Käytätkö pitkiä kalsareita?
En ole koskaan käyttänyt kun jalkoja ei koskaan palele kovassakaan pakkasessa.
Kommentit (24)
Käytän aina kun yli 20 astetta tai jos on hirmuinen viima. Se on hyvä että älykääpiöt palelluttavat itsensä, eivät pääse lisääntymään kun sen aika tulee.
Puolet vuodesta on pitkät kalsarit jalassa.
Käytän tosi kovalla pakkasella ja tuulessa kahdet pitkät kalsarit päällekkäin housujen alla.
Silloin kun on tarve. Täällä Etelä-Suomessa on ollut lämpimiä talvia ja en harrasta talviliikuntaa niin joinain vuosina ei ole ollut tarvetta pitkille kalsareille.
Siloin kun nukun laavussa tai teltassa.
Käytän sopivan kokoisia kalsareita. Nyt istun tässä nallepuku päällä ja alla on vielä kalsarit. Palelee. 😰
Käytän jopa kesällä jos on kylmä. Talvella kalsareiden lisäksi fleecehousut oikeiden housujen alla.
En. Olisi aika näky hameen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi minihameen kanssa.
Länkisäärille ei oikeastaan sovi mikään.
Jalkani ovat karvaiset, joten sukkahousut riittävät.
Jos on kylmempää kuin -5 ja lähden ulkoilemaan. Ns edustusvaatteiden kanssa en koskaan.
Kyllä mutta vain alushousuina. . Olen kyllä joskus kuullut peräänhuutajan kommentin, että liikkuisin pitkissäkalsareissa silloin kun olen käyttänyt ihonmyötäisiä trikoita, joita saatan käyttää viileämmällä kelillä esimerkiksi rullahiihtäessäni.
Uskovainen mies
Pakko pitää talvella, -21 ja tuulee ja koiran on päästävä lenkille. Minä olen vilukissa
En. Kun on riittävästi pakkasta, laitan toppahousut.
Ne on homoille tarkotettu ja itse olen 100 prosenttisesti hetero ja lihaa syövä persu, eli EN TODELLAKAAN KÄYTÄ!!
Entinen työkaveri nauroi: (pitkät) kalsarit otetaan viikko ennen Juhannusta pois jaloista, viikko Jussin jälkeen ne laitetaan taas takaisin - siinä pääpiirteissään meidän kesä :)
Vanha lättähattu ei käytä koskaan pitkiä kalsareita, eikä hattua.
Ei sovi minihameen kanssa.