Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka käytät vielä maskia, mikä sinulla on syynä siihen?

Vierailija
02.10.2021 |

.

Kommentit (132)

Vierailija
101/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kuolen jos saan koronan.

Vierailija
102/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat tietää?

Kiinnostaa kuulla ihmisten ajatuksia ja motiiveja. Ja halu ymmärtää muita ihmisiä.

Koska haluan. Toisekseen sinun mielipiteelläsi minusta ei ole minulle mitään merkitystä. Olet nolla.

No mitenpä sinä nyt minua ymmärrät?

Miksi suuttua ja alkaa ilkeillä? Toinen esittää aivan avoimen ja rehellisen kysymyksen. Ei kai sinun ole pakko vastata, vaikka kysymys herättikin selvästi mielenkiintoasi. Omasta puolestani vastaan, että käytän maskia silloin tällöin kai jonkinlaisesta tottumuksesta. En siis aina. En kyllä käyttänyt aikaisemminkaan kuin silloin tällöin kaupassa. Silloinkin useimmiten nenä paljaana hengityksen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat tietää?

Kiinnostaa kuulla ihmisten ajatuksia ja motiiveja. Ja halu ymmärtää muita ihmisiä.

Koska haluan. Toisekseen sinun mielipiteelläsi minusta ei ole minulle mitään merkitystä. Olet nolla.

No, ainakin tuli sellainen vaikutelma, että sosiaaliset taitosi ja keskustelukykysi ovat vähän vajavaiset.

Vierailija
104/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järki + olen riskiryhmää.

Tämä. Vaikka molemmat rokotukset olen jo ottanut. En vaan halua tuota tautia sairastaa edes lievänä.

Vierailija
105/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta yksi rokotus alla + olen raskaana ja siten riskissä vakavammille oireille. Saan toisen rokotteen muutaman viikon päästä, mutta kyllä ajattelin silti synnytykseen asti käyttää ffp2-maskia. En oikein tiedä vielä miten tämän jälkeen sitten. Ehkä ainakin ruuhkabusseissa tms. voisin jatkossakin käyttää.

Vierailija
106/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan välttää tartuntatauteja näin influenssakauden aikana.

Joko nyt muka on influenssakausi??

Eilen hain rokotteen.

Vierailija
107/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rokote ei suojaa tartunnalta. En halua koronaa, koska olen riskiryhmää.

Vierailija
108/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvittaa kun ihan fiksunkin oloiset ihmiset pitää maskia, välillä härppii sormilla maskin alta, roikottaa korvalla?? Ottaa taskusta 5 kertaa käytetyn maskin, ja laittaa sinne takaisin. Samaan taskuun missä puhelin 😄 oiskohan jo enemmän haittaa kun hyötyä tuosta pöpön kerääjästä?

Vierailija
109/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maskisuositus on edelleen voimassa  alueella, jossa asun. FFP-maskini ei suojaa pelkästään muita vaan myös minua itseäni, riskiryhmäläistä.

Nyt kun olen oivaltanut FFP-maskien tehokkuuden, käytän niitä varmasti myös tulevina vuosina, influenssakaudella. Sitäkään pirullista tautia en riesakseni halua.

Muista myös hamstrata vessapaperia tulevinakin vuosina.

Kyllä on idioottimainen kommentti. Olisit kiitollinen, että joku suojelee sinuakin kunnollisen hengityssuojaimen kanssa.

Vierailija
110/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää sitä Ffp2 maskia jos oikeasti pelottaa. Tai kaasunaamaria.

Vierailija
111/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kuolen jos saan koronan.

Älä ajattele noin. Jos olet uskoa ja luottamusta täynnä voit selvitä. Stressi on hyvin haitallista ja alentaa puolustuskykyäsi. Voimia ja luottavaisia ajatuksia sinulle. Monesti ajatukset mitä mietit, käyvät jossakin mielessä toteen. Solumme, mikrobistomme ja koko kehomme keskustelee keskenään. Pelkät ajatukset saavat esimerkiksi hormoneja virtaamaan kehossamme.

Vierailija
112/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

laspsenlapsi joka syntyi pienenä keskosena, jonka vastustuskyky on alhaisempi kuin normaaliaikaisen vauvan.

Vierailija
113/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Resting bitch -suu.

Saan parempaa palvelua ja työpaikalla vähemmän kränää, kun kukaan ei näe "painu sinäkin v t uun" - ilmettäni

Tämä ihmetyttää, mikset ottele pitämään sellasta lievää perus hymyä niin kuin muut ihmiset?

Vierailija
114/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laspsenlapsi joka syntyi pienenä keskosena, jonka vastustuskyky on alhaisempi kuin normaaliaikaisen vauvan.

Lapset tarvitsevat aikuisilta hyvän mikrobiston. Suurin elimemme on mikrobistomme.

Vierailija
115/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset tarvitsevat aikuisilta hyvän mikrobiston. Suurin elimemme on mikrobistomme.

Suolistovallankumous: näin suolistobakteerit vahvistavat aivojasi(soki choi)

Vierailija
116/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään selvitä teinin tulevaan leikkaukseen terveenä ja mieluummin myös toipumisaika olisi kiva viettää ilman mitään räkätautia. Toiseksi meidän kaupungissa ja työpaikalla sekä oppilaitoksissa edelleen maskisuositus vaikka tänään näkyi liikenteessä yllättävän paljon maskista luopuneita.

Vierailija
117/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, ei ehkä suurin mutta yksi tärkeimmistä

Vierailija
118/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan vielä ajatella ihan itse.

Vierailija
119/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suolistovallankumous: näin suolistobakteerit vahvistavat aivojasi(soki choi)

Siihen vaikutetaan ruoalla. Toki antibiootit aina tappavat suolistosta hyvätkin bakteerit eli ei se räkätautien leviäminen ja niistä bakteeritulehduksien saaminen mitenkään edistä lastenkaan terveyttä.

Vierailija
120/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat tietää?

Miksi suuttua ja alkaa ilkeillä? Toinen esittää aivan avoimen ja rehellisen kysymyksen. Ei kai sinun ole pakko vastata, vaikka kysymys herättikin selvästi mielenkiintoasi. Omasta puolestani vastaan, että käytän maskia silloin tällöin kai jonkinlaisesta tottumuksesta. En siis aina. En kyllä käyttänyt aikaisemminkaan kuin silloin tällöin kaupassa. Silloinkin useimmiten nenä paljaana hengityksen vuoksi.

Miksi käytit maskia ollenkaan, jos jätit nenän paljaaksi? Sehän on sama kuin olisi ilman maskia.