Mitä mieltä, Pitäisi tiputtaa muutama kilo (selfie)
Ärsyttää hieman tuo mun taikinavatsa ja allit, joulu tulossa ja yleensä silloin lihoo vielä lisää :(
Jos nyt saisi viisi kiloa pois, niin olisin tyytyväinen.
http://aijaa.com/Ww6koP
Kommentit (24)
http://beautifulcurvywomen.tumblr.com/post/74617200540/faded-oblivion-big-models-katya-zharkova
tuossa juuri sama kuva.
ap väärinkäsittänyt selfien, vähän Pukiaisen tyyliin.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 09:57"]
Mitä mieltä arvon mammat olette tämän naisen kropasta?
Oletettavasti tämä on ns. photoshoppaamaton kuva, au naturel.
Ihmettelen sitä, että tällaisella naisvaltaisella palstalla ei kovin paljon ole kehuja herunut, paitsi miehiltä..
[/quote]
Miksi arvelet, että olisi photoshoppaamaton kuva?
Ton naisen kroppaa ei oo varmaan kommentoitu tähän ketjuun paljoa siksi, että ap on napannut netistä jonkun mallin kuvan ja esittelee sitä itsenään.
Tosi kaunis vatsa ja lantio tolla naisella on mun mielestä, ei siinä mitään.
Satutko kenties olemaan sinkku? Lähdetko syömään kanssani illalla? T: M35
jos olisit hoikempi niin sut arvosteltaisiin lyttyyn mutta kun olet pulskemmassa kunnossa niin tod.näk saat vaan kehuja :)
mut joo,kaunis olet juuri tuollaisena :)
Kumman moni yrittää päästä julkkikseksi vauva-palstan kautta...
Juu, sinun kuvasi ihan varmasti. Oma ihanteeni on tuosta kuvasta n. -15 kg.
Juu, kyllä tuosta sen -10kg voi ottaa pois. Hehheh, mun helppo sanoa ku ite niin täydellinen.. Not! Joulunakaan ei ole pakko lihoa, ei tarvi syödä ähkyyn asti ja myös jouluna voi käydä lenkillä ja salilla. :)
Tiedätkö ap, että kuvan nainen voi tehdä sinusta rikosilmoituksen, kun esiinnyt hänenä?
Oli kuka tahansa, niin näin miehisestä näkökulmasta juuri sopiva pakkaus.
Kiitos kuvasta!
-mies 32
Mitä!? Katya Zharkova pastailee täällä suomeksi?? Tervetuloa!
helkkarin iso perse ja paksut reidet, ei jatkoon. Mahan yläpuolinen osasto kunnossa.
t.mies
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 09:29"]Tiedätkö ap, että kuvan nainen voi tehdä sinusta rikosilmoituksen, kun esiinnyt hänenä?
[/quote]
Kuka pyytäisi Zharkovan Katyaa tekemään rikosilmon? Saataisiin yksi trolli vastuuseen teostaan?
Ap, tiesitkö, että selfie EI tarkoita kuvaa jonka olet pöllinyt netistä?
kaunis mutta liian pienet pikkarit