Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
*** kuiskaa:
Missäs on se yks, joka väitti löytäneensä sen "puskaradion"? Onkohan sillä ihan puhtaat ryynit pussissa???
On varmaan se sama tyyppi joka puhui tulevaisuuden mobiiliaivoista ja siitä että sitten pystyy ottamaan aivonsa mukaan minne vaan menee. Herää kysymys että minne se aivonsa nyt sitten jättää?
Meillä taitaa olla aika outoja tyyppejä mukana vaikka ulkoapäin (melkein) kaikki näyttävät (tai näyttelevät) normaaleilta.
Vierailija kirjoitti:
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Vierailija kirjoitti:
Nestorin puolesta itkevä:( kirjoitti:
Apua, tunti aikaa häihin!!!
Meneekö Nestori naimisiin ja mitä me tehdään?Kuiskaa: Meillä on tuntii aikaa häätää nuo venäjän trollit!
En tiedä kumpi itkettää enemmän!
Se että nestori ei ehkä mene naimisiin vai venäjän trollit av-matkalla!
Apuva, mitä me tehdään, kai noista trolleista päästään eroon???Voidaanko varautua ortodoksihäihin?
On juhlavat olin kerran siis vieraana en morsiamena...* kuiskaa: eikös ne oo venäjällä yleisiä?
Ihan vaan varuiks? Aikaa n.tunti!Onks kaikki päivätansseissa olijat tietosia uusista käänteistä?
Eespäin eespäin tiellä taistojen*** peesaa vasemmalla
Tämä ei nyt käy! Jo suunnitteluvaiheessa laitoimme sadun kanssa Nestorin torpan ympärille, lähiseuduille ja jopa veteen pääsy kielletty kyltit.
Luki hyvin selvästi pääsy kielletty, yksityisalue, ei-av jne! Sekä ruotsiksi, suomeksi että englanniksi. Ja mitä te teittekään, katsokaa nyt ja Hävetkää!
Nestori parka saa kärsiä teidän takia ne, joku venäläinen kommunisti koittaa sen vihille viedä = joukossanne on kuulemma niiden myyrä, joka aikoo napata Nestorin!
Jos kuvittelitte, että häiden jälkeen mennään iloisesti saunaan kaikki norppayöasuissa, kuten oli suunniteltu niin tämän jälkeen ei käy! Ei vodkaa ja Neuvostoliiton loruja Nestorin saunaan!
Pelastakaa Nestori Älkääkä päästäkö jotain kommunisti myyrää sille morsioksi tai ette saa ikinä anteeksi!
T ukko Nooa & satu, Nestorin ystävät
Tilanne alkaa olla kuin jostain Tšehovin novellista!
Tuota, Nestori ja Hätähätä lapsineen ovat hävinneet.
Pahasti vaikuttaa silti, että siirrettävällä naisluolalla on menty viemään Nestoria siviilihää paikkaan.
Ilmeisesti Hätähätä on joku kommunistien ylempi käskijä, selvittää miksi se on selvinnyt kaikesta = se sai koko ajan ulkopuolista apua:(
Joukkomme on myös ujuttautunut venäjän trolleja pitämään meitä silmällä, väkimäärä lisääntynyt.
Nyt minuakin itkettää, tämä on av-matkojen surullisin päivä ikinä:(
Kuiskaa: En oisi koskaan uskonut, että av-matkoille soluttautuu kommareita ja että niiden joku isompi kiho kaappaa Nestorin miehekseen, asemaansa pönkittääkseen, mitä tehdään? Aikaa ei ole paljoa, äkkiä vinkit kehiin??
T yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä, joka itkee nyt:(
Letukka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni kaupunki, iso mahdollisuus
Heinola mainostaa tääl Av ketjussa.
Onkoha Pave jo päässy (vihdoin) kotiin?https://www.heinola.fi/
Pieni kaupunki, iso elämä!
Vautsi, Pavella varmaan on iso elämä.Hei Letukka!
Onko Pavella iso mmmnnnmmm . . . El...ämä!En kerro. Kiäh kiäh...
Minä muistan! Kesä, vuosi -65 ja Paven letukan takapenkki! 😋
Toverit! Nyt tehtaankadulle kaikki!
Katso Suomen ällös vaihda pois sä kotimaatas ihanaa!
*** kuiskaa:
Vaikea on ehdottaa kellekään mitään kun ei tiedä kuka kukin on!
20min päästä HÄÄT??? ONHAN????
Vierailija kirjoitti:
Pahasti vaikuttaa silti, että siirrettävällä naisluolalla on menty viemään Nestoria siviilihää paikkaan.
Ilmeisesti Hätähätä on joku kommunistien ylempi käskijä, selvittää miksi se on selvinnyt kaikesta = se sai koko ajan ulkopuolista apua:(
Joukkomme on myös ujuttautunut venäjän trolleja pitämään meitä silmällä, väkimäärä lisääntynyt.
Kuiskaa: En oisi koskaan uskonut, että av-matkoille soluttautuu kommareita ja että niiden joku isompi kiho kaappaa Nestorin miehekseen, asemaansa pönkittääkseen, mitä tehdään? Aikaa ei ole paljoa, äkkiä vinkit kehiin??
Ystävät, toverit!
Nyt kaikille halukkaille on mahdollisuus tulla Nestorin saunaan, vietimme ihanat siviilihäät!
Jokainen tulija kuuluu sitten meihin kommunisteihin, monta toveria soluttautunut tähän joukkoon!
Erityiskiitokset tahtoisin antaa toveri hopeaketulle, joka pienellä lirkuttelulla antoi heti apua kaikessa:)
Ilman häntä ei suunnitelmamme oisi onnistunut!
Ja jos ihmettelette miksi väkimäärä matkalla on yhtäkkiä yli 5 kertainen, niin puolueemme jäsenet opettavat teidät aidon kommunismin tielle!
Ja lapsistani pysytte kaukana, kuten nestoristakin!
Voitte onnitella minua Nestorin saunassa, kun laulamme Neuvostoliiton lauluja ja juomme vodkaa = kaikki samanmukaisissa norppayöasuissa!
Siitä se tie kommunismiin lähtee!
Ja minua puhuttelette tästälähin rouva everstiksi!!!!
Ja ei kysymyksiä miksi me teimme teille näin!!
Ja hopeaketulle vielä kiitokset, autoit suuresti puoluetta!!!
🎶🎶🎵🎵Nyt orjat sorron yöstä nouskaa! Ei lannista meitä ei mahti mainenkaan! 🎶🎶🎶
* kuiskaa toiveikkaasti ja ääni väristen: kai päästään Jouluksi kotiin???
Minulla alkaa olla outo olo ja luulen että olisi parasta juosta karkuun.
ENTINEN NYT ON HÄTÄ!!!! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävät, toverit!
Nyt kaikille halukkaille on mahdollisuus tulla Nestorin saunaan, vietimme ihanat siviilihäät!
Jokainen tulija kuuluu sitten meihin kommunisteihin, monta toveria soluttautunut tähän joukkoon!
Erityiskiitokset tahtoisin antaa toveri hopeaketulle, joka pienellä lirkuttelulla antoi heti apua kaikessa:)
Ilman häntä ei suunnitelmamme oisi onnistunut!
Ja jos ihmettelette miksi väkimäärä matkalla on yhtäkkiä yli 5 kertainen, niin puolueemme jäsenet opettavat teidät aidon kommunismin tielle!
Ja lapsistani pysytte kaukana, kuten nestoristakin!
Voitte onnitella minua Nestorin saunassa, kun laulamme Neuvostoliiton lauluja ja juomme vodkaa = kaikki samanmukaisissa norppayöasuissa!
Siitä se tie kommunismiin lähtee!
Ja minua puhuttelette tästälähin rouva everstiksi!!!!
Ja ei kysymyksiä miksi me teimme teille näin!!
Ja hopeaketulle vielä kiitokset, autoit suuresti puoluetta!!!
Kuinka te saatoitte tehdä meille av-matkailijoille ja nestorille näin? En kestä, näitä kyynelvirtoja ei IKINÄ kukaan pysty pyyhkimään! Me ei olla tehty kenellekään mitään pahaa, ei hätikselle, ei hopeaketulle (miten se saattoi, kommunisteihin meidät ja Nestorin sotki kun hätis sille lirkutteli???) ja kaikista vähiten tahdottiin nestorille pahaa!! Tämä on av:matkojen surullisin päivä ikinä.. - Alkaa itkeä niin, että ääni hajoaa eikä pysty enää puhumaan:(
Missä on lähin rautatieasema?
(Muuten vaan tässä kyselen.)
Tuota, käsittääkseni tänään on seuraavana ohjelmanumerona se saunominen Nestorin saunassa ukko Nooan ja sadunkin kanssa, lauletaan ja otetaan vähän huikkaa...
Minä ihan sitä vain, että saanko tänä iltana tankotanssia vetää täysvalkoisissani vai saunotaanko tuota koko ilta häiden kunniaksi vai...
No, av-ladyt saatte päättää, kuten aina....
Kuiskaa: ps, ei tämä minun "osuuteni" mennyt todellakaan nyt kuten väitetään, uhri olen itsekin kuten kaikki muutkin!
T HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN..
Vierailija kirjoitti:
Tuota, käsittääkseni tänään on seuraavana ohjelmanumerona se saunominen Nestorin saunassa ukko Nooan ja sadunkin kanssa, lauletaan ja otetaan vähän huikkaa...
Minä ihan sitä vain, että saanko tänä iltana tankotanssia vetää täysvalkoisissani vai saunotaanko tuota koko ilta häiden kunniaksi vai...
Kuiskaa: ps, ei tämä minun "osuuteni" mennyt todellakaan nyt kuten väitetään, uhri olen itsekin kuten kaikki muutkin!
Korjaa nyt ainakin se vetskari eka jooko?
Vierailija kirjoitti:
Ei hopis, ei tämän jälkeen enää ikinä!
Nestori saunoo kommunistien ja parin tilannetta tarkkailevan av-ihmisen kanssa!
*itkee*
Nestori parka on mitä ilmeisimmin jossain pakkoavioliiitossa 2 lapsen äidin ja kommunistien komentajan kanssa!
Av-matkoilla on kommunistien vallankumous, meitä ei päästetä pois!
*itkee*
Ja ukko nooa ja satu itkevät kuulemma saunassa! Ukko nooaa ei ole koskaan nähty noin lyötynä kuulemma!
*itkee*
Tämä on av-matkojen surullisin päivä, nesto meni naimisiin kommarien komentajan kanssa ja ne valtasivat av-matkan!
*itkee*
Ja kaiken tämän jälkeen saadaan tietää, että syy oli SINUN HOPIS kun alapäälläsi ajattelit ja kehtaat vielä edes kysyäkin tankotanssia!
*itkee*
Vierailija kirjoitti:
* kuiskaa toiveikkaasti ja ääni väristen: kai päästään Jouluksi kotiin???
Ystävät, toverit!!
Me emme vietä mitään kristillisiä/muitakaan uskonnollisia juhlia!
Unohtakaa vanha ajattelutapa ne, te pysytte täällä ja omaksutte kommunismin ideologian!!
JA KUKAAN EI POISTU, MEITÄ ON YLI 5 KERTAA TEITÄ ENEMMÄN, MYÖS TED JA HANNIBAL OVAT PUOLELLAMME JA OVAT OLLEET KOKO AJAN!!!
Ei uskonnollisia juhlia enää, ei henkilökohtaista omaisuutta, irti kapitalismin kahleista!
LENIN, LENIN, VIELÄ KERRAN LENIN!!!
NYT KAIKKI SAUNAAN JUHLIMAAN, NÄMÄ OVAT MINUN (HUUTAA) HÄÄNI NESTORIN KANSSA, ENKÄ SUVAITSE SITÄ ETTÄ TÄTÄ PÄIVÄÄ EI JUHLITA!
Laulamme Neuvostoliiton ihanaa tunnuslaulu, jopa ukko Nooa on täällä ja katsoo alaspäin, liikutuksesta kai itkien!
Ja tästä lähin toverit olen teille toveri rouva eversti, muistakaakin se!
Nyt me kaikki juhlimme ja kukaan ei kysele kotii pääsystä tai miksi juuri av-matkalaisille tehdään näin!
Vaapukkamehua jne ei enää ole, ne on hävitetty ja on vain vodkaa = vanha ja ihana venäläinen tapa on näes juoda häissä vodkaa!
* kuiskaa: Hiivitään busseihin ja lähetään yönselkään ja kotiin. En muista ikinä näin pahaa koti-ikävää... itkee... pyyhkii vuolaita kyyneleitään isävainaan sinivalkoruutuisella vastasilitetyllä luonnonpuuvillaisella nenäliinallaan...
Pave tietenkin eikä mikään Pate. Minulla meni nimet sekaisin kaikkien näiden meidän miesten kanssa ja se Letukka puhui epäselvästi. Pave se olikin. Hyvä etten sentään sanonut Paavo Pesusieni! Sori?!