Mitä kivaa meinaatte tehdä tänään kun menette kotiin?
Onko mitään suunnitelmia? Itse kaipaan ankeaan maanantaihin vinkkejä miten piristää päivää
Kommentit (14)
Mulla tänään vapaapäivä mutta ajattelin hoitaa pakolliset asiat mahdollisimman nopeesti ja sen jälkeen mennä kauppaan ja ostaa tortilla-ainekset ja laittaa leffan päälle :) tosi väsynyt päivä tänään, tekis mieli vaan nukkua
Vapaapäivä. Meinasin käydä lenkillä, mutta veto ihan poissa. Ruokaa pitäis tehdä ja kaikki vituttaa.
Meen varmaan töiden jälkeen heti nukkumaan, koska takana 3 tunnin yö unet ja töissä vittupää asiakkaat
Pesen pyykkiä, laitan safkaa, järjestelen. Kun skidit paapii paan ukon kumoon - sen jälkeen nautin tulikuumaa totia!
Katson MasterChef Australiaa ja syön itse tekemääni juustokakkua :)
Käyn suihkussa, sekoitan itselleni drinkin, sitten leffaan ja syömään.
Pakolliset kuviot: ruoka, viedä kimppakyyti harrastukseen, ipanan iltatoimet, omat iltatoimet....maanantaisin ei jää aikaa muuhun.
Maksetaanko sinulle palkkaa siitä että selaat Vauva-sivuja? Mode?
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 11:23"]
Onko mitään suunnitelmia? Itse kaipaan ankeaan maanantaihin vinkkejä miten piristää päivää
[/quote]
Vink, vink: Lipittele punkkukassit tyhjiksi!
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 11:38"]
Meen varmaan töiden jälkeen heti nukkumaan, koska takana 3 tunnin yö unet ja töissä vittupää asiakkaat
[/quote]
Muistathan silti, että asiakkat on aina oikeassa!
Mennä punttisalille, treenata selän ja takahartiat kunnolla. Sitten saunaan ja kunno kanasalaatti päälle. Priceless. Ja kroppa kiittää kesällä.
Olen jo kotona. Kuuntelen kun mukula kiljuu korvani hajalle, kiukuttelee ruuan kanssa, paiskoo tavaroita, kieltäytyy nukkumasta, ei halua leikkiä yksin, ei halua äitiä mukaan leikkiin. Pääsisipä töihin.
Pyykkään, teen ruokaa, siivoilen. Kun lapset nukkuu laitan lomakuvat kansioon ja juon kuumaa kaakaota :)