Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Oletteko huomanneet, että jotkut miehet käyttävät tamponinnarukoruja avaimenperinä? Tahallaan? Tietämättään? Nou aidiö!
no voi pjärse... eka av reissu ja jotenkin ahistaa toi ent,hätis puolue ageda! Niin tulin rennolle ja ihanalle lomareissulle shaimaalle ilman politiikkaa. Hei Hätis, mites jos veisit ihkun miehesi ja norppataaperot Laatokalle uusille aalloille. Kaikella rakkaudella!
Vai mitä muut on mieltä?
ENTINEN NYT ON HÄTÄ!!!! kirjoitti:
Daa daa daa, daa daa daa...
Ystävät, toverit eikös ollutkin ihana päivä ohjelmanumeroineen ja ihanat lapset meillä?!
Daa daa daa daa daa daa......
Nyt kuitenkin seuraavat nimimerkit, se nimi esiin= oikea nimi, ei peitenimi:
-joopa Joo
-juttelias utelias
-t:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
-poropeukalo?
-heimo huiman
Nimet esiin, t teidän hätis, saimaan Kommunistinen puolue ja KGB......
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös
-yliakturaarin
-kätevä emäntä
oikeat nimet vaaditaan.
Terv KGB:n kuulustelijat
Voisitteko julkaista kuka on Vierailija? Minusta kuulostaa tekaistulta nimeltä. Vähän kuin Mr Smith tai rva Virtanen...
* kuiskaa: ihme touhua. Eivät muka saa selville vakoilemalla henkilöllisyyttämme. Wtf!???
Puhuu koko ajan itkien ja kuiskaten: Poropeukalo, hei! Mua alkoi nyt itkettää ja pelottaa = pitäisikö paeta? Eikai meitä viedä Siperiaan, kuulustella Suomessa KGB:n toimesta (niillä kuulemma älyttömän raakoja kidutusmenetelmiä) tai mitään? = Alkaa itkemään lujaa:(
Juuri täytin 18, tämä oli synttäripäivämatkani = itkee lisää... Vois joku tulla tänne pubiin auttamaan, sain paniikkohtauksen tai jotain ajatuksesta, ettei ehkä enää päästä kotiin = alkaa itkeä valtoimenaan..
Nyt pubiin ottaan🍺&🍺. Ihan rauhassa. Suomi on onneksi turvallinen maa.
Lauletaan karaokee ja jorataan. Pidetään kivaa..
Kaikki mukaan!!!
* kuiskaa: kaikki hyvin. Supo = Suojelupoliisi. Meitä suojellaan kyllä!!!
Vierailija kirjoitti:
Huomisen ensimmäinen ohjelmanumero on vetää lenkki kirkkoveneellä piensaimaaseen souda me Porvoon kanavaa pitkn, lähtö klo 13.00!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai vedämme lenkin kirkkoveneellä? Mistä sen voisi laskea vesille?
Porvoosta. Sieltä Saimaankanavaa pitkin.
Perillä piensaimaassa etsimme saimaannorppia =luontoretkeilyä ja juhlintaa kun norppakanta vahvistuu!
Vierailija kirjoitti:
Nyt on aivan Saimaan Eteläisimmillä rannoilla nk. Piensaimaalla tehty norppahavaintoja. Nyt kannattaa tulla Lappeenrantaan, lähteä ulkoilemaan sen kuuluisalle rantaraitille! Kiikarit mukaan niin voi ehkä nähdä Sunisenselällä norpan, joka ei ole elänyt alueella noin sataan vuoteen!
Kun olemme kirkkoveneellä illalla tulleet takaisin, niin kuvaamme striiminä saunan jälkeen, kuinka hopeakettu syödään rämemajan toimesta. Sauna on klo 20.00!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään jätjestettyjä aktiviteetteja? Voidaanko esim. käydä matkalla ottamassa tatuoinnit ja valkaista peräreikämme?
Tarkoitus on ainakin mennä:
A)Uimaan ihanaan saimaaseen saunan jälkeen...
B) Ja kuvata striiminä, kuinka rämemajava syö hopeaketun.
- Muuta aktiviteettiä järjestellään sitä mukaa, kun ehdotuksia tulee.
Eli klo 13.00 = lähtö piensaimaalla norppia etsimään kirkkoveneellä, luontoretki ja juhlintaa myös perheen pienimmille!
Tulemme soutaen kirkkoveneellä takaisin, illalla menemme saunaan klo 20.00 ja uimaan.
Tämän jälkeen kuvaamme striiminä, kuinka hopeakettu syödään.
Sopiihan tämä nyt kaikille?.
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
Onko kukaan nähnyt hopista? Hänet syödään tänään saunan jälkeen (vielä ehtii!) striiminä, mutta Hopis koittaa paeta. Eli ottakaa kiinni se, jos saatte!
Vierailija kirjoitti:
no voi pjärse... eka av reissu ja jotenkin ahistaa toi ent,hätis puolue ageda! Niin tulin rennolle ja ihanalle lomareissulle shaimaalle ilman politiikkaa. Hei Hätis, mites jos veisit ihkun miehesi ja norppataaperot Laatokalle uusille aalloille. Kaikella rakkaudella!
Vai mitä muut on mieltä?
* kuiskaa: no pjärse vieköön. Totta vatussa mättää ton hätähätähätän nykynen lepertely ja aiempi huuto. Mut se jää tänne. Me pikkuhiljaa aletaan suunnitella kotimatkaa ILMAN sitä! Keskitytään siihen. Ja sillähän on ikuinen porttikielto av-matkoille.
Joopa joo, kivaa perjantai-iltaa vaan kaikille
HUOMISEN OHJELMANUMEROT, MUISTAKAA TULLA:
Klo 13.00 ruokimme saimaannorppia kalalla, ilmaisämpäreillä jossa av-logo:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysähdytäänkö jollain kitskalla ostamassa irkkareita?
Tottakai! Ja saimaan norpille kalaa jostakin, päästään ruokkimaan niitäkin = kyllä meille ihana matka tulee! Kalojen ruokkimisämpäreissäkin ihana av- logo:)
Klo 15.00:
Joopa joo kirjoitti:
Taukojumppa-ehdotus: hulahulahula-vanteilua. Eiks oo hyvä? Miettikää ja kuvitelkaa näky:
Tuhatpäinen norppayöasuinen vapaasti vuotava/tamponinnarukoruinen/iskulausesiteinen/raskautunut/morsiuspukuinen jengi hulaa Hopeaketun ohjauksessa. Vaude. Vähänks on mageeta?Sammaa vai eri mieltä, kaikki?
***kuiskaa: tällä tauolla ei kyllä kuulu sen yhen soololaulu, luulen? Hah!
Klo 20.00 Juhlakonsertti:
Vierailija kirjoitti:
Munsalan ja Porvoon kaupunkien hanuri soittokunnat tahtoisivat mukaan. Perillä saimaasessa kuulemma voisivat vetää meille juhlakonsertin pitkän matkan jälkeen.
Kappaleena ainakin vanhoja poikia viiksekkäitä sekä pari muuta klassikkoa. Mielipiteitä olisiko tuo juhlakonsertti perillä kaikille sopiva ohjelmanumero?
Eli huomisen ohjelmanumerot:
Klo 13.00:
Ruokimme saimaassa norppia av-logolla varustetuilla ämpäreillä. Ihana ohjelmanumero sopii myös perheen pienimmille ja saatte mm julkkispullervoa ruokkia!
Klo 15.00:
Aivan mahtava, kaikille sopiva taukojumppa. Mukaan vaan kaikki nyt!
Klo 20.00:
Munsalan ja Porvoon kaupunkien hanuri soittokunnat tahtovat tolomme kunniaksi vetää juhlakonsertin! Kappaleina mm vanhoja poikia viiksekkäitä sekä pari muuta klassikkoa! Kai kaikki tähän elämykseen tulevat?
Sopiihan nämä ohjelmat nyt kaikille?
Vierailija kirjoitti:
ENTINEN NYT ON HÄTÄ!!!! kirjoitti:
Daa daa daa, daa daa daa...
Ystävät, toverit eikös ollutkin ihana päivä ohjelmanumeroineen ja ihanat lapset meillä?!
Daa daa daa daa daa daa......
Nyt kuitenkin seuraavat nimimerkit, se nimi esiin= oikea nimi, ei peitenimi:
-joopa Joo
-juttelias utelias
-t:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
-poropeukalo?
-heimo huiman
Nimet esiin, t teidän hätis, saimaan Kommunistinen puolue ja KGB......
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös
-yliakturaarin
-kätevä emäntä
oikeat nimet vaaditaan.
Terv KGB:n kuulustelijat
Voisitteko julkaista kuka on Vierailija? Minusta kuulostaa tekaistulta nimeltä. Vähän kuin Mr Smith tai rva Virtanen...
* kuiskaa: ihme touhua. Eivät muka saa selville vakoilemalla henkilöllisyyttämme. Wtf!???
Puhuu koko ajan itkien ja kuiskaten: Poropeukalo, hei! Mua alkoi nyt itkettää ja pelottaa = pitäisikö paeta? Eikai meitä viedä Siperiaan, kuulustella Suomessa KGB:n toimesta (niillä kuulemma älyttömän raakoja kidutusmenetelmiä) tai mitään? = Alkaa itkemään lujaa:(
Juuri täytin 18, tämä oli synttäripäivämatkani = itkee lisää... Vois joku tulla tänne pubiin auttamaan, sain paniikkohtauksen tai jotain ajatuksesta, ettei ehkä enää päästä kotiin = alkaa itkeä valtoimenaan..
Voi kulta murusein. Ikävä että eka reissusi ja että tämmöstä. Tulisin pubiin kuivaamaan kyyneleesi kultaisen isävainaan vastasilitetyllä sinivalkoruutuisella ekoluomupuuvillaisella nelisnurkkaisella nenäliinalla, mutta olen naisluolassa, enkä tiedä missä se on. Tai siis että missä mä oon. Jos joku tietää, ni vois saattaa sut tänne. Oothan sä vähän nuorikin pubissa itkeskelyyn... prkkle istuskeluun. Okei...? Ellei nähä ni virtuaalisesti ja etänä🤧🤧🤧
Kaikesta draamasta huolimatta matka saa minulta täydet pisteet! Innolla odotan tämän illan ohjlmanumeroita, Ihanaa! Hetkeksi unohdan muun draaman. Olen valmis uusiin av seikkailuihin vaikken halua vielä tämän matkan loppuvan. Nim.merkki Ei vielä Joulu!!!!! p.s Mistä sen naisluolan löytää...
Hopis käy tunkemassa supon hätiksen pyllyyn.
Hätis nukahtaa ikiuneen, eikä edes ruumiinavaukseen jää mitään merkkejä häntä kohdanneesta tragediasta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta draamasta huolimatta matka saa minulta täydet pisteet! Innolla odotan tämän illan ohjlmanumeroita, Ihanaa! Hetkeksi unohdan muun draaman. Olen valmis uusiin av seikkailuihin vaikken halua vielä tämän matkan loppuvan. Nim.merkki Ei vielä Joulu!!!!! p.s Mistä sen naisluolan löytää...
No sepä se. Täällä olen enkä tiedä missä. Tulin valoisan aikaan...
Uudet seikkailut odottaa ->>> 2022 Raumanmereeseen reissuvihko avattu jo: Pitsiä&Sieniä... suunnitellaan pikkuhiljaa...
Ettei eroahdistus iske, kun (jos) joskus kotiin pelataan*... stana tota takasyöttöä. Prkkle! Että mä vihaan sitä. Palataan*!
Olen alkuperäinen saimaalainen, asunut koko ikäni täällä! Reissunne on aiheuttanut minussa kauhua, mutta rukoilen: Jos näette mun ukkoa, ÄLKÄÄ ruokkiko sitä!!!!
Se on niin lihava, että menisi kännissä/vaapukkamehupäissään oleviin av-ihmisiin pullervosta!! Matkan teemanahan on norpat ja äijä ulkoruokinnassa!!
*ITKEE LUJAA*
Ei, varmaan parempi hakea se minun ukko sisään = ties kuka av-mamma sen vielä nappaa, nyyh!!!!
Älkää jooko rikkoko perheitä tms täällä saimaassa!!!
Mm Porvoon, hangon ja erityisesti utahin kaupungit varoittivat meitä saimaalaisia teistä!!!
Ja pitäkää yed ja hannibal kurissa, joohan???!!!!
Vierailija kirjoitti:
Olen alkuperäinen saimaalainen, asunut koko ikäni täällä! Reissunne on aiheuttanut minussa kauhua, mutta rukoilen: Jos näette mun ukkoa, ÄLKÄÄ ruokkiko sitä!!!!
Se on niin lihava, että menisi kännissä/vaapukkamehupäissään oleviin av-ihmisiin pullervosta!! Matkan teemanahan on norpat ja äijä ulkoruokinnassa!!
*ITKEE LUJAA*
Ei, varmaan parempi hakea se minun ukko sisään = ties kuka av-mamma sen vielä nappaa, nyyh!!!!
Älkää jooko rikkoko perheitä tms täällä saimaassa!!!
Mm Porvoon, hangon ja erityisesti utahin kaupungit varoittivat meitä saimaalaisia teistä!!!
Ja pitäkää yed ja hannibal kurissa, joohan???!!!!
Ei mitään hätää, olemme yleensä tai siis aina jättäneet alkuasukkaat rauhaan. Ne aiempien reissujen kaupungit ovat vain katkeria, kun lähdimme pois hyvine tapoinemme ja suurine rahavirtoinemme niihin!! Siis tuollaisiako katkeruuksissaan puhuvat? Mutta koska reissun aiheen on norpat, voi olla hyvä ottaa se ukko pois ulkoruokinnasta: on kylmäkin ja huomisen ohjelmanumero on ruokkia norppia...
Kuiskaa: Nyt sitten suut suppuun aiempien matkojen sekoiluista, onhan tämä nyt selvää kaikille????
Arvon av-ladyt, tänä iltana saunan jälkeen joskus keskiyön aikaan käyn taistoon!!
Olette ehkä kuulleet, että kohtaan (voittajana!) rämemajava, kai tulette suoritusta i katsomaan, nettiin sen kuvaamaan ja minä faneja saan!!!!
Sen jälkeen VIHDOINKIN minut naisluolaan päästättätte, sen ovet avaatte ja tunteillenne minua kohtaan antaudutte!!!
Erotiikan salat jokaiselle av-ladyille opetan, sinesten pillereiden voimalla ellusta alkaen jokaisen opetan, naiset eivät jätä minua rauhaan kun minusta taistelette!!!
Kuitenkin miehuuteni riittää jokaiselle av-ladyille, naisluolan lemmenliekkeihin tankotanssissa sytytän, voittajaa puolenyön jälkeen ihailette!!
Kyseessähän on tietenkin HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN!!!!!
Siis mun oikee nimi on kyllä ihan Kätevä Emäntä, löytyy väestörekisteristä. Voi tarkistaa jos ei usko... Siis kyllä av-palstalaisen sanaan pitäs voida luottaa muutenkin... Lähteeks joku ettiin sitä naisluolaa? Haluaisin ottaa Ellun kanssa sofistikoituneesti muutaman lasillisen jotain virkistävää juomaa
Kummasha paikhaks paremspi menho naisbuobassa vaish baarisra ja siish kummaspa paikasha eipä oo ryshiä?? Ja mistä onhs baisbuola nythens?
Onko meidän vaapukkamehu käynyt liikaa, vai miksi täällä on enemmän sammaltavia ihmisiä kuin alkumatkasta?
Vierailija kirjoitti:
Onko meidän vaapukkamehu käynyt liikaa, vai miksi täällä on enemmän sammaltavia ihmisiä kuin alkumatkasta?
Meni ei enää koskaan juoda vaapukkamehua, se paljastui noiden kommareiden homeiseksi myrkkyviinaksi = siis av-matkalla! *itkee*
Porukalla vain mennyt pitkäksi öhöm viikonloppu, juomme sivistyneesti sohvalla ellun kanssa ja sofikoituneesti: Kuiskaa: kaikilla lärvit, kerran vain saimaasessa av-matka hei!
Mutt huomenna aion olla selvänä ohjelmanumeroissa, en juo enää yhtä paljon kuin eilen = otin tänäänkin vain loiventavaa! Ja hopiksen syöminen rämemajava toimesta, se on pakko nähdä ja siemailla samalla viiniä. Sofikoituneesti, tietenkin...
Ei se oo katiskajuttu, se on savulohijuttu.