Exän vehkeet
Mulla on ollut nyt suhde viitisen vuotta upean naisen kanssa. Seksi on parasta mitä olen kokenut ja olen onnellinen että pystyn antamaan hänelle nautintoa ja orgasmeja lukuisilla eri tavoilla ja hän myös näyttää nauttivansa. Viime viikolla tuli kuitenkin käärme paratiisiin.
Olen ollut aina todella epävarma omasta varustuksestani. Ehkä turhaan, vaikka se on sitä parjattua 15-16 sentin luokkaa ja noin 4.5 senttiä paksu. Sain tietää että kumppanillani on ollut ennen mua suhde miehen kanssa jonka tunnen. Asumme pienellä paikkakunnalla ja olen ollut samassa urheiluseurassa hänen exänsä kanssa. Ja tällä exällä oli iso, siis niin iso että sitä ei voinut olla suihkussa huomaamatta ja on jäänyt mieleen.
Nyt seksi ei sitten yhtäkkiä enää luistakaan. Ajattelen vaan että onhan mun vehkeiden pitänyt olla melkoinen pettymys tuollaisen norsunkärsän jälkeen. Pari kertaa sängyssä on tästä syystä stondis kadonnut, jonka olen kuitannut ”väsymyksellä” ja ”stressillä” - siis valehdellut.
Tiedän että tämä on todella typerää ja kumppanini ei ole koskaan ilmaissut mitenkään tyytymättömyyttä, sen sijaan päin vastoin ja todella usein. Ymmärrän että jos ihmisellä on useita kumppaneita elämän aikana niin on hirveän epätodennäköistä että uudella olisi aina edellistä suurempi. Mutta silti. Tämä taitaa olla myös niitä aiheita joista puhuminen ei loppupeleissä kannata.
Tiedän mitä palstan lukemattomat trollit tähän haluaa vastata, joten räkyttäkää vain vapaasti. Sen verran paksu mun nahka on, että ei tunnu missään. Mutta jos joku ihan täysijärkinen keskustelija palstalla on paininut saman asian kanssa, niin olisi kiva tietää miten pääsitte tilanteesta yli?
Kommentit (182)
Kun on kerran saanu isoa, niin eipä enää mikään 15cm nappaa
Ison jälkeen ei pieneen ole enää paluuta.
Erikoista että jo pitkään jatkuneet kokospämmäykset eivät ole joutuneet keskiaikaisuudenpuolueen vanhapiikajaoston kehopositiivisuussiiven virallisen mielensäpahoittamisnäkemyksen vastaisina poistettaviksi kun moni asiallinen keskustelu häviää.
Kyllästynyt vaimo kirjoitti:
Exän +20 senttinen 🤗
Sissy on oikea kutsumanimi askolle kun joku kaappihomo kutsuu vaimoksi.
Yhdelläkään exällä ei ole ollu alle 20 senttistä 🤗
Vierailija kirjoitti:
Yhdelläkään exällä ei ole ollu alle 20 senttistä 🤗
Ex-hk:n sinisellä peräkammarissa asko fantasioi ja sit pyllystä suuhun, kun nälkähän siinä mielisairaallakin tulee 11cm nypeltäessä. Seuraavana päivänä ex-hk:n tilalle hommattava uus hk:n-sininen. On toi raskasta varmaan. Tai riippuu muistaako ottaa lääkkeet. Useimpina päivinä näyttäis olevan unohtunu, kun terveydenhuollossa resurssipula.
Exällä oli reilusti yli 20cm.
Se tuntui ihanalta.
Nykyisellä pieni 17cm 😟
Vierailija kirjoitti:
Exällä oli reilusti yli 20cm.
Se tuntui ihanalta.
Nykyisellä pieni 17cm 😟
Voi Urpo11cm!
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä sanoi, et sen exällä oli yli 20cm.
Mulla vain 15cm. Luulen et hän häpee mua...
No onhan toi nolon pieni 😁
Mature41 kirjoitti:
Turkkilaisella kesäpanolla ainakin 25cm.
15cm tyypit on noloja 🤗
Äärdoganilla on varmaan ja yli-iso, eikä kukaan anna sille. Siksi se on tullut hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Turkissa ei tule pettymyksiä mitoissa.
Aina yli 20cm ja 30cm ei oo harvinaista siellä.
Voisit asko vaikka mun puolesta muuttaa sinne turkkiin munan perässä ja trollailla paikallisella palstalla.
Piti oikein mitata kun ei ole koskaan tullut mitattua. Oikein mukavat 14,5cm juuresta latvaan.
Minä sain eksältä elämäni surkeinta seksiä vaikka vehje oli mielettömän iso. Nykyisellä on ehkä puolet koosta mutta seksi on niin hyvää etten voi pitää näppejäni erossa. Haaveilen siitä tälläkin hetkellä. Kaikki on kiinni siitä miten paljon toista haluaa. Tätä nykyistä haluan jatkuvasti, meillä on niin paljon kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exällä oli 15cm.
Surkeinta seksiä ikinä.
Onpa tuo "15cm" yleinen mitta, kun täälläkin on jo tuhansilla exillä sellainen!
Asko hei, ap kysyi täysjärkistä.
Exällä on todella huomaamattomat sisemmät häpyhuulet eikä klitoristakaan käytännössä nähnyt.
Harmitti vietävästi - mutta onneksi onkin ex.
Exällä 22cm.
Silloin tajusin et 15cm ei riitä...
Vierailija kirjoitti:
Exällä 22cm.
Silloin tajusin et 15cm ei riitä...
Potkiko se sut mäelle vai miksi se mahtimela ei enää tyydytä sua👏
18v/Roi kirjoitti:
Jokaisella exälläni on ollut vähintään se noin 20 senttinen.
En ikinä sextaisi minkään 15cm pellen kanssa
Kato Asko moi, pitkästä aikaa!
Turha luulo, ei häpeä. Hän on ylpeä sinusta.