Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***3-kuumeilijat***- Viikko 36

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos AIHA viikkopinon aloittamisesta :)

En olekkaan piiiitkään aikaan kirjoitellut tänne, pikkuiset ovat täysin vieneet äidin ajan ;) Lisäksi pikkuhiljaa etenevä remontti on vienyt sitten sen lopunkin ajan ja voimat mitä tästä mammasta on ollut jäljellä.

Paljon on tullut tässä välissä uusia kuumeilijoita, tervetuloa vain mukaan!

Ja ihania plussa uutisiakin on saanut lukea :) joten suurensuuret onnittelut niidenkin johdosta. Perässä kolistellaan sinne puolelle!

Oma (.). Kierto oli viimeksi 2 pvää lyhyempi kuin osasin odottaa (26/28). Sikäli hauskaa kun täti kurvasi sitä edellisessä kierrossa 2 päivää myöhemmin kuin luulin eli silloin oli 30 päivää. Hieman on vielä sekaisin kierto pillerien lopetuksen jälkeen mutta josko se nyt jo tasoittuisi normaaliksi.

Omassa olossa ei ole mitään uutta. ei sitten niin mitään. Tylsää tämä odottelu tässä vaiheessa kieroa :(.

Mutta se on uusi viikko ja uudet kujeet joten kirjoitellaan (yritän itsekkin olla vähän ahkerampi nyt syksyn tullen tässä kirjoittelemisessa..)!

Ansku78 yk4 kp11/28?

Vierailija
2/52 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp onkin tänään 32/n.28 eikä 33. Tätioireita ei edelleenkään, välillä mahaa nippailee. Huomenna tai ke testailen kun uudet aconit saapuu, kovinkaan positiivisella mielellä en ole asian suhteen. Jää nähtäväksi.

Mukavaa viikon aloitusta kaikille ja edelleen plussaonnea :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille tasapuolisesti,

Täällä ollaan oltu ihan kippurassa kun pongasin ekaa kertaa elämässä ovulaation. Silloin kun ekaa ja tokaa tehtiin niin mittailin vaan lämpöjä, mutta nyt olen saanut leikkiä laboranttia ja tehdä tästä vakavasta touhusta hieman lystikkäämpää. On se ihmiskeho ihmeellinen ja hauska huomata, että kaikki systeemit kuten limat, kohdunnipukka ja LH huippu tapahtui minulla juuri niinkuin oppikirjoissa. Jännää oli vaan se, että normaalisti oviskipu on vain toisella puolella ja yleensä vasemmalla, nyt se oli kummallakin ja olin muuten pitkästä aikaa aika todella kipeä, nopeat liikkeet vaan vihlasi. Voiko munasolu irrotta molemmilta puolilta samassa kierrossa? Eli nyt vaan odotellaan... Vinkkinä ovistesteistä voin sanoa, että mulla oli käytössä Aconin semmonen kasetti ja joku Fastest LH test liuska ja Acon antoi todella vahvan testi viivan, mutta Fastest taas himpun verran vaaleamman kuin kontrolli.

Plussa ja odotus onnea! Ja mukavaa viikkoa, toivottavasti saataisiin paljon auringonpaistetta.

Vierailija
4/52 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihteeks taas viimenen yövuoro menossa ja viimeinen työvuoro siinä samassa. Soppari loppuu tässä firmassa.. onneksi! On sitä tullu painettuakin koko puoli vuotta, ilman minkäänlaisia vapaa päiviä (2 pvä max. peräkkäin). No koulupa sitten kutsuu vaihteeksi täyspäiväsesti.

Noh...

Nuorimmalla olis aamulla korvien putkitus ja sinne saa lähtee suoraan yöstä samoilla silmillä.. kivaa!!

Kp olis 26/34 ja viimenen pupuilu tapahtu (laskurin mukaan) päivää ennen ovista. No saas nähä mitä viikko tuo tullessaan...

elikkäs piinaviikkoon alkaa kohta virittäytyminen, mutta nyt en edes meinaa ajatella koko asiaa, ennen kuin päivät on täys ja sit testi peliin. Viime kierrossa tuli hieman stressattua liikaa.

Onnee plussanneille ja paljon *++***** meille muille piinailijoille ja myös pupuilijoille!

Saas nähä joko kotikone toimii, ettei ilman palstaa tarttis jäädä =)

yk2 26/34

Vierailija
5/52 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 1/28-32, täti tuli.

ja uuteen kiertoon, toivottavasti tärppimahikset ei ole pidentyneen kierron takia huonommat :(

Vierailija
6/52 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut kaikille plussanneille, joita olikin jo oikein kunnon satsi. Kiva kun siirtyy kerralla paljon porukkaa tuonne odotus puolelle.

Pahoittelut Tutille =( toi on tosi kurjaa jos kierto joskus venyy, niin ehtii jo elatteleen toiveita vaikka kuinka. Tosta en tiia et miten se vaikuttaa mahkuihin, ei kai sen niin pitas haitata. Mulla on kierto yleensa aika tarkasti 26 paivaa ja joskus aina sekaan mahtuu yks pidempi kierto (30-31), sillon oon ovulaationkin " pongannu" myohemmin.

Taalla ei mitaan kummia, tati lahdossa vierailulta ja aika tylsa vaihe kaikinpuolin menossa kun ovikseenkin viela aikaa.. lapset ainakin pitaa kiireisena, niin ei nyt ihan koko aikaa tuu mietittya naita juttuja.

Kiva tosiaan et on taas paljon porukkaa kasassa! tsemppia kaikille iloihin, suruihin, ovulaation pongailuihin, piinailuun jne. =)

Neeri yk4 kp5/26-31

Vierailija
7/52 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt sitten makkarinpuolella ollut aktiivista, eli parhaamme ollaan tehty. =) Kp olis nyt siis 15/28. Toi 28 pvä. on siis mun oletus kierron pituudelle, ennen ja jälkeen esikoisen se on aina ollut se. kakkosen jälkeen siis ollut vasta ne yhet menkat, eli... Nyt sitten katsellaan mikä on meininki. Plussa toiveet on mulla kovat, vaikka yritän toppuutella ittelleni, että ei kai se nyt ekasta kierrosta natsaa. No, jää nähtäväksi.

Hyvää alkanutta viikkoa kolmoskuumeilijat!!

Vierailija
8/52 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liiankin jänniä päiviä mulla nyt menossa. Kp 26/?? tänään, ja oletetusta oviksesta 13pv. Jokohan huomenaamuna testaisi mammaksin herkällä? Taitaa olla, etten jaksa odottaa pitempään, vaikka pyhät aikeeni olivatkin sellaiset.

Su-iltana jymähti turvotukset ym. perinteiset menkkaoireet tosi rytinällä. Tänä aamuna kaikki oli hävinnyt! Paha olo oli kyllä aamulla, mutta se ei nyt välttämättä merkkaa mitään.

Viimeisin toiveeni kyllä olisi, että sekä täti että vauva jättäisi tulematta. Mielummin näistä tietty jälkimmäinen:)

Vierailija
9/52 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki kolmosen odottelijat!

Kiva, että niin monille on plussa jo näpsahtänyt ruutuun!Se on aina niin ihmeellistä ja ainutlaatuista!Meidän jäljellä olevien täytyy vain odotella omaa vuoroamme..

Itselläni on menossa kropan kuulostelu-vaihe eli yhtään ei tiedä mitä tapahtuu ja milloin.Jätin pillerit vasta toissa viikolla pois (kesken kierron) enkä yhtään tiedä, mikä kp olisi menossa.Edellisten oikeiden kuukautisten mukaan se olisi kp23, mutta pillereiden jälkeisen vuodon perusteella kp8.Olenkin nyt päättänyt rauhassa odotella, mitä tapahtuu.Onneksi olen ainakin tähän asti tunnistanut ovulaationi ajankohdan, joten sen avulla saan sitten jotain tietoa kierrosta...Kun se nyt sitten jossain vaiheessa tulisi.

Millaisia oireita teillä muilla on tullut, kun olette jättäneet pillerit pois?Itselläni on kutittanut rintoja aivan kuin maito olisi nousemassa ja välillä niitä särkee ihan kunnolla.Lisäksi vatsassa on vihlontaa ja menkkamaista särkyä.Olisi kiva kuulla millaisia muutoksia teidän muiden kehoissa on tapahtunut..

Odottelevin tunnelmin, Vivian

Vierailija
10/52 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille! ja tietysti pahoittelut tädin yllättämille!

Eiköhän me kaikki vielä toivottavasti päästä tuonne kotiloihin liittymään :)

Itse olen nyt yrittänyt olla miettimättä (kovin paljon :)) kiertopäiviä ja muita, välillä olenkin niistä jo sekaisin. Ja luultavasti kierto onkin tällä erää lyhyempi, kuin edellinen. (Pillereiden jälkeen kahdet menkat ja kierto sekaisin) Vaikka en siitä oviksen ajankohdasta olekaan varma..oli luultavasti jossain välissä kp13-18 (jomotusta ja limaa) No sen näkee sitten joskus miten kierto menee ja vielä kun malttaisi olla testaamatta liian aikaisin, niin ei tulisi liikaa pettymyksiä.. Meidän molemmat on saanut alkunsa toisesta kierrosta kun on tilaisuus annettu.. ekaa ei kyllä edes yritetty ja tokassa se toinen yrityskierto oli ensimmäinen kokonainen, joten toiveet on korkealla tämän kolmannenkin suhteen :)

yk2 kp25/n.30-34

Vierailija
11/52 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei nyt ihan täysin hukuta :)

Itselle ei sen kummempaa..omaa kehoa jo hieman kuulostellessa :)

yk2 kp26/n.30-34

Vierailija
12/52 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp oli vasta 27/??, mutta olisi kai pitänyt tuolla herkällä testillä (10 mIU/ml) näkyä, jos ovis oli kp13...

Ei oireita, olo mitä mainioin. Menkkaoireet su-ma menivät ohi. Ei auta kuin jatkaa elämää normaalisti (?) ja katsella, miten käy. Uudestaan testaan aikaisintaan viikonloppuna, jos ei kp1 ennätä ensin.

Vierailija
13/52 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikille! En ehtinyt oikein lukea pinoa, kun tuntuu kokoajan poikien kanssa tapahtuvan jotain...Nyt yritän pikaiseen kirjoitella.

Jos joku oli tässä välissä (toivottavasti) jo plussannut, niin hurjastai onnea!!!

Täällä oma napa: Nyt jotenkin jo latistunut fiilis (tyhmää tiedän jo tässä vaiheessa), jotenkin vaan tunne, ettei kuitenkaan tärppää tässä kierrossa tai ole siis tärpännyt. Ov oli siis viime keskiviikkona. Muutamana päivänä julmi masua ja selkää, nyt ei mitään. Samalla lailla on nyt julminut pitkin kiertoa edellisissäkin kieroissa. No, jotain hyvää tässä kierrossa siis, että tikutin vahvan ov:n ja samalla myös tunnistin sen oireista, eli tyytyväinen tämän kierron tulokseen pitää olla...

No, täällä siis tälläiset itsesääli fiilikset " meillä ei vieläkään tärppää" mutta onneksi huomenna taas päivä uus!!!

MR kp 24 (omien laskujen mukaan...)/30-39

MR

Vierailija
14/52 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Kuten jo toisaalla kerroin, en osaa sanoa, mikä kp on, kun jätin vasta pillerit pois.Olen tässä odotellut ovista, koska sen olen aina ennen hyvin tunnistanut.Pitkin kiertoa on ollut omituista menkkamaista juilintaa, mutta tänään se on yltynyt ajoittain jo kovaksikin.Tuntuu kuin olisi menkat, muttei oo.Ei nämä oviskipujakaan ole, joten ei varmaan auta kuin odotella, mitä tuleman pitää...Kyykistyessäni tuli aivan kylmä hiki päälle, kun tuntui, että alavatsassa paine kasvoi sietämättömäksi..Nyt on kyllä tällä tytöllä hormonit menny ihan sekaisin!

Toivottavasti teillä muilla tilanne vähän selkeämpi!

Odottelevin tunnelmin Vivian

Vierailija
15/52 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki on kun täällä on niin hiljaista?

Itsellä ei oireita puoleen tai toiseen. Ainut raskausoire saattaisi olla että naama kukkii normaalia enemmän :b Mutta voihan tuo tulla muustakin.. Onko kellään ollut näin? Mulla ei ole koskaan ollut varsinaisesti mitään pahoinvointia tai muuta..

yk2 kp27/n.30-34

Vierailija
16/52 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan!

Ei täälläkään ireita mihinkään suuntaan. Ja eilisestäkin jo mieli vähän parempi :)

Heh...elin eilen tiistaita joten iloisesti olenkin tänään yhden kp:n edellä kuin luulin!!

Ainut mitä mulla ollut niin lisääntyvää liukkautta...siis taitaa olla valkkaria. No, tämähän ei kyllä ole sinänsä raskausoire...taitaa se lisääntyä kun täti lähenee.

PikkuPilu: Kyllä eräällä kaverillani alkoi juuri naama kukkimaan kun oli raksaana, siis ei ollut vielä testannut plussaa. Hormonaalistahan tuokin on, joten toivomme, että sullkin tätä toivottua oiretta ja saisist testata pian!!!! Sulla tosiaan alkaa lähenee piina loppua! Eikös olekkin piinaavaa??? Mulla alkaa yleensä tuhru, josta tietää , että täti tule, tosin kuopuken kanssa tuli myös tätä tuhruta ja olin silti raskaana, joten mulla ei enään mikään pidä ns. paikaansa siis oireet mihinkään :)

Odotellaan ja odotellaan joutuuko taas pettymään---toivossa on vielä kuitenkin hyvä elää!!

MR 26/30-39 (tän kierron pitäisi olla ov:n mukaan 32)

Vierailija
17/52 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MinttuRouva: Kyllä piina lähenee loppua, ja kyllä alkaa olla yhä vaikeampaa olla ajattelematta koko asiaa :) Sullakin on aika samat kiertopäivät..osuis varmaan la:t aika lähekkäin jos tuonne kotiloihin pääsis liittymään :)

Mä en muista et noista kahdesta ois tällästä ollu, mutta kaikki raskaudethan on kyllä erilaisia. Pelottaa vaan et tulee kauheat pahoinvoinnit sun muuta kun oon jo kaks kertaa päässyt niin vähällä :) No sen näkee sitten.. oon kyllä jotenkin tosi positiivisella tuulella tän kierron suhteen, mutta saa nähdä. Esikoisesta olin varma että olin raskaana, ja plussa testissä ei ollut yllätys vaikka olikin ' vahinko' sinäänsä :) Kuopuksestakin jollain tavalla tiesin ja plussaa näytti testi muistaakseni jo ennen kuin odotin tätiä :) Tosin siinäkin välissä oli kahdet menkat ollut vaan imetyksen jälkeen, ettei kierto ollut tasainen.

Kirjotelkaahan nyt muutkin kuulumisia :)

Vierailija
18/52 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tilanne on nyt todellakin se, etten voi muuta kuin odotella, mitä seuraaavaksi tapahtuu,tuleeko menkat vai ovis...Mutta rauhallisin mielin täällä vielä mennään, kun mieskään ei ole kotona, joten ei kannata ovista toivoa!Olen kuitenkin hengessä mukana jännittämässä teidän muiden (en nyt muista nimiä, sori!) piinaviikkoja!

Vivian

Vierailija
19/52 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa..

meilläkin piinailu vaan jatkuu...nyt ootellaan ovista, viikonlopulla laskureiden mukaan ois..saa nähdä kuin mun peppu antaa meidän pupuilla..kävi pieni työtapaturma(putosin persiilleni puolestatoistametristä ja nyt on pepa ihan mustikoilla ja hellä..) Ei onneksi murtumia! Eli ei varmaankaan herkkua mitenkään päin pupuilla, mutta akko itseään sen verran piinata =) *Tahtoo pienen ihmisen alun masuun kasvamaan!!* Ja kaikenlisäksi isännällä aamuvuoro, niin eipään juuri ole hällä jaksuja harrastella mitään jahka saa nuo pienet ensin nukkumaan.. Nyyskis ;( Tänään jo uhkasinkin että tapahtuupi pian " raiskaus" jos nyt ei ala sen verta innostua/jaksaa =) Ilkee immeinen olen..

Onnea jos tässä välillä joku(toivon mukaan) on Plussannut!!! Toivottavasti mekin pian plussataan! Ja teretulemas jos/kun uusiakin on saatu kuumeilemaan mukaan! Kivaa!

kuukauden päästä ois pojan 9v synttäritkin =) Äkkiä se aika menee vast ikään oli ihan pieni :) Ja nyt jo kolmasluokkalainen! Ja meidän pikkuinen on jo 1.7v!

Tärppionnea kaikille!

Vierailija
20/52 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ihan huku...

Onpa täällä hiljaista!?

Täällä vaan piinaillaan.. :)

yk2 kp28/n.30-34