Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Huomenta. Kuinka moni on darrassa/lähes koomassa? Muistakaa vahtia pullojanne, kun otatte loiventavaa = myrkkyviinoja liikkeellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ei ei, auttakaa! Nyt on paha paikka! Tuolla baarissa joku känninen vapaa kassa kännipäissään suutelee kaikkia miehiä, osa varattuja! Oli virhe ottaa noi vapaat kassat mukaan, vie vielä useamman av-mamman miehen:(
Kuka ja missä?? Arvasin, että vapaiden kassojen mukaan otto oli virhe, tuo täytyy hoidella heti ennen kuin vie av-ihmisten miehet!
Tässä mun täytyy nytten olla hiukan erimieltä. Katsokaas, kun tämä oli eräänlainen testi retkellä käyttäytymisestä. Onnelliset avioliitot ei pal hätkähdä vapaista kassoista. Voivat jopa pariskuntana viikoittain käydä kaupoissa, missä vapaat kassat houkuttelee miehiä. Tosi mies ei kassan vikittelyyn lankea.
Teen tätä tutkimusta ja retken lopussa kaikki osallistujat, kenen miehen kassa vei, saavat kyselylomakkeen. Samoin ne, ketkä ottivat korvaavan sieltä jätäsesikaraitilta.
Ei mulla muuta ollu
Nyt on kyl jotai hullusti. Ei mulla, mut sil komeammalla puolalaisella kuskilla. Se ei oo kahteen päivään millään vonkausreplalla mua lähestyny. Tai enhän mä tiedä, oliko se vonkausta aiemminkaan, kun näet en osaa *pullaa. Mutta se katto mun päälle. Se katto mun päälle. Siis kahesti. Ja sanoi: Czdfeygfdzxk kodiyrzzgh. Eiks tääl nyt olis joku, ketä osais ton saksaksi kääntää? Lukion lyhyellä saksalla kyl pärjään ja saan sen suomeksi.
*pullaa. Ei hit to tota alisyöttöä. Että mä vihaan sitä. Eiks tää Samsung voi ymmärtää ettei kukaan osaa pullaa, vaan PUOLAA! Paitsi et mäen siis osaa sitäkään. Tästä varmaan kaikki on samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Kuinka moni on darrassa/lähes koomassa? Muistakaa vahtia pullojanne, kun otatte loiventavaa = myrkkyviinoja liikkeellä!
No tämä nyt on noloa. Aiiih* pitelee päätään, mistä ei tänä aamuna voinu riisua oranssia sifonkihuivia ja paplareita, kun ei illalla kyennyt niitä laittamaan. Aiiih*
Kun oma konjakkilasini oli hukassa ja kysyin teiltä onko kuinkakin rahvaanomaista kylmää konjakkipullon suuta suudella ja kun en yhtään vastausta mistään löytänyt, niin...
Mistäs minä olisin voinut tietää, ettei konjakkipullossa itsessään ole mitään annostelijaa? Kun yritin ottaa yhden konjakin, puolikkaasta pullosta valui kurkkuuni loput. Siis kaikki. Puolikas pullo. Ilman taukoa.
Kelleen muulle ei varmaan koskaan käynyt näin. Siis että olis oman konjakkilasin antanu hukkua. Tai eihän se kai varsinaisesti hukkunut (Saimaaseeseen), mutta että ei olis löytäny sitä.
Onko muissakin viinapulloissa vaara, että annostelija puuttuu? Keskiolutpullo =yksi annos. Tämän tiedän varmana. Ai>hihii* sattuu päähän, vaikka tuo typerä sivusyöttö näyttää aivastukselta!
Mikä on sun hyvänmielen sarja, elokuva tai kirja???
Mä kuulin tulomatkalla, et te oisitte nähny kaikkea fiiniä, niinku Mr Bean ja Mr Turhapuro yms. Mä en nähny kun Heimo Huiman parturia kaipaavat niskahiukset ja ohenevan päälaen... no eniveis, itehhä paikkani varasin.
* kuiskaa: toi Heimo on kauempaa ja lakki päässä tosi komistus. Enpä välittäis lähempää tuttavuutta tehä. Vaikka se tekiki ällöttäviä vonkauseleitä ja sormimerkkiä tulomatkalla sen jälkeen, kun olin hokannu riisua ton oranssin sifonkihuivin ja papiljontit. En lämmenny.
Kallein ostamasi laukku? Sen ikä ja koulutus?
Juttelias utelias kirjoitti:
Mä kuulin tulomatkalla, et te oisitte nähny kaikkea fiiniä, niinku Mr Bean ja Mr Turhapuro yms. Mä en nähny kun Heimo Huiman parturia kaipaavat niskahiukset ja ohenevan päälaen... no eniveis, itehhä paikkani varasin.
* kuiskaa: toi Heimo on kauempaa ja lakki päässä tosi komistus. Enpä välittäis lähempää tuttavuutta tehä. Vaikka se tekiki ällöttäviä vonkauseleitä ja sormimerkkiä tulomatkalla sen jälkeen, kun olin hokannu riisua ton oranssin sifonkihuivin ja papiljontit. En lämmenny.
Sun oranssi huivi sointui niin hyvin hänen nokkaansa!
Olettekos työ viel siel Saimaasessa? Mä tulisin kuitenki tein kanssa paluumatkalle. Täs sattu joku sekaannus mun rikkaan ihanan lentäjä/upseerin kanssa. Se kun pyysi rahaa insuliiniin, kun anoppinsa kolerassa. Ja kalliit lääkkeet. No laitin rahat, kun kyseessä kuiteski mun äiti. No tääl Lappeenrannan terminaalissa kun odotushuoneessa ka(ljaa)hvia siemailin ni äiti sattu soittamaan. Mä sit ilahuin iha kauheesti ja hoin et ootsä kunnossa, joko insuliini tepsi sun koleraan? Ni äippä vaan kysyi et mitä hupsit, tyttökulta. No ei me kauan puheltu, kun kalliit puhelut Lappeenrannan vyöhykkeelle. Joku sekaannus täs oli tai voiha se kolera olla tän ihanan lentäjä/upseerin jollain Toisella Anopilla. Blondeilla on yleensä hauskempaa, mut joskus toisten mielestä voi olla vähän hankalaa. No, nytten ei saa yhteyttä sinne Itämaahan, mis se mun kultsipuppeli kai on. Tosin joku väitti ettei semmosta maata o. Mut onha. Ihan oikeasti. Jos mun pupernikkelini siel kert asuu.
No mut mä tuun huomenna sinne Saimaaseeseen. Jos mun paikkani bussissa on menny jo, ni mähäm voin matkustaa naisluolassa? Sehän on siirrettävissä, eikö?
Sii juu ool!!
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyl jotai hullusti. Ei mulla, mut sil komeammalla puolalaisella kuskilla. Se ei oo kahteen päivään millään vonkausreplalla mua lähestyny. Tai enhän mä tiedä, oliko se vonkausta aiemminkaan, kun näet en osaa *pullaa. Mutta se katto mun päälle. Se katto mun päälle. Siis kahesti. Ja sanoi: Czdfeygfdzxk kodiyrzzgh. Eiks tääl nyt olis joku, ketä osais ton saksaksi kääntää? Lukion lyhyellä saksalla kyl pärjään ja saan sen suomeksi.
*pullaa. Ei hit to tota alisyöttöä. Että mä vihaan sitä. Eiks tää Samsung voi ymmärtää ettei kukaan osaa pullaa, vaan PUOLAA! Paitsi et mäen siis osaa sitäkään. Tästä varmaan kaikki on samaa mieltä.
Siis mä osaan puolaa ku mun hevonen on puolasta. Toi kuski kysy sua Hilman karaokeen ja on nyt siks ollu hiljaa ku oottaa vastausta. Sori ku en kerenny aikasemmin hätiin, mutta kesti monta päivää toipua siitä vaapukka-mehu myrkytyksestä
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mä osaan puolaa ku mun hevonen on puolasta. Toi kuski kysy sua Hilman karaokeen ja on nyt siks ollu hiljaa ku oottaa vastausta. Sori ku en kerenny aikasemmin hätiin, mutta kesti monta päivää toipua siitä vaapukka-mehu myrkytyksestä
No eihä sun kiireessäs ois tarvinu kun puolasta saksaan kääntää, mä oisin ite kyl sit saksasta suomeen... mut kiitos kuiteski. Mä lähen nyt kyl heti Hilmalle, onneks sielt ikkunasta näkee kaiket ohjelmat. Jos näätte sitä komistusta, ni vinkatkaa mis oon... jos sitä enää yhtään kiinnostaa. Kiva et toivuit, tolla sun nielemällä määrällä olis voinu kuolla. Ei millään pahalla...
Hei nythä on perjantai otan siis🍺🍺🍺, tuutteko joku mun seuraks? Siis meinaan jossei siel viel oo ketää... siis vaan siksi sikaa*
kun se puolalainen saapuu. Sit mä en ehi seurustella kenenkään muun ka! Ptkkkle... aikaa*!!! Tsiisus!!!
Meidän bussikuskipojat esittävät :
Ja siellä heiluu joku Munsalan kansallispuvussa!
Daa daa daa, daa daa daa...
Ystävät, toverit eikös ollutkin ihana päivä ohjelmanumeroineen ja ihanat lapset meillä?!
Daa daa daa daa daa daa......
Nyt kuitenkin seuraavat nimimerkit, se nimi esiin= oikea nimi, ei peitenimi:
-joopa Joo
-juttelias utelias
-t:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
-poropeukalo?
-heimo huiman
Nimet esiin, t teidän hätis, saimaan Kommunistinen puolue ja KGB......
Myös
-yliakturaarin
-kätevä emäntä
oikeat nimet vaaditaan.
Terv KGB:n kuulustelijat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan varmasti sukellusveneen hanikat putsattu pimpulilla? Ja nythän ne ideat tamponikoruista, katiskat ja muut, tulevat Saimaassa hyvään käyttöön!
Toivottavasti saadaan savulohta katiskat täyteen!Kyllä ei ole itkuntuhruisia silmiä kellään, kun katiskoista savulohta nostetaan!
Olen melko uusi av:lla, mikä katiskajuttu?? Haluan savulohta, nam! Nostetaanhan me katiskat? Tän päivän ohjelmat eli iso luontoretki kirkkoveneellä uuvutti, onneksi illalla saadaan piristystä kun Hopis syödään:)
Kuiskaa:Neuvostoliiton propadangaa liikkeellä, älkää perekele uskoko!!! Suomessa meitä ei voida kuulustella ja Supo vastavakoilee noita!! Nyt vaan pysytään yhdessä ja vahvoina - av-ihmisiä eivät kommari nujerra, ollaan kohdattu pahempaakin!!!
Juttelias utelias kirjoitti:
Eli ihan turhaan sitä vieruspaikkaasi heimon takana panttasit siltä kolmosten taaperoimettäjältä? Voi oi, ei oi..
Vierailija kirjoitti:
Myös
-yliakturaarin
-kätevä emäntä
oikeat nimet vaaditaan.
Terv KGB:n kuulustelijat
Voisitteko julkaista kuka on Vierailija? Minusta kuulostaa tekaistulta nimeltä. Vähän kuin Mr Smith tai rva Virtanen...
* kuiskaa: ihme touhua. Eivät muka saa selville vakoilemalla henkilöllisyyttämme. Wtf!???
ENTINEN NYT ON HÄTÄ!!!! kirjoitti:
Daa daa daa, daa daa daa...
Ystävät, toverit eikös ollutkin ihana päivä ohjelmanumeroineen ja ihanat lapset meillä?!
Daa daa daa daa daa daa......
Nyt kuitenkin seuraavat nimimerkit, se nimi esiin= oikea nimi, ei peitenimi:
-joopa Joo
-juttelias utelias
-t:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
-poropeukalo?
-heimo huiman
Nimet esiin, t teidän hätis, saimaan Kommunistinen puolue ja KGB......
Oon yksi noista, ja mun nimeni on Pirkko Virtanen!
Tsiisus meitä