Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
On ihanat kihlajaiset juu!
Mutta ellu valitettavasti niin pahan astmakohtauksen, että minun on pakko taluttaa se naisluolaan ja hoitaa sitä...
Katsoisitteko, ettei kihlapari kovin paljoa enää juo?
Me mennään tästä ellun kanssa karkuun ryyppäämään, siis lepäämään naisluolaan..
Huomisen päiväohjelma tulee sitten kun ellu vähän tokenee ja tunnelma kohenee...
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
.
Hei haloo. Ootsä taas "umpiväsyny"???
Mä olin ajatellut, ett tänään tassitaa tipitii ja letkis, mutt tässä kävi taas näin! Yli puolet porukka on aivan lärveissä, meen naisluolaan itkeen! Te teitte taas näin, joidenkin kihlajaisten takia, vaikk Mä oon olttanu 3 päivää:(
Siiish väijtikh pillithäjän ettet mee osata juuas kihlajaishetr aikansa nättishkf vaaanskö kännnisjjö oltaisiin???
Mäheeenk laulaans hopikselll ja kassalle karaoekkeaaa:
Ihana biisi Kotiviini. ❤️❤️❤️❤️ Nuoruus !
* kuiskaa: porttikielto itkupillille. Ikuinen. Tai mies! Tai nainen! Tai joku!!!
Aihhans ihanaaa, että re juhlitteh meiäns kanssa, sori ku kaatuiltiing hopiksensk kanssa häävalsseish. Kaih koht mennäänh shampoo, shampanjasuijöhkuun.
mu ja ho, hopiksen juhlat ja Ihanan nähä ett ootte noins mukkanah! Mä rakastan teitä kaikkiah..
Varattu kassa kirjoitti:
Aihhans ihanaaa, että re juhlitteh meiäns kanssa, sori ku kaatuiltiing hopiksensk kanssa häävalsseish. Kaih koht mennäänh shampoo, shampanjasuijöhkuun.
mu ja ho, hopiksen juhlat ja Ihanan nähä ett ootte noins mukkanah! Mä rakastan teitä kaikkiah..
Oi, mekin rakastetaan teitä, eikä haittaa! Mutta jos ottaisit hopiksen kanssa vähän rauhallisemmin, meillä on KOKO yö aikaa juhlia, ei kiire:) *Alkaa itkeä ja tilaa liikutukseen äkkiä viinaa*
Muns laukku hääparilleh, kertookaan aamulll vedikshmäh hyvinhän! Nythh lishäää juhlamaljojah, däns jälkeens kuohkarisuihku. Muttttjs kertokaahannsj aamullaahs mitensk3 lauloinshk!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siiiish tämänh veddäng
Maistsh eli muistansj ett olihn karaokekkss. Lauloinhs upeellar äänelläht tämän. Norppayöasu. Pik. Pikkuhousut. Siis allahg. Ja pinkkih huivih. Senjh jälkeenar. Filmi poikki. Ja ja pikk. Pikkurith. Kadonnutta. Ei muut. Muistaaksyr. Kukaash minhuu jas sithäs mitä. Tuon. Biisinhj. Jälkeehs tapahtu mulleht? Havaintoja musta ja tekemisissthgäni kaivataan!
Latino on usein pikkuhousumangneetti, kannattaa kysyä siltä, onko sillä sinun alkkarit.
Latino, tiedätkö yhtäänsh mitä tapahtgyi? Huutaisin sulle ja lujaa, mutta olen vieläkinb liian hämmästynyht siitä, ett hopiksell on nainen. Uskomatonha
Hei, näistä ei voi nyt kyllä syyttää mua! Kannattaa varmaan kysellä Heimolta, Damianolta tai vaikka David Beckhamilta.
Tanssitan kyllä mielelläni teitä naisia ja kilttinaisia, vaikka koko yön. Nähdään pian.
Ja vielä: Bravo muillekin tangotaitureille. Hyvältä näyttää!
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Vierailija kirjoitti:
Muns laukku hääparilleh, kertookaan aamulll vedikshmäh hyvinhän! Nythh lishäää juhlamaljojah, däns jälkeens kuohkarisuihku. Muttttjs kertokaahannsj aamullaahs mitensk3 lauloinshk!
Nämä on kylläkin hopiksen ja varatun kassan KIHLAJAISET eikä häät, mutta loistavasti esiinnytte. Tähän liikutuksen on pakko alkaa maistella, tänään hienostuneesti😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🥂🥂🥂🥂🥂🥂🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍺🍺🍺🍺🍺🍹🍹🍹🍹🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷
M34 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siiiish tämänh veddäng
Maistsh eli muistansj ett olihn karaokekkss. Lauloinhs upeellar äänelläht tämän. Norppayöasu. Pik. Pikkuhousut. Siis allahg. Ja pinkkih huivih. Senjh jälkeenar. Filmi poikki. Ja ja pikk. Pikkurith. Kadonnutta. Ei muut. Muistaaksyr. Kukaash minhuu jas sithäs mitä. Tuon. Biisinhj. Jälkeehs tapahtu mulleht? Havaintoja musta ja tekemisissthgäni kaivataan!
Latino on usein pikkuhousumangneetti, kannattaa kysyä siltä, onko sillä sinun alkkarit.
Latino, tiedätkö yhtäänsh mitä tapahtgyi? Huutaisin sulle ja lujaa, mutta olen vieläkinb liian hämmästynyht siitä, ett hopiksell on nainen. Uskomatonha
Hei, näistä ei voi nyt kyllä syyttää mua! Kannattaa varmaan kysellä Heimolta, Damianolta tai vaikka David Beckhamilta.
Tanssitan kyllä mielelläni teitä naisia ja kilttinaisia, vaikka koko yön. Nähdään pian.
Ja vielä: Bravo muillekin tangotaitureille. Hyvältä näyttää!
Kihkahpari avadts tanshith ajadth sitähän, tuuthre lathinoy tansshittaan meittä liikuttunenjeiytä naishiagw
Ja nyt rokataan. Miehet alkoivat soittaa:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt rokataan. Miehet alkoivat soittaa:
Käyhsdk vaansköt jossssssh shampoaäjansa suihkussa samaansh aikaaaksjdhf3 kaikkiyuot. Mäjfot rakkastaryd teutotä
Siisjehn määrässssäääh sanhonhd. Ettet vaikkkajhg kuoharisuihkua ja niins ja ihanaan itkua ja tanssia niinsh.
tänhäänsj eihs enäähjö855 jookokki sooloillajh. Eihän sekkoillajh. Latttiinoh. Lattia. Latino hois!!!!!
sunjhkl täyttjuu tansihtaa meitähän itkevvii naishiahgf 5kokokp yöhhäss
Vierailija kirjoitti:
* kuiskaa: porttikielto itkupillille. Ikuinen. Tai mies! Tai nainen! Tai joku!!!
TÄMÄ, MIETTIKÄÄ MIKHÄ SIKA SE OLIKKAA!!!! VÄITHI, ETT ME EI OSATTAIS MUKA KIHLAJAISISSA JUODA FO, SIIS SOFIKOITUNEEST VAAAAN OLTAISH MUKHA AIBAN NAAMAT!!! NO NIIN, NYT ALOIN ITKEÄ KU OLIH SEN VERRANT TÖRKEÄ VÄITE, PAKKO OTTAA NYT LISSÄÄ!! SIIS TÄÄLLÄHT EI KUKAAA OOOO KÄNNISH EDESH. NYT ONH PAKKO OTTAA ÄKKIÄH MALJOJAH JOTTAH PIRISTHYY, MIELENI PAHOIYTINH! JA PORTTIKIELTO, IKUINEN😭😭😭😭😭😭🥂🥂🥂🥂🥂🥂🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍿🍿🍿🍿🍠🍠🍠🍬🍬🍬🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Vierailija kirjoitti:
Siisjehn määrässssäääh sanhonhd. Ettet vaikkkajhg kuoharisuihkua ja niins ja ihanaan itkua ja tanssia niinsh.
tänhäänsj eihs enäähjö855 jookokki sooloillajh. Eihän sekkoillajh. Latttiinoh. Lattia. Latino hois!!!!!
sunjhkl täyttjuu tansihtaa meitähän itkevvii naishiahgf 5kokokp yöhhäss
Olisit kielipoliisin painajainen. Onneksi se ei ole matkalla mukana.
HUOMISEN OHJELMANUMEROT:
Klo 13.00:
Mökki saunaan ja avantouinnille, löytyy poreammekin ja ihonhoitoniksit jne tehdään, että taas ollaan edustuskelpoisia kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Saimaalle!
Jos sanotaan Saimaaseen , tarkoittaa se pinnan alle pulahtamista. Joten sukellusvene-reissu tiedossa. Tai uintia.
Joo, kyllä itsekin suosittelen pysymään vedenpinnan yläpuolella. On meinaan aika vilpoista jo pulahtaa Saimaaseen. Toki, ehkä ajatus olikin mukava mökkireissu ja saunasta avantoon. Ei paha sekään. Saimaalla on kaunista!
Klo 16.00:
Kihlajaiskahvitus...
Klo 19.00:
YLLÄTYSNUMERO:
Kaikki 3 hintasaarnaajat esittävät tämän kuulemma aivan upean ja romanttisen kappaleensa meille, sen sanoja ei julkisuudessa tiedetä, mutta on kuulemma kokonaan romanttinen ja pitkäkestoinen!
Konserttiin otetaan mukaan kynttilät ja musta norppayöasu!
Sopiihan kaikille????
Minä kun koitan nyt varattua kassaa hyvitellä ja toivottaa sen suuhun = alkaa itkemään liikutuksesta
Ja nyt minun täytyy pyytää vähän anteeksi, olin vain väsynyt taas hetken kun oli niin öhöm villiä menoa ja niin edespäin kaikilla pubissa = alkaa itkeä liikutustaan....
Mutta toki teillä on oikeus juhlia, nyt huolehdin ellusta = itkee taas liikutustaan ja kän, siemailee viiniä sofikoituneesti ellun kanssa.
T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä
Vierailija kirjoitti:
HUOMISEN OHJELMANUMEROT:
Klo 13.00:
Mökki saunaan ja avantouinnille, löytyy poreammekin ja ihonhoitoniksit jne tehdään, että taas ollaan edustuskelpoisia kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Saimaalle!
Jos sanotaan Saimaaseen , tarkoittaa se pinnan alle pulahtamista. Joten sukellusvene-reissu tiedossa. Tai uintia.
Joo, kyllä itsekin suosittelen pysymään vedenpinnan yläpuolella. On meinaan aika vilpoista jo pulahtaa Saimaaseen. Toki, ehkä ajatus olikin mukava mökkireissu ja saunasta avantoon. Ei paha sekään. Saimaalla on kaunista!
Klo 16.00:
Kihlajaiskahvitus...
Klo 19.00:
YLLÄTYSNUMERO:
Kaikki 3 hintasaarnaajat esittävät tämän kuulemma aivan upean ja romanttisen kappaleensa meille, sen sanoja ei julkisuudessa tiedetä, mutta on kuulemma kokonaan romanttinen ja pitkäkestoinen!
Konserttiin otetaan mukaan kynttilät ja musta norppayöasu!
Sopiihan kaikille????
Minä kun koitan nyt varattua kassaa hyvitellä ja toivottaa sen suuhun = alkaa itkemään liikutuksesta
Ja nyt minun täytyy pyytää vähän anteeksi, olin vain väsynyt taas hetken kun oli niin öhöm villiä menoa ja niin edespäin kaikilla pubissa = alkaa itkeä liikutustaan....
Mutta toki teillä on oikeus juhlia, nyt huolehdin ellusta = itkee taas liikutustaan ja kän, siemailee viiniä sofikoituneesti ellun kanssa.
T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä
Siiisjen Joxjl meilläh onhan huomennakin hintasaattajien konsertto livenähh niinhän aivan ttaaaattuasth soppii3 eikä kukkaahk ookoo vihanenenö! Jatkooonsl tällähän! Siisjline kylläh jatkooksj!!
auttakzolf mutjh vessasthl ylöshk jookoks jotkut nytkinz!
On ihanat kihlajaiset juu!
Mutta ellu valitettavasti niin pahan astmakohtauksen, että minun on pakko taluttaa se naisluolaan ja hoitaa sitä...
Katsoisitteko, ettei kihlapari kovin paljoa enää juo?
Me mennään tästä ellun kanssa karkuun ryyppäämään, siis lepäämään naisluolaan..
Huomisen päiväohjelma tulee sitten kun ellu vähän tokenee ja tunnelma kohenee...
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä