Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
2081/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös meillä ollut hyvä matkavakuutus joka korvaa myös mahdolliset katastrofit? Eikö tämä menisi vakuutuksen piikkiin?

Vierailija
2082/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin soittaa Pavelle jahka tulisi minut S.O.S hakemaan mutta numero jonka antoi ei toimi. Alan epäillä... ja itkeä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tämäkin matka. Meille luvattiin aivan jotain muuta!

Byäääh..... yhyyyyhyyy...

Vierailija
2084/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että meille tehdään kuin Squid Gamessa. APUA!!

Onko joku jo saanut numeron?

Vierailija
2085/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan ihanan hurmaava ja rikas upseeri/lentäjärakkaani ei vastaa... Pyh! Miehet!

Vierailija
2086/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISSÄ MENNÄÄN? Olen ajanu Datsunilla ny viidettä päivää ja yötä ympäri Saimaata perkele mitään näy! Bussiin en ehtiny, bisneksiä oli MISSÄ MENNÄÄN?

Vierailija
2087/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko se yksi matkustaja, se mukava aloittaa kyynelten pyyhinnän?? Ensimmäisenä voisi ukko Nooan kyyneleet pyyhkiä, ukko Nooa on aivan palasina...

Ja heti sen jälkeen jos oisi minun vuoro?

Ja kotiin ei noin vain päästä, ympärillemme on tarkasti vartioitu kommunistien vankileiri/sopeuttamisleiri rakennettu.

Itkee hyvin lujaa:(

T yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Kuiskaa itkien: Mitä me nyt tehdään, pako on aika mahdoton! Edes Heimo huimalla ei ole ideoita:( En tiedä kumpi on pahempi, hätis joka huijasi meitä vai hopeakettu joka pienestä flirtista meidät tähän saattoi:( Että voi av-matkalla sattua jotain tälläistä! Nyyh:(

Vierailija
2088/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäisin vaikka vonkaus reploja yhtenään jos vain pääsisin täältä pois. En ikinä välittäisi enää.

Vierailija
2089/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä VALITTAISI...

Vierailija
2090/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viedäänkö meidät Siperiaan?

Vierailija
2091/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No MITÄ SIELLÄ ON SATTUNU? Minä otan Datsuniin jotka mahtuu kunhan ehätän paikalle, mutta kertokaa ny hyvät naiset mitä on tapahtunu!

Vierailija
2092/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestäisin vaikka vonkaus reploja yhtenään jos vain pääsisin täältä pois. En ikinä välittäisi enää.

Sama. Voitteko kuvitella, että luulimme Hopeaketun pahimmaksi, mitä reissussa voi olla. Ei millään tavallaan pahalla Hopis

Vierailija
2093/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko SIELLÄ NY KOMMUNISTI NISKAN PÄÄLLÄ vai joku isäntä yrittänä käydä kyntöhommiin??? Minä Datsunilla justiinsa ni paikalla

Vierailija
2094/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko se yksi matkustaja, se mukava aloittaa kyynelten pyyhinnän?? Ensimmäisenä voisi ukko Nooan kyyneleet pyyhkiä, ukko Nooa on aivan palasina...

Ja heti sen jälkeen jos oisi minun vuoro?

Ja kotiin ei noin vain päästä, ympärillemme on tarkasti vartioitu kommunistien vankileiri/sopeuttamisleiri rakennettu.

Itkee hyvin lujaa:(

T yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Kuiskaa itkien: Mitä me nyt tehdään, pako on aika mahdoton! Edes Heimo huimalla ei ole ideoita:( En tiedä kumpi on pahempi, hätis joka huijasi meitä vai hopeakettu joka pienestä flirtista meidät tähän saattoi:( Että voi av-matkalla sattua jotain tälläistä! Nyyh:(

* kuiskaa: rauhoitu, rauhoitu. 🤧🤧🤧 kuivaa kyyneleet isävainaan vastasilitetyllä sinivalkoruudullisella neliskanttisella luonnonpuuvillaisella nenäliinalla. Kuulin, että ne bailabalalaikat feikkas. Ei ne mitään juhlinu, vaan ne toimi meidän turvallisuuden eteen. Ne on oikeasti noi Charlien enkelit. Ne keksii keinot. Se toinen polskikuski on oikeasti Charlie MgGyver -->>> meidät pelastetaan kyllä. Mulla on tää taikaliina, mä olen oikeasti taikuri Ms Marple. Nyt odotetaan rauhassa...

Vierailija
2095/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin jo nähdä silmissäni huomiset iltapäivälehtien isot otsikot:

"Vauva-palstan AV-mammojen matkalla on tapahtunut vallankaappaus"

Hallitus kokoontuu selvittämään tilannetta. Marin haettiin baarista keskellä yötä. Niinistö on soittanut Putinille. Tilanne Venäjän kanssa kiristynyt. Seuratkaa tiedotuksia.

Vierailija
2096/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Voitteko kuvitella, että luulimme Hopeaketun pahimmaksi, mitä reissussa voi olla. Ei millään tavallaan pahalla Hopis

Niinpä, miettikää miten kauhealla tavalla tuo hätis koko ajan meitä kusi silmään! Aivan sairas suunnitelma:(

Joku kysyi viedäänkö meitä Siperiaan = kuulemma ne, jotka eivät sopeudu (tänään mm juodaan vodkaa ja juhlitaan hätiksen häitä puhutellen sitä oikealla nimellä) viedään!

Saunassakin on oltava karvahattu päässä, koska venäläinen tapa ja kommunistien everstin häät kuulemma *alkaa itkeä vollottaa*

Siis en oisi koskaan uskonut, että hopeakettua pahempaa voi olla, mutta sehän auttoi tässä ja *itkee kesken lauseen, ääni särkyy*....

Vierailija
2097/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko joku James Bondin?

Voisiko hän tulla auttamaan meitä?

Robert Langdon?

Ihan kuka tahansa nyt.

Vierailija
2098/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestori vaikuttaa (siis vaikuttaa olevan, kuka tietää onko vain kiltti vai onko sen viinaan, siis vodkaan laitettu jotakin?) täysin rakastunut:(

Voi ei, mitäs me nyt tehdään? Nestori ei omien sanojensa mukaan jätä tuota uutta vaimoaan ja vannoo kommunismin nimeen, iik:(

Vuosisadan oudoin rakkaustarina vai suurin kusetus? Ja mitä me tehdään, meitä pidetään vankeina ja aiotaan aivopestä?!

Ja menkää joku jooko lohduttamaan ukko nooa = sen sydän on aivan saakelin särkynyt, ei riitä enää yksi nenäliina kuivaamaan noita kyyneliä, nyyh:(

Ja tuo Neuvostoliiton tunnuslaulu mikä täällä raikaa, mua pelottaa ja itkettää nyt aika paljon, ehtiikö joku kuivata mun kyyneleet?

Kuiskaava ääni: ihan oikeasti, me ollaan pulassa. Kun venäjä miehitti Ukrainan, ei ukrainaa auttanut yksikään maa!

Talouspakotteet laitettiin jo silloin, eikä venäjä niistä välittänyt, nyyh. En usko, että Putinin ja Saulin neuvottelut johtaa mihinkään, vaan meidän unohdetaan lopulta tänne*itkee lujaa*

Vierailija
2099/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rambo?

MacGyver?

Indiana Jones?

Kuka auttaisi neitoja hädässä!

Vierailija
2100/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENTINEN NYT ON HÄTÄ!!!! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota, Nestori ja Hätähätä lapsineen ovat hävinneet.

Pahasti vaikuttaa silti, että siirrettävällä naisluolalla on menty viemään Nestoria siviilihää paikkaan.

Ilmeisesti Hätähätä on joku kommunistien ylempi käskijä, selvittää miksi se on selvinnyt kaikesta = se sai koko ajan ulkopuolista apua:(

Joukkomme on myös ujuttautunut venäjän trolleja pitämään meitä silmällä, väkimäärä lisääntynyt.

Nyt minuakin itkettää, tämä on av-matkojen surullisin päivä ikinä:(

Kuiskaa: En oisi koskaan uskonut, että av-matkoille soluttautuu kommareita ja että niiden joku isompi kiho kaappaa Nestorin miehekseen, asemaansa pönkittääkseen, mitä tehdään? Aikaa ei ole paljoa, äkkiä vinkit kehiin??

T yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä, joka itkee nyt:(

Ystävät, toverit!

Nyt kaikille halukkaille on mahdollisuus tulla Nestorin saunaan, vietimme ihanat siviilihäät!

Jokainen tulija kuuluu sitten meihin kommunisteihin, monta toveria soluttautunut tähän joukkoon!

Erityiskiitokset tahtoisin antaa toveri hopeaketulle, joka pienellä lirkuttelulla antoi heti apua kaikessa:)

Ilman häntä ei suunnitelmamme oisi onnistunut!

Ja jos ihmettelette miksi väkimäärä matkalla on yhtäkkiä yli 5 kertainen, niin puolueemme jäsenet opettavat teidät aidon kommunismin tielle!

Ja lapsistani pysytte kaukana, kuten nestoristakin!

Voitte onnitella minua Nestorin saunassa, kun laulamme Neuvostoliiton lauluja ja juomme vodkaa = kaikki samanmukaisissa norppayöasuissa!

Siitä se tie kommunismiin lähtee!

Ja minua puhuttelette tästälähin rouva everstiksi!!!!

Ja ei kysymyksiä miksi me teimme teille näin!!

Ja hopeaketulle vielä kiitokset, autoit suuresti puoluetta!!!

Hyvin aralla äänellä kysyisin, että miksi maailmassa te te teette meille näin? Ja älkää jooko tehkö meille pahaa, juhlapäiväkin!

Kuiskaa: Mitä me nyt tehdään, minuakin itkettää koko ajan ja pelottaa. Apuva!