta yleisesti: jos naisella on kauniit kasvonpiirteet, hyvä vyötärö/lantio suhde ja pitkät terveet hiukset, hän saa kyllä varmasti runsaasti huomiota miehiltä, vaikka kyseinen nainen olisikin jonkin verran ylipainoinen.

Ja hoikalla näitä ominaisuuksia ei voi olla?

Ap

Totta kai voi olla, mutta sinulla tuskin niitä on. Jos olisi, et harmittelisi täällä sitä että miehet eivät sinusta kiinnostu.

Vierailija
62/120 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, mutta näin se usein on ikääntyvien tai ei niin viehättävien naisten kohdalla, kelpaa vain setämiehille.

Miksi aina ikävää? Voihan setämieskin olla hyvä mies! Todennäköisesti useammin hyvä kuin huono!

Totta. Itseä reilusti vanhemmassa mieheässä arveluttaa kyllä se, että yhteistä aikaa jolloin voi eläá aktiivista ja täyttä elämää ei ehkä ole kovin paljoa edessä. On todennäköistä että setämiehellä terveydentila heikkenee kauan ennen minua.

Kukaanhan ei tiedä koska, ja missä järjestyksessä täältä lähdetään. Ainoa mitä voi tehdä on nauttia ajasta yhteisestä. Harvat rakkaat lemmikitkään koko elämää kansamme viettävät, mutta vaikka etukäteen tiedämme yhteisen aikamme olevan rajallista, niin ei rakkauden kohdetta sen perusteella valita tai hyllytetä! Tai näin ainakin haluaisin ihmisistä uskoa!  Joskus aika yhdessä jonkun kanssa voi muodostua myös liian pitkäksi, kun ei sopivinta tullut valittua. Mieluummin lyhyemmän aikaa suuren rakkauden kanssa, kuin pidemmän aikaa ei niin rakastettavan henkilön kanssa! Tuntuu omiin ajatuksiini oudolta, että ikä ja aika olisi se tärkein tai tärkeimpiä kriteerejä parin valinnassa?

Teoriassa näin, mutta käytännössä en tahdo omaishoitajaksi. Olen ollut ihastunut ja suhteessa 17v vanhempaan mieheen. Ihana ihminen, mutta paha diabetes joka vaikuttaa kävelyyn, nukkumiseen ja silmissäkin kai jo jotain häikkää. Sitten tuli vielä toinenkin vakava sairaus. Mies edelleen hyvä ystávä, mutta terveydentilansa tähden ei ole minulle vaihtoehto kumppaniksi.

No ihastuminen on ihastumista, ja rakastuminen on rakastumista. Jos toista aidosti rakastaa, niin toisesta myös huolehtii. Välillä sinä voit joutua huolehtimaan rakkaastasi, välillä rakkaasi voi joutua huolehtimaan sinusta. Vai meneekö kaikki aina vain yhteen suuntaa, ja jos menee, niin mistä sen etukäteen varmasti tietää? Jos suhteen tärkeimmät kriteerit ovat pinnallisia, niin myöhemmin jos tie nousee pystyyn, niin voi ainoastaan itseään syyttää! Jopa pelkkään ulkonäköön rakastuminenkin käy enemmän järkeen, kuin iän vuoksi kiinnostavan ihmisen hylkäämisen. Siinä missä omiin silmiin miellyttävä ulkonäkö on helposti määrietltävissä, ja jotain kouriintuntuvaa, niin ikä ja aika on erittäin epämääräistä, vaikeasti määriteltävää, ja ei käsin kosketeltavissa. Jos toinen tavatessa miellyttää, ja homma toimii, niin antaa homman toimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Mä oon 24 ja näytän ikäistäni nuoremmalta. Mua usein lähestyy yli 50 vuotiaat enkä ole todellakaan vanhoista kiinnostunut. Mä näytän kiltiltä eli uskon senkin vaikuttavan. Oman ikäisille olen ilmaa mutta ylipainoiset kaverit kiinnostaa. Taitaa monelle nuorelle miehelle helppo pimpe ro olla tärkeintä.

Vierailija
64/120 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko ihan varmoja että kyseessä on flirtti? Koska itse olen huomannut, että oman ikäiset miehet ujostelee minua, mutta ei ne papparaiset enää tällaista "nuorta" naikkosta ujostele, niin ne tulee helpommin juttelemaan niitä näitä. Ei siinä flirtistä ole kyse.

Tietysti se harmittaa kun oman ikäiset miehet suorastaan juoksee karkuun, mutta toisaalta onhan ihastuminen ihan kamalaa kidutusta, että kyllä sen riski kannattaakin minimoida😆.

Itse olen 45 mies ja ehkä sitten kuulun näihin setämiehiin. Joka tapauksessa haluan olla vain kiva muita kohtaan, mutta muutaman kerran nainen on erehtynyt luulemaan tätä flirtiksi. Hymy tai asiallinen kehu eivät tarkoita välttämättä flirttiä.

Eli loppupäätelmä on se, että ap on kaikin tavoin niin vastenmielinen, ettei hänelle flirttaile kukaan. Onnea.

Vierailija
65/120 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei jostain syystä vaan ole tarjota mitään sellaista mitä ikäisesi miehet etsivät.

On täysin yhdentekevää mitä joku Kari-Pekka etsii, jos hänen tasonsa ei riitä etsimäänsä.

Näinhän se on. AP:lla vaikuttaa olevan juurikin tuo ongelma: oma taso ei riitä siihen mitä hän etsii.

Voiko jonkun taso oikeasti olla 20 vuotta vanhemmat miehet? En usko.

Ap

Saat 20 vuotta vanhemmat miehet kuulostamaan melkein negatiiviselta asialta?! ikäänkuin se olisi jokin kummempi ikäero! Jos oikeasti ajattelet noin ahdasmielisesti ja suppeasti, niin alkaa tulla selväksi miksi miehet karttavat sinua. Jokin itsesuojeluvaisto miehilläkin naisten suhteen onneksi on! Pahoitellen pitää todeta, että kuulostat erittäin pinnaliselta ihmseltä, jos ikä on noinkin suuri asia tai melkeinpä kaikki kaikessa sinulle! Ota ihmiset vastaan ilman noita ahdasmielisiä määreitäsi, ja katso kuka aidosti kiinnostaa. Deittailussa pitäisi ehdottomasti olla sama systeemi kuin joissain maissa työhakemuksissa, joissa ei ole mitään ennakkotietoa henkilön iästä, vaan valinta tehdään muilla perusteilla!

Vierailija
66/120 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Mä oon 24 ja näytän ikäistäni nuoremmalta. Mua usein lähestyy yli 50 vuotiaat enkä ole todellakaan vanhoista kiinnostunut. Mä näytän kiltiltä eli uskon senkin vaikuttavan. Oman ikäisille olen ilmaa mutta ylipainoiset kaverit kiinnostaa. Taitaa monelle nuorelle miehelle helppo pimpe ro olla tärkeintä.

Elät mielikuvitusmaailmassa.

En ole koko elämäni aikana nähnyt, en livenä tai kuvissa (ilman filtteröintiä) 30-55v naista joka näyttäisi yli 10v ikäistään nuoremmalta. Ja tuo 10v on jo melkoinen harvinaisuus.

Olet muutenkin täysin pihalla. Ne nuoret lähestyvät siksi koska hakevat puumaa, eli koska näytät heitä vanhemmalta. Vanhemmalta näyttäminen on se juttu. Jos nuorekkuus vetoaisi, he lähestyisivät nuorempia.

Tuosta oli hauska kysely. Kun miehiltä kysyttiin minkä ikäiset naiset vetoavat eniten seksikumppaneina, kaiken ikäisten miesten ykkösvalinta oli n. 21-vuotiaat naiset. Mutta kakkosena tuli 40-50v naiset, ja heitä valitsivat vain alle 30-vuotiaat miehet (!).

Vierailija
67/120 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehet eivät kiinnostu minusta. Johtopäätökseni: vika on miehissä, ei minussa"

Tuollaisella asenteella että syytät aina kaikkia muita ongelmistasi etkä näe omaa rooliasi asiassa ollenkaan, et tule elämässä pärjäämään.

Jos kukaan ei halua sinua, ongelma on silloin sinä eikä ne muut ihmiset. Paranna omaa tasoasi, niin ehkä joku sinutkin huolii.

Vierailija
68/120 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elät mielikuvitusmaailmassa.

En ole koko elämäni aikana nähnyt, en livenä tai kuvissa (ilman filtteröintiä) 30-55v naista joka näyttäisi yli 10v ikäistään nuoremmalta. Ja tuo 10v on jo melkoinen harvinaisuus.

Olet muutenkin täysin pihalla. Ne nuoret lähestyvät siksi koska hakevat puumaa, eli koska näytät heitä vanhemmalta. Vanhemmalta näyttäminen on se juttu. Jos nuorekkuus vetoaisi, he lähestyisivät nuorempia.

Tuosta oli hauska kysely. Kun miehiltä kysyttiin minkä ikäiset naiset vetoavat eniten seksikumppaneina, kaiken ikäisten miesten ykkösvalinta oli n. 21-vuotiaat naiset. Mutta kakkosena tuli 40-50v naiset, ja heitä valitsivat vain alle 30-vuotiaat miehet (!).

Mitä ihmettä sä sönkötät? Vastasitko väärälle?

Vierailija
69/120 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehet eivät kiinnostu minusta. Johtopäätökseni: vika on miehissä, ei minussa"

Tuollaisella asenteella että syytät aina kaikkia muita ongelmistasi etkä näe omaa rooliasi asiassa ollenkaan, et tule elämässä pärjäämään.

Jos kukaan ei halua sinua, ongelma on silloin sinä eikä ne muut ihmiset. Paranna omaa tasoasi, niin ehkä joku sinutkin huolii.

En todellakaan paranna jos se tarkoittaa lihavuutta ja tyhmyyttä. Minä olen tyytyväinen itseeni. Jos miehiä kiinnostaa tyhmät ja lihavat niin sitten kiinnostaa.

Vierailija
70/120 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, mutta näin se usein on ikääntyvien tai ei niin viehättävien naisten kohdalla, kelpaa vain setämiehille.

Miksi aina ikävää? Voihan setämieskin olla hyvä mies! Todennäköisesti useammin hyvä kuin huono!

Totta. Itseä reilusti vanhemmassa mieheässä arveluttaa kyllä se, että yhteistä aikaa jolloin voi eläá aktiivista ja täyttä elämää ei ehkä ole kovin paljoa edessä. On todennäköistä että setämiehellä terveydentila heikkenee kauan ennen minua.

Kukaanhan ei tiedä koska, ja missä järjestyksessä täältä lähdetään. Ainoa mitä voi tehdä on nauttia ajasta yhteisestä. Harvat rakkaat lemmikitkään koko elämää kansamme viettävät, mutta vaikka etukäteen tiedämme yhteisen aikamme olevan rajallista, niin ei rakkauden kohdetta sen perusteella valita tai hyllytetä! Tai näin ainakin haluaisin ihmisistä uskoa!  Joskus aika yhdessä jonkun kanssa voi muodostua myös liian pitkäksi, kun ei sopivinta tullut valittua. Mieluummin lyhyemmän aikaa suuren rakkauden kanssa, kuin pidemmän aikaa ei niin rakastettavan henkilön kanssa! Tuntuu omiin ajatuksiini oudolta, että ikä ja aika olisi se tärkein tai tärkeimpiä kriteerejä parin valinnassa?

Teoriassa näin, mutta käytännössä en tahdo omaishoitajaksi. Olen ollut ihastunut ja suhteessa 17v vanhempaan mieheen. Ihana ihminen, mutta paha diabetes joka vaikuttaa kävelyyn, nukkumiseen ja silmissäkin kai jo jotain häikkää. Sitten tuli vielä toinenkin vakava sairaus. Mies edelleen hyvä ystávä, mutta terveydentilansa tähden ei ole minulle vaihtoehto kumppaniksi.

No ihastuminen on ihastumista, ja rakastuminen on rakastumista. Jos toista aidosti rakastaa, niin toisesta myös huolehtii. Välillä sinä voit joutua huolehtimaan rakkaastasi, välillä rakkaasi voi joutua huolehtimaan sinusta. Vai meneekö kaikki aina vain yhteen suuntaa, ja jos menee, niin mistä sen etukäteen varmasti tietää? Jos suhteen tärkeimmät kriteerit ovat pinnallisia, niin myöhemmin jos tie nousee pystyyn, niin voi ainoastaan itseään syyttää! Jopa pelkkään ulkonäköön rakastuminenkin käy enemmän järkeen, kuin iän vuoksi kiinnostavan ihmisen hylkäämisen. Siinä missä omiin silmiin miellyttävä ulkonäkö on helposti määrietltävissä, ja jotain kouriintuntuvaa, niin ikä ja aika on erittäin epämääräistä, vaikeasti määriteltävää, ja ei käsin kosketeltavissa. Jos toinen tavatessa miellyttää, ja homma toimii, niin antaa homman toimia!

Ihmiset on erilaisia ja tekee valintoja arvojensa mukaan, mutta ehkä nihkeää väittää pinnalliseksi sitä, että toiveet parisuhteelle ovat erilaisia kuin itsellä? Voin pitää / välittää / rakastaa terveydentilasta huolimatta, sekä auttaa ystävänä. Parisuhteeltani haluan kuitenkin kumppanin, jonka kanssa voin elää aktiivista elämää. Luonnossa liikkuminen on minulle tärkeää ja siihen kaipaan kumppania. Tätä en kuitenkaan pystyisi jakamaan miehen kanssa, joka ei pysty kävelemään. On yksi asia miettiä mitä kumppanilta haluaa ennen kuin sitoutuu suhteeseen. Siinä kohtaa kun suhteeseen on jo sitouduttu, onkin eri asia huolehtia toisesta sairauksista yms huolimatta.

Vierailija
71/120 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin muutama vuosi sitten AP:n kaltaisen naisen, voi alla kuvauksesta ja jutuista päätellen myös sama henkilö. Tämä tapaus oli kolmekymppinen nain, ja hän puhui itsestään jatkuvasti "nuorisona", eli "me nuoret sitä ja tätä". Hän puhui jatkuvasti 40-vuotta täyttäneistä miehistä, ja sen ikäisille miehille, että "mites te vanhukset?". Hän ei itse ollut ainakaan ikäistään nuoremman, eikä edes erityisen hemaisevan näköinen. Kohtuu alhainen painoindeksi, ja puhelias luonne, mutta jutut ei kiinostavimmasta päästä jos parisuhdetta halasi. Ei mikään yllätys että kolmekyppinen joka pitää itseään "nuorisona", ja nelikymppisiä "vanhuksina", ei ollut kovin menestyksekäs "vanhuksien" tai "nuorison" parissa, kun paria valittiin!

Vierailija
72/120 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole itse aktiivinen ja tee aloitteita miehille. En tarkoita missään nimessä, että hakisit fyysistä kiinnostusta, kun kerran ilmeisesti haet nimenomaan totista parisuhdetta. Jos kohtaat sellaisen ikäisesi miehen, joka kiinnostaa sinua, niin ala juttelemaan! Kysy miestä treffeille. Pakkien saaminen on epätodennäköisempää naiselle ihan ulkonäöstä ja ominaisuuksista riippumatta.

Vierailija
73/120 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin muutama vuosi sitten AP:n kaltaisen naisen, voi alla kuvauksesta ja jutuista päätellen myös sama henkilö. Tämä tapaus oli kolmekymppinen nain, ja hän puhui itsestään jatkuvasti "nuorisona", eli "me nuoret sitä ja tätä". Hän puhui jatkuvasti 40-vuotta täyttäneistä miehistä, ja sen ikäisille miehille, että "mites te vanhukset?". Hän ei itse ollut ainakaan ikäistään nuoremman, eikä edes erityisen hemaisevan näköinen. Kohtuu alhainen painoindeksi, ja puhelias luonne, mutta jutut ei kiinostavimmasta päästä jos parisuhdetta halasi. Ei mikään yllätys että kolmekyppinen joka pitää itseään "nuorisona", ja nelikymppisiä "vanhuksina", ei ollut kovin menestyksekäs "vanhuksien" tai "nuorison" parissa, kun paria valittiin!

En todellakaan puhu tällaisia. Mutta et voi väittää, etteikö 20 vuoden ikäero olisi paljon! 10 vuottakin on jo aika reippaasti.. Eikä ole kyse pelkästään ulkonäöstä vaan ihan kaikesta.

Ap

Vierailija
74/120 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täysin yhdentekevää mitä joku Kari-Pekka etsii, jos hänen tasonsa ei riitä etsimäänsä.

Näinhän se on. AP:lla vaikuttaa olevan juurikin tuo ongelma: oma taso ei riitä siihen mitä hän etsii.

Ap

Saat 20 vuotta vanhemmat miehet kuulostamaan melkein negatiiviselta asialta?! ikäänkuin se olisi jokin kummempi ikäero! Jos oikeasti ajattelet noin ahdasmielisesti ja suppeasti, niin alkaa tulla selväksi miksi miehet karttavat sinua. Jokin itsesuojeluvaisto miehilläkin naisten suhteen onneksi on! Pahoitellen pitää todeta, että kuulostat erittäin pinnaliselta ihmseltä, jos ikä on noinkin suuri asia tai melkeinpä kaikki kaikessa sinulle! Ota ihmiset vastaan ilman noita ahdasmielisiä määreitäsi, ja katso kuka aidosti kiinnostaa. Deittailussa pitäisi ehdottomasti olla sama systeemi kuin joissain maissa työhakemuksissa, joissa ei ole mitään ennakkotietoa henkilön iästä, vaan valinta tehdään muilla perusteilla!

20 vuotta ikäeroa on todella paljon.

Vierailija
75/120 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on erilaisia ja tekee valintoja arvojensa mukaan, mutta ehkä nihkeää väittää pinnalliseksi sitä, että toiveet parisuhteelle ovat erilaisia kuin itsellä? Voin pitää / välittää / rakastaa terveydentilasta huolimatta, sekä auttaa ystävänä. Parisuhteeltani haluan kuitenkin kumppanin, jonka kanssa voin elää aktiivista elämää. Luonnossa liikkuminen on minulle tärkeää ja siihen kaipaan kumppania. Tätä en kuitenkaan pystyisi jakamaan miehen kanssa, joka ei pysty kävelemään. On yksi asia miettiä mitä kumppanilta haluaa ennen kuin sitoutuu suhteeseen. Siinä kohtaa kun suhteeseen on jo sitouduttu, onkin eri asia huolehtia toisesta sairauksista yms huolimatta.

Älä sitten ota ei liikunnallista miestä, vaan sellaisen jonka kanssa olette kiinostuneet samoista asioista. Siitähän tässä on ollut kyse koko ajan. Ei pelkkä ikä määritä sopiiko yhteen, voiko liikkua, tai kiinostaako smat asiat. Ota ihminen yksilönä, ja jos ei natsaa, niin ei natsaa, ei siinä sen kummempaa! Mutta jos pelkkä ikä saa muuten sopivan hylkäämään, niin ei siinä auta kuin peillin katsominen, jos se edes herättäis. Ketään muuta ei voi ainakaan syyttää! Tiedän yli kahdeksankymppisiä miehiä, jotka kovemmassa kunnossa kuin useimmat parikymppiset. Heillä ei ole vaikeuksia saada itseään liikkeelle, useimmilla voi tosin olla vaikeuksyä heidä vauhdissaan!

Pitää kyllä ihmetellä, että mikä ihmeen villitys tämä ikä-juttu, etenkin suomalaisten naisten keskuudessa on?! Kuulin kerran kun 20-kymppiset naiset olivat ensin onnessaan jutellessaan parin ajnnun kanssa, mutta tyrmistyivät kun kuulivat että nämä tyypit olivat 23-vuotiaita. He sanoivat;"Ai teee ootte noin vanhoja, ei tästä mitään sitten tuu!". Itseäni huvitti kun risteilyllä eräs nainen tuppaamalla tuppautui seuraani ja puoliväkisin hyttiini. Arvioin hnen ulkoisen olemuksensa perusteella että hän olisi ollut ainkin ikäiseni tai vanhempi. Olin tuolloin juuri kolmekymppinen, ja tämä nainen paljastui 24-vuotiaaksi. Hän totesi;"Oletpa vanha. en ole koskaan ollut  noin vanhan kanssa mutta kerta se on ensimmäinenkin!" No ei tullut hänelle ensimmäistä kertaa ainakaan silloin.  Hyttikaverini olivat erittäin hereillä, eikä tämä elämmä nähnyt 24v. erityisesti herättänyt kiinostustani muutenkaan, aj vielä vähemmän mitä enemmän hänen snallista ulosantiaan jouduin arvioimaan!

Suomalaiset naiset sitten ihmettelee miksi miehet löytävät sopivampia naisia ulkomailta jotka eivät luonnolisesta parinkymmenen vuoden ikäeroista ole moksiskaan, kun naiset itse ajavat suomalaiset miehet pois täysin älyttömine "max 5-vuoden ikäero"-juttuineen!

Vierailija
76/120 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

«Suomalaiset naiset sitten ihmettelee miksi miehet löytävät sopivampia naisia ulkomailta jotka eivät luonnolisesta parinkymmenen vuoden ikäeroista ole moksiskaan»

Tosirakkautta luonnollisesta 20 v. Ikäerosta huolimatta? 😂

Vierailija
77/120 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei todellakaan ole jos mies on se suhteen vanhempi osapuoli! Kauas on ihmiset nyään luonnosta ja luonnollisuudesta erkaantuneet, jos näinkin luonnollinen asia ei ole tiedostettu! Mutta aina voi oppia! Parikymppisenä useimmat naiset oavt jo täysin naisia, mutta jannut on jonneja, jotka vaikuttavat samanikäisten naisten rinnalla heidän pikkuveljiltään jos yhdessä liikuvat. Usko pois, on sattunut monta kertaa hassuja tilanteita, kun on tullut luonnostaan luultua parikymppisten poikaystäviä heidän pikkuveljikseen!

Vierailija
78/120 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoaahan kinaparturi alappäätään annankadulla, kustannuspaikalta poikalapsia miesasiakkaalle, seurailee perässä ja rääky mediaan ongelmiaan. mutta ei mene kaupaksi.

Vierailija
79/120 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei todellakaan ole jos mies on se suhteen vanhempi osapuoli! Kauas on ihmiset nyään luonnosta ja luonnollisuudesta erkaantuneet, jos näinkin luonnollinen asia ei ole tiedostettu! Mutta aina voi oppia! Parikymppisenä useimmat naiset oavt jo täysin naisia, mutta jannut on jonneja, jotka vaikuttavat samanikäisten naisten rinnalla heidän pikkuveljiltään jos yhdessä liikuvat. Usko pois, on sattunut monta kertaa hassuja tilanteita, kun on tullut luonnostaan luultua parikymppisten poikaystäviä heidän pikkuveljikseen!

Lol. Jopa 35-vuotiaat miehet ovat täysiä setiä. Onneksi voin valita ikäiseni tai nuoremman miehen.

N30

Vierailija
80/120 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

«Suomalaiset naiset sitten ihmettelee miksi miehet löytävät sopivampia naisia ulkomailta jotka eivät luonnolisesta parinkymmenen vuoden ikäeroista ole moksiskaan»

Tosirakkautta luonnollisesta 20 v. Ikäerosta huolimatta? 😂

Niin mikä siinä Ei olisi luonnollista, etenkin kun mies on se vanhemoi?!! Sehän on maailman luonnollisi asia että mies on AINA vanhempi kuin nainen. Kauas olette luonnosta ja luonnollisuudesta erkaantuneet! 20-vuoden ikäero ei ole maailmalla juttu eikä mikään, joissain paikoissa jopa vähimmäisoletus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän