Miksi jotkut miehet eivät kunnioita naisia?
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuuttako haluat? Tässä minun totuuteni, osa ei sitä nykyään enää hyväksy, mutta lun kysyit. Tässä mitataan myös historian, uskonnon ja 100 vuotta sitten arkisessa käytössä olleiden asioiden tietämystä.
Nainen on aina miestä alempi, kulkiluusta tehty. Naisen tarkoitus on tyydyttää mies ja kantaa ja kasvattaa miehen siittämät lapset miehen antamien ohjeiden mukaisesti.
Nainen huolehtii miehestä ja perheestään valittamatta ja alistuen. Rappio perii sen talon jossa nainen pääsee isännäksi.
Onhan tuossa vinha perä. Tietysti löytyy naisissa poikkeuksia, joille tasa-arvo on ihan hyväkin asia. Nämä naiset ovat vaan valitettvasti kovin harvassa.
mies53v
Uskonto ei opeta että nainen olisi miehen orja. Mies on vastuussa siitä että kohtelee naistaan hyvin ja kunnioittavasti. Ovat siis tasaveroiset mutta eri tehtävillä eli toisella perheen hoito / huolenpito ja toisella ruuan hankinta ja kodin puolustaminen ja turvaaminen. Ei ihme ettei sulla naisrintamalla käy flaksi.
Ei opetakaan, mutta mies on naisen pää ja jokainen näkee nykypäivänä miten on käynyt kun naisen on annettu päättää yhteiskunnallisista asioista. Naiset voi pahemmin kuin koskaan. Tietenkään syy ei ole pelkästään naisten, vaan kusipäisten, heikkojen miesten, jotka ovat päästäneet tilanteen t'ähän pisteeseen.
Mulla käy flaksi ihan kiitettävästi. Edessä on vain yksi, ei itse haluttu este, josta en tunnu pääsevän sitten millään eroon.
mies53v
"Mies on naisen pää"??? 😂🤣😂
Elätkö jossain 1930-luvulla??
Naiset voivat huonosti tänään vain siitä syystä että edelleen joudumme kärsimään syrjinnästä, häirinnästä, väkivallasta ja epäoikeudenmukaisuudesta sekä juuri tuollaisesta naisvihasta eli halveksunnasta ja väheksymisestä, jota itse osoitat.
Koska olemalla sovinistinen ja epäkunnioittava, saa naisilta eniten huomiota ja kunnioitusta. Fakta.
Koska kukaan nainen ei ansaitse kenenkään miehen kunnioitusta.
Heikon itsetunnon omaavalta ihmiseltä ei toisten ihmisten kunnioittaminen tahdo oikein onnistua.
Monesti olen kuullut sanottavan, että nämä ovat miehiä, jotka ovat kotoaan saaneet mallin että nainen ei ole ihminen alkuunkaan. Isä on siis kohdellut äitiä huonosti.
Kaikkein naisvihamielisin ja esineellistävin tuntemani mies kuitenkin on yksinhuoltajaäidin kasvattama, ja ainakin puhuu rakastavansa ja kunnioittavansa äitiään enemmän kuin mitään tässä maailmassa. Onko tämä äiti sitten opettanut poikansa vihaamaan naisia? En tiedä.
Miksi kaikkia naisia pitäisi kunnioittaa? Eivät naisetkaan kaikkia miehiä kunnioita.
Ovat raukat niin pettyneitä, etteivät pysty muuhun kuin pilkkaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikkia naisia pitäisi kunnioittaa? Eivät naisetkaan kaikkia miehiä kunnioita.
Ehkei kunnioituksella tässä tarkoiteta jalustalle nostamista, punaisen maton levittämistä, palvelemista. Vaan sitä, että naista kohdeltaisiin samanlaisena ihmisenä kuin miehiäkin. Ei haukuttaisi, halvennettaisi, pidettäisi esineinä.
Vierailija kirjoitti:
Heikkojen yksilöiden on helpompi purkaa ihmisvihansa pienikokoisiin ja laittaa asioita suhteen piikkiin.
Pienikokoisiin? Ilmeisesti nyt ei tarkoiteta av-mammoja.
Ole sellainen toiselle kuin haluat toisen olevan itsellesi.
Joten naiset, te olette tehneet tehtävänsä, miksi jotkut miehet vihaavat teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuuttako haluat? Tässä minun totuuteni, osa ei sitä nykyään enää hyväksy, mutta lun kysyit. Tässä mitataan myös historian, uskonnon ja 100 vuotta sitten arkisessa käytössä olleiden asioiden tietämystä.
Nainen on aina miestä alempi, kulkiluusta tehty. Naisen tarkoitus on tyydyttää mies ja kantaa ja kasvattaa miehen siittämät lapset miehen antamien ohjeiden mukaisesti.
Nainen huolehtii miehestä ja perheestään valittamatta ja alistuen. Rappio perii sen talon jossa nainen pääsee isännäksi.
Onhan tuossa vinha perä. Tietysti löytyy naisissa poikkeuksia, joille tasa-arvo on ihan hyväkin asia. Nämä naiset ovat vaan valitettvasti kovin harvassa.
mies53v
Uskonto ei opeta että nainen olisi miehen orja. Mies on vastuussa siitä että kohtelee naistaan hyvin ja kunnioittavasti. Ovat siis tasaveroiset mutta eri tehtävillä eli toisella perheen hoito / huolenpito ja toisella ruuan hankinta ja kodin puolustaminen ja turvaaminen. Ei ihme ettei sulla naisrintamalla käy flaksi.
Ei opetakaan, mutta mies on naisen pää ja jokainen näkee nykypäivänä miten on käynyt kun naisen on annettu päättää yhteiskunnallisista asioista. Naiset voi pahemmin kuin koskaan. Tietenkään syy ei ole pelkästään naisten, vaan kusipäisten, heikkojen miesten, jotka ovat päästäneet tilanteen t'ähän pisteeseen.
Mulla käy flaksi ihan kiitettävästi. Edessä on vain yksi, ei itse haluttu este, josta en tunnu pääsevän sitten millään eroon.
mies53v
"Mies on naisen pää"??? 😂🤣😂
Elätkö jossain 1930-luvulla??
Naiset voivat huonosti tänään vain siitä syystä että edelleen joudumme kärsimään syrjinnästä, häirinnästä, väkivallasta ja epäoikeudenmukaisuudesta sekä juuri tuollaisesta naisvihasta eli halveksunnasta ja väheksymisestä, jota itse osoitat.
Miksi te akat ette tee tälle puheelle mitään? TUOMITKAA. Näettekö, että kun puhutaan nai*vihasta, miehet ei tee MITÄÄN muuta kuin puolusta, levitä lisää vihaa, jankuta ja lässytä miten on naisen oma vastuu ja vika. Ja onko yllätys että teitä likaisia reikiä esineellistetään, kun vaihdatte nimenne? Te itse julistaudutte omaisuudeksi, miehet tasan käyttää teitä omaan valtaansa. Kukaan mies ei ole tuominnut naisiin kohdistuvaa systemaattista sukunimisyrjintää ja abortteja. On siinä vapautta!
Ja tajuatteko te, että miehiä ei suosita koska he nimenomaan ovat susia! Miksi te akat olette aina yleistämässä naisia, mutta kun miehet ITSE myöntää että vihaavat teitä, pitävät omaisuutena ja alentavat teitä, niin suojelette heitä vain lisää. Te rankaisette muita naisia juoruilusta, mutta miesten edessä akka vain länkyttää silloinkin kjn tulee ta**ouhkauksia.
Alatteko tajuta miten läpeensä naisvihaisia miehet ovat? Tasan jokainen mies on vastuussa tästä. Luulette akat että nämä rakastaa teitä, vaikka eivät tee mitään eteenne! Kun nainen ta*etaan, on miehelle tärkeintä suojella itseään.
Missä miehet marssii naisvihaa vastaan? Miksei mehenne kirjoita mielipidekirjoituksia? Miksi miehenne on HILJAA andrew t:stä?
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju poistuu kohta, koska naiset jäävät alakynteen, kuten muissakin vastaavissa ketjuissa. Tarvitaan muutama tosiasia, jota he eivät voi kiistää, ja ketju poistuu.
No kirjottaisitko tänne sitten edes yhden tosiasian meille ihmeteltäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis sinä olet ollut äitisi kohdussa ensiksi tyttö. Tämä on biologinen fakta. Olet miehen kehossa vain siksi että äidilläsi oli raskauden aikana hormonaalinen tapahtuma ja sinä pääsit kehittymään pojaksi, ilman sitä, olisit yhä tyttö mutta miehen kromosomeilla. Olet pelkkä mutaatio naisesta. Eli sinä olet se palveluvelvoitteinen kylkiluu. Parasiitti.
Mitäpä jos sinäkin nyt kertaisin miten se hedelmöitys ja elämän ensimetrit tapahtuvat :DD
Kiltti Mies 40v kirjoitti:
Koska kukaan nainen ei ansaitse kenenkään miehen kunnioitusta.
Näen tässä pienen ristiriidan tekstisi ja nimimerkkisi välillä.
Lähtökohtaisesti kunnioitan kaikkia tapaamiani ihmisiä, sukupuoleen ja asemaan katsomatta.
Surullista, jos miehet (jotkut) eivät kykene samaan.
N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kunnioittaisin yhtään ketään oletuksena? Kaikki alkaa neutraalilta nollatasolta sukupuoleen katsomatta. Kunnioitus pitää ansaita.
Tämä.
Miksi naissukupuolen perusteella pitäisi saada jotain erityistä kunnioitusta?
Kyllä tuossa tarkoitettiin normaalia asiallista kohtelua eikä mitään erityistä kunnioitusta. Vai onko jossain miehiä, jotka esim. huorittelevat naisia ja homottelevat miehiä yhtä lailla? Ja tuijottavat ja lääppivät takapuoleen sukupuolesta riippumatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näkee täällä vauvapalstalla miten raukkamaisesti naiset joukkona käyttäytyvät, on vaikeaa arvostaa naisia.
Sua vaan pelottaa nykyiset koulutetut ja itsevarmat naiset, jotka eivät kyräile nurkissa ja kätkä älyään vakan alle.
Jaa nämä vauvapalstan juoruajat eivät kyllä ole näitä itsevarmoja ja koulutettuja.
No itselle on ainakin suomalainen vaalea mies sanonut etsivänsä alistuvaa naista. Lähempi tarkastelu on osoittanut että hän tarkoittaa tällä naista, jota voi nöyryyttää ja kokonaisvaltaisesti pahoinpidellä.
Vaikea tietää, mistä hän on tällaisen ihanteen saanut. Tiedätkö sinä?
Heikkojen yksilöiden on helpompi purkaa ihmisvihansa pienikokoisiin ja laittaa asioita suhteen piikkiin.