***3-kuumeilijat***- Viikko 36
Kommentit (52)
Mulla on jomotellut nyt muutaman päivän kauheen epämääräsesti alavatsaan, ihme vihlasuita ja pistoksia. Rupesin tossa miettimään, etten oo varma oviksen ajankohdasta ollenkaan, koska en oo limaillut tms ollenkaan, ja sellasta varsinaista kipuaaltoa ei oo tullut. Mietinkin sitten onkohan ovulaatiota tapahtunut ollenkaan. No jää nähtäväksi.
Vauvakuume on mulla kyllä ihan hirmuinen, tai sanoisko et kaipaan oikeen sitä isoa massua ja kaikkea mitä rakaus tuo tullessaan. Esikoisen kanssa sitä olin ihan hössönä raskaudesta, kakkosen kanssa mulla oli jotenkin epätodellinen olo, ja pelkäsin kauheesti kaikkea. Nyt tuntuu, että kolmannesta raskaudesta sitä oikeen osaisi nauttia.
No turha tässä nyt on mennä asioiden edelle, Piinailu siis tiedossa.
Miritli kp 19/28?
en nyt kerkeä muille kommentoimaan, mutta omaa napaa: hailakka haamu tuli tänäaamuna herkällä testillä. Nyt jännittää, kuinka käy.
Kyllähän se haalea viivakin on plussa! Joten onnea! :) Mitkä kiertopäivät menossa ja millä testillä testasit?
Itse kävin hakemassa kanssa apteekista pari herkkää clearblueta. Ajattelin että jos sunnuntaina jo uskaltaisi aamusta testata. Luulen että tämä kierto on lyhyempi kuin edellinen 34, joten tuolla herkällä (jonka mukaan kolme päivää aikaisemminkin voi näkyä) saattaisi plussa jo näkyä :) Malttamaton kun olen.. Onko kokemuksia tuosta testistä, itse en ole aikaisemmin käyttänyt.. on sii sellainen +/- testi.
Eipä tällä erää muuta :)
yk2 kp28/n.30(-34)
mammaksin erittäin herkkä testi oli (10mIU/ml). Saa tilattua www.mammaksi.fi kautta, maksoi 3kpl muistaakseni 9e ja tulivat jo seuraavana päivänä laatikkoon. Helppoa! Hieman hirvittää kylläkin, jos sitä hCG:tä on niin vähän. Noin herkällä testillä vielä haamu... Mutta toivotaan, että pikkuinen toive pysyisi mukana.
Täälläkin odotetaan... Piinaviikkoa nimittäin... kp on nyt 22/33 ja ovis oli todennäköisesti kp 19-20, joten kierto taitaa asettua tuohon 33 nyt pillereiden jälkeen... Jossei sitten venähdä noin vuoden mittaiseksi :)
Kuopuksen 1.v. synttäreitä pitäs alkaa miettiä ja pikkusiskon ristiäisetkin ois tässä kuussa... Ei muuten yhtään helpota vauvakuumetta, kun on kuukauden ikänen pikkusisko(puoli), jota voi käydä paapomassa!!!
Pojat kutsuu
Kisu
Kylläpä se haalee viivakin on plussa!! Ilmoittele sitten, kun viiva siitä päivän parin päästä vahvistuu...
Nyt on toinen kierto kierukan poiston jälkeen menossa, ja menkat on ollu aikamoiset. Ensin pari-kolme päivää tiputtelua, sitten kunnon Niagarat ja taas tyhmää tiputtelua, silloin tällöin. Ja sit tuli ovistyyppistä limaakin välissä, että testasin ovista. No tietystihän piti varulta pupuillakin, jos vaikka olis ollukin. Testi näytti kohtalaisen vahvaa viivaa, mutta ei kuitenkaan tasavahvaa. Seuraavana päivänä viiva oli himmentynyt huomattavasti.
Onko muilla ollu ovis jo kp 5-7? Jatkan kuitenkin testailua edelleen, kun ei näyttänyt sitä tasavahvaa.
Niinkuin aiemmin olen kertonut, yritämme sitä tyttöä tällä kolmannella kerralla. Tottakai poikavauveli olisi yhtä ihana, mutta ehkä sitä kuitenkin olisi kiva saada tyttökin joukon jatkoksi. Erääseen läheiseen tuttavaperheeseen sitten syntyi tyttö. Vauvakuume pomppasi viimeistään nyt tähtitieteellisiin lukemiin. Ihan väistämättä tuli kaipuu omasta pienestä nyytistä ja olen varmaan vähän kateellinen tälle ystävälleni. Taitaa meidän tjot-periaate unohtua, eli tässä ootellaan miestä illalla kotiin...;0)
Tulipas taas tätä omaa napaa ihan liikaa. Mutta ihanaa, kun alkaa viikonloppuvapaa (siis töistä). Kuinka moni muuten tästä porukassa on työelämässä, ja millä alalla? Itse olen päivähoitoalalla. Aika monilla tuntuu nää kaksi kotona olevaa vilperttiä olevan vielä aika pieniä. Meillä kuopuskin täyttää jo kolme.
vuma yk 2, kp 9/33
Sullahan on kp:tä kasassa aika vähän, joku 30(?), joten kyllä se viiva siitä parin päivän päästä varmasti tummenee. Hienoa!
Vuma, teillä on aika samanlainen tilanne kun täällä. Toista kiertoa kierukan jälkeen mennään ja me taas poikaa kovasti toivottaisiin, vaikka tiedän tytön meille saapuvan jos luonto suo:)
Itsestä sen verran, että ovulaation jälkeinen päivä numero 4 menossa eli kp23/35. Nyt ei auta muuta kuin odotella. Ei tunnu, että flaksi olisi käynyt. Onneksi on niin paljon tekemistä ettei ehdi murehtia. Tää vaan on meidän hedelmällisintä aikaa, ollaan kahdesti saatu vauva alulle juuri tähän aikaan:)
Lisää plussia odotellen....
Oikein paljon onnea ja liimapuhalluksia!!! Hieno juttu, että plussasit!!
Täällä vaan piinaillaan...nyt ollut edel. sitä valkkaria (tosin onhan sitä yleensäkin tässä vaiheessa) ja rinnat sillai jännästi " sisältä" kainaloiden puolelta kipeet, ei kosketus arat, mutta muuten. Tälläistä kyllä myös muuten tässä vaiheessa,ja oviksen jälkeen, mutta aina ennen ollut vain toisessa rinnassa (olenkohan vähän tois puoleinen...) mutta nyt siis molemmissa.. No en kuitenkaan näitä pidä minään" ennemerkkinä" , kun muutenkin tälläistä siis on aina välillä ollut vaikka tois puoleisesti...
Mr kp 27/30-39
Täällä suhteellisen uusi kuumeilija, olen vasta pari päivää sitten uudelleenlöytänyt tämän palstan (edellisestä täällä-hengailusta yli 3 vuotta...) :-)
Mulla on eka yrityskierto, kp 21/24-30 ja luulen et ovis oli 9pv sitten torstaina. Silloin pakotin miehen petihommiinkin :-)
Meillä on vajaa 5v tyttö ja 2,5v poika. Ja nyt sit kolmatta tässä mietiskellään, mies on coolisti niinkuin miehet yleensä ja minä höyryän intoa ;-) Kummatkin lapset on saaneet alkunsa helposti, tosin täytyy muistaa että olen ollut sekä nuorempi että hoikempi silloin ;-)
Pelottaa mitä neuvolatäti sit aikanaan sanoo kiloista, niitä kun on melkein 30kpl extraa.
Omaa napaa...
Mahaa vihloilee sieltä sun täältä ja alaselkää vähän särkee. Suussa maistuu maksamakkara ja krooninen makeanhimo selvästi vähentynyt. Väsyttää hiukan päiväsaikaan mitä yleensä ei tapahdu. Viluttaa normaalia enemmän mut sääkin on viileempi joten en tiiä onko todellista. Lämmöt korkeemmalla kun yleensä, kun oon pari krt mitannut. Naama kukkii ja tukka rasvaisempi kun yleensä.
Mites muilla? Onko PK-seudulta muita kolmannen kuumeilijoita joilla osuis laskettu aika toukokuun loppuun jos nyt tärppäis??
Piinailua... Plussasäteitä kaikille teille!! :-)
Sintagma: Asustelen Espoossa ja jos tärppi käy nyt, niin la olis jotain 26-29.5.
Oviksesta nyt 7pv (ovis kp 12) eikä mitään tuntemuksia mihinkään. Ei kiinnittymiskipuja tai mitään. Jotenkin sitä on sellanen tunne, että ei tärppää vieläkään. Onko sitten jotain " vaistoa" vai onko vain jotenkin luovuttanut olo... No tässä on vielä aikaa odotella tämän kuun saldoa...
Ihana seurata tuota meidän kohta 6kuista, kun menohaluja ois mennä eteenpäin, mutta ei vielä ryömiminen onnistu. Välillä hermostuu siihen ja silloin kyllä jaksaa kitistä. Yösyötöt palasivat tässä kuvioon mukaan, että valvoakin saa taas. Jännä kyllä miten sitä nyt tuntui paljon helpommalta yökukkumiset kuin esikoisen aikaan. Mistä lie johtunee?
No nyt toivottelen kaikille tasapuolisesti tärppionnea!!!
AIHA
Yk 3, kp 19/28
Alkaa siis piinaviikko uhkaavasti lähestyä! Yritän nyt vielä olla kumminkin miettimättä asiaa kauheesti ja ens viikko onkin kyllä sellasta härdelliä, etten todennäkösesti kauheesti ehi tännekkään tuntemuksiani (niitä kuviteltuja :)) ihmettelemään...
Kisu yk2, kp23/33 (ovis kp 19 tai 20)
Ehkä päästään mammamasukahville (kofeiinittomalle ;-P )tai vaunulenkille joskus yhdessä :-) ?
Mä olen 25v muuten.
Toivotaan että meillä sekä muillakin kolmoskuumeilijoilla tärppäisi nyt tai ainakin ihan pian!
Tsemppiä piinaviikolle!! Mulla korkeintaan viikko enää piinailtavaa koska ei olla viikkoon miehen kanssa yritettykään.
espoossa, myöskin muutaman kilsan päässä keskustaa. Meillä la tulisi kesäkuun ihan alkuun about 9.6, jos nyt tärppäisi.
eipä meillä täällä muuta kummaa. odotellaan ensiviikon ultraa ja sitten ruvetaan tikuttaa ovista. pitäs kai olla ensiviikon lopulla tai seuraavan alussa. sitä tässä odotellaan kovasti. millään en jaksaisi enää odottaa. mahoton kuume iskee. :)
kiva kun täällä plussia tulee..ehkä me muut tulemme perässä.
yk1 kp8/25-32
Ja alkaa jo jännittää niin vietävästi.. :) Aamulla ajattelin jo rohjeta testaamaan herkällä testillä.. jotenkin on sellanen olo vaan että olis saattanut tärpätäkin :) Mulla raskaudet ollut aikaisemminkin siis melko oireettomia..onneksi, koska niiden aikaan opiskelin :)
Me asutaan Järvenpäässä, mikä kaiketi vielä lasketaan pk-seuduksi? Vaikkei nyt ihan niin lähellä olekaan :) Ja la:ksi tulisi edellisistä kuukautisista laskettuna 19.5 jos nyt tärppäisi :)
Eipä tänne kummempia siis, tulen sitten huomenissa kertomaan testikuulumisia :) Toivottavasti hyviä sellaisia!
yk2 kp29/n.30(-34)
Aaah, ihanaa kun on jo ilta!! Mies juuri nukuttaa esikoista joka taas venytti iltansa tähän asti...no, en jaksanut olla tomera ja patistella aikasemmin nukkumaan, onhan nyt viikonloppu ja jos vaikka nukkuis sitten aamulla pidempään :) (jaaha oli helppo nukutus, olikin jo nukahtanut!)
Olihan pinoon tullut joku uusikin (anteeksi en muista nim.merkkiä) tervetuloa kuumeilemaan ja yrittämään!!!
PikkuPilu tosiaan jännitän sinun puolestasi!!! Pidän peukkuja!!!Mikä kp luulet , että sulla oli ov?
Oma napa: Itsekin ostin (ihan vaan Prisman) testin tai siis pakkauksessa kaksi. Ja IHME JA KUMMA se on VIELÄKIN kaapissa käyttämättä!!!! Heeeeh, yleensä en pysty olee käytämättä! Oireita ei ole mihinkään suuntaan...vähän selkää ja maha on kourinut, joten voi olla hyvinkin tädin varoituksia. Tosin aamulla oli vielä lämmöt koholla...mutta laskujeni mukaan ne savat vielä ollakkin jos kerta ov oli (siis tikutin) kp 18 ja nyt menossa kp 28...tuhrua ei vielä näy..tosin sekin voi vielä alkaa...tää on siis todella piiiiiiiiiiiiiiinaaaaaaaaaaaavaaaaaaaaaaa elikkä pari päivää pitäisi jaksaa vaan piiinailla. Ärsyttää, kun en pysty olee tarkkailematta itseäni ja vaan odottaa!
Elikkä täällä näi.
Huomiseen ja plussa uutisia odotellen!!!
Ai joo joku kyseli lapsista, meillä pojat 02/04 ja 10/05...ja JOS nyt tärppäis olis la joskus 23.5.....joka olisi niiin ihanaaaaaa!!
MR kp 28/30-39 ja yk taitaa olla 3.
Mehän voitais järjestää mammakahvittelut, kun nyt saadaan porukka plussattua ja masua kasvatettua :)
Mulla tosi outo tilanne, kun mieheni on auliisti toiminut gynenä ja tutkinut kohdunsuun tilannetta ja kohdunnapukan kovuutta ja onko alhaalla jne, kun itse en yllä. Tänä iltana tuli pari tippaa verta ja pyysin tsekkaamaan tilanteen, niin paikat selkeästi auki! Täh??? Eihän ne ole auki kuin oviksen aikana ja menkkojen aikana. Ja nyt kp 20/28 eli ei menkkoja vielä ja oviskin oli (testien ja oireiden mukaan) kp 12. Mitä ihmettä tää on?? Toinen ovis kierrolla? Osaisko kukaan neuvoa??
AIHA ihmeissään
Herätys oli aikasin tänä aamuna ja testasin negaa plääääh.
Nyt on varmaan 10. päivä oletetusta oviksesta. Ja heti tietty masennus iski että pitäshän sen MUKA nyt jo haamua näyttää :-P just joo!
Jos ei vielä perjantaiaamuna näytä mitään niin sit on aika luopua toivosta.
Aiha ja Liipe, hauskaa että lähistöllä on muitakin kolmoskuumeilijoita :-) Täytyykin käydä lunttimassa tuolta listalta teidän lasten iät :-)
Tsemppiä kaikille ja PLUSSIA!! :-)
mun lapsoset on melko samaa ikää kun sun :-) eli tyttö 12/01 ja poika 05/04. Piti vaan huomauttaa :-)
Aiha, sulla onkin nuoret tyttöset ja varmaan kädet täynnä hommia, hatunnosto sinne kun toivotte näin pian kolmatta!! :-)
täti päätti ehtiä ensin.. Aika pettynyt kyllä olen, mutta eihän tässä muu auta kun siirtyä uuteen kietoon. Noh, testit säästyi toiseen kertaan, ja kierronkin osasin päätellä aika hyvin. Taitaa se olla minullakin niin että ovis on silloin kun limaa rupeaa ilmestymään, eikä silloin kun se katoaa..
Näin siis tänään. Onneksi on kaksi pientä jaloissa niin ei kerkeä koko ajan asiaa surra. Kuopuskin täyttää ensi kuussa jo vuoden! Aika menee niin nopeasti. Meidän lapset siis 03/04 ja 10/05, molemmat tyttöjä. Poika olisi toivomuslistassa, mutta tottakai tytön tyllerö kelpaa myös joukon jatkoksi. :)
Plussatuulia muille piinailijoille!
yk3 kp1/29-34
Olen melko varma, että ovis on nyt viikonloppuna, koska pari päivää on sattunut mahaan aivan tosi kovasti.Ei aivan tyypillinen oviskipuni, mutten osaa sitä muuksikaan tulkita..Nyt sitten vaan odotellaan, että mies tulee illalla reissusta!
Zemppiä piinailuun PikkuPilu ja muut!