***3-kuumeilijat***- Viikko 36
Kommentit (52)
Pahoittelut ilkeän tädin vierailusta kärsiville, seuraavalla kerralla jos älyisi eksyä matkalla.
Täällä päin maailmaa on tänään helteinne päivä tulossa ja iiihanan aurinkoista. Oikeasti ollaan myös pk-seudulta.
Tänään on dpo6 ja ajattelin seurailla tuntemuksia, sen mukaan sitten miettiä koska testata jos tarvetta. Laatikossa pötköttelee aconin superherkkiä testejä. Ei tunnu sitten miltään, aivan omituisen seesteinen fiilis. Rinnat vaan on sivuilta kipeä kuten aina oviksen jälkeen.
Mikä teillä on ollut aiemmissa raskauksissa hassuin oire ennenkuin testasitte?
Mulla oli esikoisesta yletön viinanhimo ja vielä drinkkien(normaalisti en juo drinkkejä). Se oli kyllä hieman sairasta, mutta ehkä keho meinas, että juopotellaan nyt kun sitten tuleekin parin vuoden tauko. Morkkis oli ylitsepääsemätön kun teki plussatestin. Toisesta aloin heräämään viideltä viikko ennen plussaa ja sitä se sitten oli koko raskauden.
Mukavaa alkavaa viikkoa ja piinailuiloa!
Joopa joo, heti edellisen viestin jälkeen alkoi tuhrua näkyä..eli sieltä se täti kurvaa kuin kurvaakin....vaikka olin jotenkin kuitenkin mukamas varautunut tähän niin silti aikas moinen pettymys...ei sitä itelleen mitään voi.
Nyt vaan odottelemaan, kuinka kauan tuhruttelee tällä kertaa... kait ne viim. keskiviikkona alkaa sit kunnolla.
Nyt menen nuolemaan haavojani ja seuraavaan kiertoon nöyrin mielin ....tärppiä toivoen.
Parempaa onnea teille muille tähän kiertoon!!!
Ps. Kyllä se kesäkuun vauvakin olisi ihana.... satuisi vissiin sitä lähelle juhannusta... Kaikki käy :)
MR odotaa tädin saapumista...nyyh.
alkuraskauden OIREISTA.........
Mun hassuin oire on kummassakin raskaudessa ollut tuo paha maku suussa. Ja alkanut aina kiinnittymisen aikoihin. Ekassa raskaudessa maistui ihan sille oranssikeltaiselle mömmölle mitä hammaslääkäri laittoi joskus kouluaikana tarkastuksen yhteydessä hampaisiin estämään jotain plakkia tms. Se oli hassua, koko viikon ennen plussausta tuntui siltä et oli just tullut hammaslääkäristä!! Siitä tiesin melko varmasti miten asiat olivat.
Tokassa raskaudessa maistui kun olis pureskellut rautatankoa.
Ja nyt tuntuu siltä kun olisin pessyt hampaat ja juonut tuoremehua päälle. Mutta se voi tosissaan olla karkkipäivän jälkeistä ällömakua.
Valonarkuus silmissä yllätti voimakkuudellaan tokassa raskaudessa. Sammuttelin töissä valoja työhuoneesta ja istuin pimeässä sen 2kk mitä töissä olin tuossa ekan ja tokan lapsen välillä. Työkaverit nauroi :-)
Omaa napaa (lisää)............
Nyt on just ruvennut mahassa tuntumaan kummalta. Ja alaselässä. Pahaenteisesti siltä että menkat olis just tulollaan. Toivottavasti ei!!
Tää on vähän niinkuin meidän toka yrityskierto jo, kun edelliskierrossa oltiin tarkoituksella kerran ilman ehkäsyä just oviksen aikoihin. Olin tosi pettynyt kun menkat alkoi, vaikkei vielä varsinaisesti yritystä ollutkaan... Ja siitä sikisi suuri vauvakuume.
Siksi ajattelen tätä nyt meidän varsinaisena ekana yrityskiertona.
Oletan että tuo dpo tarkoittaa jotain " days post ovulating" tms ??? Eli laitanpas minäkin sitten että tänään dpo 10, kp 22.
Oireita löytyy mutta toisaalta järki toppuuttelee. Sitä putoaa sit varmaan niin korkealta muuten.
Halit kaikille kohtalotovereille :-)
Pahoittelut myös sinulle MinttuRouva! Piinaillaan taas sitten yhdessä ensi kuussa :) Toivottavasti sillon pääsisi jo testailemaankin :))
Yritän pitää postiivista mieltä päällä, kyllä se kesävauvakin olis ihana! :)
Harmittaa kyllä valtavasti teidän puolestanne!No, ei voi muuta kuin suunnata odotukset seuraavaan kiertoon... ;)
Omassa tilanteessa ei ole paljon kommentoitavaa, kun en tidä mikä kp on menossa.Lopetin pilsut kesken kierron, joten en tiedä laskenko kp:t viimeisten oikeiden menkkojen vai pillereiden jättämistä seuranneen pikkuvuodon perusteella..Oisko vinkkejä?Ekan mukaan kp olisi 28 ja toisen mukaan 13...
Minut on vallannut aivan vältava väsymys.Olen nukkunut monena yönä kellon ympäri ja ollut silti aivan naatti.Melkein voisi uskoa olevansa raskaana.. ;)
Torstaina ja perjantaina oli aivan valtavat alavatsakivut ja juilinta ja vihlonta ovat jatkuneet senkin jälkeen..
Keskityn nyt vain seirailemaan teidän muiden tilanteita, koska niissä on paljon enemmän tapahtumia ja jännitettävää..
Vivian
Voisko tiputtelu olla kiinnitysvuotoa?
Mulla on vähän sama vika ton kohdunsuun kanssa. Se on laskenut alhaalle oviksen jälkeen, mutta on pehmeähkö ja auki. En tosin osaa sanoa onko normaalia kun en ole aiemmissa kierroissa testaillut. Ennen ovista oli kova ja kiinni.
Pidetään toiveet korkealla:)
Vivian 06 vai olikos se AIHA...kun pohti kiinnitysvuotoa... En usko olevan kiinnitysvuotoa, sillä mulla aina tiputtelee ennen tätiä.
Eikös se kiinnittyminen tapahdu kuitenkin aikiaisemmin? (en kyl yhtään tiedä tai muista miten tää meni)Tosin kuopuksen aikaan tiputteli myös 3päivää, eikä täti sit alkanutkaan. Mutta en usko, että nyt näin. Kohdun nipukasta tms. tilasta en osaa sanoa mitään... Mutta kiitos kuitenkin tsemppauksesta!! :)
PikkuPilu : Juu yhdessä siis jatketaan. Ärsyttävintä tietty on, että mun kp jatkuu, kun ei sitä kunnon tätiä vielä näy.Mutta positiivista, ettei kierto veny nyt hirveesti taas tai siis on nyt normaali.
Niin, eihän sitä auta kuin uskoa parempaan onneen tulevassa. Ja olen kyllä onnellinen tästä kierrosta, kun tunnistin ov: merkeistä ja sain myös tikuteltua. Tikuttelen myös seuraavan, kun niitä jäi vielä.
Kukahan se ihmeteli pillereiden jälkeistä kiertoa...mulla tais olla eka kierto pillereiden jälkeen 56 päivää....Ja kesti 6kiertoa, ennen kuin alkoi tasaantua. Mutta olenkin ollut aina vähän ongelmallinen kiertojenn suhteen, toivottavasti sulla ei näin!!! Ja kaksi kaveria on tullut raskaaksi nimenomaan HETI pillereiden jälkeen...ehkä siis sinäkin!! Pidän peukkuja!
AI joo, tuli tässä päiväunilla mieleen, että taisin pöhkö jollekin kirjoitella kuopuksen iänkin väärin!! Hyvä minä, esikoinen siis 02/04 ja kuopus 11/05. HYVÄ ÄITI MINÄKIN kun en osaa lasteni ikäää oikein ilmoitella!!!! Ehkä se on hyvä ettei lisää ole tulossa :)
MR
Eihän tuo kiinnittymisvuoto juttu ollut ees mua koskeva...Heh...nyt täytyy pitää taukoa, ettette hermostu meikän sekoiluihin!!!!
MR
Omaaaaa napaaaaaaa..........................
Nyt on kyl sellanen tunne et olisin raskaana.
Toivottavasti olen, muuten tipun korkeelta ja kovaa :-P
Jotenkin on vaan sellanen fiilis.
Onko muilla vastaavaa fiilistä??? :-)
aiha: voitaisiin hyvinkin pitää mamma treffit, kunhan tästä nyt päästään odottamaan. sitten on kiva vaihtaa kuulumisia ihan kasvotustenkin :)
mintturouvalle pahoitteluni tädin tulosta ja eikös jollain muullakin olut sama tilanne...p... :(
minä odotan vain päivien kulumista että päästään ees tikuttelemaan ovista. tuntuu että aika matelee.
oltiin tänään sellaisessa tapaamisessa ja siellä oli 12 päivää vanha vauva...kyllä oli suloinen:):):):) siitäkös se vauva kuume tykkääkin.
plussa onnea piinailijoille!!!
yk1 kp 9/25-32
Hei ootteko muuten töissä? Mä en oo ja sukulaiset varmaan salaa miettii että kohta tulee uusi vauvailmoitus, kun kuopus jo melkein 2,5v ja meikäläisellä ei vielä mitään hajua että koska lähtis töihin tai oikeastaan kouluun.
NEGA muuten tuli taas. Ärsyttää koska olin jo varma että TÄNÄ aamuna se haamu paukahtaa. Tein eilen selkeän haamun ovistestillä :-P jostain luin että niillä vois raskaus ehkä näkyäkin. Mut en kyl luota tohon.
Ärsyttää vaan tuo nega!!! Pöh!
No voihan kökkö,että täti kurvasi paikalle!!!! Olin niin toiveikas puolestasi!!!! Ensi kierto sitten plussa kierto!!! Jospa se hyvinkin tärppäisi !!!!!!
Voimahalit sinne!!!
Täällä siis jatkuu piinailu... kp 29/30-19 (ov kp 18) positiivista on, että tuhrua ei vielä näy...ja lämmöt edelleen kohollaan...tosin voivat hyvin tippua vasta tiistaina ja alkaa tuhrukin silloin...mutta niin kauan kun ei vuotoa niin on toivoa... Pidä peukkuja! (Milloin uskoaltais aikaisintaan testata?)
Missä vaiheessa siis muut ovat ? Onko testin tekijöitä lähipäivinä?