Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
2041/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JAAHA, ETTÄ SELLAISTA!!!!

TÄÄLLÄ SITÄ VAIN SUUNNITELLAAN NESTORILLE HÄITÄ JA PULLERVO OHJELMIA!!!

KUKA NE MUN KYYNELEET KAIKKIEN MATKAN KAUHUJEN JÄLKEEN KUIVAA, EIKÖ SE YKSI VOI SIIHEN ISOISÄN NENÄLIINAAN SITÄ TEHDÄ!!!!!

ONKO JOTENKIN LIIKAA VAADITTU???!!!!!!

JA VAADIN (HUUTAA KAIKILLE) ETTÄ HUOMENNA KUN KATSOMME NORPPIA SAIMAAN RANNASSA PIDÄMME MUN KUUTTIPOIKANI NIMIÄISET!!!!!!!!!!!

OLKOONKIN, ETTÄ TEITÄ EI KOKO VAUVAPARKA KIINNOSTA, MUTTA NIMIÄISET PIDETÄÄN, MINÄ LAPSIANI PUOLUSTAN!!!!!!!!!!!!!

MUUSSA TAPAUKSESSA TULEE JOKA AINOAAN KETJUN VIESTIIN ALAPEUKKU!!!!

*HUUTAA JA ITKEE NIIN, ETTÄ RAIKUU SAIMAA*!!!!!!!!

Vierailija
2042/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT ON HÄTÄ!!!! kirjoitti:

JAAHA, ETTÄ SELLAISTA!!!!

TÄÄLLÄ SITÄ VAIN SUUNNITELLAAN NESTORILLE HÄITÄ JA PULLERVO OHJELMIA!!!

KUKA NE MUN KYYNELEET KAIKKIEN MATKAN KAUHUJEN JÄLKEEN KUIVAA, EIKÖ SE YKSI VOI SIIHEN ISOISÄN NENÄLIINAAN SITÄ TEHDÄ!!!!!

ONKO JOTENKIN LIIKAA VAADITTU???!!!!!!

JA VAADIN (HUUTAA KAIKILLE) ETTÄ HUOMENNA KUN KATSOMME NORPPIA SAIMAAN RANNASSA PIDÄMME MUN KUUTTIPOIKANI NIMIÄISET!!!!!!!!!!!

OLKOONKIN, ETTÄ TEITÄ EI KOKO VAUVAPARKA KIINNOSTA, MUTTA NIMIÄISET PIDETÄÄN, MINÄ LAPSIANI PUOLUSTAN!!!!!!!!!!!!!

MUUSSA TAPAUKSESSA TULEE JOKA AINOAAN KETJUN VIESTIIN ALAPEUKKU!!!!

*HUUTAA JA ITKEE NIIN, ETTÄ RAIKUU SAIMAA*!!!!!!!!

Älä huuda!!! Katsotaan harkinnan/äänestyksen jälkeen esittämisiäsi asioita. Ymmärrätkö, katsotaan äänestyksen jälkeen nimiäisiä ja kyynelten kuivausta? Kai siihen asti voit käyttäytyä? Muuten, oheishuomautuksena, vaikkei sinua ressukkaa varmaan kiinnosta: hopeakettu joka sinua siinä synnytyksessä jne auttoi, koittaa koko ajan pokata av-naisia. Siis muita kuin sinut, koko ajan jotakuta iskemässä. Ei sinua varmaan kiinnosta, mutta voisihan sen kuriin käydä laittamassa, näin niinkuin ennen Nestorin häitä?

Kuiskaa koko ajan: Hah! Nyt selvitetään, että onko hätikselle ja hopiksella suhde vai ei! Kertokaa heti, jos Hopis saa maistaa mustasukkaisen hätiksen kostoa! Mutta jotenkin noista pitäisi eroon päästä, ideoita??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Mitä ohjelmaa tänään? Mikä kirjavartti? Luetaanko jossain jotain kirjaa? Kuka lukee? Mitä kirjaa ja missä?

Minä olen ollut 3 kertaa naimisissa niin en nyt just halua Nestorin morsioksi.

Moneltahan lähdin eilen pubista? Ja miten ja kenen kanssa?

Näkikö joku? Mulla oli ne korkkarit.

Lauloin ainakin maakuntalauluja karaokessa. 🎶🎶Maa ponteva Pohjolan äärillä on 🎤🎵🎵🎶 Kuulkaa korpeimme kuuskintaa ym.

Huh raskaita nää retket.

Vierailija
2044/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*** kuiskaa koko ajan

Sori kaikki surulliset. Koen yhkaavana tuon hätiksen vaateen, että Minun pitäisi Hänen kyyneleensä kuivata isävainaan sinivalkoruutuisella silitetyllä puuvillaisella nenäliinalla. Minusta Hän Yhkaa minua!!! En uskalla ottaa nenäliinaa esiin ettei hän tunnista minua.

Koittakaas sit eniveis istua Häissä Tsyrkassa silmät kuivina. Mäkin yritän.

Vierailija
2045/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh? Mitä ohjelmaa tänään? Mikä kirjavartti? Luetaanko jossain jotain kirjaa? Kuka lukee? Mitä kirjaa ja missä?

Minä olen ollut 3 kertaa naimisissa niin en nyt just halua Nestorin morsioksi.

Moneltahan lähdin eilen pubista? Ja miten ja kenen kanssa?

Näkikö joku? Mulla oli ne korkkarit.

Lauloin ainakin maakuntalauluja karaokessa. 🎶🎶Maa ponteva Pohjolan äärillä on 🎤🎵🎵🎶 Kuulkaa korpeimme kuuskintaa ym.

Huh raskaita nää retket.

Kirjavartti naisluolas meni. Voi että se oli surullista...** nyyhkii pitkään

Nyt on päivätanssit Hilman pubis ja 18.00 Nestorin ja 1 morsion häät...

(En tiijä minkä mutkien kautta olit päätynyt sen toisen polskikuskin kainaloon. Siel koisasit kun menin aamupalalle. Sun korkkarit on muutes mun hymiösuosikkivalikossa!)

Vierailija
2046/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivää tovereille! Olemme saimaan Kommunistinen puolue. Eikai haittaa että kuulutte nyt meihin automaattisesti, olette kaikki kommunisteja ja me otamme ohjat? Kysymys on retorinen sitten. T saimaan kommunistit

Vierailija
2047/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivää tovereille! Olemme saimaan Kommunistinen puolue. Eikai haittaa että kuulutte nyt meihin automaattisesti, olette kaikki kommunisteja ja me otamme ohjat? Kysymys on retorinen sitten. T saimaan kommunistit

Voi ei! Nyt tiedän mikä se puskassa näkemäni nappularadio oli...KGB:n vakoilulaite! Meille kävi kömpelösti...

Vierailija
2048/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, voi ei!!

Ihanalle av-matkallemme on Nestorin hääpäivänä tullut venäjän trolleja!

Av-matkaajat, ohjataan heidät heti yhdessä lecterin ja tedin busseihin.....

Kuiskaa: Että tämäkin vielä ja Nestorin hääpäivänä, katsotaan sitten ettei noista yksikaan pakene!

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Vierailija
2049/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei! Nyt tiedän mikä se puskassa näkemäni nappularadio oli...KGB:n vakoilulaite! Meille kävi kömpelösti...

Kuiskaa koko ajan: Ei, ei ei! Onkohan ne kauankin vakoilleet meitä, ehkä jopa alusta asti? Mistä tiesivät laittaa vakoilulaitteen puskaan? Ja kuka on myyrä, jos sellainenkin matkassa on?

Hopeakettu, hätähätä vai se jo edesmennyt 3 taaperoimettäjä? Nää tuli heti mieleen, mutta entä jos se onkin joku muu? Tilanne on paha, Nestorin häätkin tänään klo 18.00 ja kommarit koittaa hyökätä! Mitä tehdään, kai nää saadaan lecterin ja tedin huomaan??

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Vierailija
2050/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Kuiskaa: hätis halusi välttämättä NIMIÄISET eikä kastetta, ettei vaan oisi venäjän trolleja? Ja jos se on saanut ulkopuolista apua koko ajan niin sehän selittäisi, miten selvinnyt koko ajan:( Tätä päivää en oisi kyllä uskonut näkeväni, av-matkalla on venäjän trolleja Nestorin hääpäivänä *itkee lujaa*:( Nyt joukolla hyökätään ja hannibal ja ted hommiin, tätä ei saa matkallamme sattua!*

Vierailija
2051/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vähän epäilyttää se Pate joka vain nopeasti kurvasi, heitti sen yhden Letukan tänne ja häipyi olevinaan Heinolaan. Mutu että sillä on tekemistä sen vakoilulaitteen kanssa koska sekin näytti olevan vm 56 niinkuin se sen Letukka. Hmmm... mikä juonen käänne! Vai onko meillä täällä myyrä (norppien lisäksi)?

Vierailija
2052/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskaa itkien:

Kai Nestorin häät pidetään kuitenkin, aikaa vähän päälle 2 h??? Apua, onhan nuo venäjän trollit hoidettu??!!!

Vierailija
2053/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼

Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼

Vierailija
2054/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, tunti aikaa häihin!!!

Meneekö Nestori naimisiin ja mitä me tehdään?

Kuiskaa: Meillä on tuntii aikaa häätää nuo venäjän trollit!

En tiedä kumpi itkettää enemmän!

Se että nestori ei ehkä mene naimisiin vai venäjän trollit av-matkalla!

Apuva, mitä me tehdään, kai noista trolleista päästään eroon???

Vierailija
2055/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pate ei ollutkaan Heinolasta vaan Hedotistosta... Ou nou!

Vierailija
2056/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se maajussien Matti, potaattiviljelijä, nyt vapaana siellä Lemillä, Saimaan rannoilla? Oisko jollain tietoa?

T. ihailija, lapsentekoikäinen.

Vierailija
2057/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli varmaan Boris...

Vierailija
2058/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Letukka voi!!!

Pave on Heinolassa naimisissa!

Kukas tää PATE on???

Vierailija
2059/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestorin puolesta itkevä:( kirjoitti:

Apua, tunti aikaa häihin!!!

Meneekö Nestori naimisiin ja mitä me tehdään?

Kuiskaa: Meillä on tuntii aikaa häätää nuo venäjän trollit!

En tiedä kumpi itkettää enemmän!

Se että nestori ei ehkä mene naimisiin vai venäjän trollit av-matkalla!

Apuva, mitä me tehdään, kai noista trolleista päästään eroon???

Voidaanko varautua ortodoksihäihin?

On juhlavat olin kerran siis vieraana en morsiamena...

* kuiskaa: eikös ne oo venäjällä yleisiä?

Ihan vaan varuiks? Aikaa n.tunti!

Onks kaikki päivätansseissa olijat tietosia uusista käänteistä?

Eespäin eespäin tiellä taistojen*** peesaa vasemmalla

Vierailija
2060/5012 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*** kuiskaa:

Missäs on se yks, joka väitti löytäneensä sen "puskaradion"? Onkohan sillä ihan puhtaat ryynit pussissa???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi