Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
2981/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voisko mitenkään joku tulla NYT pubiin silittelee kyyneliä ja taputteleen ihmisten päitä ja toisin päin? Ja se musiikki kiinni, täällä on kuohuviinissä uineilla ihmisillä TAAS niitä ääritilanteita! 😭😭😭 Mutta jos hopis menee naimisiin ja tänään oli hintasaattojen konsertti, niin pakkohan se on illalla kilistellä, vaikka en juo enää ikinä. - Ottaa tärisevin käsin vastaan tarjottua loiventavaa..

Vierailija
2982/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä heräsin vasta äsken, en muista mitään eilisestä... Mutta onneks heräsin ennnen saunaa. Onks kaikki kunnossa ja tietääks joku mitä tein eilen vai muistaaks kukaan mistään mitään?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2983/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Män siis hävisi, halusi vaan sanoo, ett mä rakastan teithä kaikkiah

vaikk ehkä siissh menih iha vähä vaan ylihuomennakaikil toi dokkaush. Yli. Mutt siis ens ooh koskaans olluth näin rakastunuhs.

ihanaa ett tej tulitth kaikkih kihlaisiin ja mä meen ho, hopiksn kanssa naimisiin, pääti senh tänäänh. Siish kyll mennää naimaanki, mutt naimisiin.

Juuaaks sille tänää? Ja voiks joku tulla auttaa vessan lattialt ylös ja tuua viinaa enne elluu tai umpiväsy?Tänääns eih jaksais sitä.

Ja äl, älkää kysykö mitä nää ruoska ja muuth jututh o, oli pakkohan naidah.

Eikaih kovinhp pahasti. Mokattuhu meiän kihlajaisiss? Muistaaks joku, tiiät tänne?

Vaikk mitäpä sil enää voip; mutt mennään naimisenhj lisäks iha naimisiins. Dokataanks tänää siish?

Mä siish, ruoks jokih loiventhavaa

Kukaan eih muistaht sisssss6890 mithääns elihklp kaihtimet kukkkaaansj eihsj mokkannuht. Missäkkoiuy oh lathinons, Mähän haluaa jutttelajk sensjl kansaasS yhdestä alusvaathek asiastah latinini!

Vierailija
2984/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Män siis hävisi, halusi vaan sanoo, ett mä rakastan teithä kaikkiah

vaikk ehkä siissh menih iha vähä vaan ylihuomennakaikil toi dokkaush. Yli. Mutt siis ens ooh koskaans olluth näin rakastunuhs.

ihanaa ett tej tulitth kaikkih kihlaisiin ja mä meen ho, hopiksn kanssa naimisiin, pääti senh tänäänh. Siish kyll mennää naimaanki, mutt naimisiin.

Juuaaks sille tänää? Ja voiks joku tulla auttaa vessan lattialt ylös ja tuua viinaa enne elluu tai umpiväsy?Tänääns eih jaksais sitä.

Ja äl, älkää kysykö mitä nää ruoska ja muuth jututh o, oli pakkohan naidah.

Eikaih kovinhp pahasti. Mokattuhu meiän kihlajaisiss? Muistaaks joku, tiiät tänne?

Vaikk mitäpä sil enää voip; mutt mennään naimisenhj lisäks iha naimisiins. Dokataanks tänää siish?

Wtf varattuhu kass, naimisiin? Tänää meiän on pakko Hilmans pubissa kilistellä sille vai mitä muut sanoo, oisko tässä juhlan aika? Ja ette te nyt kovin pahasti mokaillu, ainakaan alkuillasta ku tangoa veditte. Oisko tänään pubiin hintasaarnaajien konsertista? Ihan vain muutama, kun piikkikin on meille auki?

Vierailija
2985/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisshk tännnuuöä eihk överiksipö sithen enhäääää79400

Vierailija
2986/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, huomenta kaikille!

Lähdetään saunaan päin ellun johdolla älkää itkekö...

Ellun ja parin herrasmiehen kanssa eilen ryyp, siis viiniä sofikoituneesti Joimme ja pari poloista naisluolaan nukkumaan pelastimme...

Älkää kyselkö sitten tänään noista herrasmiehistä TAAS he kyllä huolehtivat minun ja sydänystäni ellun siisteydestä, uskokaa lapsiparat se jo!

Ei mitään aihetta olla huolissaan, että mitä naisluolassa tapahtuu, olen väsynyt kun kaikki sitä kyselee.

Tänään on sauna nyt.

Ja klo 16.00:

Kihlajaiskahvit missä saa kaikkea kakusta aina oikeaan ruokaan, ei lähdetä juomaan kun edessä ohjelmaa.

Klo 19.00:

Hintasaarnaajat esittävät noin tunnin kestävän, ennen kuulumattoman kappaleensa vain meille, ihanan romanttinen kuulemma ja kestää noin tunnin.

Musta norppayöasu ja kynttilät mukaan= alkaa itkeä liikutuksesta...

Ja naimisiin oikeasti, no niin nyt en kestä = alkaa itkeä liikutuksesta....

Varattu kassa, tervetuloa sukuhun!

Ja annan sinulle varuiksi uudelleen numeroni monelle eri muisti lapulle ja ota tuo ellun pian tuoma pyyhe päällesi matkalle saunaan joohan, kun briteissä ollaan vähän häveliäämpiä kuin täällä?

Sopiihan päivän ohjelma kaikille?

Nyt lähdetään lapsikullat saunaan, jossa avanto/poreamme ja sen jälkeen ihonhoito yms asiat!

T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä

Vierailija
2987/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mikä eilisilta. Ensin tanssin tangoa latinon kanssa. Odotin vuoroani pitkään. Sitten minulta katosi 🎀 ja nyt luulen, että Latino raskautti minut täällä Saimaaseessa. Olen ❤️

Vierailija
2988/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoppppis ja varattuhu kassa mennee naimisiinn? Tänhään hintasaarnaajien jälkeens kaih meiäns onh pakkoho kilistelläh.

Ihabs vähä vaaj. Eihän enää övereirj. Vediksh mähän eilensh hyvin karaekkeassah kotiviinin. Muisttaak kukaan mitense menih kuh filmih kaikessa siitäh?

Ja ö loiventhavaa nythän tänneh!

Vierailija
2989/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misvitun sänis tyä ootta?

Vierailija
2990/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ossaiskoh toi varattu kassa laitahan kuriin ne yhtä vapaat kassath?

Tuohtatyy kysshyyyh kuhhajh porrotporukka herräääs koomastahat

Vierailija
2991/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Misvitun sänis tyä ootta?

Eih, taas joku eksynyt. Me ollaan tässä mökkisaunassa lähirannalla, tule tänne vai hakeeko joku siut?

Vierailija
2992/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiäh sitä loiventavaa lisää, mulla on aivan kauhea oloh. Eikaith ketää haittaa, eth meillä meni loppuillasth hopiksen kanssa vähhäh överiks?

No mitä väliäh oikeasthaa, vai mithä? Ja sorih niistä vessah äänistä, oikeest. Onko kukhaan muuten nähnyh raippaa? Siis sillestaha mitä käyttetää ku ratsastetaah hevosill?

Mä taisin kertoo ih, et oon lady domino hopikselle muth se raippaa katos?

Ja eikhai me kovin pahasti mokkailtu? Saaks toi hopis tullanaisluolaa/pubii yhä siis mun kaah?

Ja sori oikeesti, ett veins sen teiltäh mutt me mennää naimisiin oonnh tästä kauaah unolmoinu. Eikai haittaa ja saas, Saaks tänää hopis vetää munh kanss tangooo yhä, ku mennään naimisiinkin vai mokattiiks liikaa eilenh?

Ja muistaaksyr kuka mitäh kaikkea tuli tehtyyh eilenh? Ja jos saan tuuah hopiksen tänään pubiin tangoon, niin dokataaks me sittenh, muttyött eih enääh yhtäh lärvejä?

Mä oon koko ajanh itkenyt, kunh onh niin liikuttava tilanne elämässh. Kai kaikki tajush nää mu kysymykset ja vastaah jothakinh? Ja voiksi sitä loiventavaa äkkiä tänne!

Vierailija
2993/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiukan surullinen ja pettynyt🍸 jos Latino raskaaksi jonkun laittanut. Yhtä tangoa kiltisti eilen vuorollani vartosin. Turhaan.!

No saunotaan silti. Ehkä olo helpottaa😣😣

Vierailija
2994/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tänään olla siististi. Otan hiukan, otan huikan. Sauna🍺tietty. Ja kihlajaiskahvit&🍷. Ruoan kanssa: kala&🍾. Liha&🍺. Onnittelu🥂 tietty. Mut siis muuten ihan siististi siisen meinaan olla.

Ihana iltaohjelma!

.

Onks tääl ketää Liisaa... Liisa liukkaat...

Ts imipäivät tnää...

Ei mulla muuta ollu.

Vierailija
2995/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa kirjoitti:

Äkkiäh sitä loiventavaa lisää, mulla on aivan kauhea oloh. Eikaith ketää haittaa, eth meillä meni loppuillasth hopiksen kanssa vähhäh överiks?

No mitä väliäh oikeasthaa, vai mithä? Ja sorih niistä vessah äänistä, oikeest. Onko kukhaan muuten nähnyh raippaa? Siis sillestaha mitä käyttetää ku ratsastetaah hevosill?

Ja eikhai me kovin pahasti mokkailtu? Saaks toi hopis tullanaisluolaa/pubii yhä siis mun kaah?

Ja sori oikeesti, ett veins sen teiltäh mutt me mennää naimisiin oonnh tästä kauaah unolmoinu. Eikai haittaa ja saas, Saaks tänää hopis vetää munh kanss tangooo yhä, ku mennään naimisiinkin vai mokattiiks liikaa eilenh?

Ja muistaaksyr kuka mitäh kaikkea tuli tehtyyh eilenh? Ja jos saan tuuah hopiksen tänään pubiin tangoon, niin dokataaks me sittenh, muttyött eih enääh yhtäh lärvejä?

Mä oon koko ajanh itkenyt, kunh onh niin liikuttava tilanne elämässh. Kai kaikki tajush nää mu kysymykset ja vastaah jothakinh? Ja voiksi sitä loiventavaa äkkiä tänne!

Siis tottakai hopis saa tulla sinun kanssa tangoamaan, vai mitä muut sanoo? Oli niin ihanan liikuttavaa kyllä eilen ja joo saat hopiksen vihille viedä, kukaan ei suutu, nyyh. Ja ette te kovin paljoa mokaillu, kukaan (mitä nyt kaikilla lähti lapasesta) ja suurin osahan ei muista eilisillasta mitään.

Ja mikä tapahtuu saimaasessa jää saimaaseen! Raippa? Sitä kyllä ole nähnyt, joudut etsimään/ostamaan uuden.. Olen siis se raskautettu, mutta kukaan ei eilen mokaillu... Kai kaikki ovat sitä mieltä, että vapaa kassa saa tulla hopiksen kanssa vetämään tangoa tänään, kun naimisiin menevät?

Mehän valutaan konsertin jälkeen pubiin muutenkin ja kilistellään. Ja KOSKA on häät, vai eikö ole päätetty vielä? Koko av-väki hän oli kutsuttu.. Kyllä tänään saatte tangoa vetää, nyt aloin nyyhkyttää 😭♥️

***Kuiskaa: Joo kellään ei överiksi mennyt, kaikki makaa vaan puolikuolleina ja vain pari selvisi aamupalalle..

Vierailija
2996/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi mikä eilisilta. Ensin tanssin tangoa latinon kanssa. Odotin vuoroani pitkään. Sitten minulta katosi 🎀 ja nyt luulen, että Latino raskautti minut täällä Saimaaseessa. Olen ❤️

Sää olit niin humalassa, että luulit yhtä kilttistä latinoksi. Siellä sää vonkasit ihan väärää tyyppiä 😩

Vierailija
2997/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

Aion tänään olla siististi. Otan hiukan, otan huikan. Sauna🍺tietty. Ja kihlajaiskahvit&🍷. Ruoan kanssa: kala&🍾. Liha&🍺. Onnittelu🥂 tietty. Mut siis muuten ihan siististi siisen meinaan olla.

Ihana iltaohjelma!

.

Onks tääl ketää Liisaa... Liisa liukkaat...

Ts imipäivät tnää...

Ei mulla muuta ollu.

Mutta muistaakseni, että kahviens jälkde onh se hintsikoidens konsertti, sinnehän pakkohan olla selvihinh päins! Sithä eij voidah väliin jättää, itkettää77.. Elih eihän leikkaa maistellah kahvilassa, jotta konserttiin selvitäähg??

Ja hoppis tangoomahhh morsionsha kanssa? Jatkoon sanonsm minhä! Kaihj kaikkih obn samaan mieltäh?

Vierailija
2998/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voisko mitenkään joku tulla NYT pubiin silittelee kyyneliä ja taputteleen ihmisten päitä ja toisin päin? Ja se musiikki kiinni, täällä on kuohuviinissä uineilla ihmisillä TAAS niitä ääritilanteita! 😭😭😭 Mutta jos hopis menee naimisiin ja tänään oli hintasaattojen konsertti, niin pakkohan se on illalla kilistellä, vaikka en juo enää ikinä. - Ottaa tärisevin käsin vastaan tarjottua loiventavaa..

.

Tänään on miesten päivä. Oikeasti. Kattokaa allakasta vaikka. Tänään kuivataan vain Miesten kyyneliä.... isävainaan... sinivalnoruudukas... on kloriittipesussa. Sen verran oli tarinat eilen...mmmhmhm ... että desifioin sen. Varmuuden vuoksi. Miehille tänään luvassa menthol-paprunessut.

.Huomenna taas sekahaku kyynelten kuivauksessa🤧🤧🤧

Vierailija
2999/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sää olit niin humalassa, että luulit yhtä kilttistä latinoksi. Siellä sää vonkasit ihan väärää tyyppiä 😩

Tämä onhg pohjimmiltaan hyvä asia, ykskaan kilttish ei koskaaanh raskauttaish ketsään. Nyh niith taskumatteih tänne, muistaaksyr kuksaan eilesest jothakin?

Vierailija
3000/5012 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa kirjoitti:

Joo siis tottakai saat tulla hopiksen kanssa pubiin, onhan teillä Kihlajaiskahvit siellä vai etkö muista? Ja illalla konsertin jälkeen saat vetää tangoa hopiksen kanssa, tuosta saat loiventavaa niin selviät vähän enemmän. Ja kai tämä on meille kaikille ok? Ja nuo raippajutut kannattaa ehkä kuiskaa, ettei sinun tuleva anoppisi kuule vai ootko noin avoin?

****Kuiskaa: Huoh, moni vakuutellut mutta ei mene perille, kuinka kännissä tuo on? No, onhan täällä noita vieläkin huonokuntosempia koomapotilaita. Jos otetaan tänään konsertin jälkeen niin, ettei taas kaikilla mene yli? Ja älkää jooko selitelkö, että liikutuksen pakko ottaa. Huoh...