Sinä joka käytät vielä maskia, mikä sinulla on syynä siihen?
Kommentit (132)
Ei tarvi meikata kun laittaa maskin ja aurinkolasit
Katsottiin niin jieroon kun viimeksi kävin pikaisesti leipomossa ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulepas idiootti-ap, ihan sen takia, että korona ei ole missään vaiheessa kadonnut eikä juuri vähentynytkään. Kuvittelitko, että se katosi yhdessä yössä koko maailmasta kuin taikaiskusta?
Eihän se ole mihinkään katoamassa vielä vuosiin - kenties kymmeniin vuosiin, mahdollisesti se ei katoa koskaan. Sen takiahan meillä on nyt rokotteet, että pystyisimme elämään normaalisti koronaviruksesta huolimatta. Meinaatteko te käyttää maskeja loppuelämänne ja haluaisitteko yleisen maskisuosituksen jatkuvan loputtomiin? Koronan katoaminen maapallolta on tällä hetkellä mahdoton tavoite.
Mitä se sinun naamaasi kutittaa jos toisilla on maski? Anna pitää ja ole itse pitämättä.
Vaikeat vastustuskykyä alentavat sairaudet.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi meikata kun laittaa maskin ja aurinkolasit
Eikö ole oikeasti karmaisevaa elää tuollaista elämää, jossa olet muiden armoilla? Joudut meikkaamaan nirmaaliaikana muiden tähden. Luovu hyvä ihminen normaaliaikana maskistasi eli meikistä <3
Ihan vain siksi, että haluan ja muiden ihmisten mielipiteillä asiasta ei ole minulle merkitystä. Kysyjiä katson puhtaalla mielenkiinnolla ja hieman säälien, koska heillä ei taida olla koronan ulkopuolista elämää, kun jää aikaa vahtia muiden tekemisiä. Laitan omani roskiin käytön jälkeen ja jatkan muihin arkisiin puuhiin, on puutarhan syyshoitoa ja vähän tuossa töiden ohella opiskelua niin paljon on muuta ajateltavaa. Kiitos kysymästä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat tietää?
Kiinnostaa kuulla ihmisten ajatuksia ja motiiveja. Ja halu ymmärtää muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Suojellakseni teitä rokottamattomia oman elämänne virologeja.
ap on kyllä ottanut koronarokotukset.
Käytän hengityssuojainta, koska olen rokottamaton enkä halua koronaa.
Kotimaassani on edelleen maskipakko julkisissa kulkuvälineissä.
NIITÄ MASKEJA PIDETÄÄN JA SE ROKOTE OTETAAN!
Vierailija kirjoitti:
Resting bitch -suu.
Saan parempaa palvelua ja työpaikalla vähemmän kränää, kun kukaan ei näe "painu sinäkin v t uun" - ilmettäni
Kokeilisit hymyä, ei se niin vaikeaa ole. Miehetkin kiinnostuisi enemmän ellet olisi hapannaama.
Kävin apteekissa ja täällä on paljon flunssaa liikkeellä. Jatkoin siitä ruokaostoksille maskin kanssa ja melkein kaikilla maskit olivatkin. Tämä on minusta itsestänikin vähän tarpeetonta, kun olin ollut päivän avokonttorissa ja neukkareissa ilman turvavälejä, syönyt täpötäydessä ravintolassa ja tapasin illalla ystäviä. Toisaalta maskin käyttö ei ole minulle minkäänlainen ongelma.
Koska en koe siitä olevan haittaa tai vaivaa. Olen töissä tottunut käyttämään maskia jo ennen koronaa, joten ei tunnu missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat tietää?
Kiinnostaa kuulla ihmisten ajatuksia ja motiiveja. Ja halu ymmärtää muita ihmisiä.
Koska haluan. Toisekseen sinun mielipiteelläsi minusta ei ole minulle mitään merkitystä. Olet nolla.
No mitenpä sinä nyt minua ymmärrät?
Vierailija kirjoitti:
NIITÄ MASKEJA PIDETÄÄN JA SE ROKOTE
En ajatellut totella.
Suojellakseni teitä rokottamattomia oman elämänne virologeja.