Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Pöytään seurrueenh yllytyksesthg meen vetämään tänne hopoksellevgt6 ja kassalleensj, pystyhgf kylläjgyo laulaaht karaokkeap
Onpa meillä ihanat kihlaisjuhlat ja hintasaarnaajien konserttiin huomenna oi onnea. Hilma kaipaili apuja 🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾 Avaamiseen, koska kuoharisuihkuja taas tänä yönä. Valitettavasti en raskautettuna voi juoda iloisesti kanssanne:( Ja Latino, sulla roikkuu taas pikkuhousuja vaatteissa, Itä ihmettä nyt taas?
****Kuiskaa: Tämä on niin nautinnollista, kun huomisaamua odottelen sillä suurimmalle osalle tästä porukasta käy taas vanhanaikaisesti:)
Siiishenkl muns7548 täythyytnsannoojhj johtama mä jo rakstansj teitä kaikiajh. Siisisos kaikkiaht teittäth. Muistaaksosy mihhinjj jättijhnj yh. Yhdessä. Siishj yhdens ruoskan? Älkäääht kyshukkö. Kunhko toinen tangonsuio onnistuoon
Aiemminhi, niinhjoij koitehetaanni uusiksi. Sopiikosop. Jaa meijän ollajhy kännissä, etteith hilmabj voisiskyt tarjoirak! Onneksiof taskumattoisud pontikka. Nythoo lähteet tangotukn, mä rakssytan teitjäh jokkaisyta!
Saadaanko me kilttimiehet tanssittaa naisia latinon, damianon ja bekhamin lisäksi? Huomasin monen naisen itkevän, että tahtoo vuorollaan tanssimaan niin siksi mietin, että uskallanko kysyä ketään tanssiin?
Mig onööåökjj hiemmaht huonoht oloht, otetaanskijh varovaisesmmibbd kuindofp eilehtj ja kaiyt mwnnöön kuohharisuihkkuuu takasin heirti
Ihanaaas Joo ettet nostittejt mutta ylösh hei. Niiiins moni ö hiö huono! Menjhi karokkeen, etttttyy määujmo näistä mithe lauletaan
Ossaiskoh toi varattu kassa laitahan kuriin ne yhtä vapaat kassath?
Vierailija kirjoitti:
HUOMISEN OHJELMANUMEROT:
Klo 13.00:
Mökki saunaan ja avantouinnille, löytyy poreammekin ja ihonhoitoniksit jne tehdään, että taas ollaan edustuskelpoisia kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Saimaalle!
Jos sanotaan Saimaaseen , tarkoittaa se pinnan alle pulahtamista. Joten sukellusvene-reissu tiedossa. Tai uintia.
Joo, kyllä itsekin suosittelen pysymään vedenpinnan yläpuolella. On meinaan aika vilpoista jo pulahtaa Saimaaseen. Toki, ehkä ajatus olikin mukava mökkireissu ja saunasta avantoon. Ei paha sekään. Saimaalla on kaunista!
Klo 16.00:
Kihlajaiskahvitus...
Klo 19.00:
YLLÄTYSNUMERO:
Kaikki 3 hintasaarnaajat esittävät tämän kuulemma aivan upean ja romanttisen kappaleensa meille, sen sanoja ei julkisuudessa tiedetä, mutta on kuulemma kokonaan romanttinen ja pitkäkestoinen!
Konserttiin otetaan mukaan kynttilät ja musta norppayöasu!
Sopiihan kaikille????
Minä kun koitan nyt varattua kassaa hyvitellä ja toivottaa sen suuhun = alkaa itkemään liikutuksesta
Ja nyt minun täytyy pyytää vähän anteeksi, olin vain väsynyt taas hetken kun oli niin öhöm villiä menoa ja niin edespäin kaikilla pubissa = alkaa itkeä liikutustaan....
Mutta toki teillä on oikeus juhlia, nyt huolehdin ellusta = itkee taas liikutustaan ja kän, siemailee viiniä sofikoituneesti ellun kanssa.
T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä
Nostettu muistutukseksi ylös huomisen ohjelmanumerot, jotta kaikki ne helposti löytävät.
Varattu kassa, tervetuloa sukuhun sitten vaan!
Nyt tähän liikutuksen otamme ellun eli sydänystäväni kanssa konjakkispapsit, lääkkeeksi ja sofikoituneesti toki...
M34 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siiiish tämänh veddäng
Maistsh eli muistansj ett olihn karaokekkss. Lauloinhs upeellar äänelläht tämän. Norppayöasu. Pik. Pikkuhousut. Siis allahg. Ja pinkkih huivih. Senjh jälkeenar. Filmi poikki. Ja ja pikk. Pikkurith. Kadonnutta. Ei muut. Muistaaksyr. Kukaash minhuu jas sithäs mitä. Tuon. Biisinhj. Jälkeehs tapahtu mulleht? Havaintoja musta ja tekemisissthgäni kaivataan!
Latino on usein pikkuhousumangneetti, kannattaa kysyä siltä, onko sillä sinun alkkarit.
Latino, tiedätkö yhtäänsh mitä tapahtgyi? Huutaisin sulle ja lujaa, mutta olen vieläkinb liian hämmästynyht siitä, ett hopiksell on nainen. Uskomatonha
Hei, näistä ei voi nyt kyllä syyttää mua! Kannattaa varmaan kysellä Heimolta, Damianolta tai vaikka David Beckhamilta.
Tanssitan kyllä mielelläni teitä naisia ja kilttinaisia, vaikka koko yön. Nähdään pian.
Ja vielä: Bravo muillekin tangotaitureille. Hyvältä näyttää!
Latino, muistahkki tulla tännekin me kilttinaiset liikuttuneina sootetaan tanssia, seuranah vain eväät😭🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍷🍷🍷🍷
Vierailija kirjoitti:
Ihanaaas Joo ettet nostittejt mutta ylösh hei. Niiiins moni ö hiö huono! Menjhi karokkeen, etttttyy määujmo näistä mithe lauletaan
Ziiss kukka uskaltaahsy. toistehenk karenssi. Karuokkea arvpstell häppeäää.mins näyttäjäkht kaikikkihhle489 mitenstr lauletaanzj
Huomennnyrr kerrottteuklo kuukausi lauloit parjaite
Aamupala: 🍉🍍🍅🍎🥝🍞🥐🥖🧀🥓🥚🍳🍫🍬🎂🍰🍷🍸🍾🍩
Tsiisus. Mikä tarjoilu... pistää vaan ihmettelemään miten on suuri autius ???
Tulossa oon. Täs nyt on vähän ollu hommaa peilata toi kuva omannäköseks...
.
Kauhulla kyl aattelen, miltä näytettäis ilman umpisuolen ihmevoiteita. Muistattes muuten tällästä juttua, kun joskus suositeltiin peräpukamavoidetta silmäpusseihin???
Tuli vaan mieleen...
.
Ei mulla muuta ollu...
Paitsi kaadakkos kuoharilasin valmiiks, mä tuun just...
Aåpuaaah, mahtavaa pubbiiiisn luolaan tulla nyt auttamaan, kaikkkk itseensä taaas
Juttelias utelias kirjoitti:
*tuhannet av:t huutavat epämääräisesti olemaan hiljaa! *
Huomenta kaikille, rakkaat lapsukaiset!
Kyllä nyt täytyy sanoa, että itkettiin ellun kanssa viime yönä, oli sen verran liikuttavaa....
=Alkaa liikutuksesta itkeä....
No, eihän se oma lapsi eli tässä tapauksessa poikani hopeakettu, joka päivä kihloihin mene, itse asiassa ei ole mennyt koskaan!
Nythän tässä saattaa saada jopa lapsenlapsiakin (ehkä)
Eli kyllä me ellun kanssa itkettiin, ollaan samaa ikäluokkaa vaikkei sitä minusta koskaan uskoisi ...
Mutta onneksi viime yönä siemailimme lääkkeeksi persh, siis sofikoituneesti viinaa ellun kanssa ja meillä oli sitä mies seuraa myös eli saatiin hyvin nukuttuakin ja se on paljon se!
Tänään teemme seuraavat ohjelmanumerot:
klo 13.00:
Me menemme läheiseen mökkisaunaan ja mahdollisuus avantouintiin/poreammeessa loikoiluun!
Sekä tietenkin ihonhoitokikkani yms asiat tehdään, jotta ollaan taas edustuskelpoisia kaikki...
Klo 16.00:
vietämme pubissa varatun kassan ja poikani hopeaketun kihlajaiskahvit. Hilma on hoitanut kakku, kahvi sekä oikean ruuan tarjoilut yms valmiiksi. Ja viiniä korkeintaan sofikoidusti, sillä hintasaarnaajien keikka vielä edessä!
Klo 19.00:
Hintasaarnaajien yllätyskeikka, esittävät VAIN MEILLE AV-IHMISILLE ennen kuulumattoman kappaleensa. Kyseessä romanttinen laulu, joka kestää noin tunnin! Asusteena musta norppayöasu sekä kynttilät kädessä, ai kuinka ihana elämys meille tulee, uskoisin kaikkien itkevän!
=Alkaa itkeä liikutuksesta.....
Tämän jälkeen tietenkin siirrymme sitten naisluolaan/pubiin, mutta uskoisin jokaisen haluavan nähdä hintasaarnaajat joilla kaunis ja ennenkuulumaton kappale meille, oi mikä elämys meille tulee....
=Alkaa itkeä liikuttuneena...
Toivottavasti kaikki lapsukaiset olette kunnossa?
Alamme ellun kanssa hakea teitä pubista saunaan, jotka apua tarvitsette ei ole pitkä matka...
Samoin naisluolaan nukkumaan joutuneet lapsoset toki herätämme ajoissa..
Myös bussit käymme ellun kanssa läpi, niihin tuntuu aina joku jäävän!
Sopiihan kaikille??
Ja ainiin, onnea kihlaparille sekä varattu kassa, tervetuloa sukuhun!
Ja sinulla on nyt varmasti minun numeroni edelleen tallessa, jos MITÄÄN ongelmia tulee hopeaketun kanssa??????
Nyt lähdemme ellun kanssa hakemaan teitä lapsosia saunaan klo 13.00, mutta todennäköisesti menemme vähän ennen sitä jo sinne jos kaikki vain löytyvät..
Män siis hävisi, halusi vaan sanoo, ett mä rakastan teithä kaikkiah
vaikk ehkä siissh menih iha vähä vaan ylihuomennakaikil toi dokkaush. Yli. Mutt siis ens ooh koskaans olluth näin rakastunuhs.
ihanaa ett tej tulitth kaikkih kihlaisiin ja mä meen ho, hopiksn kanssa naimisiin, pääti senh tänäänh. Siish kyll mennää naimaanki, mutt naimisiin.
Juuaaks sille tänää? Ja voiks joku tulla auttaa vessan lattialt ylös ja tuua viinaa enne elluu tai umpiväsy?Tänääns eih jaksais sitä.
Ja äl, älkää kysykö mitä nää ruoska ja muuth jututh o, oli pakkohan naidah.
Eikaih kovinhp pahasti. Mokattuhu meiän kihlajaisiss? Muistaaks joku, tiiät tänne?
Vaikk mitäpä sil enää voip; mutt mennään naimisenhj lisäks iha naimisiins. Dokataanks tänää siish?
Vierailija kirjoitti:
Män siis hävisi, halusi vaan sanoo, ett mä rakastan teithä kaikkiah
vaikk ehkä siissh menih iha vähä vaan ylihuomennakaikil toi dokkaush. Yli. Mutt siis ens ooh koskaans olluth näin rakastunuhs.
ihanaa ett tej tulitth kaikkih kihlaisiin ja mä meen ho, hopiksn kanssa naimisiin, pääti senh tänäänh. Siish kyll mennää naimaanki, mutt naimisiin.
Juuaaks sille tänää? Ja voiks joku tulla auttaa vessan lattialt ylös ja tuua viinaa enne elluu tai umpiväsy?Tänääns eih jaksais sitä.
Ja äl, älkää kysykö mitä nää ruoska ja muuth jututh o, oli pakkohan naidah.
Eikaih kovinhp pahasti. Mokattuhu meiän kihlajaisiss? Muistaaks joku, tiiät tänne?
Vaikk mitäpä sil enää voip; mutt mennään naimisenhj lisäks iha naimisiins. Dokataanks tänää siish?
Mä siish, ruoks jokih loiventhavaa
Juttelias utelias kirjoitti:
Siis meneekö hopis ja varattu kassa naimisiin? Ei voi olla, koska? Siis tuohan on ihanaa... Tulen kanssa aamupalaa syömään, en ehdi nyt auttamaan ketään ylös, kröhöm.. Jutellaanko tästä aamupalalla, olen se raskautettu? Ja KYLLÄ aika monella meni taas yli, kun tuolla pubissa käy vilkaisemassa minä niin nautin tästä! Nyt on pakko ottaa aamupalaa. 🍇🍈🍉🍊🥝🍆🍎🥙🥚🥘🥘🍳🥚🍡🥠🍦🍨🍠🍯🍣🎂🍣🍵🍵🍍🍌🍋🍊☕☕☕🥙🥙
Mutta laitetaan aamuksi soimaan kaikille ilahtuneille musiikkia, kovalla!
Tämä! Meillä on huomennakin hintasaattien korsertti, eihän täsh enääh kestät olla yhtääns selvinpäin eih tänää eikhä huomennazt! 😭 Nhtyt lääkkeet että tähhät liikutukseenh kaikillejh🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻