Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
2901/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

* kuiskaa norppa-aamutakissaan: tu tohon nurkan taa, mä otan🍾mukaa ja🤧

*** pistä jottai päälles, ees pyyhe!

Vierailija
2902/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

* kuiskaa norppa-aamutakissaan: tu tohon nurkan taa, mä otan🍾mukaa ja🤧

Jutellaanko luottamuksellisesti samalla kun itken, koin nöyryytyksen aivan äskettäin? Ajattelin lataa seurustella, ajatus tuli tänään ja tilanne on kyynelten ja tekojen suhteen on paha. Oon siis se vapaa, siis varattu kassa, tuun heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2903/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei?🍾🤧

Vierailija
2904/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, joka yhtäkkiä liikuttui savusaunasta ja kaikesta muustakin siihen liittyvästä enemmän kuin oisi eläessään uskonut?

Vierailija
2905/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, joka yhtäkkiä liikuttui savusaunasta ja kaikesta muustakin siihen liittyvästä enemmän kuin oisi eläessään uskonut?

Wöeö siisss etthg todellakaan ooh, nyths antakaah loiventavaash kierthooons saunasha

Vierailija
2906/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wöeö siisss etthg todellakaan ooh, nyths antakaah loiventavaash kierthooons saunasha

Hei. Ihan oikeasti: ota tirsat ennen pubia. Ei, tirsat EI OLE ALKOHOLIA. Vaan leposet, torkut, unoset... ni jaksat! Illan! Yön!!!

Terveisin Doris

Vierailija
2907/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille ja sori se äskeinen. Kiitos kyynelten kuivauksesta, juttutuokiosta ja kuoharista tuli enemmän kuin tarpeeseen! Sitä vain ilmoittelisin, että alettiin äsken hopiksen kanssa seurustella. Ja juu, kutsut häihin tulee kaikille av ihmisille aikanaan.

Pari kysymystä ois kyllä. Voidaanko unohtaa se kiusallinen tilanne tuossa pihalla, siis se kiusallinen osuus ja aloittaa puhtaalta pöydältä? Sopiiko kaikille, ett hopis saa tulla naisluolaan/pubiin silloin, jos on MUN seurassa? Lupasi käyttäytyä... Ja varattu kassa, keksin nimimerkin itelleni, että tunnette mutt kun jotain kyselen...

Mielipiteitä kysymyksistä?

Vierailija
2908/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa kirjoitti:

Moi kaikille ja sori se äskeinen. Kiitos kyynelten kuivauksesta, juttutuokiosta ja kuoharista tuli enemmän kuin tarpeeseen! Sitä vain ilmoittelisin, että alettiin äsken hopiksen kanssa seurustella. Ja juu, kutsut häihin tulee kaikille av ihmisille aikanaan.

Pari kysymystä ois kyllä. Voidaanko unohtaa se kiusallinen tilanne tuossa pihalla, siis se kiusallinen osuus ja aloittaa puhtaalta pöydältä? Sopiiko kaikille, ett hopis saa tulla naisluolaan/pubiin silloin, jos on MUN seurassa? Lupasi käyttäytyä... Ja varattu kassa, keksin nimimerkin itelleni, että tunnette mutt kun jotain kyselen...

Onnea! Eiks o kiva, kun erotut joukosta, siitä harmaasta massasta "vapaat" kassat. Jatkatsä kassana vie, vai elättääks Hopis sut jatkossa?

.

Mennääks pubiin? Sieltä kuulu "... Pave Heinolassa naimisissa on..."

.

Mus muuten on Letukka, ei oo näkyny...

Vierailija
2909/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dooriis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei. Ihan oikeasti: ota tirsat ennen pubia. Ei, tirsat EI OLE ALKOHOLIA. Vaan leposet, torkut, unoset... ni jaksat! Illan! Yön!!!

Terveisin Doris

Mänesj tartte muutja kuhkl loiventahavaa, ni niiiinnööö nytrejkbhk loivenrhagabm, loiventajaa, määääääwnn enhk oooooo vässsynyt, rommmmiiiiaaaht taihy mitkä vaansh tännehs

Vierailija
2910/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo kirjoitti:

Varattu kassa kirjoitti:

Onnea! Eiks o kiva, kun erotut joukosta, siitä harmaasta massasta "vapaat" kassat. Jatkatsä kassana vie, vai elättääks Hopis sut jatkossa?

.

.

Kiitos onnitteluist. En kyll taida jatkaa kassana, ois kauhee tilanne olla töiss niin, ett vaikka seurustelee hopiksen kaa, niin duuniss oisin aina hetkellisest vapaa kassa. Kauhee ajatus.

Ja joo hopis elättää mutt, kunnes löydän jotain muut duunii kuin kassana olo. Miten on, jos tuun pubii saanko ottaa hopikse mukaa? Vedettäis tangoo ja lupas käyttäytyy?

Vierailija
2911/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa alkaa jo olo helpottaa, sovitaanko että tänä iltana ei vedetä yhtä pahoja lärvejä ja sekoiluja enään?

Vierailija
2912/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUOMISEN OHJELMANUMEROT:

KLO 13.00:

Menemme ihanaan savusaunaan.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä huonosti aikaa kestävät sisustustrendit valitaan matkabusseihin ja yöpymispaikkoihin?

Kullanväriset hanat ehdottomasti joka paikkaan. Ja mustat saunat! Ei näy lauteilla esim vapaavuotajien mahdolliset läikät, eli kenenkään ei tartte paikkaansa putsailla lomalla, senkus istuu vaan. Sopiihan nämä kaikille?

Klo 16.00:

Kauneudenhoitoa, mm kynnet, kasvonaamiot (myös minun kikkan mukaan, pysytte kaikki nuorina kun minua katsoo!) ja kaikki mahdollinen naisluolassa. Teemme myös kampauksia jne halukkaille!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänkö perillä av-väelle oma naisluola? Voisi olla yksi ohjelmanumero ja siellä voisi monenlaista ohjelmaa pitää ja keksiä?

Oi voi voi ei miten iiihana idea. Mä olen AINA toivonu naisluolaa: iiiiso pöytä palapeleille, paljon tilaa langoille, virkkuukoukut ja sukkapuikot kokojärjestykseen seinälle...

Voi oi voi ei...mitä kaikkea me sinne keksitäänkään, onhan sit tarpeeks iso. Ja mielellään siirrettävä, et voidaan hyödyntää seuraavillakin Av-palstan lukijamatkoilla. Eiks je??? Onhan muut samaa mieltä?

Ompelukone, saumuri, iso pöytä myös kankaiden leikkuulle, hylly ihania kankaita varten.

Sähköpiano, että voi soitella rauhassa.

Kirjahyllyn takana pieni lukunurkkaus, missä voi rauhassa istua nojatuolissa ja lukea kirjaa.

Baarikaappi: täynnä Marlin Helmeilevää Omenaviiniä ja Ruskaa, voidaan siemailla sofistikoituneesti vaikka lukupiirissä. Ei kyl voi kovin paksua kirjaa valita, tai reissua pitää jatkaa muutamalla kuukaudella...

Postimerkkikokoelmalle oma huone, tai ainaskii nurkkaus. Runonlausuntaa, vaikkapa Eeva Heilala tekijävieraaksi. Huone resepteille aakkosjärjestyksessä, puutarhakirjakokoelma, paljon viherkasveja...

Mahdollisuus halutessaan tehdä jossain omassa nurkkauksees runoja, jotka voi halutessaan laittaa vihkoon missä niitä ei arvostella tai vihkoon missä niitä arvostellaan.

Vähän kuin rakkausrunot sivulla..

Mutta ehdottomasti vaatii tilavan oman nurkkaukseen, saa jokainen väsynyt perheenäiti hetkeksi hengähtää miehestä ja lapsista!

Sopiiko kaikille oma sauna, uima-allas, poreallas, ylelliset suihkut ja ihan oma tilava spaosasto?

Mahtuuhan naisluolaan?

Afrikan tähti pelejä ja mustapekka kortipakkoja myös paljon turvaan. Ovat paitsi hauskaa ajanvietettä niin kohta mahdollisesti historiallista arvoa omaavia tuotteita:(

UNO-kortit kans. Ja kaikkia kivoja hiuskoristeita, että voidaan toisillemme kampauksia väkertää. Papiljottia(paljon) ja sellanen ihana kupumallinen hiustenkuivaaja.

Ja tietty värilajitelma sifonkihuiveja (papiljottien päälle) Ja tietysti hiusvärejä ja kotipermanenttiaineet. Ja matonkuteita ja kangaspuut*** ääni hiipuu, lista on loputon...

Minä otan letityskoneen mukaan.

19.00:

Vauvajuhlat, tulemme ellun kanssa mukaan!

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotaa vapaasti, ainakin kaks aikoo luomusynnyttää, yks aikoo razkautua pullervon kivellä ja joku mennä naimisiin....

Tän kaiken jälkeen haluisin, että norppalivessä pullervon kivellä pidetään MUN vauvajuhlat.

Kai se käy ja sopii kaikille, kun muutkin saa tehä vaikka mitä?

Ja tähän vuodenaikaankin oisi hauska ohjelmanumero, ties vaikka norppia mukaan tulisi!

Sopiihan nämä varmasti kaikille?

=Itkettää niin, että vip liput sain vaikka olen hopeaketun äiti ja ja...........

Jos sen poikani kanssa tulee ongelmia, vinkki minulle!

Saavuimme juuri tulkaa pubiin.

T:yksi umpiväsynyt, liikutuksesta yhä itkevä matkanjärjestäjä

Nostin huomisen ohjelmanumerot!

Sopivathan varmasti kaikille?

Nämä puheet, finlandia, vip-liput jne olivat niiin liikuttavia, että mennään ellun kanssa naisluolaan ryyppäämään, siis siemailemaan viiniä sofikoituneesti!

JOS POIKANI ELI HOPEAKETTU AIHEUTTAA ONGELMIA, UHKAILU MINULLA TAI VINKKAUS, TIEDÄTTE SEN!

Kai huominen sopii kaikille?

=Itkee liikutustaan lähtiessään ellun kanssa naisluolaan ryyppäämään, siis viiniä siemailemaan..

T:yksi umpiväsynyt liikutuksesta itkevä matkanjärjestäjä

Ohjelmanumerot tänään:

Nyt alamme lähteä savusaunaan päin kaikki, siellä on mm hierova poreamme ja kullanväriset hanat!

Klo 16.00:

Kauneudenhoitoa naisluolassa, mm minun nuoren tavat kikkani käyttöön niin kaikilla on taas nuorekas ilme!

Lakkaamme kynsiä, teemme kampauksia, spaahoitoja ja ihan mitä haluatte.

Klo 19.00:

Yhden matkaajan vauva juhlat, pidetään pullervon kivellä norppaliveä eli ollaan eduksemme kaikki ja ellun kanssa tulemme mukaan!

Mutta mennään nyt sinne savusaunaan, ai että lapsiparat pesua kaipaatte!

Onneksi puolet väsymyksestä häipyi ellulta ja minulta viime yönä, unohtakaa siis vain kun aikuisten juttuja..

Nyt kun kaikki on jonossa, niin lähdetään saunaan päin!

=Alkaa itkeä liikutuksesta kun miettii vip lippuja, sitä että sai jäädä vaikka on hopeaketun äiti, viime päivien ohjelmanumeroita sekä erityisesti viime yötä...

T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä

Tämän päivän ohjelmanumeroissa on vielä seuraavat asiat:

Klo 16.00:

Kauneudenhoitoa minun nikseilläni naisluolassa, sekä kaikkea muutakin.

Kynsien lakkausta, kampausten tekoa, jalkahoitoja jne...

Klo 19:00:

Yhden matkaajan vauva juhlat pullervon kivellä.

Kai kaikki tulevat mukaan?

Ja tuota noin, nimimerkki "varattu kassa" tervetuloa perheeseen, jos todella haluat minulla ei ole miniää ennen ollutkaan, joten erittäin outo tilanne....

No koitan olla mahdollisimman hyvä anoppi!

Varattu kassa, sinullahan on nyt minun numeroni tallessa onhan, annoin sen sinulle ainakin 8 eri muisti lapulla???

Ja soitathan sitten heti jos sinulle tulee MITÄÄN ongelmia poikani hopeaketun kanssa???!!!

Jahka tämä päivä saadaan ohjelmanumeroineen taputeltua, niin vetydymme luojan kiitos ihanan ellun kanssa naisluolaan...

Tietenkin purkamaan trau, juttelemaan aivan kaikesta ja vetämään per, siis juomaan viiniä sofikoituneesti, tarvitsen sitä enemmän kuin koskaan tällä matkalla.....

Kohta lähdetään kauneudenhoitoon, kai kaikki tulee mukaan?

T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestä

Vierailija
2913/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan siihen naisluolan kauneudenhoitoon on tulla. Nyt ollaan puhtaita viimeinkin, mutta ei vieläkään ihan ihmisen näköisiä. Ehkä meillä lähti ihan vähän lapasesta taas eilen, en tiedä.

Tänä iltana en kyllä juo mitään. Paitsi wiskiä maistelen, mutta vain vähän. Mutta homma EI lähde lapasesta, niinkuin eilen. Ei enää, otan vain muutaman. Vain aivan muutaman. Ihan varmasti.

Vierailija
2914/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Boikotoitko" jotain pubin juomaa ja miksi?

Vierailija
2915/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Boikotoitko" jotain pubin juomaa ja miksi?

Selvinpäin ollessani boikotoin kuohuviiniä ja shampanjaa, koska ne kuohuviini/shampanja suihkut menee meillä aina kyllä aivan totaalisen kännissä täysin yli!

Vierailija
2916/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan siihen naisluolan kauneudenhoitoon on tulla. Nyt ollaan puhtaita viimeinkin, mutta ei vieläkään ihan ihmisen näköisiä. Ehkä meillä lähti ihan vähän lapasesta taas eilen, en tiedä.

Tänä iltana en kyllä juo mitään. Paitsi wiskiä maistelen, mutta vain vähän. Mutta homma EI lähde lapasesta, niinkuin eilen. Ei enää, otan vain muutaman. Vain aivan muutaman. Ihan varmasti.

Aivan ihanaa olla täällä kauneushoitolassa. Kyllä illalla ollaan taas valmiina juhlimaan. Itsekin meinasin ottaa vain pari lasia, heräsin pubin vessasta tänään ja filmi poikki:(

***Kuiskaa: Olenko ainoa, joka ei oisi koskaan eikä ikinä uskonut että hopis saa jostakin naisen itselleen? En ymmärrä, toimiko sen vonkausreplat ilmeisesti yhteen naiseen oikeasti?

Vierailija
2917/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siiiish tämänh veddäng

Maistsh eli muistansj ett olihn karaokekkss. Lauloinhs upeellar äänelläht tämän. Norppayöasu. Pik. Pikkuhousut. Siis allahg. Ja pinkkih huivih. Senjh jälkeenar. Filmi poikki. Ja ja pikk. Pikkurith. Kadonnutta. Ei muut. Muistaaksyr. Kukaash minhuu jas sithäs mitä. Tuon. Biisinhj. Jälkeehs tapahtu mulleht? Havaintoja musta ja tekemisissthgäni kaivataan!

Latino on usein pikkuhousumangneetti, kannattaa kysyä siltä, onko sillä sinun alkkarit.

Latino, tiedätkö yhtäänsh mitä tapahtgyi? Huutaisin sulle ja lujaa, mutta olen vieläkinb liian hämmästynyht siitä, ett hopiksell on nainen. Uskomatonha

Vierailija
2918/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa kirjoitti:

Joopa joo kirjoitti:

Varattu kassa kirjoitti:

.

.

Kiitos onnitteluist. En kyll taida jatkaa kassana, ois kauhee tilanne olla töiss niin, ett vaikka seurustelee hopiksen kaa, niin duuniss oisin aina hetkellisest vapaa kassa. Kauhee ajatus.

Ja joo hopis elättää mutt, kunnes löydän jotain muut duunii kuin kassana olo. Miten on, jos tuun pubii saanko ottaa hopikse mukaa? Vedettäis tangoo ja lupas käyttäytyy?

En oikein tiedä, riippuu täysin mitä muut sanoo hopiksen mukaan otosta? Minulla ei ole väliä, vaikka vetäisittekin tangoa. Itse asiassa sen haluaisin nähdä.

Vierailija
2919/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hklrmmt apuuhns. Busssiiihgr herräääs. Siiiiiiiisssjjjll härräsin. Koskhaksp se shaunajkfo, seunah onhp. Täknfkofof. Määäj ooonh ihens b viinassa klo. Senhyk peittona. Appuava. Ehtikkkää minnuthi. Messasinjko, missisinkö jothains?

Vierailija
2920/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu kassa kirjoitti:

Joopa joo kirjoitti:

Varattu kassa kirjoitti:

.

.

En oikein tiedä, riippuu täysin mitä muut sanoo hopiksen mukaan otosta? Minulla ei ole väliä, vaikka vetäisittekin tangoa. Itse asiassa sen haluaisin nähdä.

Sama. Tottakai saa Hopis morsionsa kanssa tulla pubiin ( vaikuttaa topakalta tytöltä!)

Nyt kun kauneus on hoidettu, voitaiskii alkaa valuun pubiin... jos pitkästyttää siel(?), ni poiketaa kattoo se vauvelishow. Jossei muisteta, voi. Voi.

Letukka. Mis oot. Tu pubii!🍺🍺🍺

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä