Miksi tuo "persetyyppi" aloittaa koko ajan itsestään uusia keskusteluja?
Onko tuo nyt sitten jokin narsisti vai mikä kyseessä? Pyrkiikö julkkikseksi av:n kautta?
Kommentit (29)
Ap on sama persetyyppi ja haluaa lisää huomiota.
En muuten ole! Mutta mullakin on kyllä ihan ok pylly. Ei tosin noin valtava kuin persetyypillä :D Hei, laittoiko se muuten sellaisen kuvan, jossa ei ole niin oudon vinkkurassa asennossa? Se alkuperäinen kuvahan oli vähän liioiteltu.
ap
Mistä tämä perse-tyyppi on tullut av-kuuluisaksi? En ole nähnyt kys. ketjua.
Kyllä siitä perseestä kestääki alottaa juttuja, oli sen verran hyvän muotonen, toisinko suurimmalla osasta suomalaisilla naisilla.
Minä oon kolme kuvaa nähny, joissa yhdessäkään ei ollut poseeramatta.
Laittakaa vaikka joku linkki mist ne kuvat näkee :D
Laitto sinne joku muuki kuvan omastaan.
Pidin siitä enemmän:)
Itelläni on aika kehno.
http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4324841/mammat_arvostelkaa_mun/sivu/1 alkuperäinen ketju
Hyvä peppu sillä on, muttei mitenkään erikoinen, tai harvinainen. Edes Suomessa.
Ja ei, en ole kateellinen, itseltä löytyy treenattu kroppa ja jaksan tehdä 3 000 kyykkyä putkeen, peppu ja reidet sen verran hyvässä kunnossa.
Melekose makosa se pitsipökäne jumppaperse ja ei paha se alottajakkaa mut miksi suivaantua vai eikö kestä kattoo ko kanssasisarill on oikeesti hyvää perää näytettävänä koska kaikkiha tietää millasia ihraperseitä on nää vikisijät niitä vaa ottaa kupolii et on parempii peffoi!
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:14"]Minä oon kolme kuvaa nähny, joissa yhdessäkään ei ollut poseeramatta.
[/quote]
Kolmas taisi olla jonkun toisen laittama?
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:14"]Minä oon kolme kuvaa nähny, joissa yhdessäkään ei ollut poseeramatta. [/quote] Kolmas taisi olla jonkun toisen laittama?
[/quote]
Eikun yksi oli se kiertokuva, sitten sivusta ja viimeinen, kun tyttö istui ja sillä oli av-lappu siinä pyllyssä.
Eri peppu on siinä toisessa ketjussa missä etittii alkuperäsen pepun ketjua, eri peppu eli pitsihousu vei voiton!
Pitsipeppuki otettu hassusta kulmasta muttei näytä työntävän persettä, mun mielestä parempi. Mitä te mieltä? En nyt löydä ketjua missä se on mutta ei siinä alkuperäisessä. Mullakin on ok peppu vaikka oonki 34v mutta en viiti laittaa kritisoitavaksi koska ottaisin itteeni ehkä
Se taitaa olla aika nuori ja innoissaan, kun saa huomiota.