Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
2881/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siiiish tämänh veddäng

Maistsh eli muistansj ett olihn karaokekkss. Lauloinhs upeellar äänelläht tämän. Norppayöasu. Pik. Pikkuhousut. Siis allahg. Ja pinkkih huivih. Senjh jälkeenar. Filmi poikki. Ja ja pikk. Pikkurith. Kadonnutta. Ei muut. Muistaaksyr. Kukaash minhuu jas sithäs mitä. Tuon. Biisinhj. Jälkeehs tapahtu mulleht? Havaintoja musta ja tekemisissthgäni kaivataan!

Latino on usein pikkuhousumangneetti, kannattaa kysyä siltä, onko sillä sinun alkkarit.

Vierailija
2882/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo kirjoitti:

Mun mielestä. En hän mä muiden mielestä voi tietääkään. Mut siis mun mielestä tänään on aihetta juhlaan. Tai kyl me siis jotain keksastaa. Savusauna, poreavanto ja hoidot, kynnet, hiukset... totta kai niit pitää pubissa esitellä. Saunan jälkeen AINA janottaa! Senhän tiesi vanha kansakin, kun kerbiiliä jä sahtia siis silleen hörppi. Hörps.

. Vai oliks se nyt kefiiriä vai kurria

Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin? Kuinkas sitten kunnan miesten käy? Vai kunnon? Siis soi just pubissa. Ohimennessäni kuulin. Hik.

Niins olihan tänääns seiskalta jotkuh juhlat jossain. Voishan sitte sen jälkeenk mennä minustakinh pubbiins kilestelee. Mitsä muuth. Sanoo. Voitaish äännestää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2883/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUOMISEN OHJELMANUMEROT:

KLO 13.00:

Menemme ihanaan savusaunaan.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä huonosti aikaa kestävät sisustustrendit valitaan matkabusseihin ja yöpymispaikkoihin?

Kullanväriset hanat ehdottomasti joka paikkaan. Ja mustat saunat! Ei näy lauteilla esim vapaavuotajien mahdolliset läikät, eli kenenkään ei tartte paikkaansa putsailla lomalla, senkus istuu vaan. Sopiihan nämä kaikille?

Klo 16.00:

Kauneudenhoitoa, mm kynnet, kasvonaamiot (myös minun kikkan mukaan, pysytte kaikki nuorina kun minua katsoo!) ja kaikki mahdollinen naisluolassa. Teemme myös kampauksia jne halukkaille!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelias utelias kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänkö perillä av-väelle oma naisluola? Voisi olla yksi ohjelmanumero ja siellä voisi monenlaista ohjelmaa pitää ja keksiä?

Oi voi voi ei miten iiihana idea. Mä olen AINA toivonu naisluolaa: iiiiso pöytä palapeleille, paljon tilaa langoille, virkkuukoukut ja sukkapuikot kokojärjestykseen seinälle...

Voi oi voi ei...mitä kaikkea me sinne keksitäänkään, onhan sit tarpeeks iso. Ja mielellään siirrettävä, et voidaan hyödyntää seuraavillakin Av-palstan lukijamatkoilla. Eiks je??? Onhan muut samaa mieltä?

Ompelukone, saumuri, iso pöytä myös kankaiden leikkuulle, hylly ihania kankaita varten.

Sähköpiano, että voi soitella rauhassa.

Kirjahyllyn takana pieni lukunurkkaus, missä voi rauhassa istua nojatuolissa ja lukea kirjaa.

Baarikaappi: täynnä Marlin Helmeilevää Omenaviiniä ja Ruskaa, voidaan siemailla sofistikoituneesti vaikka lukupiirissä. Ei kyl voi kovin paksua kirjaa valita, tai reissua pitää jatkaa muutamalla kuukaudella...

Postimerkkikokoelmalle oma huone, tai ainaskii nurkkaus. Runonlausuntaa, vaikkapa Eeva Heilala tekijävieraaksi. Huone resepteille aakkosjärjestyksessä, puutarhakirjakokoelma, paljon viherkasveja...

Mahdollisuus halutessaan tehdä jossain omassa nurkkauksees runoja, jotka voi halutessaan laittaa vihkoon missä niitä ei arvostella tai vihkoon missä niitä arvostellaan.

Vähän kuin rakkausrunot sivulla..

Mutta ehdottomasti vaatii tilavan oman nurkkaukseen, saa jokainen väsynyt perheenäiti hetkeksi hengähtää miehestä ja lapsista!

Sopiiko kaikille oma sauna, uima-allas, poreallas, ylelliset suihkut ja ihan oma tilava spaosasto?

Mahtuuhan naisluolaan?

Afrikan tähti pelejä ja mustapekka kortipakkoja myös paljon turvaan. Ovat paitsi hauskaa ajanvietettä niin kohta mahdollisesti historiallista arvoa omaavia tuotteita:(

UNO-kortit kans. Ja kaikkia kivoja hiuskoristeita, että voidaan toisillemme kampauksia väkertää. Papiljottia(paljon) ja sellanen ihana kupumallinen hiustenkuivaaja.

Ja tietty värilajitelma sifonkihuiveja (papiljottien päälle) Ja tietysti hiusvärejä ja kotipermanenttiaineet. Ja matonkuteita ja kangaspuut*** ääni hiipuu, lista on loputon...

Minä otan letityskoneen mukaan.

19.00:

Vauvajuhlat, tulemme ellun kanssa mukaan!

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotaa vapaasti, ainakin kaks aikoo luomusynnyttää, yks aikoo razkautua pullervon kivellä ja joku mennä naimisiin....

Tän kaiken jälkeen haluisin, että norppalivessä pullervon kivellä pidetään MUN vauvajuhlat.

Kai se käy ja sopii kaikille, kun muutkin saa tehä vaikka mitä?

Ja tähän vuodenaikaankin oisi hauska ohjelmanumero, ties vaikka norppia mukaan tulisi!

Sopiihan nämä varmasti kaikille?

=Itkettää niin, että vip liput sain vaikka olen hopeaketun äiti ja ja...........

Jos sen poikani kanssa tulee ongelmia, vinkki minulle!

Saavuimme juuri tulkaa pubiin.

T:yksi umpiväsynyt, liikutuksesta yhä itkevä matkanjärjestäjä

Nostin huomisen ohjelmanumerot!

Sopivathan varmasti kaikille?

Nämä puheet, finlandia, vip-liput jne olivat niiin liikuttavia, että mennään ellun kanssa naisluolaan ryyppäämään, siis siemailemaan viiniä sofikoituneesti!

JOS POIKANI ELI HOPEAKETTU AIHEUTTAA ONGELMIA, UHKAILU MINULLA TAI VINKKAUS, TIEDÄTTE SEN!

Kai huominen sopii kaikille?

=Itkee liikutustaan lähtiessään ellun kanssa naisluolaan ryyppäämään, siis viiniä siemailemaan..

T:yksi umpiväsynyt liikutuksesta itkevä matkanjärjestäjä

Ohjelmanumerot tänään:

Nyt alamme lähteä savusaunaan päin kaikki, siellä on mm hierova poreamme ja kullanväriset hanat!

Klo 16.00:

Kauneudenhoitoa naisluolassa, mm minun nuoren tavat kikkani käyttöön niin kaikilla on taas nuorekas ilme!

Lakkaamme kynsiä, teemme kampauksia, spaahoitoja ja ihan mitä haluatte.

Klo 19.00:

Yhden matkaajan vauva juhlat, pidetään pullervon kivellä norppaliveä eli ollaan eduksemme kaikki ja ellun kanssa tulemme mukaan!

Mutta mennään nyt sinne savusaunaan, ai että lapsiparat pesua kaipaatte!

Onneksi puolet väsymyksestä häipyi ellulta ja minulta viime yönä, unohtakaa siis vain kun aikuisten juttuja..

Nyt kun kaikki on jonossa, niin lähdetään saunaan päin!

=Alkaa itkeä liikutuksesta kun miettii vip lippuja, sitä että sai jäädä vaikka on hopeaketun äiti, viime päivien ohjelmanumeroita sekä erityisesti viime yötä...

T:yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä

Vierailija
2884/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk jotku beibisauörit, vai mikäs se ol seiskalta. Meil on omat suihkut... ja pubit must saunan jälkee. Vai mitä ootte muut mieltä. Voiha raskaat ja pitkuilli mennä vauvahujlii... ja mummelit...

Mä otan yhen saunaetkon ettei tu nestehukkumista!🍺.

Vierailija
2885/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evvk jotku beibisauörit, vai mikäs se ol seiskalta. Meil on omat suihkut... ja pubit must saunan jälkee. Vai mitä ootte muut mieltä. Voiha raskaat ja pitkuilli mennä vauvahujlii... ja mummelit...

Mä otan yhen saunaetkon ettei tu nestehukkumista!🍺.

Se on meidän ns tekosyy vain kilistellä pubiss, eih muuta. Voisko ojentaa loiventavaa. Hyi mikä haju, taas kaikkih on kuoharin peitossa, minäkin. Mutta ei kuohuviinisuihkua voi väliin kään jättää, mutta tänään otetaan sitten sofikoituneemmin. Tärisen vieläkin, en kestä tätä oloa. Mutta kyllä, tänään pubissa kilistellään taas.

Vierailija
2886/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko loiventhavaa tännepäingh. Mää haluabhg kuollahk mutttttt olihazh meilläjg hauskaak

Vierailija
2887/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuolla karhu?!?!?

.

Taitaa olla hätis joka lähti uimalla Laatokkaan hakeen niitä norppabebejään...

* kääntää tympääntyneenä selkänsä

Mutta tässähän on mahtava aihe kilistellä pubissa, nyt jos koskaan on juhlan aika siis:)

Vierailija
2888/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskaa koko ajan:

Voi luoja mikä olo ja morkkis, APUVA. Kyyneleet täytyy pyyhkiä pikimmiten ja huomaamattomasti, mulla suurin mahdollinen hätätilanne meistä kaikista itkijöistä.. Mokasin eilen. Pahasti. Olin niin humalassa, että ulkona pakotin myös vielä enemmän humalassa olevan hopiksen seksiin. Siis minä pakotin, käsiraudoilla... Se on ollut fantasia jo pitkää olla hopikselle lady domino. En kyllä uskalla allekirjoittaa tätä, kun hopiksen äitiki on täällä. Mitä mä teen? Entä jos hopiksen äiti suuttuu ja kelle, APUVA!

Vierailija
2889/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tullut saunaan, kävin vaan pesee enemmät viinat päältäni ja tulin kylpytakissa röökille. Pukekaa äkkiä kylpytakit tai jotain ja tulkaa ulos. Täällä joku aivan absurdi wtf-tilanne ny päällä.

Kaikki ulos, äkkiä kattoon ja kuunteleen. Hopiksen mutsi ja Ellu kuulustelee jotain saunasta äsken raahattua matkaajaa ja hopista. Matkaaja ja Hopis no kummatkin niistä itkee kauhuissaan, justs käydään läpi mm hopiksen poikuuden menetystä? Ny äkkiä pihalle sielt saunasta, täällä on oikeesti aivan totaalinen wtf tilanne joka kaikkien on pakko nähdä. Siis mitä tapahtu?

Vierailija
2890/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai Latino tanssittaa meitä tänäänkin?

Vierailija
2891/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu latinosta, tässä on nyt tilanne päällä pihalla!!!!

Vierailija
2892/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä tullut saunaan, kävin vaan pesee enemmät viinat päältäni ja tulin kylpytakissa röökille. Pukekaa äkkiä kylpytakit tai jotain ja tulkaa ulos. Täällä joku aivan absurdi wtf-tilanne ny päällä.

Kaikki ulos, äkkiä kattoon ja kuunteleen. Hopiksen mutsi ja Ellu kuulustelee jotain saunasta äsken raahattua matkaajaa ja hopista. Matkaaja ja Hopis no kummatkin niistä itkee kauhuissaan, justs käydään läpi mm hopiksen poikuuden menetystä? Ny äkkiä pihalle sielt saunasta, täällä on oikeesti aivan totaalinen wtf tilanne joka kaikkien on pakko nähdä. Siis mitä tapahtu?

En pysty tuleen, liian huono olo edes ryömiä ulos, voi ei just nyt!! Kertokaa nyt miten tää tilanne edestyy siellä, haluan tietää??!!

Vierailija
2893/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuiskaa koko ajan:

Voi luoja mikä olo ja morkkis, APUVA. Kyyneleet täytyy pyyhkiä pikimmiten ja huomaamattomasti, mulla suurin mahdollinen hätätilanne meistä kaikista itkijöistä.. Mokasin eilen. Pahasti. Olin niin humalassa, että ulkona pakotin myös vielä enemmän humalassa olevan hopiksen seksiin. Siis minä pakotin, käsiraudoilla... Se on ollut fantasia jo pitkää olla hopikselle lady domino. En kyllä uskalla allekirjoittaa tätä, kun hopiksen äitiki on täällä. Mitä mä teen? Entä jos hopiksen äiti suuttuu ja kelle, APUVA!

Oliha ehkäzyy. Sano et oli ehkäzyy. Mä enkestä enää yhtään raskasta sormella soo soo soipottavaa * näin:☝️☝️☝️☝️☝️

Vierailija
2894/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai Latino tanssittaa meitä tänäänkin?

.

🍸ainakii?

Vierailija
2895/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty tuleen, liian huono olo edes ryömiä ulos, voi ei just nyt!! Kertokaa nyt miten tää tilanne edestyy siellä, haluan tietää??!!

Kuiskaa koko ajan:

Me tullaan kaikki takaisin saunaan nyt pesulle. Ollaan mahdollisimman normaalisti, väsyny ja Ellu järjesti melko sen show:n pihalla, kun luulivat hopiksen vonkausreploja heittäneen.

Tilannehan meni oikeasti kuulemma niin, että se yksi vapaa kassa toteutti viime yönä käsiraudoilla väkisin käsiraudoilla kiinnittämänsä hopiksen kanssa seksi fantasiansa. Siis sen vapaan kassan fantasian, hopis menetti poikuutensa..

Oli aika absurdia kuultavaa, todellakin. En oisi koskaan uskonut tätä päivää näkeväni. Ja se vapaa kassa ja Hopis haluaisi seurustella. Ne sai anteeksi kyllä, kun se vapaa kassa vakuutti tilanteen menneen sen aloitteesta. Älä kysy sitten MITÄÄN siltä vapaalta kassalta, joka itkee kuin hullu..

Sitä julkisesti tuossa pihalla äsken tentattiin hopiksen mamman ja ellun toimesta, lähes kaikkien matkaajien seuratessa tilannetta vierestä. Saunassa ollaan normaalisti ja puhutaan tästä sitten keskenämme.. Ja äkkiä kuivaamaan tuon vapaan kassan kyyneleet ensimmäisenä isä vainaan nenäliinaan!

Vierailija
2896/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuiskaa koko ajan:

Oliha ehkäzyy. Sano et oli ehkäzyy. Mä enkestä enää yhtään raskasta sormella soo soo soipottavaa * näin:☝️☝️☝️☝️☝️

Kuiskaa:

No se vapaa kassa Han juuri tuossa pihalla kertoi hopiksen kanssa itkien, että haluavat seurustella ja perheenkin, ehkäisystä ei kai ehtinyt/tajunneet Ellu ja hopiksen mamma kysyä. En oisi ikinä uskonut, että tämä päivä nähdään, onneksi suurin osa matkaajista ehti/pääsi pihalle.

Osahan juoksi jopa alasti katsomaan, mitä helvettiä siellä tapahtu. Ei nyt puhuta tästä hopiksen mamman/tuon vapaan kassan kuullen vaan annetaan tilanteen rauhoittua hetki. Oli pihalla aika uskomatonta kyllä..

Vierailija
2897/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuiskaa koko ajan:

Kuiskaa:

No se vapaa kassa Han juuri tuossa pihalla kertoi hopiksen kanssa itkien, että haluavat seurustella ja perheenkin, ehkäisystä ei kai ehtinyt/tajunneet Ellu ja hopiksen mamma kysyä. En oisi ikinä uskonut, että tämä päivä nähdään, onneksi suurin osa matkaajista ehti/pääsi pihalle.

Osahan juoksi jopa alasti katsomaan, mitä helvettiä siellä tapahtu. Ei nyt puhuta tästä hopiksen mamman/tuon vapaan kassan kuullen vaan annetaan tilanteen rauhoittua hetki. Oli pihalla aika uskomatonta kyllä..

Missä se kyynelien pyyhkijä muuten on, eikai sammunut saunan pukkariin? Saunassa on yksi vapaa, siis varattu tapaus kassa. Joka menee jonon ohi just nyt, vaikka moni muukin tänään itkenyt enemmän jopa kuin eilen. Mutta tässä tapauksessa tämä varattu kassa menee kyllä listan ohi. Nyt prkle kuivaamaan nimeämättömän varatun kassan kyyneliä, äkkiä ja hienovaraisesti!

Vierailija
2898/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuiskaa koko ajan:

Kuiskaa:

Päästääksme häihi???

.

Okei. Kävin avannossa. Tarkastin samalla sen "karhun" tai "hätiksen"... no rillit jäi laiturille, ni enhämä mitää nähny. Nyt tuun: jonoon järjesty 🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧, kiireisimmät😭 hakekoot välinevaraston hyllyltä paprunessuja🍺🍺🍺otin omat saunakaljat...

Vierailija
2899/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuiskaa koko ajan:

Kuiskaa:

Päästääksme häihi???

.

Okei. Kävin avannossa. Tarkastin samalla sen "karhun" tai "hätiksen"... no rillit jäi laiturille, ni enhämä mitää nähny. Nyt tuun: jonoon järjesty 🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧, kiireisimmät😭 hakekoot välinevaraston hyllyltä paprunessuja🍺🍺🍺otin omat saunakaljat...

Lue kaikki viestit tältä sivulta, oikeasti!

Kuiskaa:

Olen tuo varattu kassa, pääsette häihin mutta voitko ÄKKIÄ mennä mun kanssa kahdestaan jutteleemaan ja pyyhkimään kyyneleet? Mutt luvattiin jonon ohi päästää. Tilanteeni äsken oli kauhea ja tarvitsen henkistä tukea! Jos teet tämän palveluksen, pääsee koko av-väki häihin. Mutta nyt on hätätilanne, kahdenkeskista kyynelkuivausta/luotettavaa tukea tarvitsen. Sen voi jokainen ulkona tilannetta seuraamassa ollut todistaa..

Vierailija
2900/5012 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

* kuiskaa norppa-aamutakissaan: tu tohon nurkan taa, mä otan🍾mukaa ja🤧

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä