Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh... huh... Mitä?

Vierailija
24.11.2014 |

Saako ihminen toiselle ihmiselle silmittömiä raivareita, jos tällä ei ole mitään tunteita häntä kohtaan? Olen ihan sanaton, siis täysin sanaton exän käsittämättömästä raivon määrästä ja niistä haukkumasanoista minua kohtaan. Tässä vaiheessa sanottakoon, että jos hän jostain syystä eksyy tämän lukemaan niin... no... ei se haittaa, koska sanoin samat asiat hänelle itselleen.

Halusin one last time puhua asiat halki, poikki ja pinoon exän kanssa jotta voisin jatkaa elämääni tarvitsematta ikinä miettiä häntä ja hänen sanomisiaan enää. Lisäksi tiesin, että hän saa noita raivareitaan niin tarvitsin tämän kokemuksen ihan vain tuoreeksi muistutukseksi siitä, mitä hänessä ehm... missasin.

Nyt ei ole mitään pelkoa että sortuisin hänestä haaveilemaan. Oli miten oli, oli muutama aihe joista halusin vääntää vielä viimeisen kerran ja sen tosiaan teimme. Sellaista vääntöä olikin että huhhei...

Tiedän tehneeni vittumaisia asioita, olleeni rasittava, häiritsevä... mutta kuvittelin, ettei tunteeton ihminen saa sellaisia silmittömiä raivareita, koska ei yksinkertaisesti välitä siitä mitä mitä sanon? Olenko nyt ihan hakoteillä?

Sain kuulla suurinpiirtein joka ikisen mahdollisen haukkumasanan mitä maailmasta löytyy, siis ihan loputon tulva haukkumista, huutamista, raivoamista. Olin ihan sanaton ja mietin vain että... mitä? MIKSI se keuhkoaa noin hulluna?

Kuten sanoin, olen itsekin tehnyt asioita jotka ovat käyneet hermoille. Olen käyttänyt hirveitä sanoja, en sitä voi kiistää enkä yritä. Mutta että jos tunteet ovat kuolleet, niin miksi kaikki se raivo?

Eksää en kyllä ottaisi takaisin mistään hinnasta, tuo viimeinen riita hänen kanssaan oli sellainen kokemus että silmäni avautuivat ikuisiksi ajoiksi. 

toivoopi läskiperse huora joka ei kelpaa muuksi kuin panopuuksi (sehän rimmasi :-D) ja joka on tyhmä kuin saapas ja saamaton läski paska, itsekäs paska ja ties mitä muuta. Huh huh!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huhm huhhahhei, huh... huh...

Kaikesta päätellen suhteenne on ohi, mitäpä sitä vatvomaan. Jatka elämää.

Vierailija
2/23 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:26"]

Huh huhm huhhahhei, huh... huh...

Kaikesta päätellen suhteenne on ohi, mitäpä sitä vatvomaan. Jatka elämää.

No tämä nyt ei ollut uusi juttu, mutta mietin vain että miksi jättäjä raivoaa kuin mielipuoli?

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh

Vierailija
4/23 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi hetkeä aiemmin exä sanoi, että haluaisi minut edelleen kainaloon, vaikkemme yhdessä olekaan. Sitten naps, silmitön raivokohtaus ja sen jälkeen hän ilmoitti löytäneensä tasokkaamman naisen johon vaihtoi minut. Yeah right... Olen vain täysin ymmälläni, mitä täällä tapahtuu? Exällä ei ole tunteita mutta hän raivoaa niin että meinaa ratketa liitoksistaan ja haukkuu minut maanrakoon. 

KYLLÄ menen eteenpäin, saan kai kuitenkin hetken ihmetellä asiaa. Kiitos.

Vierailija
5/23 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko selvin päin olitte kumpikin?  Huh huh.

Vierailija
6/23 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:33"]

[/quote]

Kyllä...

Vierailija
7/23 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:33"]

[/quote]

Kyllä...
[/quote]
No huhhuh

Vierailija
8/23 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:37"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:33"] Ihanko selvin päin olitte kumpikin?  Huh huh. [/quote]   Kyllä... [/quote] No huhhuh

[/quote]

Huhhahhei, huh huh. Huhhoh. KYLLÄ. ap

Vierailija
9/23 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:37"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:33"] Ihanko selvin päin olitte kumpikin?  Huh huh. [/quote]   Kyllä... [/quote] No huhhuh

[/quote]

Huhhahhei, huh huh. Huhhoh. KYLLÄ. ap
[/quote]
Huhhuh

Vierailija
10/23 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ymmärtärtää ärtymisen sinuun, jos olet samalla tavalla halunnut puhua asiat selväksi kun kirjoitat. Hirveä määrä tekstiä vailla sisältöä.

Vierailija
11/23 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:45"]

Voin ymmärtärtää ärtymisen sinuun, jos olet samalla tavalla halunnut puhua asiat selväksi kun kirjoitat. Hirveä määrä tekstiä vailla sisältöä.

[/quote]

Pitäähän sitä vähän kertoa tapahtumista jotta voi saada vastauksen. Tuskin pari sanaa riittää avaamaan tilannetta ulkopuolisille? Ap

Vierailija
12/23 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:45"]

[/quote]

Sitä paitsi exä on kyllä mestari jauhamaan tuhatta ja sataa päälle ymmärtämättä ollenkaan, mitä hänelle yritetään sanoa. Kun sitten joutuu (jostain kumman syystä...) toistamaan samaa asiaa niin seuraavaksi saa haukut nalkuttamisesta. Onneksi se en ole enää minä.

Vierailija
13/23 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:51"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:45"]

[/quote]

Sitä paitsi exä on kyllä mestari jauhamaan tuhatta ja sataa päälle ymmärtämättä ollenkaan, mitä hänelle yritetään sanoa. Kun sitten joutuu (jostain kumman syystä...) toistamaan samaa asiaa niin seuraavaksi saa haukut nalkuttamisesta. Onneksi se en ole enää minä.
[/quote]
Huhhuh mikä exä

Vierailija
14/23 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:52"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:51"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:45"] Voin ymmärtärtää ärtymisen sinuun, jos olet samalla tavalla halunnut puhua asiat selväksi kun kirjoitat. Hirveä määrä tekstiä vailla sisältöä. [/quote]   Sitä paitsi exä on kyllä mestari jauhamaan tuhatta ja sataa päälle ymmärtämättä ollenkaan, mitä hänelle yritetään sanoa. Kun sitten joutuu (jostain kumman syystä...) toistamaan samaa asiaa niin seuraavaksi saa haukut nalkuttamisesta. Onneksi se en ole enää minä. [/quote] Huhhuh mikä exä

[/quote]

Sanos muuta. Huhhei. Mutta mikä tämä homma nyt on, voiko hän olla täysin tunteeton vaikka raivosi tuhatta ja sataa? :o Asialla ei ole sinänsä seksuaalista merkitystä minulle, kunhan olen äimänkäkenä. En häntä ottaisi takaisin kyllä. 

Vierailija
15/23 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä vituttaa?

Vierailija
16/23 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:03"]

Jos sitä vituttaa?

[/quote]

Tuntuu vituttavan. Kyllä minua itseänikin vituttaa ja ankarasti vituttaakin kun muistelen kaikkea sitä tuskapaskaa jota se ihminen aiheutti minulle. Mutta enää en saa sellaisia raivonpuuskia, koska alan olla over it. 

Vierailija
17/23 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt yrittää selittää itselleen, että ex rakastaa häntä edelleen salaa tulisesti, muutenhan se ei saisi mitään raivareita. Mutta kuule, kuka tahansa raivostuisi jos ex edelleen jankuttaisi samoja vanhoja asioita, eikä päästäisi irti, vaan vaatisi jotain "viimeisiä keskusteluja" ja välienselvittelyjä. Mitä sä roikut ja jankutat, anna miehen mennä. Se ei halua olla sun kanssa, ja sen takia se raivoaa kun sä olet ärsyttävä roikkuva jankkaava akka.

Vierailija
18/23 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä haet tuolla "onko tunteita vai ei ole tunteita? Ei ne tunteet katoa yks kaks. Ne katoaa vähitellen, kun ne saa käsiteltyä. Ex ei pe osannut käsitellä. Sinä roikut siinä ajatuksessa, että tunteita on. No, mitä jos oli? Haluaisitko  sikamaista kohtelua? 

On myös sellaisia, joilla voi olla sinua kohtaa tunteita ja he osaavat tuoda ne esiin kauniisti. Etsi sellaista.

päätä, että et haluakaan lattiamatoksi. Nyt jotenkin haet sitä, että sinut on huomattu vaikka se huomio olisi siaksi haukkumista. Ihan kuin se olisi sinunvoittosi, että exällä saattaisi olla tunteita sinua kohtaa?

ehkä kannattaa vahvasti miettiä juuri niinkuin mietit ...että haluat hyvän miehen ja huonosti käyttäytyvät miehet saavat jäädä.

Vierailija
19/23 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:08"]

Ap nyt yrittää selittää itselleen, että ex rakastaa häntä edelleen salaa tulisesti, muutenhan se ei saisi mitään raivareita. Mutta kuule, kuka tahansa raivostuisi jos ex edelleen jankuttaisi samoja vanhoja asioita, eikä päästäisi irti, vaan vaatisi jotain "viimeisiä keskusteluja" ja välienselvittelyjä. Mitä sä roikut ja jankutat, anna miehen mennä. Se ei halua olla sun kanssa, ja sen takia se raivoaa kun sä olet ärsyttävä roikkuva jankkaava akka.

[/quote]

Ei ole mistään rakkaudesta kyse, gosh! Ei kaikki ole niin mustavalkoista. Minä yritin puhua tavallisesti mutta exä vaan kiihtyi kiihtymistään. Sekin meillä oli ongelmana, kun ihan tavallisista keskusteluista tuli järjettömiä tappeluita. En luule että tässä on mistään tunteiden roihusta kyse, mutta kyllä se ihmetyttää että mistä tuollainen raivoryöppy tulee jos EI VOISI VÄHEMPÄÄ VÄLITTÄÄ. Sain nyt tarvitsemani asiat kuuleviin korviini, vihdoin ja viimein. Ja nyt voin päästä yli ja jatkaa elämää.

Vierailija
20/23 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:10"]

Mitä sinä haet tuolla "onko tunteita vai ei ole tunteita? Ei ne tunteet katoa yks kaks. Ne katoaa vähitellen, kun ne saa käsiteltyä. Ex ei pe osannut käsitellä. Sinä roikut siinä ajatuksessa, että tunteita on. No, mitä jos oli? Haluaisitko  sikamaista kohtelua? 

On myös sellaisia, joilla voi olla sinua kohtaa tunteita ja he osaavat tuoda ne esiin kauniisti. Etsi sellaista.

päätä, että et haluakaan lattiamatoksi. Nyt jotenkin haet sitä, että sinut on huomattu vaikka se huomio olisi siaksi haukkumista. Ihan kuin se olisi sinunvoittosi, että exällä saattaisi olla tunteita sinua kohtaa?

ehkä kannattaa vahvasti miettiä juuri niinkuin mietit ...että haluat hyvän miehen ja huonosti käyttäytyvät miehet saavat jäädä.

[/quote]

No toki olen imarreltu huomiosta, mutta pointti on nyt ihan oikeasti se että menin täysin sanattomaksi tästä exän raivoryöpystä. Silläkin hetkellä kun hän sanoi minua läskiperseeksi ja huoraksi niin kuuntelin vain suu auki enkä yhtynyt raivoamaan. Siksi ihmettelin, että minä otin niin chillisti huorittelut ja muut mutta exä keuhkosi kuin olisi ekaa kertaa elämässään saanut luvan raivota ja haukkua. Olin vain ihan ymmälläni. Siksi mietin, että johtuuko tuo nyt kuitenkin jostain tunnejutuista.

En minä voisi olla hänen kanssaan onnellinen. Tai EHKÄ joskus aikojen kuluttua jos olisimme molemmat kehittyneet tahoillamme XD Mutta hyvin epätodennäköistä se on. Ihan oikeasti vain ihmettelin suu auki että mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi