Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka käytät vielä maskia, mikä sinulla on syynä siihen?

Vierailija
02.10.2021 |

.

Kommentit (132)

Vierailija
41/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi ryöstää kauppoja maski naamalla.

Vierailija
42/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulepas idiootti-ap, ihan sen takia, että korona ei ole missään vaiheessa kadonnut eikä juuri vähentynytkään. Kuvittelitko, että se katosi yhdessä yössä koko maailmasta kuin taikaiskusta?

niinpä.  Ehkä maskisuositus olisi jopa toisenlainen, jos THL olisi tiennyt, että Marin ei saa juopotteluhalujaan kuriin.   

Hyvä muistaa, että meillä ei ole sitä "turvalliseksi" rajaksi määriteltyä 80% rokotekattavuutta, joten viisas varovaisuus on tarpeen.   Lisäksi liikenteessä on näitä vastuuttomia ja kansanterveydelle tuhoisia rokotevastaisia/kulkutautimyönteisiä, joiden toimintaa voi verrata tahalliseen tartuttamiseen.

Käytän edelleen liikenteessä, kaupoissa ym missä ei ole mahdollisuutta turvaväleihin tai sisätiloissa ylitsepäitsensä, jos ilmanvaihto ei ole tehokasta.    Minä olen niin vapaa ihminen, että yksi maski ei mitenkään rajoita vapauttani.   Keuhkoni ovat kunnossa, eikä läski estä niiden toimintaa, joten maskinkäyttö on täysin vaivatonta.    Mieluummin käytän maskia, kuin et olisin taudissa.    

(Ravintoloihin ja tilaisuuksiin en mene edes maskin kanssa, koska siellä ovat kaikki rokottamattomatkin muiden seassa ja he levittävät tehokkaammin ja pidempään kuin rokotetut. )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään maskista. En koskaan jaksa laittautua ulos mennessä ja nyt en tunne itseäni niin vareksenpelättimeksi maski naamalla. 

Vierailija
44/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulepas idiootti-ap, ihan sen takia, että korona ei ole missään vaiheessa kadonnut eikä juuri vähentynytkään. Kuvittelitko, että se katosi yhdessä yössä koko maailmasta kuin taikaiskusta?

Eihän se ole mihinkään katoamassa vielä vuosiin - kenties kymmeniin vuosiin, mahdollisesti se ei katoa koskaan. Sen takiahan meillä on nyt rokotteet, että pystyisimme elämään normaalisti koronaviruksesta huolimatta. Meinaatteko te käyttää maskeja loppuelämänne ja haluaisitteko yleisen maskisuosituksen jatkuvan loputtomiin? Koronan katoaminen maapallolta on tällä hetkellä mahdoton tavoite.

Todennäköisesti käytän ahtaissa sisätiloissa (esim. julkinen liikenne) tästä eteenpäin aina ja muuallakin sisätiloissa ainakin flunssakausien aikana. Häiritseekö se sinua jotenkin?

Kaikenlaisia hörhöjä kyllä mahtuu maailmaan.

Ennen sitä ei nähnyt heti päältä.

Vierailija
45/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän maskia ihan vain ärsyttääkseni kaikkia kulkutautimyönteisiä koronan kieltäjiä. Heitä kun tuntuu selvästi ärsyttävän ihmiset, jotka maskia käyttävät tai rokotuksen ottavat.

Vierailija
46/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niinpä.  Ehkä maskisuositus olisi jopa toisenlainen, jos THL olisi tiennyt, että Marin ei saa juopotteluhalujaan kuriin.   

Hyvä muistaa, että meillä ei ole sitä "turvalliseksi" rajaksi määriteltyä 80% rokotekattavuutta, joten viisas varovaisuus on tarpeen.   Lisäksi liikenteessä on näitä vastuuttomia ja kansanterveydelle tuhoisia rokotevastaisia/kulkutautimyönteisiä, joiden toimintaa voi verrata tahalliseen tartuttamiseen.

Käytän edelleen liikenteessä, kaupoissa ym missä ei ole mahdollisuutta turvaväleihin tai sisätiloissa ylitsepäitsensä, jos ilmanvaihto ei ole tehokasta.    Minä olen niin vapaa ihminen, että yksi maski ei mitenkään rajoita vapauttani.   Keuhkoni ovat kunnossa, eikä läski estä niiden toimintaa, joten maskinkäyttö on täysin vaivatonta.    Mieluummin käytän maskia, kuin et olisin taudissa.    

(Ravintoloihin ja tilaisuuksiin en mene edes maskin kanssa, koska siellä ovat kaikki rokottamattomatkin muiden seassa ja he levittävät tehokkaammin ja pidempään kuin rokotetut. )

Usko ei horju.

Vierailija
47/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska en usko, että tämä tauti on lähtenyt, kun ministeri sanoo.

Vierailija
48/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäköön ken lystää. Mulle se oli ahdistava aiheuttaen päänsäkyä. Vain jos se on pakollinen niin käytän ja terveyskeskuksissa. Ahtaissa julkisissa kulkuvälineissä käytän pidemmillä matkoilla ja pari pysäkin väliä lyhyemmillä matkoilla en ole laittanut jos ei ole ruuhka-aika. Jätti markettiin en laita kun se liikkuminen on sen maskin kanssa todella raskasta. 

Vierailija
49/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset vastaavat aloituksen kysymykseen, ja pällit alapeukuttaa vastauksille.

Mitä pitäisi vastata, että salaliitto🐑 olisivat tyytyväisiä?

Jos et ole vielä huomannut, niin eivät nämä salaliittoihin uskovat ole koskaan tyytyväisiä.

Vierailija
50/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän maskia ihan vain ärsyttääkseni kaikkia kulkutautimyönteisiä koronan kieltäjiä. Heitä kun tuntuu selvästi ärsyttävän ihmiset, jotka maskia käyttävät tai rokotuksen ottavat.

Tämä on lampaan viesti.

Vierailija
51/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään halua koronaa.

Vierailija
52/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoloissa ei ole tarvetta istuskella. 

Vierailija
53/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on lampaan viesti.

No moro lammas 😙

Vierailija
54/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelko ei vaan vähene.

Vierailija
55/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on lampaan viesti.

Mistä tunnistaa hieman yksinkertaisen ihmisen, joka uskoo sokeasti netissä kerrottuihin salaliittoihin? Hän nimittelee eri mieltä olevia lampaiksi.

Vierailija
56/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun maskisuositus on esim. joukkoliikenteessä, niin tietysti pidetään. Se on jokaisen velvollisuus.

Vierailija
57/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelko ei vaan vähene.

Kyse ei ole pelosta vaan terveestä järjestä. En minäkään käytä autolla ajaessani turvavyötä pelon vuoksi.

Vierailija
58/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, joka kyselet, miksi joku muu käyttää vielä maskia, mikä sinulla on syynä siihen?

Vierailija
59/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskisuositus on edelleen voimassa  alueella, jossa asun. FFP-maskini ei suojaa pelkästään muita vaan myös minua itseäni, riskiryhmäläistä.

Nyt kun olen oivaltanut FFP-maskien tehokkuuden, käytän niitä varmasti myös tulevina vuosina, influenssakaudella. Sitäkään pirullista tautia en riesakseni halua.

Vierailija
60/132 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tietää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä