Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
2341/5012 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no voi pjärse... eka av reissu ja jotenkin ahistaa toi ent,hätis puolue ageda! Niin tulin rennolle ja ihanalle lomareissulle shaimaalle ilman politiikkaa. Hei Hätis, mites jos veisit ihkun miehesi ja norppataaperot Laatokalle uusille aalloille. Kaikella rakkaudella! 

Vai mitä muut on mieltä?

No ei kyllä varmaan Laatokalle! Laatakko on meidän suomalaisten kotiseutua!

Tai olisi vieläkin jos ei joku Veli Venäläinen olisi......

Vierailija
2342/5012 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on minun luistimet? Onko joku vienyt ne? Nyt heti syyllinen esiin.

Ei mitään retkiä ennen kuin olen saanut luistimeni takaisin.

Kaikki etsimään niitä nyt heti.

Kaikki slutsit, piruetit ym. jäähyppelyt jää teiltä muuten näkemättä.

Menen nyt pubiin odottamaan että tuotte luistimeni takaisin. Otan siellä muutaman oluen ja kajautan monta biisiä karaokessa. 🍺🥃🥃🍺🍻🍻🍻🍻🎶🎶🎶🎵🎤🎤🎤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2343/5012 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUOMISEN OHJELMANUMEROT, MUISTAKAA TULLA:

Klo 13.00 ruokimme saimaannorppia kalalla, ilmaisämpäreillä jossa av-logo:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysähdytäänkö jollain kitskalla ostamassa irkkareita?

Tottakai! Ja saimaan norpille kalaa jostakin, päästään ruokkimaan niitäkin = kyllä meille ihana matka tulee! Kalojen ruokkimisämpäreissäkin ihana av- logo:)

Klo 15.00:

Joopa joo kirjoitti:

Taukojumppa-ehdotus: hulahulahula-vanteilua. Eiks oo hyvä? Miettikää ja kuvitelkaa näky:

Tuhatpäinen norppayöasuinen vapaasti vuotava/tamponinnarukoruinen/iskulausesiteinen/raskautunut/morsiuspukuinen jengi hulaa Hopeaketun ohjauksessa. Vaude. Vähänks on mageeta?

Sammaa vai eri mieltä, kaikki?

***kuiskaa: tällä tauolla ei kyllä kuulu sen yhen soololaulu, luulen? Hah!

Klo 20.00 Juhlakonsertti:

Vierailija kirjoitti:

Munsalan ja Porvoon kaupunkien hanuri soittokunnat tahtoisivat mukaan. Perillä saimaasessa kuulemma voisivat vetää meille juhlakonsertin pitkän matkan jälkeen.

Kappaleena ainakin vanhoja poikia viiksekkäitä sekä pari muuta klassikkoa. Mielipiteitä olisiko tuo juhlakonsertti perillä kaikille sopiva ohjelmanumero?

Eli huomisen ohjelmanumerot:

Klo 13.00:

Ruokimme saimaassa norppia av-logolla varustetuilla ämpäreillä. Ihana ohjelmanumero sopii myös perheen pienimmille ja saatte mm julkkispullervoa ruokkia!

Klo 15.00:

Aivan mahtava, kaikille sopiva taukojumppa. Mukaan vaan kaikki nyt!

Klo 20.00:

Munsalan ja Porvoon kaupunkien hanuri soittokunnat tahtovat tolomme kunniaksi vetää juhlakonsertin! Kappaleina mm vanhoja poikia viiksekkäitä sekä pari muuta klassikkoa! Kai kaikki tähän elämykseen tulevat?

Sopiihan nämä ohjelmat nyt kaikille?

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Nostettu huomisen ohjelmanumerot, että kaikki muistaa tulla mukaan. Sen lisäksi tänään keskiyöllä Hopis syödään rämemajava toimesta

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Kuiskaten: Siis mehän emme nimiä me puhu, ei av-väki neukkulaa pelkää ja kommareita! Me laitetaan bailaksi ihanalla reissulla me, jota varten nähtiin niin paljon vaivaa, aikaa ja rahaa! Supo epäili, että av-ihmiset valittiin(!) juuri kohteiksi, jostain oudosta syystä eli vahtikaa pulloja ne ja kattokaa toistenne perään!! Nyt me olemme saimaassa ihanalla ja ansaitulla lomalla, meitä ei häädä täältä kukaan sillä olemme sentään av-väkeä!

Vierailija
2344/5012 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Turhia" asioita, jotka muistat av-matkojen takaa?

Vierailija
2345/5012 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako/tunnistaako kukaan sisään puolalaista bussiakuskia, jonka kanssa tanssin?? Olen raskaana hänelle, eli kiire!

Oon siis se, jolla on ollut täällä virallinen norppayöasu, pinkit korkkarit, saunamyssy päässä sekä se standardien huivi!

Toi bussikuski pitäisi nyt löytää, muistaako/tunnistaako joku sitä?? Olin itse sen verran hutikassa, etten muista miltä se näytti:(

Kai joku kanssamatkaaja osaa yhdistää minut, raskautetun ja lapseni isän, oisi selvitettäviä asioita, nyyh!

Vierailija
2346/5012 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako/tunnistaako kukaan sisään puolalaista bussiakuskia, jonka kanssa tanssin?? Olen raskaana hänelle, eli kiire!

Oon siis se, jolla on ollut täällä virallinen norppayöasu, pinkit korkkarit, saunamyssy päässä sekä se standardien huivi!

Toi bussikuski pitäisi nyt löytää, muistaako/tunnistaako joku sitä?? Olin itse sen verran hutikassa, etten muista miltä se näytti:(

Kai joku kanssamatkaaja osaa yhdistää minut, raskautetun ja lapseni isän, oisi selvitettäviä asioita, nyyh!

Siis setan huivi, kännykän inhottavat kirjoitusvirheet!

Vierailija
2347/5012 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Turhia" asioita, jotka muistat av-matkojen takaa?

Puhuu kuiskaten: Eikö se nyt prkle oo jo kaikille selvää ollut jo kauan, että menneiden av-matkojen touhuja EI muistella!!! Meiltä loppuu kohta retkikohteet, kun maine kulkee edellämme!!!

Tavallinen ääni: Kumpaan paikkaan kannattaa tulla, baariin vai naisluolaan, kummassa parempi meno?

Vierailija
2348/5012 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se Krzysztof vai Grzegorz?

Heidän toivenimensä lapsille on Franciszek pojalle ja Krystynka tytölle.

t. poikien suosikkityttö Metee, vai oliko se Metoo?

Vierailija
2349/5012 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tuota noin tunnisti kin sinut kuvauksestasi. Sinä olit niiden puolalaisten rekkakuskien kanssa jo alkumatkasta kaikki yöt. Siis jokaisen kanssa, koitettiin kyllä ylipuhua sinua.... Eli isä ehdokkaita on yhden sijaan jokainen puolalainen rakkakuski nyt...

Vierailija
2350/5012 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daa Daa Daa, Daa Daa Daa....

Ihanaa toverit, että kaikilla meillä on yhtä hauskaa näiden ohjelmanumeroiden parissa!

Ja Taapero(!) eli nykyiseltä nimeltään Svetlana Sasha Ninockha viihtyy niin hyvin täällä!

Samoin pikkuinen Kuutti veljensä, eli aivan ihana Dimitry Andrei Egor, perhe on ihanasti vihdoin koossa ja varmasti vielä hankitaan pari pikkukuuttia, mutta juuri sain ylennyksen eli hetkeksi pitää uraankin keskittyä!

Daa Daa Daa, Daa Daa Daa.....

*pusuttelee lapsia*

Nyt toverit, musiikkiia minun häiden ja lasten nimiäisten kunniaksi, jonka päätän minä eikä kukaan vaihda levyä!

Laittaa musiikin päälle:

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼

Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼

Vierailija
2351/5012 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa äkkiä joku levyä, nyt!!! Tulen hulluksi tuosta hätiksen musiikista!

Vierailija
2352/5012 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen nyt on hätä ei enää näe uutta aamunkoittoa.

Vierailija
2353/5012 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean nimen ilmoitus:

Olen Letukka = Lea Levis.

Pave = Paavo Pesusieni (Heinolasta) .

Nyt olen paljastanut kaiken.

Vierailija
2354/5012 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätiksen kaiuttimet rikottu! Baarissa raikaa taas karaoke perjantain kunniaksi ja naisluolassa kuunnellaan kuumia, siis uusia biisejä kun Beckham ja damiano tankotanssivat!

Vierailija
2355/5012 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misgähs onhs mun miesha ja se se se vapaa kassa, jokassh ons sensh vienyt, tietääksh jokhu?

Vierailija
2356/5012 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Näin raskautettuna pakko kysyä, että kai edes osa porukasta on siinä kunnossa, että pystyy osallistumaan päivän ohjelmiin? Vai onko kaikilla kuolettava darra, taas:(

Vierailija
2357/5012 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aika huonossa kunnossa tänään joten jään lepäämään. On ollut aika rasittava reissu. Liikaa äksiöniä. Luulin että tämä on virkistäytymisloma! (Onko joku virkistäytynyt täällä?) Kunhan palataan kotiin (toiv. ennen 1.12 koska minulla on se överi joulukalenteri) niin tarvitsen ottaa parin viikon loman toipuakseni tästä reissusta. Mutta en kadu että lähdin. Onpahan sitten mitä vanahana muistella.

Vierailija
2358/5012 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko meidän vaapukkamehu käynyt liikaa, vai miksi täällä on enemmän sammaltavia ihmisiä kuin alkumatkasta?

Meni ei enää koskaan juoda vaapukkamehua, se paljastui noiden kommareiden homeiseksi myrkkyviinaksi = siis av-matkalla! *itkee*

Porukalla vain mennyt pitkäksi öhöm viikonloppu, juomme sivistyneesti sohvalla ellun kanssa ja sofikoituneesti: Kuiskaa: kaikilla lärvit, kerran vain saimaasessa av-matka hei!

Mutt huomenna aion olla selvänä ohjelmanumeroissa, en juo enää yhtä paljon kuin eilen = otin tänäänkin vain loiventavaa! Ja hopiksen syöminen rämemajava toimesta, se on pakko nähdä ja siemailla samalla viiniä. Sofikoituneesti, tietenkin...

Totisesti!!! Siis Vaapukkamehuun ja sen vahvuuteen olemme vuosien varrella ja matkojen varrella oppineet ja tottuneet. Siis sofistikoituneesti siemaillen! ( ja välillä tieten lärvit vetäen!!!) Nämä monelle uudet alkoholit on sekaisin päämme pistäneet: keskiolut helppo. 1 pullo 1 annos. Ok. Eniveis. Muissa pulloissa ei ole ollutkaan sitä semmosta annisteluannostelijaa. Mistäs vieno av väki olis sen voinu tietää? Nimim. Konemusta on. Prkkle. Kokemusta!!° tsiisus tota peräsyöttöä. Että mä Vihaan Sitä!! Siis esmes konja kissa EI oo annostelijaa! Vahinkossa visastuneena: tsättädää, ei o pää pipi!!! Eniveis. Naisluola on nytten pubin takana, jos vielä epätietoisia!

Hei. Tänää on lauantaki. Jippuu. Otetaas sille. Ei tietty nytten viileä... stana ...vielä! Mutten heti 12.00. Eikun jumpan jälkeen tietty!

Pubiin kakki sillon! En jaksa korjata!!

Vierailija
2359/5012 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No harmi et sulle tolleen kävi. Mullekin melkeen tolleen kävi, mut kun mä en ymmärtäny eka sen yhen komistuksen vonkausreplaa Hgzkzzrtrchkk yuhzxzrdfg. No sit yks ystävällinen puolalaisen hevosen omistaja kerto, et se niinku vonkas mua Hilman karaokeen. Siis se kuski. Ei se ystävällinen hevosen omistaja. No joo. Sit mä vartuin sitä siel Hilmalla. Mutten enää koskaan nähny. Nyt sit ei haittaa, mähän saattasin olla yhtä raskaana ku sä. Siis et saatais kaksoset! Oisha se aika somaa ja ainutlaatusta. Mut mä kyl kuulin et ne molemmat kuskit palas Puolaan. Täältä kun on helppo loikata sinne siis.

Vierailija
2360/5012 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä saan nää vaapukkamehu- tahrat pois tästä mun valkoisesta bilemekosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä