31v yksinhuoltaja isä - Kysyttävää?
Lapsia kaksi joista vanhin 8v poika ja nuorin 5v tyttö.
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:50"]
Milloin olet saanut viimeksi?
[/quote]
Sivistyneesti, on siitä ainakin vähintään liian pitkä aika :)
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:51"]
Onko rankkaa? Tuleeko joskus ajatuksia, että kunpa löytäisi jostain vaimon, jonka kanssa voisi jakaa lastenhoidon taakkaa?
t: lapseton mies
[/quote]
Aiemmin jo sivusin, että ei tämä aina niin helppoakaan ole. Uuden seurustelusuhteen haluan löytää, mutta tällä hetkellä en ole asettanut sitä prioriteeteissani korkeimmalle. Ensiksi nuollaan omat haavat.
Millainen seksielämä sulla on? Enkä siis odota mitään tuhmia yksityiskohtia vaan ihan mielenkiinnosta kysyn. Koska tätä palstaa lukiessa tuntuu että ainakin yh-äitien lakanat pelkästään pölyttyy
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:58"]
Millainen seksielämä sulla on? Enkä siis odota mitään tuhmia yksityiskohtia vaan ihan mielenkiinnosta kysyn. Koska tätä palstaa lukiessa tuntuu että ainakin yh-äitien lakanat pelkästään pölyttyy
[/quote]
Erittäin yksitoikkoinen. Toisaalta onneksi olen molempikätinen. Naisten kansssa olen olluy "yöelämässä" eron jälkeen vain kolmasti. Ei tässä silti säälipisteitä kerätä ;)
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:58"]
[/quote]
Erittäin yksitoikkoinen. Toisaalta onneksi olen molempikätinen. Naisten kansssa olen olluy "yöelämässä" eron jälkeen vain kolmasti. Ei tässä silti säälipisteitä kerätä ;)
[/quote]
älä laita nuita vinkkailuja, vaikutat niin fiksulta ja hyvältä tyypiltä että nuo saa kerrassaan kihelmöimään! :D
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 01:04"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:58"] Millainen seksielämä sulla on? Enkä siis odota mitään tuhmia yksityiskohtia vaan ihan mielenkiinnosta kysyn. Koska tätä palstaa lukiessa tuntuu että ainakin yh-äitien lakanat pelkästään pölyttyy [/quote] Erittäin yksitoikkoinen. Toisaalta onneksi olen molempikätinen. Naisten kansssa olen olluy "yöelämässä" eron jälkeen vain kolmasti. Ei tässä silti säälipisteitä kerätä ;) [/quote] älä laita nuita vinkkailuja, vaikutat niin fiksulta ja hyvältä tyypiltä että nuo saa kerrassaan kihelmöimään! :D
[/quote]
Asia selvä! Ei vaan kaipa tuossa hymiöiden käyttämisessä on se, että teksti on helpompaa ymmärtää niillä merkityksillä joilla se on tarkoitettukin. Ellet nyt pahastu niin isken silmää nyt sinullekin.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:01"]
Miksi olet halunnut lapsia?
Oletko saanut sitä, mitä olet halunnut?
[/quote]
Miksi halusin lapsia? Olen aina halunnut lapsia. Siinä vaiheessa kun aloimme seurustelemaan ja ensimmäinen lapsi syntyi tunsin, että olen onnellinen. Se ei toki vastaa alkuperäiseen kysymykseeksi.
ap
[/quote]
Millä tavalla ajattelit elämäsi paranevan lasten myötä?
Hei!
Olen keväällä valmistuva lähihoitaja, joka tekee opinnäytetyötään aiheesta Yksinhuoltajuus lastenkirjallisuudessa. Tarvitsisin muutaman yh-isän kokemuksia, kysymyksiä on neljä, joten mitään romaania ei tarvitse rustata. Mikäli ketjun aloittaja sekä mahdollisesti muita yh-isiä löytyy ja ehtisitte kysymyksiin vastaamaan, niin vastaukset voi lähettää osoitteeseen kirsipunkka (a) yahoo.com
1. Onko suhde lapseen muuttunut eron jälkeen?
2. Miltä yksinhuoltajuus tuntuu? Esim vertaatko itseäsi muihin vanhempiin?
3. Haasteet arjessa?
4. Oletko lukenut lapselle kirjoja, joissa on yksinhuoltajaperhe ja onko kirjallisuudesta ollut apua?
Tsemppiä!
itse yh-iskä jo neljä vuotta :)
T: M43
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 04:36"]
Koulutus asteenne?
[/quote]
Koulutukseltani olen putkimies, mutta nykyään työskentelen esimiestehtävissä keskisuuressa huoltoyhtiössä. Tarkemmin en välitä kertoa työpaikastani.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 06:59"]
Tsemppiä!
itse yh-iskä jo neljä vuotta :)
T: M43
Kiitos tsempistä. Kannustavat sanat ja lämpimät ajatukset on aina tarpeen.
[/quote]
Asutteko omistusasunnossa? Onko velkaa?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:48"]
Asutteko omistusasunnossa? Onko velkaa?
[/quote]
Asumme. On vielä 10v maksettavaa jos asiat menee kuten olen suunnitellut. Sen lisäksi autosta on lainaa. Eli golddiggerit "taakse poistu."
Mitä olet kertonut lapsillesi erosta?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 23:00"]
Mitä olet kertonut lapsillesi erosta?
[/quote]
Vain sen mikä on merkityksellistä. Isä ja äiti ei rakasta toisiaan enää, mutta teitä me rakastamme yli kaiken.
Minäkin olen 24v mies ja olen kans yksin huoltaja minulla on 1v tyttö ja 3v poika ...
Onko rankkaa? Tuleeko joskus ajatuksia, että kunpa löytäisi jostain vaimon, jonka kanssa voisi jakaa lastenhoidon taakkaa?
t: lapseton mies