Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Kattokaa, ihanaa! Hintasaarnaajat SITTENKIN tuli!! Nyt niiden klassikko (ja ainoa?) laulu raikaamaaan!!!
Ihanaa, tän jälkeen on pakko saada nimmarit:)
Vierailija kirjoitti:
Tietääks kukaan, missä hopis on? Muistaakseni rämemajavan piti syödä se viime yönä, olin maistissa enkä muista yhtään miten siinä kävi? Osaako joku yhtään kertoa?
Hopis pakeni alasti pimeään saimaaseen, eikä sitä ole sittemmin nähty...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääks kukaan, missä hopis on? Muistaakseni rämemajavan piti syödä se viime yönä, olin maistissa enkä muista yhtään miten siinä kävi? Osaako joku yhtään kertoa?
Hopis pakeni alasti pimeään saimaaseen, eikä sitä ole sittemmin nähty...
Rip jos niin kävi. Onks huudeilla sitä äitiä/siskoa/tytärtä/jotain, ketä tietäis???
Rakkaus on lumivalkoinen🎼🎶🎵🎼🎶🎵🍷🍺daadilärlandarlandii🎵🎶🎵🎶 Jos se voisi olla hotta🎼🎶🎵🎶🎵🍷🍺😀💋👄💫💞😍
Hoi laari laari laa, kaikuu mun suoloinen Suomeni maa🎵🎶🎵🎷📯📣🎺🎤🎤
Kyllä tulee Hilman karaokea ikävä😣😂😟😭
Kerro matkasta käyttäen vain viittä emojia!
Tarkastuskysymykseni vastaus on muuten 555!
Vierailija kirjoitti:
😉🍺🐡🎶
Joopa joo kirjoitti:
Joopa joo kirjoitti:
Hei kaikille. Mä tuun just Saimaaseesee. Ootteks te kaikki yhtä pirteitä kun mä??? Kannattas välillä rakastua tulisesti lentäjä/everstii. Se niin piristää. No, kun se ei enää vastannu mun soittoihin, ni emmäkää sen. Siitäs sai. Ei ole kyl soitellukkaa, kai...
Hei vielä. Tulkaas jumppaan kaikki... mä oon nimittäin keksiny ton hula hula hula vanteen... tai en mä siis varsinaisesti sitä ekana keksiny, mut mä keksin niitä lisää...
Tunnette mut siis siitä et mä oon blondi. Edelleen. Ja et mul on vihreä huivi. Hui hui. Ettekä sit sotke mua siihe sinihuivisee raskaasee eikä siihi oranssihuivisee hupsuu mut helläsydämiseen Jutteliaaseen Uteliaaseen. Ei mulla muuta.
Vaik ihanku olis. En kyl muista mitä...
Nyt muistinkii: suosittelen siis kaikille. Ihan kaikille. Turvaseksiä on tommonen etärakkaus niinku mulla ja tolla lentäjä/kapteenilla. Vai oottekos joskus kuullu etäraskaudesta???
Kilttimiehellä toimii turvaseksi hyvin kun joudun vain suutelemaan kylmää kaljatölkin suuta! Nyyh!
Vierailija kirjoitti:
🍻🥃🎤🍺👠
Daa Daa Daa, Daa Daa daa.....
Ystävät, toverit mitä mieltä olette lastemme ihanista nimistä kun kommentteja Ei ole tullut?
Daa Daa Daa, Daa Daa Daa...
Taapero(!) on nykyään Svetlana Sasha Ninockha!
Ja pikkuinen vauvelikuutti on Dimitry Andrei Egor, oi onnea!
Mutta tänäänhän on se konsertti klo 20.00, kappaleisiin on KGB:n toverien mukaan tullut muutos = emme kuule vanhoja poikia viiksekkäitä tai muita klassikkokkoja!
Munsalan ja Porvoon hanuri soittokunnat on KGB:n toverien toimesta peloteltu soittamaan mm seuraava klassikko:
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Mitäs sanotte toverit, kun ujuttauduimme matkallnne ja konserttinne omimme, ohjelmanumeronne muokkasimme, ihanaa vai mitä?!
TOISIN sanoen toverit KGB:ssä muokkasivat av-ihmisten (tovereiden!) ohjelmanumeron, moni ei ole siihen pystynyt:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomisen ensimmäinen ohjelmanumero on vetää lenkki kirkkoveneellä piensaimaaseen souda me Porvoon kanavaa pitkn, lähtö klo 13.00!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai vedämme lenkin kirkkoveneellä? Mistä sen voisi laskea vesille?
Porvoosta. Sieltä Saimaankanavaa pitkin.
Perillä piensaimaassa etsimme saimaannorppia =luontoretkeilyä ja juhlintaa kun norppakanta vahvistuu!
Vierailija kirjoitti:
Nyt on aivan Saimaan Eteläisimmillä rannoilla nk. Piensaimaalla tehty norppahavaintoja. Nyt kannattaa tulla Lappeenrantaan, lähteä ulkoilemaan sen kuuluisalle rantaraitille! Kiikarit mukaan niin voi ehkä nähdä Sunisenselällä norpan, joka ei ole elänyt alueella noin sataan vuoteen!
Kun olemme kirkkoveneellä illalla tulleet takaisin, niin kuvaamme striiminä saunan jälkeen, kuinka hopeakettu syödään rämemajan toimesta. Sauna on klo 20.00!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään jätjestettyjä aktiviteetteja? Voidaanko esim. käydä matkalla ottamassa tatuoinnit ja valkaista peräreikämme?
Tarkoitus on ainakin mennä:
A)Uimaan ihanaan saimaaseen saunan jälkeen...
B) Ja kuvata striiminä, kuinka rämemajava syö hopeaketun.
- Muuta aktiviteettiä järjestellään sitä mukaa, kun ehdotuksia tulee.
Eli klo 13.00 = lähtö piensaimaalla norppia etsimään kirkkoveneellä, luontoretki ja juhlintaa myös perheen pienimmille!
Tulemme soutaen kirkkoveneellä takaisin, illalla menemme saunaan klo 20.00 ja uimaan.
Tämän jälkeen kuvaamme striiminä, kuinka hopeakettu syödään.
Sopiihan tämä nyt kaikille?.
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
Onko kukaan nähnyt hopista? Hänet syödään tänään saunan jälkeen (vielä ehtii!) striiminä, mutta Hopis koittaa paeta. Eli ottakaa kiinni se, jos saatte!
Nostettu tämän päiväiset ohjelmanumerot.
Tänään on vielä klo 20.00 munsaan ja Porvoon hanurisoittokuntien juhlakonsertti tulomme kunniaksi - kai kaikki tulee mukaan?!
He ovat sitä kauan odottaneet, ajattelin että kynttilät messiin ja mustat norppayöasut päälle, saadaan mahtavia kuvia siitä kynttilämerestä saimaan rannalla!
Kappaleina mm vanhoja poikia viiksekkäitä sekä pari muutakin klassikkoa.
Sopiihan tämä nyt kaikille, että klo 20.00 juhlakonserttiin tullaan?
Ps: vahtikaa juomianne, yhä myrkkyviinoja mahdollisesti liikkeellä!
Siis melkein kolme tuntia voin vielä olla Pubissa ja nauttia pari 🍺🍺🍺🍺
Ja laulaa 🎤 Menninkäinen ja päivänsäde 🎶🎶🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on minun luistimet? Onko joku vienyt ne? Nyt heti syyllinen esiin.
Ei mitään retkiä ennen kuin olen saanut luistimeni takaisin.
Kaikki etsimään niitä nyt heti.
Kaikki slutsit, piruetit ym. jäähyppelyt jää teiltä muuten näkemättä.
Menen nyt pubiin odottamaan että tuotte luistimeni takaisin. Otan siellä muutaman oluen ja kajautan monta biisiä karaokessa. 🍺🥃🥃🍺🍻🍻🍻🍻🎶🎶🎶🎵🎤🎤🎤Rauhoitu, rauhoitu kyllä ne löytyy! Ellet sitten itse ole niitä piilottanut(?!) ja koita näin ovelasti luistaa esiintymisestäsi, saimaan jäähän ei ole vielä kovin vahvaa......
⛸
Täs on sun⛸⛸ --^>>¿~`>|☆
Huomenna sit näytät meille!!
Vierailija kirjoitti:
Ystävät, toverit mitä mieltä olette lastemme ihanista nimistä kun kommentteja Ei ole tullut?
Mutta tänäänhän on se konsertti klo 20.00, kappaleisiin on KGB:n toverien mukaan tullut muutos = emme kuule vanhoja poikia viiksekkäitä tai muita klassikkokkoja!
Munsalan ja Porvoon hanuri soittokunnat on KGB:n toverien toimesta peloteltu soittamaan mm seuraava klassikko:
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼Mitäs sanotte toverit, kun ujuttauduimme matkallnne ja konserttinne omimme, ohjelmanumeronne muokkasimme, ihanaa vai mitä?!
TOISIN sanoen toverit KGB:ssä muokkasivat av-ihmisten (tovereiden!) ohjelmanumeron, moni ei ole siihen pystynyt:)
KUISKAA: tämä oli hätiksdn viimeinen virhe ikinä, menkää heti puhumaan hanurisoittokunnille! Meidän konserttia ei pilata! Että voi joku tuollaista tehdä = alkaa itkeä...
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo kirjoitti:
Joopa joo kirjoitti:
Hei kaikille. Mä tuun just Saimaaseesee. Ootteks te kaikki yhtä pirteitä kun mä??? Kannattas välillä rakastua tulisesti lentäjä/everstii. Se niin piristää. No, kun se ei enää vastannu mun soittoihin, ni emmäkää sen. Siitäs sai. Ei ole kyl soitellukkaa, kai...
Hei vielä. Tulkaas jumppaan kaikki... mä oon nimittäin keksiny ton hula hula hula vanteen... tai en mä siis varsinaisesti sitä ekana keksiny, mut mä keksin niitä lisää...
Tunnette mut siis siitä et mä oon blondi. Edelleen. Ja et mul on vihreä huivi. Hui hui. Ettekä sit sotke mua siihe sinihuivisee raskaasee eikä siihi oranssihuivisee hupsuu mut helläsydämiseen Jutteliaaseen Uteliaaseen. Ei mulla muuta.
Nyt muistinkii: suosittelen siis kaikille. Ihan kaikille. Turvaseksiä on tommonen etärakkaus niinku mulla ja tolla lentäjä/kapteenilla. Vai oottekos joskus kuullu etäraskaudesta???
Kilttimiehellä toimii turvaseksi hyvin kun joudun vain suutelemaan kylmää kaljatölkin suuta! Nyyh!
No voi toista. Aatteleppa ite. Tässä sun keississäkin on positiivinen puoli.
Ps yks nyyh ei vielä pyyhkijää saa...
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo kirjoitti:
Joopa joo kirjoitti:
Harjoittele vaan lisää verbaalihuumoria meidän seurassamme näillä matkoilla, joku päivä se sinuakin vielä lykästää! 🤗
Oot hauskaa seuraa silloin, kun et lähde tuolle katkeralle volinalinjalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼Mitäs sanotte toverit, kun ujuttauduimme matkallnne ja konserttinne omimme, ohjelmanumeronne muokkasimme, ihanaa vai mitä?!
KUISKAA: tämä oli hätiksdn viimeinen virhe ikinä, menkää heti puhumaan hanurisoittokunnille! Meidän konserttia ei pilata! Että voi joku tuollaista tehdä = alkaa itkeä...
***KUISKAA MYÖS: Nyt matkanjohtajat kehiin!! Tätä upeaa ohjelmaa ei toi yks pilaa. Jos tämä ihana korsetti menee peileen, niin vaadin pahat sekaisin!! Rahat takasin!
Voi helsktti. Toi isosyöte sotkee num okok testin. En jksa krjata!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Joku puhumaan heti munsalan ja Porvoon hanurisoittokunnille, kappaleet ovat vanhoja poikia viiksekkäitä ja muita klassikkoja, ei Neuvostoliiton lauluja! Tänään klo 20.00 jos siellä juhlakonsertissamme(!) av-ihmisten tulon vuoksi on kappaleet vaihtuneet, niin mine en kestä, me ei anneta kommarien voittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo kirjoitti:
Joopa joo kirjoitti:
Harjoittele vaan lisää verbaalihuumoria meidän seurassamme näillä matkoilla, joku päivä se sinuakin vielä lykästää! 🤗
Oot hauskaa seuraa silloin, kun et lähde tuolle katkeralle volinalinjalle.
Ihan samaa meinasin. Katoin yks päivä, et ihan siisti, mukavannäkönen mies. Kohtelias ja huumorintajuinen, voipi lykästää hyvinkin¿
(PS mun mieski on välin tosi kiltti. Ollaan oltu yhessä 27v )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😉🍺🐡🎶
Sori. Multa jäi yks emoji pois, kun en mä mistään... nyyh... löytäny mun tamponinnarukorun kuvaa...
Tervetuloa vaan saimaaseen. Hiukan kylmä vesi jo on mutta kylmä karaisee. Hyvä rasvakerros vielä niin näillä biitseillä kelpaa köllötellä.Täällä on myös mukavia karvakavereita. Ja luotojakin tosiaan riittää näillä suunnilla ja rauhaisia rantoja.