Huh... huh... Mitä?
Saako ihminen toiselle ihmiselle silmittömiä raivareita, jos tällä ei ole mitään tunteita häntä kohtaan? Olen ihan sanaton, siis täysin sanaton exän käsittämättömästä raivon määrästä ja niistä haukkumasanoista minua kohtaan. Tässä vaiheessa sanottakoon, että jos hän jostain syystä eksyy tämän lukemaan niin... no... ei se haittaa, koska sanoin samat asiat hänelle itselleen.
Halusin one last time puhua asiat halki, poikki ja pinoon exän kanssa jotta voisin jatkaa elämääni tarvitsematta ikinä miettiä häntä ja hänen sanomisiaan enää. Lisäksi tiesin, että hän saa noita raivareitaan niin tarvitsin tämän kokemuksen ihan vain tuoreeksi muistutukseksi siitä, mitä hänessä ehm... missasin.
Nyt ei ole mitään pelkoa että sortuisin hänestä haaveilemaan. Oli miten oli, oli muutama aihe joista halusin vääntää vielä viimeisen kerran ja sen tosiaan teimme. Sellaista vääntöä olikin että huhhei...
Tiedän tehneeni vittumaisia asioita, olleeni rasittava, häiritsevä... mutta kuvittelin, ettei tunteeton ihminen saa sellaisia silmittömiä raivareita, koska ei yksinkertaisesti välitä siitä mitä mitä sanon? Olenko nyt ihan hakoteillä?
Sain kuulla suurinpiirtein joka ikisen mahdollisen haukkumasanan mitä maailmasta löytyy, siis ihan loputon tulva haukkumista, huutamista, raivoamista. Olin ihan sanaton ja mietin vain että... mitä? MIKSI se keuhkoaa noin hulluna?
Kuten sanoin, olen itsekin tehnyt asioita jotka ovat käyneet hermoille. Olen käyttänyt hirveitä sanoja, en sitä voi kiistää enkä yritä. Mutta että jos tunteet ovat kuolleet, niin miksi kaikki se raivo?
Eksää en kyllä ottaisi takaisin mistään hinnasta, tuo viimeinen riita hänen kanssaan oli sellainen kokemus että silmäni avautuivat ikuisiksi ajoiksi.
toivoopi läskiperse huora joka ei kelpaa muuksi kuin panopuuksi (sehän rimmasi :-D) ja joka on tyhmä kuin saapas ja saamaton läski paska, itsekäs paska ja ties mitä muuta. Huh huh!
Huhhei.