Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Hklrmmt apuuhns. Busssiiihgr herräääs. Siiiiiiiisssjjjll härräsin. Koskhaksp se shaunajkfo, seunah onhp. Täknfkofof. Määäj ooonh ihens b viinassa klo. Senhyk peittona. Appuava. Ehtikkkää minnuthi. Messasinjko, missisinkö jothains?
* kuiskaa: onks tää se sama ketä hukkaa monet pikkarit illassa, Hilman rintsikatki. Ja muhisi transun ka veskis. Jos tää on se ->>> Porttikielto. Mä en j a k s a!°
Vierailija kirjoitti:
Varattu kassa kirjoitti:
Joopa joo kirjoitti:
Varattu kassa kirjoitti:
Moi kaikille ja sori se äskeinen. Kiitos kyynelten kuivauksesta, juttutuokiosta ja kuoharista tuli enemmän kuin tarpeeseen! Sitä vain ilmoittelisin, että alettiin äsken hopiksen kanssa seurustella. Ja juu, kutsut häihin tulee kaikille av ihmisille aikanaan.
Pari kysymystä ois kyllä. Voidaanko unohtaa se kiusallinen tilanne tuossa pihalla, siis se kiusallinen osuus ja aloittaa puhtaalta pöydältä? Sopiiko kaikille, ett hopis saa tulla naisluolaan/pubiin silloin, jos on MUN seurassa? Lupasi käyttäytyä... Ja varattu kassa, keksin nimimerkin itelleni, että tunnette mutt kun jotain kyselen...
Mielipiteitä kysymyksistä?
Onnea! Eiks o kiva, kun erotut joukosta, siitä harmaasta massasta "vapaat" kassat. Jatkatsä kassana vie, vai elättääks Hopis sut jatkossa?
.
Mennääks pubiin? Sieltä kuulu "... Pave Heinolassa naimisissa on..."
.
Mus muuten on Letukka, ei oo näkyny...Kiitos onnitteluist. En kyll taida jatkaa kassana, ois kauhee tilanne olla töiss niin, ett vaikka seurustelee hopiksen kaa, niin duuniss oisin aina hetkellisest vapaa kassa. Kauhee ajatus.
Ja joo hopis elättää mutt, kunnes löydän jotain muut duunii kuin kassana olo. Miten on, jos tuun pubii saanko ottaa hopikse mukaa? Vedettäis tangoo ja lupas käyttäytyy?
En oikein tiedä, riippuu täysin mitä muut sanoo hopiksen mukaan otosta? Minulla ei ole väliä, vaikka vetäisittekin tangoa. Itse asiassa sen haluaisin nähdä.
Minä olen sitä mieltä, että jatkoon jos se hopis käyttäytyy kin kerran. Haluan nähdä sen tangonne. Vai mitä mieltä muut ovat, saako hopis tulla pubiin tuon varatun kassan kanssa?
*Kuiskaten: Siis tämä on pakko nähdä, ei jumalauta ole todellista että av-reissulla käy näin, että hopikselle löytyi nainen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hklrmmt apuuhns. Busssiiihgr herräääs. Siiiiiiiisssjjjll härräsin. Koskhaksp se shaunajkfo, seunah onhp. Täknfkofof. Määäj ooonh ihens b viinassa klo. Senhyk peittona. Appuava. Ehtikkkää minnuthi. Messasinjko, missisinkö jothains?
* kuiskaa: onks tää se sama ketä hukkaa monet pikkarit illassa, Hilman rintsikatki. Ja muhisi transun ka veskis. Jos tää on se ->>> Porttikielto. Mä en j a k s a!°
Ei, ne on eri ihmisiä. Meillä aika monella av-ihmisellä meni hieman lujaa viime yönä, mutta ei överiksi. Kai tänään pubiin?
Joopa joo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu kassa kirjoitti:
Joopa joo kirjoitti:
Varattu kassa kirjoitti:
Moi kaikille ja sori se äskeinen. Kiitos kyynelten kuivauksesta, juttutuokiosta ja kuoharista tuli enemmän kuin tarpeeseen! Sitä vain ilmoittelisin, että alettiin äsken hopiksen kanssa seurustella. Ja juu, kutsut häihin tulee kaikille av ihmisille aikanaan.
Pari kysymystä ois kyllä. Voidaanko unohtaa se kiusallinen tilanne tuossa pihalla, siis se kiusallinen osuus ja aloittaa puhtaalta pöydältä? Sopiiko kaikille, ett hopis saa tulla naisluolaan/pubiin silloin, jos on MUN seurassa? Lupasi käyttäytyä... Ja varattu kassa, keksin nimimerkin itelleni, että tunnette mutt kun jotain kyselen...
Mielipiteitä kysymyksistä?
Onnea! Eiks o kiva, kun erotut joukosta, siitä harmaasta massasta "vapaat" kassat. Jatkatsä kassana vie, vai elättääks Hopis sut jatkossa?
.
Mennääks pubiin? Sieltä kuulu "... Pave Heinolassa naimisissa on..."
.
Mus muuten on Letukka, ei oo näkyny...Kiitos onnitteluist. En kyll taida jatkaa kassana, ois kauhee tilanne olla töiss niin, ett vaikka seurustelee hopiksen kaa, niin duuniss oisin aina hetkellisest vapaa kassa. Kauhee ajatus.
Ja joo hopis elättää mutt, kunnes löydän jotain muut duunii kuin kassana olo. Miten on, jos tuun pubii saanko ottaa hopikse mukaa? Vedettäis tangoo ja lupas käyttäytyy?
En oikein tiedä, riippuu täysin mitä muut sanoo hopiksen mukaan otosta? Minulla ei ole väliä, vaikka vetäisittekin tangoa. Itse asiassa sen haluaisin nähdä.
Sama. Tottakai saa Hopis morsionsa kanssa tulla pubiin ( vaikuttaa topakalta tytöltä!)
Nyt kun kauneus on hoidettu, voitaiskii alkaa valuun pubiin... jos pitkästyttää siel(?), ni poiketaa kattoo se vauvelishow. Jossei muisteta, voi. Voi.Letukka. Mis oot. Tu pubii!🍺🍺🍺
Ihanaa, me tullaa vetää tango! Topakka tyttö, no mä jos kuka oon. Älkää kertoko etee päin tulevall anopill, mutt oon sellane lady domina, ett hopis ei muit vonkaa, eikä ikinä jaksaiskaa:)
No nii, just varattu kassa ja Hopis saapuivat pubiin.
Mä pääti, ett me vedetää tää, vaikken hirveesti osaa tanssia. Ei naurua kiitos, jos tää menee perseellee, sill meiän eka tanssi yhdess ja mua itkettää ajatus siit:(
Tän jälkee sitt aletaa ottamaa hiema, jotta huomenn ei muista mokia, ny tilaa tanssilattialle kiitos!
Vierailija kirjoitti:
No nii, just varattu kassa ja Hopis saapuivat pubiin.
Mä pääti, ett me vedetää tää, vaikken hirveesti osaa tanssia. Ei naurua kiitos, jos tää menee perseellee, sill meiän eka tanssi yhdess ja mua itkettää ajatus siit:(
Tän jälkee sitt aletaa ottamaa hiema, jotta huomenn ei muista mokia, ny tilaa tanssilattialle kiitos!
Vaude, mitä taivutuksia!!!
Otetaas sille🥂🥂🥂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ne on eri ihmisiä. Meillä aika monella av-ihmisellä meni hieman lujaa viime yönä, mutta ei överiksi. Kai tänään pubiin?
Kai me tänäänkin otetaan muuten shampanja/kuohuviini suihkut sitten myöhemmin yhdessä? Ettei liian vaisuiksi jää juhlat, menee ellun piikkiinkin...
Hei Kätevä Emäntä. Tuol "Raumaaseen" ketjussa vähän lupaillaan et sult vois kohtuu hintaan saada semmonen Punainenkärpässieniessu one size.
Iso🎀 peffan päällä. Must toi koriste näyttää kyl sen yhen pikkareilta... yäk.
.
Katotaan jossain vaiheessa tota jutskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai me tänäänkin otetaan muuten shampanja/kuohuviini suihkut sitten myöhemmin yhdessä? Ettei liian vaisuiksi jää juhlat, menee ellun piikkiinkin...
Täytyyhä meiän suihkut. Ku noi💕 söpöläiset!!
Siis otetaa niille. Mut yks suihku vaa. Kato huomenna on perjantai ja sit pitäis jaksaa bailabaila...
.
Misköhän ne balalaikat muuten on???
Poropeukalo? kirjoitti:
Hei Kätevä Emäntä. Tuol "Raumaaseen" ketjussa vähän lupaillaan et sult vois kohtuu hintaan saada semmonen Punainenkärpässieniessu one size.
Iso🎀 peffan päällä. Must toi koriste näyttää kyl sen yhen pikkareilta... yäk.
.
Katotaan jossain vaiheessa tota jutskaa.
Jhoo, mhun phitäsh thässä stekata she ketjhu... kohta. Otan enshin phari lishää
Älkää antako meän häiritäh teit. Oli ihanaa tanssii, itkin siis. Sitten oli pakko mennä ulos, vähä ruoskalla leikittihi, mutt vaa nopeasti, ettei kukaan yllätä. Ny lisää viinaa, pakko ses on ku Janhonen. Ja me mentiin kihkoihin, siis kihloihi hopiksen kaa. Eikait oo liia nopeet toimnthaa?
Nyt asbestia vai mitä aiemmin dokattii, no samaa juomaa kumminki ja sittznh toih tango uusiks. Sitä vaa yhtenä iltana elämäshä saa olla lady dominorakkaallee.
Niin kuin mä oon sitä oottanu vuosia, ja vaa yhtenä iltana meneenh kihloihiö. Pitäsköh mu kuiskaa osa näistä, jos a, anoppi lukee? Mielipiteit?
Iha sama, me mennää takas hopiksen kanss vetää toi tangoo ja me eih ollah humaltumass.
Mä olen kihloissa, ny dokataan koko hitokse iltha!
Var, varatuomari kassah ja hop, hopiksenh kihlaistango, hyvinhän tää menee, me rehhää uusiks tämhä. Se onh juhlapäihvä kuuljaash
Siis onko hopis kihloissa??? Nyt kaikki juhlimaan, vonkausreplat loppuu ja ellun piikki on auki:) Kaikki pois naisluolasta, tänään juodaan!
Siis onko siellä kihlaiset, joihin pitäisi tänään tulla?
Me tullaan ellun kanssa käymään, se vauvajuhla on peruttu ja siirretty huomiselle sään vuoksi ja se matkaaja ressu murjottaa...
Katsoisiko joku, että nuo kihloihin menneet lapset ottaa vähän vettä siellä?
*Kyselee kuiskaten ellulta, miten päästäisiin mahdollimman nopeasti naisluolaan pubista karkuun...
T:yksi (taas) umpiväsynyt matkanjärjestäjä
Eihän, nyt on pakko alkaa ottaa taas juhlamaljoja! Tätä ei kestä muuten itkemättä kukaan, nyyh:( Tässä meidän musiikki heti tangon jälkeen, nyt kilisteltävä maljoja, on vain pakko! Muuten kaikki itkee, eli aletaan kilistelemään, oisi liian epäkohteliastakin olla kuivinsuin, nyyh...
Anteeksi että katosin taas vähän omille teilleni tässä välillä, mutta kuten tiedätte minulla on "se tietty heikkous" . Olin tuolla sivuteillä ja sattui yksi maatalon poika John Deerellä 🚜 ohi kulkemaan ja kysymään tarviinko kyytiä jonnekin. Ja niin siinä skävi että sitten minulla oli kyyti Kallen kanssa jonnekin. Siellä jossakin sitten vähän pyörittiin. Näin navetat ja ladot, puimurit, aitat ym....no, jätän lopun arvailun varaan, mutta täällä sitä taas ollaan. Olenko missannut jotain?
Minä kyllä olin ajatellut, etten juo tänään yhtään, jotta viimeinkin ehtisin aamupalapöytään reissulla.
Mutta nyt on kyllä pakkotilanne ottaa tänään pari lasillista. Eihän tänään kuitenkaan sekoilla sitten kovin pahasti, vaan otetaan hienostuneesti?
Letukka kirjoitti:
Anteeksi että katosin taas vähän omille teilleni tässä välillä, mutta kuten tiedätte minulla on "se tietty heikkous" . Olin tuolla sivuteillä ja sattui yksi maatalon poika John Deerellä 🚜 ohi kulkemaan ja kysymään tarviinko kyytiä jonnekin. Ja niin siinä skävi että sitten minulla oli kyyti Kallen kanssa jonnekin. Siellä jossakin sitten vähän pyörittiin. Näin navetat ja ladot, puimurit, aitat ym....no, jätän lopun arvailun varaan, mutta täällä sitä taas ollaan. Olenko missannut jotain?
Olet paljonkin, mutta hopis ja varattu kassa meni juuri kihloihin nyt juhlitaan sitä, nyyh.
Letukka kirjoitti:
Kävitsä Sastamalassa?
Oot nyl aika Letukka. Hyvä sinä! Ei tääl paljoakaan o tapahtunu....
Odotan siellä, tullaan tarkistamaan kaikki bussit ja viedään sitten pesulle ja nukkumaan. Odota vain. Ja jutellaan sitten, kun olet selvä että mitä tapahtui. Huoh, taas joku sammunut.