Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Meiltä on mennyt vapaa tahto?
Näenkö unta? Oliko siinä rokotteessa sittenkin mikrosiru?
Vierailija kirjoitti:
Nestori vaikuttaa (siis vaikuttaa olevan, kuka tietää onko vain kiltti vai onko sen viinaan, siis vodkaan laitettu jotakin?) täysin rakastunut:(
Voi ei, mitäs me nyt tehdään? Nestori ei omien sanojensa mukaan jätä tuota uutta vaimoaan ja vannoo kommunismin nimeen, iik:(
Vuosisadan oudoin rakkaustarina vai suurin kusetus? Ja mitä me tehdään, meitä pidetään vankeina ja aiotaan aivopestä?!
Ja menkää joku jooko lohduttamaan ukko nooa = sen sydän on aivan saakelin särkynyt, ei riitä enää yksi nenäliina kuivaamaan noita kyyneliä, nyyh:(
Ja tuo Neuvostoliiton tunnuslaulu mikä täällä raikaa, mua pelottaa ja itkettää nyt aika paljon, ehtiikö joku kuivata mun kyyneleet?
Kuiskaava ääni: ihan oikeasti, me ollaan pulassa. Kun venäjä miehitti Ukrainan, ei ukrainaa auttanut yksikään maa!
Talouspakotteet laitettiin jo silloin, eikä venäjä niistä välittänyt, nyyh. En usko, että Putinin ja Saulin neuvottelut johtaa mihinkään, vaan meidän unohdetaan lopulta tänne*itkee lujaa*
Kuiskaa koko ajan: voi ei, oi oi, voi ei ei. Miten saattoi meidän mukava saimaan retkemme päättyä näin? Ukko Nooa parka, jotain pitäisi tehdä:( En ole koskaan nähnyt, että se itkisi noin:( Ja onko kenelläkään ideoita, tilanne vaikuttaa pahalta ja en kestä noita kommunistien lauluja ja ja, nyyhkis:(
t:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ENTINEN NYT ON HÄTÄ!!!! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota, Nestori ja Hätähätä lapsineen ovat hävinneet.
Pahasti vaikuttaa silti, että siirrettävällä naisluolalla on menty viemään Nestoria siviilihää paikkaan.
Ilmeisesti Hätähätä on joku kommunistien ylempi käskijä, selvittää miksi se on selvinnyt kaikesta = se sai koko ajan ulkopuolista apua:(
Joukkomme on myös ujuttautunut venäjän trolleja pitämään meitä silmällä, väkimäärä lisääntynyt.
Nyt minuakin itkettää, tämä on av-matkojen surullisin päivä ikinä:(
Kuiskaa: En oisi koskaan uskonut, että av-matkoille soluttautuu kommareita ja että niiden joku isompi kiho kaappaa Nestorin miehekseen, asemaansa pönkittääkseen, mitä tehdään? Aikaa ei ole paljoa, äkkiä vinkit kehiin??
T yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä, joka itkee nyt:(
Ystävät, toverit!
Nyt kaikille halukkaille on mahdollisuus tulla Nestorin saunaan, vietimme ihanat siviilihäät!
Jokainen tulija kuuluu sitten meihin kommunisteihin, monta toveria soluttautunut tähän joukkoon!
Erityiskiitokset tahtoisin antaa toveri hopeaketulle, joka pienellä lirkuttelulla antoi heti apua kaikessa:)
Ilman häntä ei suunnitelmamme oisi onnistunut!
Ja jos ihmettelette miksi väkimäärä matkalla on yhtäkkiä yli 5 kertainen, niin puolueemme jäsenet opettavat teidät aidon kommunismin tielle!
Ja lapsistani pysytte kaukana, kuten nestoristakin!
Voitte onnitella minua Nestorin saunassa, kun laulamme Neuvostoliiton lauluja ja juomme vodkaa = kaikki samanmukaisissa norppayöasuissa!
Siitä se tie kommunismiin lähtee!
Ja minua puhuttelette tästälähin rouva everstiksi!!!!
Ja ei kysymyksiä miksi me teimme teille näin!!
Ja hopeaketulle vielä kiitokset, autoit suuresti puoluetta!!!
Hyvin aralla äänellä kysyisin, että miksi maailmassa te te teette meille näin? Ja älkää jooko tehkö meille pahaa, juhlapäiväkin!
Kuiskaa: Mitä me nyt tehdään, minuakin itkettää koko ajan ja pelottaa. Apuva!
Haluaako toveri siellä Siperiaan?!! Me juhlimme tänään toveri everstimme häitä, jos tämä ei onnistu edes niin Siperia kohta kutsuu!!! NYT JOKAINEN TOVERI KORJAA ASENNETTAAN!!!!!!!!!
HUUTAA!!!
JOS LUULETTE, ETTÄ TÄMÄN PAHEMPAA EI OLE, NIIN SITÄ VOIDAAN JÄRJESTÄÄ = VANKIKULJETUKSELLA SIPERIAAN!!! NYT LENININ NIMEEN NE KARVAHATUT LOPULLEKIN PORUKALLA PÄÄHÄN, TOVERI EVERSTIN HÄITÄ EI JUHLITA JOKA PÄIVÄ!!!!
HUUTAA!!!
JA MINUA PUHUTTELETTE TOVERI KAPTEENIKSI, ONKO SELVÄ??!!! JA NYT JOKAINEN UUSI TOVERI LAITTAA KARVAHATUT PÄÄHÄN, MENEE SAUNAAN JA JUO VODKAA JA JUHLII!!!! JA KUKAAN EI KYSY, MIKSI TEILLE TEHDÄÄN NÄIN, TÄMÄ ON IHAN OMAKSI PARHAAKSENNE!!!!!!
Kuiskaa: Voi ei, tämäkin HUUTAA meille koko ajan, mä en kestä enää! Kuka nää kyyneleet enää saa kuivattua, loputon virta:( Mitään ei olla tehty kenellekään:(
Vierailija kirjoitti:
Meiltä on mennyt vapaa tahto?
Näenkö unta? Oliko siinä rokotteessa sittenkin mikrosiru?
Juu. Näyttää siltä että meille valehdeltiin ja antoivat Sputnikin vaikka muuta sanoivat.
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko se yksi matkustaja, se mukava aloittaa kyynelten pyyhinnän?? Ensimmäisenä voisi ukko Nooan kyyneleet pyyhkiä, ukko Nooa on aivan palasina...
Ja heti sen jälkeen jos oisi minun vuoro?
Ja kotiin ei noin vain päästä, ympärillemme on tarkasti vartioitu kommunistien vankileiri/sopeuttamisleiri rakennettu.
Itkee hyvin lujaa:(
T yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
Kuiskaa itkien: Mitä me nyt tehdään, pako on aika mahdoton! Edes Heimo huimalla ei ole ideoita:( En tiedä kumpi on pahempi, hätis joka huijasi meitä vai hopeakettu joka pienestä flirtista meidät tähän saattoi:( Että voi av-matkalla sattua jotain tälläistä! Nyyh:(
* kuiskaa: rauhoitu, rauhoitu. 🤧🤧🤧 kuivaa kyyneleet isävainaan vastasilitetyllä sinivalkoruudullisella neliskanttisella luonnonpuuvillaisella nenäliinalla. Kuulin, että ne bailabalalaikat feikkas. Ei ne mitään juhlinu, vaan ne toimi meidän turvallisuuden eteen. Ne on oikeasti noi Charlien enkelit. Ne keksii keinot. Se toinen polskikuski on oikeasti Charlie MgGyver -->>> meidät pelastetaan kyllä. Mulla on tää taikaliina, mä olen oikeasti taikuri Ms Marple. Nyt odotetaan rauhassa...
*
*
*** kuiskaa: nyt avuksemme on saapunut oma Anttimme. Hällä hyvät suhteet Natoon. Colombo saapui juuri. Tunnin päästä tulee Tarzan, Roger Moore ja Merijalkaväki. Vpk:t tuhannen kilometrin säteellä tulevat meitä pelastamaan. Hallituksen kriisijaosto kokoustaa parhaillaan. Huoltovarmuuskeskus keräilee joukkojaan. Odotellaan. Kaatakaa vodkaryyppyjänne perseisten peikonlehtien juurille. Pysytelkää selvinpäin. Kun vihollinen kännää, heikkenee ja sammuu:ME ISKEMME!!
Jaetaan heti kaikki vanukkaat miehille että ovat sitten voimissaan meitä puolustamaan kun h-hetki tulee.
On tää hurjaa meininkiä. En tiedä tulevatko kaverit uskomaan mitä kerron.
MINÄ OLEN TÄÄLÄ NYT, KOPPASIN Jonesin Indianan mutkassa kyytiin vaan mitä sen ruoskalla voipi tehdä en tiiä. Sen silti sanon että KOMMUNISTITON SAIMAA on kuulkaa ihan nurkalla sieltä tuleepi Arkadianmäen miestä Kalevaa ja Ryydmannia apuun ni ihan justiinsa koettakkee kestää hetki
Niin ja minun DATSUNIIN mahtuupi kaikki hädänaladet neiot sitte
Minä varaan paikan kuskin viereltä Datsunista. Haluan olla copilot!
Vierailija kirjoitti:
On tää hurjaa meininkiä. En tiedä tulevatko kaverit uskomaan mitä kerron.
Mä luulen et meilt vaaditaa vaitiolovelvollisuus!!!! Prkkle. Sehän vaadittiin jo: Kaikki mitä Saimaasessa tapahtuu jää Saimaaseeseen. Sehän piti luvata jo ihan alussa.
Ystävät TOVERIT! Voin kertoa ilouutisen!
Kautta Leninin, on rakas johtajamme Putin ollut yhteydessä mitättömän maan, nimeltä suomi presidenttiin = suomi vaihtoi äsken Karjalan saimaaseen!
Kun muu suomi juhlii, niin TE TOVERIT NYT SIELLÄ SAIMAASSA OLETTE NEUVOSTOLIITON ALUEELLA!!!
TOISIN SANOEN KUKAAN EI TEITÄ AUTA, IKUINEN KOMMUNISTINEN KOMENNUS TEILLE, HURAA!!!!!!
LENIN, LENIN, VIELÄ KERRÄN LENIN!!!! NYT JUHLIMAAN TOVERI EVERSTIN HÄITÄ, HÄN NAI TÄNÄÄN MAAN KUULUN NESTORIN, HURAA!!!
ELI TOISIN SANOEN KANNATTAA HUOMISESTA ALKAEN ALOITTAA KYRILLISTEN AAKKOSTEN OPETTELU, KUKAAN EI ONNEKSENNE HAE TEITÄ POIS NEUVOSTOLIITON ONNELASTA!!!
*NÄYTETÄÄN AITOA UUTISKUVAA SUOMEKSI, MISSÄ SAULI NIINISTÖ KERTOO, ETTÄ SAIMAAN ALUE MISSÄ AV-VÄKIKIN ON, ON VAIHDETTU KARJALAAN*
Joo, mene Rosewelliksi. Sitten vuosien päästäkään emme voi sanoa muuta kuin :"It was very interesting what happened there." Ja vain hymyillä ja vaihtaa puheenaihetta.
MITÄ SAATANAN PROPPAKANTAA SIELÄ NYT ETTÄ SAIMAA NEUVOSTOLIITTOA TÄSTÄ ETEENPÄIN! Elekää uskoko! Putin on karhulla ratsastana mutta tämä on kuulkaa Pietarin rollitehtaan pila! Minä Datsunilla ihan vappaasti liikun ja neitokaisia jo kyyvissä. Ja minä ajan nyt VENÄJÄN PUOLELE HAJETAAN Navalnin poeka mukkaa. Joku neito sen toki minun sijjaan ottaa mutta elämä onnii fifty sixty
Vierailija kirjoitti:
Ystävät TOVERIT! Voin kertoa ilouutisen!
Kautta Leninin, on rakas johtajamme Putin ollut yhteydessä mitättömän maan, nimeltä suomi presidenttiin = suomi vaihtoi äsken Karjalan saimaaseen!Kun muu suomi juhlii, niin TE TOVERIT NYT SIELLÄ SAIMAASSA OLETTE NEUVOSTOLIITON ALUEELLA!!!
TOISIN SANOEN KUKAAN EI TEITÄ AUTA, IKUINEN KOMMUNISTINEN KOMENNUS TEILLE, HURAA!!!!!!LENIN, LENIN, VIELÄ KERRÄN LENIN!!!! NYT JUHLIMAAN TOVERI EVERSTIN HÄITÄ, HÄN NAI TÄNÄÄN MAAN KUULUN NESTORIN, HURAA!!!
ELI TOISIN SANOEN KANNATTAA HUOMISESTA ALKAEN ALOITTAA KYRILLISTEN AAKKOSTEN OPETTELU, KUKAAN EI ONNEKSENNE HAE TEITÄ POIS NEUVOSTOLIITON ONNELASTA!!!
*NÄYTETÄÄN AITOA UUTISKUVAA SUOMEKSI, MISSÄ SAULI NIINISTÖ KERTOO, ETTÄ SAIMAAN ALUE MISSÄ AV-VÄKIKIN ON, ON VAIHDETTU KARJALAAN*
Kuiskaa alla äänellä: Ei, ei, ei, ei prkle!!!!! Nyt ollaan pulassa =itkee! Me ollaan virallisesti Neuvostoliiton alueella, ei kukaan tuu auttamaan! Meillä oli niin hieno matkasuunnitelma, reitti, ohjelmat ja sitte tämä! Miksi juuri me??? Voiko joku nuo kyyneleet kuivata = kukaan eip tuu auttamahan:(
Lähettäkee tänne viesti että mihin tullaan takasi, minä voisin ne Pussiriiotin neiot kaappasta Datsuniin kansa
Vierailija kirjoitti:
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Kuiskaa: Olenko ainoa, joka ei jaksa sitä että tätä soitetaan koko ajan? byää, niisk:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼Kuiskaa: Olenko ainoa, joka ei jaksa sitä että tätä soitetaan koko ajan? byää, niisk:(
* kuiskaa: TÄMÄ ON PROPAGANDAA! Pysykää rohkeina pelastajat tulee joka suunnalta. Älkää uskoko ton hätähätän sekoiluja. Sehän on tavallinen avmamma. Suuret luulot itestään. Kuuletteko Porilaisten marssi ja Finlandia soi jo samaan aikaan. Vapaus koittaa!🎶🎶🎶🎶🎶🎵🎶🎵🎶💕🎶🎶🎶
Mitä tehdään Nestorin kanssa, se on kuulemma umpirakastunut eikä kestä jos maailma vie siltä tämänkin morsion! Ukko Nooa ja Satu koittaneet muiden kanssa puhua nestorille, mutta Nestori vakuuttanut olevansa rakastunut.
Muuttaa kuulemma vaikka morsionsa kanssa venäjälle, tai tuo Suomeen mutta ei jätä tätä. Voidaanko me tätä hyväksyä??? Mutta jos ei, niin Nestorin sydän särkyy ja se aikoo morsiotaan seurata! Onko pakko hätis hyväksyä Nestorin vaimoksi, jos se on Nestorin ehdoton tahto kun eihän me voida Nestoria pakottaakaan??
Hätis varmaan tarkkaan tämän kieroilun suunnitellut aikeena voittaa nestorille morsio kisa, pahempi kuin hopeakettu ikinä:(
Haluaako toveri siellä Siperiaan?!! Me juhlimme tänään toveri everstimme häitä, jos tämä ei onnistu edes niin Siperia kohta kutsuu!!! NYT JOKAINEN TOVERI KORJAA ASENNETTAAN!!!!!!!!!
HUUTAA!!!
JOS LUULETTE, ETTÄ TÄMÄN PAHEMPAA EI OLE, NIIN SITÄ VOIDAAN JÄRJESTÄÄ = VANKIKULJETUKSELLA SIPERIAAN!!! NYT LENININ NIMEEN NE KARVAHATUT LOPULLEKIN PORUKALLA PÄÄHÄN, TOVERI EVERSTIN HÄITÄ EI JUHLITA JOKA PÄIVÄ!!!!
HUUTAA!!!
JA MINUA PUHUTTELETTE TOVERI KAPTEENIKSI, ONKO SELVÄ??!!! JA NYT JOKAINEN UUSI TOVERI LAITTAA KARVAHATUT PÄÄHÄN, MENEE SAUNAAN JA JUO VODKAA JA JUHLII!!!! JA KUKAAN EI KYSY, MIKSI TEILLE TEHDÄÄN NÄIN, TÄMÄ ON IHAN OMAKSI PARHAAKSENNE!!!!!!