V*tuttaa niin ettei veri kierrä!
"Hahaha pakkasen raiskaama pulkannaru"
"Hohoho lipputanko kukkakeppi luuranko"
"5115 miehet tasan tykkää OIKEISTA naisista eikä mistää niiQ pikkupojist!!!1!"
...juu kuulostaako tutulta? Joka helevetin palstat ja lehet ja netit ja setit on täynnä tuommosta kuraa! Ja pahinta tossa on se että se on ihan niinku hyväksyttyä toimintaa??
Voin vaan kuvitella minkälainen paskamyrskysota siitä syttyis jos samalla tavalla kirjotettais: "hahaha läski lehmä valas"
P*rkele. Tyyli.comin taannoinen juttu oli kaiken huippu taas. Kauniita hoikkia naisia sorsittiin ja tiskiin lyödään kuvia selluliitista ym. hyytelöstä. Yöks!
Kiitos ja anteeksi. Pakko avautua.
Kommentit (14)
Itse olet vastaava, mutta toisesta ääripäästä. Laihat on susta kauniita ja "normaalit" pelkkää selluliittia. Eli mulle on ihan sama jos sua vituttaa. Omasta mielestä erilaisuus, monimuotoisuus on kaunista. On totta että joskus laihat joutuvat "tulilinjalle" väärällä tavalla, mutta tämä reagointi johtuu vain siitä huolesta, että valtamedia ihannoi liikaa epärealistisia naisten piirteitä, jotka ovat suurimmaksi osaksi photoshoppauksella saavutettuja.
Ja ap jatkaa,
Esimerkki tapaus:
Hoikka nainen, c-kupin rinnat ja ratsastuksen muokkaama superhyvä pylly. Silti AINA joku stnan "naisten nainen" löytää paikalle satojen kilojensa kanssa kertomaan, kuinka vain hän on oikea nainen, koska hänellä on muotoja.
...Nojoo? Onko käynyt ikinä mielessä että niitten Ö-kupin rintojen ja laardiperseen takana olis kymmenien kilojen ylipaino? Se ei ole mitään muodokkuutta vaan pelkkää läskiä joka kuiskailee tappavista elintavoista.
Sellainen on oikeaa muodokkuutta jolloin tuntee kylkiluunsa mutta on silti tarrattavaa pintaa pepussa ja rinnoissa.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 05:11"]
Itse olet vastaava, mutta toisesta ääripäästä. Laihat on susta kauniita ja "normaalit" pelkkää selluliittia. Eli mulle on ihan sama jos sua vituttaa. Omasta mielestä erilaisuus, monimuotoisuus on kaunista. On totta että joskus laihat joutuvat "tulilinjalle" väärällä tavalla, mutta tämä reagointi johtuu vain siitä huolesta, että valtamedia ihannoi liikaa epärealistisia naisten piirteitä, jotka ovat suurimmaksi osaksi photoshoppauksella saavutettuja.
[/quote]
All in all, mikään haukkumasana niin kuin kukkakeppi, lattarinta, läski, valas eivät ole hyväksyttäviä, IKINÄ, kun puhutaan tuntevasta ihmisyksilöstä. Silti pitäisi osata huomata ongelma-alueet kummassakin laidassa. Epäterveelliset elämäntavat: liika ylipaino - Epäterveelliset elämäntavat: pakonomainen epärealistisen vartalon tavoittelu. Ongelmat tulee kuitenkin ratkoa sivistyneesti, ei lapsellista sanasotaa käyden..
Seli seli. Läskit donkkaa tykimmin. Deal with it.
Nro7,
Väitän jaksavani sängyssä paremmin mitä minua parikyt kiloa painavampi nainen. Pystyn tekemään enemmän, ja osaan käyttää mm. lantiotani, toisinkuin pläskit tuskin edes löytää omaansa sieltä jostain kaiken alta. 165/50/70E, 90-58-90, eli kurveja löytyy, mutta ilman ihravatsaa/-reisiä :)
Seksi ei ole mikään isoin asia elämässä, mutta on se kiva jaksaa ratsastaa ja tehdä kaikkea reippaasti päälle puoli tuntia ilman taukoa/miehen vaihtoa päälle tekemään välillä itse jotain. Eikä se, jos joku pläski koittaa pomppia miehen päällä tanner täristen, miehen jalat liiskaten, posket ja koko naama rasituksesta punaisena, henki röhisten ole kovin hottia. Deal with it. Mut kai jotkut omaa jonkuntyyppisen ällöfetissitkin.
No onhan sitä ihan tutkittukin että pikkusen pyöreät ihmiset elävät pitempään ja terveempinä kuin nuo kuvailemasi "pakkasen raiskaamat pulkannarut". Lisäksi nää purkannarut rypistyvät äärettömän aikaisin, ihan kuin kuivuisivat kasaan.
Tietenkin nää sadan kilon ,uodokkaat naiset ovat sitten toinen ääripää, eivät rypisty mutta elintasosairauksia alkaa ikääntyessä olla.
Itse olen normaalopainoinen aiemman laihan tilalta ja vaikka keskivartaloni kaipaakin muokkaamista niin pidän itsestäni nyt enemmän kuin pulkannaruna. Pipo on löystynyt kummasti ;-) Joten minkään tonnikeijun mielipide tämä ei ole :-DD
Ei siis purkannarut vaan pulkannarut :-D
Itse olen mitoissa 158\48, hoikka mutten liian laiha:) oon sairastanu anoreksiaa muutama vuos sitte ja kyllä se liika laihuus on rumaa, ei ole kiva näyttää pikkupojalta. Nyt on ihanaa kun on päässy normaaleihin mittoihin. Mutta ei kyllä alipainon lisäksi ylipainokaan silmiä hivele, sopusuhtaisuus voittaa.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 05:15"]
Ja ap jatkaa, Esimerkki tapaus: Hoikka nainen, c-kupin rinnat ja ratsastuksen muokkaama superhyvä pylly. Silti AINA joku stnan "naisten nainen" löytää paikalle satojen kilojensa kanssa kertomaan, kuinka vain hän on oikea nainen, koska hänellä on muotoja. ...Nojoo? Onko käynyt ikinä mielessä että niitten Ö-kupin rintojen ja laardiperseen takana olis kymmenien kilojen ylipaino? Se ei ole mitään muodokkuutta vaan pelkkää läskiä joka kuiskailee tappavista elintavoista. Sellainen on oikeaa muodokkuutta jolloin tuntee kylkiluunsa mutta on silti tarrattavaa pintaa pepussa ja rinnoissa.
Niin, mutta jos sillä laardiperseellä on jo mies ja sinulla ei ole tai se saa enemmän huomiota henkilöiltä, joilta itse toivoisit saavasi? Siitä tässä taitaa olla kyse:)
[/quote]
Aina jotakin sorsitaan. Vituttaahan se.
Kyllä naisessa pitää pehmeyttä olla. Laihan kanssa tuntuu että rankakasan päälle nousisi.
-Jonne-