Miksi tuo "persetyyppi" aloittaa koko ajan itsestään uusia keskusteluja?
Onko tuo nyt sitten jokin narsisti vai mikä kyseessä? Pyrkiikö julkkikseksi av:n kautta?
Kommentit (29)
Miksi mä availen näitä kessoja...
-12v tyttö
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:51"]http://aijaa.com/KsRMBb tääkö?
[/quote] JUURI TÄÄ:)
Kuva pitsipepusta kiitos.
Ja siis tekeekö joku oikeasti 3 000 kyykkyä kerrallaan? Kuinka kauan aikaa jo tuollaiseen määrään menee? Kyykkäätkö tunteja putkeen? Kysyn ihan tosissani.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:55"]
Ja siis tekeekö joku oikeasti 3 000 kyykkyä kerrallaan? Kuinka kauan aikaa jo tuollaiseen määrään menee? Kyykkäätkö tunteja putkeen? Kysyn ihan tosissani.
[/quote]
Samaa ihmettelen. Nostan kyllä hattua (tavallaan), mutta en itse kyllä millään keksi suurempaa ajan ja polvinivelten haaskausta kuin 3000 kyykkyä putkeen...
Kuvat ovat niin huonoa laatua, että on vaikea sanoa perseen muodosta mitään.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:55"]
[/quote]
Samaa ihmettelen. Nostan kyllä hattua (tavallaan), mutta en itse kyllä millään keksi suurempaa ajan ja polvinivelten haaskausta kuin 3000 kyykkyä putkeen...
[/quote] Ainiin, polvetkin! Vai osaako se 3000 kyykyn täti jonkun tosi optimaalisen supertekniikan, joka ei satu polviin? Hmm, ehkä se tekee niitä samalla kun kattoo Tuulen viemää? Poljin kerran kuntopyörää koko Tuulen viemää ajan. Oli hyvä treeni :)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:42"]Miksi mä availen näitä kessoja...
-12v tyttö
[/quote] mene pois :D
No en löydä pitsipeppua