Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö sinä miehen tässä tilanteessa? Neuvoja!

Vierailija
26.11.2014 |

Olen ollut 3 vuotta yhdessä, joista 1½ vuotta kihloissa mieheni kanssa. Ensimmäinen vuosi meni ihanasti.
Jonka jälkeen kaikki muuttui. Mies notkuu vain tietokoneella, ei koska minuun milläänlailla ellen minä mene ensin hipelöimään häntä. Hän ei viihdy minun ystävieni seurassa. Esim. jos meidät kutsutaan illanistujaisiin, hän kyllä tulee mutta valittaa siellä miten mielummin olisi jossain muualla ja kuinka hän ei yhtään pidä illan ohjelmasta vaan ennemmin murjottaa ja ropaa puhelintaan. 
Kuukausi sitten sanoin hälle, kun oli yhdet istujaiset tiedossa, että "Siellä on tälläkertaa sellaista ja tällaista ohjelmaa. Jos ei ole mieleisiäsi niin voit jäädä kotiinkin!" 
Vastaus oli, että "Ei, kyllä mä voin tulla ja!" ja taas sama murjotus. 

Olen ollut hälle nämä 3vuotta itsestäänselvyys johon ei tarvitse panostaa. Minä järjestän ylläri reissuja risteilyjä,hotelli öitä ja kerran yllätys synttärijuhlat miehelle. Mä en tarvitsisi kuuta taivaalta, riittäisi että hän toisi kaupasta edes suklaapatukan pyytämättä, jotta tietäisin hänen ajattelevan minua. 

Kerran kokeilin missä vaiheessa mies huomaa, että minä en haekkaan häneltä läheisyyttä enkä kiehnää kainalossa yms.
No, eihän huomannut!! 

No tämä kaikki itsestäänselvyytenäpito, huomiomattumuus ja muu välinpitämättömyys ajautui siihen pisteeseen, että tyttöjenillassa 3kk sitten ihastuin toiseen mieheen. En ole miestäni kuitenkaan pettänyt millään muotoa. 
Tuo ihastuminen sai minut ehkä jopa pelästymään miten helposti se tapahtui tai miten kipeästi olin
tarvinnutkaan toisen ihmisen huomiota ja läheisyyttä. Ja kysehän ei nyt ole mistään muusta kuin siitä, että minä tanssin tuon miehen kanssa ja hän tarjoi 1 lasillisen minulle. 

Olen eroa pyöritellyt päässäni, mutta pelkään mitä yksinolo tulisi olemaan. Pakko myöntää sekin, että kyllä mulla yhä on tunteita miestäni kohtaan. 
En vaan todellakaan tiedä mitä teen! Jatkanko matkaa yksin vaiko en. 

Mitä sinä tekisit? 

Mainittakoon loppuun, että asioista on puhuttu ja siitä mitä minä suhteelta haluan ja mitä mieheni haluaa.
Asiat ei kuitenkaan puhumalla ole muuttunut :/ 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se...........

Vierailija
2/27 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko keskustellut noista asioista miehesi kanssa? Mä keskustelisin ja kertoisin, että haluan niin kovin niitä, että harkitset eroa. Se joko herättää miehen huomaamaan, että parisuhteessa on kaksi ihmistä tai sitten eroatte.
Mä en kestäisi tuollaista suhdetta pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sinun edes kysyä tuollaista?

Vierailija
4/27 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa elämää tuollaisen kanssa, pelkkä kiviriippa.

Vierailija
5/27 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Ehkä tekisin testin ja eläisin vähän aikaa omaa elämää. Ostaisin matkan itselleni ja kaikki muutkin menot itselleni. Katsoisin heräisikö mies vai mitä.

Vierailija
6/27 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyvää saat mieheltäsi? Onko teillä muuta syytä jatkaa yhdessä kuin sinun pelkosi olla yksin?

Vierailija
7/27 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska on oikeassa. Pitääkö ihmisen kanssa olla yhdessä vain koska pelkää olla yksin? Nythän sinä olet yksin tuossa parisuhteessa. Etkö huomaa?

Vierailija
8/27 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskustellut ja kertonutkin, että koen olevani itsestäänselvyys hälle. Hänen eräs ystävä sanoi minulle kesällä, että " Eihän *** arvosta sua yhtään" 
Senkin kerroin miehelleni, että eräs hänen ystävänsä on sanonut minulle noin. 

Mies sanoi takaisin vain, että eihän minua minään itsestäänselvyytenä pidä. Ja kyllä se viikon verran jaksoi tsempata. Halaili ja suukotteli. Seksiä kuitenkaan meillä ei ole ollut nyt ainakaan 3vkon. 

"Mitä hyvää saat mieheltäsi" - Apua, mä mietin tätä pitkään ja ainoa mitä sain päähäni on, että Hän on turvallinen. 

ap

Vierailija
9/27 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan sinulle vinkiksi sen, että tuo ei tule muuttumaan. Saatat aina välillä saada miehen havahtumaan, jos nostat kissan pöydälle, mutta luultavimmin vaihetta kestää viikko kaksi ja sen jälkeen sama kuvio jatkuu. Tämä tulee toistumaan niin kauan, kunnes luovutat. 

Itse samanlaisessa suhteessa elävänä voin sanoa, että olisi pitänyt uskoa ettei mies tuosta miksikään muutu. Nyt on vähän myöhäistä katua, kun on jo perhe ja muut isommat kuviot mukana.

Eli eiku kierrätykseen vaan, jos mielit saada toisenlaista kohtelua tulevaisuudessa.

Vierailija
10/27 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 08:42"]

Oletko keskustellut noista asioista miehesi kanssa? Mä keskustelisin ja kertoisin, että haluan niin kovin niitä, että harkitset eroa. Se joko herättää miehen huomaamaan, että parisuhteessa on kaksi ihmistä tai sitten eroatte. Mä en kestäisi tuollaista suhdetta pitkään.

[/quote]

Et näköjään osannut lukea alkuperäisestä tekstistä kolmea (3) viimeistä riviä ennekuin tyrkytit puhumiskorttia. Ihan täytät tämän AV mamman profiilin. Et ehdi loppuun asti lukea saati ymmärtää lukemaasi

Vierailija
11/27 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi rakastui sinuun, mutta se meni ohi eikä hän oppinut rakastamaan. En jäisi odottamaan ihmettä.

Vierailija
12/27 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet on vähän möllejä, oma mieheni myös mutta kyllä mulle selvisi että ei johdu minusta kun aikaisemmissa suhteissa naiset valittanut samasta. On tuo oma ruvennut tsemppaamaan vähän, mutta usein joutuu muistuttamaankin vielä. Itse lähdin sellaisesta suhteesta, jossa minua palvottiin kuin prinsessaa. On minusta ihan jees että mieheni on vähän jöröjukka ja äijä , mutta osaa olla myös muutakin. Tämä on pienin ongelma minun mittakaavassa verraten millaisia ongelmia ympärillä on.

Vierailija
13/27 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 09:03"]

Annan sinulle vinkiksi sen, että tuo ei tule muuttumaan. Saatat aina välillä saada miehen havahtumaan, jos nostat kissan pöydälle, mutta luultavimmin vaihetta kestää viikko kaksi ja sen jälkeen sama kuvio jatkuu. Tämä tulee toistumaan niin kauan, kunnes luovutat. 

Itse samanlaisessa suhteessa elävänä voin sanoa, että olisi pitänyt uskoa ettei mies tuosta miksikään muutu. Nyt on vähän myöhäistä katua, kun on jo perhe ja muut isommat kuviot mukana.

Eli eiku kierrätykseen vaan, jos mielit saada toisenlaista kohtelua tulevaisuudessa.

[/quote]

Ei varmasti tulekkaan muuttumaan. 

Valitti minulle taannoin, kun ollaan aina vain minun ystävieni seurassa eikä ikinä hänen, jos jossain ollaan.
No totuus kuitenkin on se, että mieheni ei koskaan kysele mitä hänen ystävänsä tekevät ja jos meitä joku hänen ystävistään pyytää käymään niin aina on joku syy miksi ei voisi mennä. 
Olen mieheni kaverin naisystävän kaveri ja hän sanoi, että mieheni on antanut olettaa että me ei edes haluta olla heidän seurassa.
Mainitsin tästä miehelleni, joka kielisi ettei ainakaan tarkoituksella niin antaisi ymmärtää. 
Olen myös sanonut, että ei minu tarvitse olla mukana jos menet kavereitesi kanssa viettämään iltaa.
No sekään ei ollut hyvä... 

Ap

Vierailija
14/27 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lukko sun miehellä siinä murjotuksessa on. Selkis hyvä selvittää, että miksi...tai murjottaako olenkaan? Jos pn ujo seurassa ja sä tulkitset murjottamuseksi?

keskustella kannattaa ja kertoa, että mitä sä suhteelta haluat...

haluatko opetella tän miehen kanssa,,,ja haluaako hän...

vai oletteko vain erilaiset ja haluatte eri asioita.

Vierailija
15/27 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka suhdetta tietokoneriippuvaiseen. Siitä johtuu ongelmat ja ne ei muut, jos mies ei asiaa ymmärrä ja heitä konetta kaatopaikalle. Tuskin sitä tekee, joten ei muutu. Ihan yleinen nykyajan ongelma.

Vierailija
16/27 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Meillä vaimo on jumiutunut puhelimeensa. Aloitteet kaikenlaisee läheisyyteen tulee minulta. Asiaa mutkistaa 15 yhteistä vuotta ja 3 pienehköä lasta.

Jos teillä ei ole lapsia, niin asia yksinkertaisempi. Ehkä voisit vielä kerran yrittää puhua. Jos reipastuminen kestää vain muutaman viikon, niin tiedät, ettei se tule luonnostaan. Ei se helppoa ole jos tunteitakin vielä on, mutta suosittelisin miettimään kestätkö tuota 20-30 vuotta?

Vierailija
17/27 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kannustaisin sua puhumaan miehesi kanssa. Nyt sä ite mökötät...painit omaa sisäistä pohtimispainia, kun voisit ne kaikki samat jutut jakaa miehesi kanssa. Toisen pään sisään ei vaan pääse, jos ei asioista PUHU. silloin kun tarkkailit kainontarvvetta...voisit mennä kainaloon ja sanoa, että et sitten huomannut eilen, etten tullut kainaloon..olis kiva, jos nappaisit mut kainaloosi.

kerro mikä tuntuu kivalta ja mikä ei. Huomaa aina ne kivat ja kerro ne myös.

opetelkaa puhumaan.

jos haluatte kehittää suhdetta, niin suu auki ja kieli auki. Eikannata omassa mielessä pohtia asioita valmiiksi...kun ei se toinen voi sit mitenkään vaikuttaa.

anna teille mahdollisuus. Ei ne keskustelut tarvi oll jotai oikein keskusteluja, vaan aina kun ailtä tuntuu tai pohdituttaa...niin puhukaa.

katsote sitten miten lähtee toimimaan.Ehkä sun mies on isossa seurassa ujo...eikä se mökötäkään. Ujo ihminen. Siitä voi oppia juttuja.

Vierailija
18/27 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 09:17"]

Joku lukko sun miehellä siinä murjotuksessa on. Selkis hyvä selvittää, että miksi...tai murjottaako olenkaan? Jos pn ujo seurassa ja sä tulkitset murjottamuseksi?

keskustella kannattaa ja kertoa, että mitä sä suhteelta haluat...

haluatko opetella tän miehen kanssa,,,ja haluaako hän...

vai oletteko vain erilaiset ja haluatte eri asioita.

[/quote]

Näistä on puhuttu ja mieheni sanoi, että "Kun ei mulla ole puhuttavaa kenenkään kanssa" tai "Kun ei muo kiinnosta teidän seuranleikin, en aio pitää itteäni ihan naurunalasena" 
Seurueessa ei siis ole pelkästään naisia vaan pariskuntia. Eräänkin ukon seurueesta mieheni on tuntenut pitkään ja ehdottelee itsekkin monesti, että kysytäänkö mitä He tekevät tuolloin ja tuolloin jos mentäisi keilaamaan yms.
Tämän samaisin ukon kanssa mieheni on myös ystävystynyt, sillä mieheni kertoo hälle aivan kaiken. 

Olen myös sanonut miehelleni, että ei sun ole pakko tulla mukaan, jos et halua. Jos sulla ei ole kiva fiilis niin se tarttuu muihinkin, kun tulen jurottamaan sinne. 

Hällä ei kuulemma muutakaan tekemistä ole, kun roplata puhelinta ja chattaillä eri foorumeilla nettikavereidensa kanssa. 

ap

Vierailija
19/27 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään suhteessa ei pitäisi olla vain siksi, että pelkää olla yksin! Suhteenne on vielä nuori ja tuore mutta meno kuulostaa kuin 40 vuotta yhdessä olleella eläkeläispariskunnalla. Kukaan muu ei voi tehdä päätöstä puolestasi mutta kuulostaa kyllä ap siltä, että tämä suhde tekee sinusta lähinnä onnettoman.

Vierailija
20/27 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan minun edelliseltä parisuhteeltani. Minun ed. miesystäväni oli vain ihastunut toiseen tai ei ainakaan panostanut meihin. Olin vaan ruuanlaittaja/siivooja.. Ihana mies se oli, mutta tunteita hänellä ei huikeasta alusta huolimatta ollutkaan. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi