Setämiehet flirttailee, mutta omanikäisiä ei tunnu kiinnostavan
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet niin ennakkoluuloinen? Mitä vanhempi puu, sitä tukevampi oksa, sanotaan.
Ei kiinnosta naimisissa olevat miehet.
Ap
Tuota tietoa et maininnut aloituksessasi. Mutta, muista että yli puolet liitoista Suomessa päättyvät eroon eli voihan noillekin vähän flirttailla takaisin päin jos muuten kiinnostaa ja kertoa että palataan asiaan, kun ovet hoidelleet nuo ikävät muodollisuudet ensin alta pois.
Valtaosa viisikymppisistä työelämässä olevista miehistä on naimisissa tai vähintään avoliitossa. Pettämiseen taipuvaiset ei kiinnosta eroamisen jälkeenkään.
Ap
Onnea sitten vaan etsintään. Pessimisti ei pety.
Suurin osa yli 30-vuotiaista suomalaisista myöntää pettäneensä kumppaniaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, mutta näin se usein on ikääntyvien tai ei niin viehättävien naisten kohdalla, kelpaa vain setämiehille.
Totta. Setämiehet ovat ikääntyneitä eivätkä he ole koskaan olleet viehättäviä. Surullista.
En tarkoittanut tätä, mutta taisit ymmärtää tahallasi väärin.
Olen itse jo keski-ikäinen nainen, ja kyllä se vaan niin on, että setämiehet (yli 60v) ovat ainoita joilta saan huomiota. Toisin oli 16-35 -vuotiaana minullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, mutta näin se usein on ikääntyvien tai ei niin viehättävien naisten kohdalla, kelpaa vain setämiehille.
Totta. Setämiehet ovat ikääntyneitä eivätkä he ole koskaan olleet viehättäviä. Surullista.
Olen itse jo keski-ikäinen nainen, ja kyllä se vaan niin on, että setämiehet (yli 60v) ovat ainoita joilta saan huomiota. Toisin oli 16-35 -vuotiaana minullakin.
Ei yli 60 ole enää mikään setämies vaan papparainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setämies on n. 40-55-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... Tuo ikä on vain numero. Olen tavannut nelikymppisiä, kaljuuntuneita "nuorukaisia", toisaalta taas esim. Tom Cruisella ei mitään ongelmia nuorempien heilojen saamisessa, vaikka mielestäsi "papparainen" onkin. Mieluummin mullekin tommonen kuuskymppinen Tomppa kun lähiöpubin nelikymppinen Jamppa.
Mikä juttu tämä on, että setämies viittaa nykyään ikään eikä nuorempia naisia (ja miehiä) vähättelevään asenteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tämä on, että setämies viittaa nykyään ikään eikä nuorempia naisia (ja miehiä) vähättelevään asenteeseen?
Tässä oli kyse reilusti nuoremmalle naiselle flirttailevista varatuista ukoista. Ne jos jotkut ovat setämiehiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kenelle luulet ikääntyvien ja ei niin viehättävien miesten sitten kelpaavan?
N38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... Tuo ikä on vain numero. Olen tavannut nelikymppisiä, kaljuuntuneita "nuorukaisia", toisaalta taas esim. Tom Cruisella ei mitään ongelmia nuorempien heilojen saamisessa, vaikka mielestäsi "papparainen" onkin. Mieluummin mullekin tommonen kuuskymppinen Tomppa kun lähiöpubin nelikymppinen Jamppa.
Oletko nähnyt uusimpia kuvia Tompasta? Hirveä pappa. Ja ennen kaikkea: täällä tavikset keskustelevat tavisten asioista, ja sinä vedät keskusteluun mukaan filmitähti Tom Cruisen jolle nuoremmat heilat lohkeavat helposti? Nyt on kyllä kaukaa haettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle luulet ikääntyvien ja ei niin viehättävien miesten sitten kelpaavan?
Moni näyttää jostain syystä kelpaavan nuoremmalle ja viehättävämmälle naiselle. Tai sitten hakevat vaimon Thaimaasta. Tai jäävät yksin. Näin luulen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli kyse reilusti nuoremmalle naiselle flirttailevista varatuista ukoista. Ne jos jotkut ovat setämiehiä.
Ap
Riippuu ihan miehen käytöksestä. "Kuules tyttö"-lähestyjät ovat tietysti setämiehiä, mutta kohteliaasti ja asiallisesti lähestyvät eivät.
Annat sit sedille pimppaa, case closed.
Taidat olla sellasta setämies-matskuu. Jos haluut jonkun, niin kai sun sitten on otettava sellanen setämies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kertonut itsestäsi mitään. Oletko oikeasti noin tyhjä?
En ole tyhjä. Ikää 30, amk käyty, painoindeksi 20.
Ap
Setämiehet arvostaa enemmän nuorta naiskauneutta jo pelkkänä esteettisenä nautintona, mutta ne nuoret kollit ovat nirsompia naisten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ongelman ratkaisu: setämiesten on lopetettava flirttailu.
Kymmenen vuotta kun vierähtää, ovat setämiehet omanikäisiä.
10 vuoden päästä ne setämiehetkin ovat 10 vuotta vanhempia.
Sinulla ei jostain syystä vaan ole tarjota mitään sellaista mitä ikäisesi miehet etsivät.
Kokeile flirttailla ite nuorelle kundille ja jätä setämiehet omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei jostain syystä vaan ole tarjota mitään sellaista mitä ikäisesi miehet etsivät.
Mitähän ne sitten etsivät?
Ap
Vierailija kirjoitti:
N38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt uusimpia kuvia Tompasta? Hirveä pappa. Ja ennen kaikkea: täällä tavikset keskustelevat tavisten asioista, ja sinä vedät keskusteluun mukaan filmitähti Tom Cruisen jolle nuoremmat heilat lohkeavat helposti? Nyt on kyllä kaukaa haettua.
Vähän vaikeaa tässä on naapuritalon Jarmoakaan käyttää esimerkkinä, koska kukaan ei tiedä kenestä on kyse, sillä hän ei ole julkkis. Siksi täytyy käyttää julkkista esimerkkinä. Ymmärrätkö, nainen?
Valtaosa viisikymppisistä työelämässä olevista miehistä on naimisissa tai vähintään avoliitossa. Pettämiseen taipuvaiset ei kiinnosta eroamisen jälkeenkään.
Ap