Sinä joka käytät vielä maskia, mikä sinulla on syynä siihen?
Kommentit (132)
Käytän maskia koska olen vammanen ja päivystän palstalla joka päivä 7-23.10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan välttää tartuntatauteja näin influenssakauden aikana.
Joko nyt muka on influenssakausi??
Laitatko sinä turvavyön kiinni vasta sitten kun ajat kolarin??
Urpå vertaus. Laitan turvavyön, kun lähden ajamaan. Maskia en käytä läpi vuoden vain odottaakseni influenssakautta. Ei kyllä kukaan muukaan.
Skitsotantta kirjoitti:
Käytän maskia koska olen vammanen ja päivystän palstalla joka päivä 7-23.10.
Miten skitsoa on häiriintyä muiden maskin käytöstä?
EIVITTUTEHYSTEERIKOTOLETTEVAJAKKEJA______🤣
Varmistan etten tartuta ketään. Siksihän niitä muutoinkin pidetään.
Vierailija kirjoitti:
Koska korona keskuudessamme ei ole vähentynyt, vaikka tartuntatilastoja ei enää samaan malliin julkaistakaan. Lisäksi työpaikallani hoitotyössä maskeja käytetään koko ajan niin potilastyössä kuin vain työkavereitakin kohdatessa, joten tuntuisi aivan typerältä olla suojautumatta vapaa-ajalla.
#hysteria
#naiset
#hoitsu
#mt-ongelmat
Töissä pakko pitää edelleen. Myös kauppa jossa käyn, suosittaa edelleen maskin käyttöä. Mun mielestä vois kyllä jo loppua tää. Olen kärsinyt jatkuvista päänsäryistä maskin käytön takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järki
Järkensä kullakin. Itse päädyin oman järkeni ja harkintani perusteella jättämään maskin pois.
Ei se sun järki ole sen parempi kuin muidenkaan.
sivusta
Olen kassa ja meillä ei saa olla itsenäistä ajattelua :(
Olen tarkan sentin tyttö, ostin monta maskia enkä raaski jättää niitä käyttämättä. En salli hävikkiä missään muodossa. En ole vihreäkään, inhoan sitä vouhotusta.
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka kyselet, miksi joku muu käyttää vielä maskia, mikä sinulla on syynä siihen?
Ihan vain kiinnostus siihen, miksi muut ovat päätyneet sellaiseen ratkaisuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulepas idiootti-ap, ihan sen takia, että korona ei ole missään vaiheessa kadonnut eikä juuri vähentynytkään. Kuvittelitko, että se katosi yhdessä yössä koko maailmasta kuin taikaiskusta?
niinpä. Ehkä maskisuositus olisi jopa toisenlainen, jos THL olisi tiennyt, että Marin ei saa juopotteluhalujaan kuriin.
Hyvä muistaa, että meillä ei ole sitä "turvalliseksi" rajaksi määriteltyä 80% rokotekattavuutta, joten viisas varovaisuus on tarpeen. Lisäksi liikenteessä on näitä vastuuttomia ja kansanterveydelle tuhoisia rokotevastaisia/kulkutautimyönteisiä, joiden toimintaa voi verrata tahalliseen tartuttamiseen.
Käytän edelleen liikenteessä, kaupoissa ym missä ei ole mahdollisuutta turvaväleihin tai sisätiloissa ylitsepäitsensä, jos ilmanvaihto ei ole tehokasta. Minä olen niin vapaa ihminen, että yksi maski ei mitenkään rajoita vapauttani. Keuhkoni ovat kunnossa, eikä läski estä niiden toimintaa, joten maskinkäyttö on täysin vaivatonta. Mieluummin käytän maskia, kuin et olisin taudissa.
(Ravintoloihin ja tilaisuuksiin en mene edes maskin kanssa, koska siellä ovat kaikki rokottamattomatkin muiden seassa ja he levittävät tehokkaammin ja pidempään kuin rokotetut. )
uskotko siis, että maski suojaa sinua koronalta? Itse olen ottanut rokotteet, luotan niihin enemmän. Ja rokotteiden vuoksi katson maskit aika turhaksi.
Haluan peittää ison pottunenäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulepas idiootti-ap, ihan sen takia, että korona ei ole missään vaiheessa kadonnut eikä juuri vähentynytkään. Kuvittelitko, että se katosi yhdessä yössä koko maailmasta kuin taikaiskusta?
Eihän se ole mihinkään katoamassa vielä vuosiin - kenties kymmeniin vuosiin, mahdollisesti se ei katoa koskaan. Sen takiahan meillä on nyt rokotteet, että pystyisimme elämään normaalisti koronaviruksesta huolimatta. Meinaatteko te käyttää maskeja loppuelämänne ja haluaisitteko yleisen maskisuosituksen jatkuvan loputtomiin? Koronan katoaminen maapallolta on tällä hetkellä mahdoton tavoite.
Todennäköisesti käytän ahtaissa sisätiloissa (esim. julkinen liikenne) tästä eteenpäin aina ja muuallakin sisätiloissa ainakin flunssakausien aikana. Häiritseekö se sinua jotenkin?
Ei häiritse. Mutta se häiritsee, jos maksisuositus rasittaa niidenkin elämää, jotka eivät haluaisi sitä käyttää. Ja myös yleinen kyttäyskulttuuri, joka maskien mukana tuli, häiritsee minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niinpä. Ehkä maskisuositus olisi jopa toisenlainen, jos THL olisi tiennyt, että Marin ei saa juopotteluhalujaan kuriin.
Hyvä muistaa, että meillä ei ole sitä "turvalliseksi" rajaksi määriteltyä 80% rokotekattavuutta, joten viisas varovaisuus on tarpeen. Lisäksi liikenteessä on näitä vastuuttomia ja kansanterveydelle tuhoisia rokotevastaisia/kulkutautimyönteisiä, joiden toimintaa voi verrata tahalliseen tartuttamiseen.
Käytän edelleen liikenteessä, kaupoissa ym missä ei ole mahdollisuutta turvaväleihin tai sisätiloissa ylitsepäitsensä, jos ilmanvaihto ei ole tehokasta. Minä olen niin vapaa ihminen, että yksi maski ei mitenkään rajoita vapauttani. Keuhkoni ovat kunnossa, eikä läski estä niiden toimintaa, joten maskinkäyttö on täysin vaivatonta. Mieluummin käytän maskia, kuin et olisin taudissa.
(Ravintoloihin ja tilaisuuksiin en mene edes maskin kanssa, koska siellä ovat kaikki rokottamattomatkin muiden seassa ja he levittävät tehokkaammin ja pidempään kuin rokotetut. )
Mitä uskot, että tapahtuisi, jos kaikki nyt lopettaisivat maskin käytön?
Vierailija kirjoitti:
Olen kassa ja meillä ei saa olla itsenäistä ajattelua :(
Jos olisin vielä kaupassa töissä niin taatusti just siellä pitäisin maskia ilman pakkoakin, koska asiakkaat nyt vaan on mitä on.
Muualla olisin ilman.
Muista myös hamstrata vessapaperia tulevinakin vuosina.