31v yksinhuoltaja isä - Kysyttävää?
Lapsia kaksi joista vanhin 8v poika ja nuorin 5v tyttö.
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:48"]
Miksi olet yksinhuoltaja? Kuinka kauan olet ollut yksinhuoltaja?
[/quote]
Miksi olen yksinhuoltaja? Vaikea kysymys, mutta sanotaan nyt vaikka, että jo ennen eroa lasten äiti teki selväksi, että hän ei yksinhuoltajaksi rupea. Helmikuussa olen ollut vuoden yksinhuoltajana. Juridisesti yhteishuoltajuus.
ap
Voisitko kuvitella seurustelevasi 19-vuotiaan nuoren naisen kanssa?
- Maria
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:57"]
Voisitko kuvitella seurustelevasi 19-vuotiaan nuoren naisen kanssa?
- Maria
[/quote]
Mikäli nainen hyväksyy minun elämäntilanteeni niin en välitä onko hän 19 vai 49. Eli voisin, mutta pidän hyvin epätodennäköisenä.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:50"]
[/quote]
Miksi olen yksinhuoltaja? Vaikea kysymys, mutta sanotaan nyt vaikka, että jo ennen eroa lasten äiti teki selväksi, että hän ei yksinhuoltajaksi rupea. Helmikuussa olen ollut vuoden yksinhuoltajana. Juridisesti yhteishuoltajuus.
ap
[/quote]
Aika epävakaa ja jyrkkä suhtautuminen tuolla lasten äidillä lapsiinsa... (minä en yksinhuoltajaksi rupea!!!)
Entä jos säkin olisit sanonut samoin, missä lapsenne nyt olisivat??
Miksi olet halunnut lapsia?
Oletko saanut sitä, mitä olet halunnut?
Onko isyys/yksinhuoltajuus muuttanut sun suhtautumista naisiin?
minkälainen oli naistyyppi? bilettäjä, jolle oma ulkonäkö ja aika oli tärkein?
t. m45
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:00"]]
Aika epävakaa ja jyrkkä suhtautuminen tuolla lasten äidillä lapsiinsa... (minä en yksinhuoltajaksi rupea!!!)
[/quote]
Erittäin hyvä kysymys. En osaa vastata kysymykseen, koska menisi jossitteluksi. En osaa kuvitella tuollaista tilannetta niin, että voisin vastata siihen asettelemallasi tavalla.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:01"]
Miksi olet halunnut lapsia?
Oletko saanut sitä, mitä olet halunnut?
[/quote]
Miksi halusin lapsia? Olen aina halunnut lapsia. Siinä vaiheessa kun aloimme seurustelemaan ja ensimmäinen lapsi syntyi tunsin, että olen onnellinen. Se ei toki vastaa alkuperäiseen kysymykseeksi.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:02"]
Onko isyys/yksinhuoltajuus muuttanut sun suhtautumista naisiin?
[/quote]
Ei varsinaisesti naisiin. Suhtautumiseni kuitenkin yksinhuoltajiin (joista valtaosa naisia) on muuttunut. Minkäänlaista naisvihaa tämä ei ole herättänyt.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:03"]
Mennäänkö treffeille? :) N24
[/quote]
No tuota. Miksipä ei mentäisi, mutta sitä ennen minulla olisi monta kysymystä sinulle ;)
Ei kovin aikuista käytöstä sun ex-naiselta... Tekee sun kans lapset, muttei oo valmis kantaan heistä vastuuta tällaisessa tilanteessa... Onneks sä oot fiksu, aikuinen mies! Oot varmasti hyvä ja ihana isä lapsilles! Kaikkea hyvää sulle ja lapsillesi. :)
t: n26
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:04"]
minkälainen oli naistyyppi? bilettäjä, jolle oma ulkonäkö ja aika oli tärkein?
t. m45
[/quote]
Tarkoittanet lasteni äitiä? Hän oli jotakuinkin "normaali". Työssä käyvä ja sosiaalinen ihminen, mutta ei suinkaan mikään bilehile. Myös ajoittaista masennusta ilmeni.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:15"]
Ei kovin aikuista käytöstä sun ex-naiselta... Tekee sun kans lapset, muttei oo valmis kantaan heistä vastuuta tällaisessa tilanteessa... Onneks sä oot fiksu, aikuinen mies! Oot varmasti hyvä ja ihana isä lapsilles! Kaikkea hyvää sulle ja lapsillesi. :)
t: n26
[/quote]
Ne on meidän lapsia. En minä näe, että meidän lasten huoltajuus olisi ensisijaisesti heidän äitinsä vastuulla. Äiti ei varsinaisesti mikään mielenterveysongelmainen ollut, mutta ihan tavallista masennusta esiintyi ajoittain. Stressiin taipuvainen luonne ehkä.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:50"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Sijaisperheessä tai lastenkodissa.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:19"]
Viestiin 18 vastasi ohis.
[/quote]
Tarkoitukseni oli vastata, että aseteltuun kysymykseen "sun lapset" tarkennuksella meidän lapset. Ihan hyvä isä olen omastakin mielestäni. Lapsista paras, mutta saattaa olla mielistelyä ;)
miten olet ajatellut kertovasi tyttärellesi naiseksi kasvamisesta sittenkun se aika tulee? yleensähän kyseiset puuhat mielletään naisille kuuluviksi.