Onko teillä lapset kertoneet edellisistä elämistään?
Meillä yhdellä kolmesta lapsesta on tämä lahja. Poika on aiemmin asunut jossain Neuvostoliiton alueella. Hän on kertonut että kesäisin hän oli aina Mustanmeren rannalla lasten kesäleirillä. Lisäksi on kertonut paljon entisestä kodista. Rappukäytävään oli ruskea ovi, jossa ei ollut ikkunaa. Asunnossa oli yksi makuuhuone, jossa poika nukkui kahden sisarensa kanssa, vanhemmilla oli oma soppi olohuoneessa. Keittiössä oli punainen ruokapöytä ja vihreät tuolit. Myös perheen mummo oli usein pitkiä aikoja heidän luonaan, mummo asui maalaiskylässä jossa poikakin kävi usein.
Makuuhuoneen ikkunasta näkyi junarata, jota poika katseli usein, meillä poika on nytkin hirveän kiinnostunut junista, luulen että se on perua tästä entisestä elämästä. Koulusta poika on kertonut että kouluilla ei ollut nimeä kuten Suomessa vaan jokaisella koululla oli oma numero kuten koulu numero 16 jne. Nimiä poika ei ole maininnut mutta on sattumalta kuullut muutaman kerran nimen Artjom. Poika on silloin mennyt hyvin hiljaiseksi ja mietteliään näköiseksi. Olenkin miettinyt että onkohan poika ollut aiemmin nimeltään Artjom. Tai sitten joku muu lähipiiristä on ollut, isä tms.
Ja kun kävimme Pietarissa pojan ollessa 5-vuotias niin olimme puistossa ja istuimme penkillä syömässä eväitä, niin silloin poika totesi että nyt minulla on sellainen tunne että olen tullut kotiin. Hän saattaa olla asunut Pietarissa, olen yrittänyt poja kertomuksista päätellä kaupunkia mutta sitä en ole vielä saanut selvlle.
Poikaoli myös ihan vauvasta asti hirveän pelokas autossa. Heti kun vein autoon niin alkoi itkeä, muiden lasten kanssa ei ole ollut samanlasta. Poika myös kyseli myöhemmin paljon että ei kai vain ajeta kolari, ei kai auto törmää. Sanoin siihen että ei tietenään törmää, ollaan täällä autosa ihan turvassa. Siihen poika sanoi vain "eikä olla". Tästä olen päätellyt että hän on ehkä entisessä elämässä menehtynyt auto-onnettomuudessa.
Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Näitä tarinoita on ollut aivan ihana kuulla!
Kommentit (798)
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 13:02"]
Miten kukaan ei muista olleensa enne jokin loinen, ötökkä takia vaikka käärme? Onko ihmiset aina ihmisiä ja elukat elukoita?
[/quote]
Minä uskon, että synnymme uudelleen tietyssä järjestyksessä. Siitä on niin kauan aikaa kun ihmissielut ovat olleet esim. käärmeitä, ettei sitä vaan enää muista. Käsitykseni mukaan ihmiset ovat usein ennen ihmiseksi syntymistään esim. norsuja, delfiineitä/valaita tai papukaijoja -siis eläimiä jotka ovat poikkeuksellisen älykkäitä eläinkunnassa sekä itsetietoisia, kuten ihmisetkin. Tiedän ihmisiä, joilla on vahva kokemus siitä, että ovat olleet valaita ennen.
Lisäksi koen, että koirat ovat hyvin lähellä ihmistä reinkarnaatioketjussa. Tämä johtuu siitä, että jaamme niiden kanssa paljon samoja energioita ja kohtelemme niitä hyvin ihmismäisesti. Kun eläintä kohtelee yksilönä ja inhimillisesti ja antaa sille esim. nimen, se auttaa eläimen sielua kehittymään korkeammalle tasolle ja reinkarnaitoitumaan itsetietoisempana olentona.
Vanha sielu voi myös itse valita uudelleensyntymisen ns. alemmalla tasolla, esim. juuri oppimis- ta opettelumielessä.
Hörhöpiireissä (new age) vilisee ihmisiä jotka ovat olleet edellisissä elämissä faaraoita ja muita mahtihenkilöitä.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 12:45"]
Minä en muista menneistä mitään, mutta poika on jännä tapaus.
Poika oli varmaan neljän vanha, kun mulle tuli joku nostalgiankaipuu päälle ja aloin lukea vanhoja päiväkirjojani. Siis ajalta ennen äitiyttä, kun vielä ehti kirjoittaa... Noin vuosi ennen raskaaksi tuloani olin nähnyt "häivähdyksiä" lapsesta. Olin unohtanut tämän täysin, koska olin ajatellut että alitajunta vihjailee jotain vauvakuumeesta ja saa näkemään näkyjä.
Mutta olin kuvannut tämän näkemäni lapsen - poiminut muutaman erikoispiirteen jotka täsmäsivät tähän esikoiseeni.
Ehkä hän kävi tarkistamassa, että onko minusta äidiksi.
[/quote]
Ok. Eli nyt siis periaatteessa sanot, että myös narkkareiden, alkoholistien ja insestiharjoittajien lapset ovat itse valinneet nämä vanhemmikseen?
Ihana ajatus tuollainen, että lapsesi olisi valinnut sinut, mutta se ei pidä paikkansa. Nuo pirteet tulevat siitä, että näet itse omia piirteitäsi ja biologinen lapsesi tottakai suurella todennäköisyydellä perii ainakin jotain näistä piirteistä.
[/quote]
Ei, piirteet joita kuvasin ovat sellaisia joita lapsi ei ole minulta perinyt. Kasvojen muoto, hiusraja ja värit. En edes tuntenut vielä lapsen isää, joten en olisi voinut yhdistää häneenkään.
Enkä usko, että jokainen tännesyntyvä ihminen tulee tarkistamaan olosuhteet joihin syntyy. Tai valitsee olosuhteitaan! Ei.
Ei tämä minun kokemukseni mikään yleinen totuus ole. Mutta omalla kohdalla toimi - seuraavat lapset on tulleet ihan tehtyinä eivätkä ne ilmoitelleet itsestään ennen kuin viivana pissatikussa.
Katsokaa epäilijät näitä dokumentteja aiheesta. Youtubesta löytyy mm. Slotlantilainen pikkupoika joka kertoo entisestä elämästään. Yksi tarina oli juurikin tuolla aikaisemmassa sivussa kerrottu lentäjä-tapaus. Toisessa jutussa poika kertoi vaikka ja mitä ykistyiskohtia entisestä elämästään ihan nimineen kaikkineen. Poika ahdistui silminnähden aivan mielettömästi ahtaista paikoista, jos siis joku tukki hänet vaikka itsensä ja seinän väliin. No, tutkimuksessa kävi ilmu, että kaikki mitä hän kertoi piti paikkansa ja hän oli kuollut traktorin ja ladonseinän väliin puristuen..
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 13:10"]Hörhöpiireissä (new age) vilisee ihmisiä jotka ovat olleet edellisissä elämissä faaraoita ja muita mahtihenkilöitä.
[/quote]
Äitini oli töissä psykiatrisessa sairaalassa ja siellä suorastaan vilisi prinsessoja ja muita kuninkaallisia...
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 13:08"]Esim Eerikako itse halusi syntyä omaan perheeseensä ja kokea sen kohtalon, minkä koki, että "opettaisi" vanhempiaan (jotka eivät todennäköisesti oppineet yhtään mitään, sairaita olivat)?? [/quote] Eli väitätkö, että noin oli tarkoitettu, eikä kukaan voi muuttaa sellaista, mikä on ennalta määrätty? Silloinhan sossut, poliisit ja lääkärit ovat täällä turhaan.
[/quote]
Minä en ainakaan väitä tuollaista. "Oppitunnit" nimenomaan ovat täällä muuttamassa meistä jokaista, mutta aina oppi ei mene perille. Sen tietää jokainen, että joskus pitää oppia kantapään kautta, joskus usemmin kuin kerran.
Muutos on aina mahdollinen ja muutos on itse asiassa ainut asia, joka tässä universumissa on pysyvää. Kukaan meistä ei ole täällä turhaan, kaikella on tarkoituksensa, kuten sanoin. Se tarkoitus vaan voidaan löytää vähän syvemmältä tasolta ja laajemmalta universaalilta näkökulmalta, ei välttämättä yhden yksilön ikävästä tai hyvästä kokemuksesta.
Kaikki me ollaan yhtä. Yhtä ja samaa universumia, kokonaisuus. Minä olen sinä, sinä olet minä. Minä olen jokainen hyväksikäytetty lapsi ja minä olen jokainen hyväksikäyttäjä. Minä olen teuraaksi joutuva nauta, afrikassa nälkään kuoleva lapsi ja ison yrityksen johtaja. Olen täällä jokaisessa muodossani oppimassa ja opettamassa. Siksi minä pyrin elämään niin, että kohtelen kaikkia niinkuin toivoisin itseäni kohdeltavan. Rakkaudella, oikeudenmukaisesti ja ystävällisesti, ymmärtäen ja anteeksiantaen. Niin vähän tuskaa ympäristölleni tuottaen kuin voin. Koska kaikki tuska mitä teen muille, teen itselleni. Kaikki hyvä mitä teen muille, teen itselleni.
Ja ei, en ole trolli. Mutta en odotakaan että ymmärtäisitte näkökantani tai olisitte samaa mieltä kanssani, eikä se haittaa minua. Siemen on istutettu, kasvatatte siitä ehkä joskus puun itse. :)
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 13:11"]Katsokaa epäilijät näitä dokumentteja aiheesta. Youtubesta löytyy mm. Slotlantilainen pikkupoika joka kertoo entisestä elämästään. Yksi tarina oli juurikin tuolla aikaisemmassa sivussa kerrottu lentäjä-tapaus. Toisessa jutussa poika kertoi vaikka ja mitä ykistyiskohtia entisestä elämästään ihan nimineen kaikkineen. Poika ahdistui silminnähden aivan mielettömästi ahtaista paikoista, jos siis joku tukki hänet vaikka itsensä ja seinän väliin. No, tutkimuksessa kävi ilmu, että kaikki mitä hän kertoi piti paikkansa ja hän oli kuollut traktorin ja ladonseinän väliin puristuen..
[/quote]
Kun millään ei kerta kaikkiaan voi todistaa, että joku pikkupoika olisi sama henkilö, joka on joskus kuollut tietyllä tavalla. Ei, vaikka lapsella olisi miten hyvä mielikuvitus.
Minuakin ahdistaa suunnattomasti, jos minua pidetään päästä kiinni. Johtuu ilmeisesti siitä, että keskosena minulle laitettiin väkisin nenämahaletkua yms, pitäen juuri väkisin kiinni ja keho muistaa sen. Ei johdu siitä, että olisin edellisessä elämässäni kuollut niin, että pääni on ollut puristuksissa :D
Meidänkin lapsi kertoo erittäin elävästi ja vakuuttavasti mielikuvituspupustaan. Keksii todella tarkasti yksityiskohdat pupun vaatteisiin ja sen, mitä pupu on tehnyt ja mitä sille on tapahtunut. Uskotteko te aidosti, että meillä asuu eläin, jota minä en vain näe? Ja korostan siis, että lapsi on tosi vakuuttava ja jutut hyvin yksityiskohtaisia.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 20:58"]
Mielestäni on täysin eri asia epäillä yleensä sellaisia asioita, joista tiedekään ei vielä tiedä, ja tässäkin ketjussa kerrottuja, tiettyjä esimerkkejä. Jos kaksivuotias kysyy, tuleeko kuolleesta vaarista vauva (tai sanoo näin tapahtuvan hänen mielestään), ei se kerro uudelleensyntymisestä faktana, vaan lapsen mielikuvituksesta. Lapsilla on tarve löytää ja keksiä asioille selityksiä. Lapsen ajatuskulut voivat olla sellaisia, mitä aikuisille ei koskaan tulisi mieleenkään. Ajattelevathan lapset helposti niinkin, että vanhemmat erosivat, koska lapsi oli tuhma, eikä syönyt porkkanoitaan tms. Olisi mielenkiintoista kuulla, mihin vedätte rajan lasten puheiden kohdalla. Milloin kyse on mielestänne mielikuvituksesta, milloin lapsen mirlikuvitusystävästä ja milloin taas lapsi puhuu faktaa edellisestä elämästä? Miksi vedätte rajan juuri siihen? Meillä kolmevuotias juttelee päivittäin, miten hän on vienyt Pepin (lapsen nukke) lääkäriin, kun tämä kaatui portaissa, miten Peppi kerran putosi parvekkeelta tms. Oletteko sitä mieltä, että Peppi on lapsen lapsi edellisestä elämästä? Jos ette, niin miksi ette?
[/quote]
Ihan hyvä kommentti. Itse muistan selittäneeni äidille muistavani, että meidän koti palaa. Tuon kommentin taustalla oli, että ajattelin jollain todella kummallisella lapsen logiikalla, että kaikkien talojen pitää palaa ennen kuin niistä saa muuttaa pois (joo, itsellenikin tuli nyt wtf?!?-fiilis ja enkä osaa selittää nuoremman minäni ajatuksia :D). Väitin muistavani "entisen talomme" palamisen, koska oletin sen olevan hyvä argumentti.
Hyvä, ettei tuolloin ollut av:ta, niin äiti ei päässyt ihmettelemään, olenko edellisessä elämässä kuollut tulipalossa.
[/quote]
Mulla ollut tämä sama luulo pienenä, että jokainen joutuu läpikäymään elämänsä aikana tulipalon. Ollaankohan me oltu yhdessä samassa tulipalossa =)
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 13:21"]
Meidänkin lapsi kertoo erittäin elävästi ja vakuuttavasti mielikuvituspupustaan. Keksii todella tarkasti yksityiskohdat pupun vaatteisiin ja sen, mitä pupu on tehnyt ja mitä sille on tapahtunut. Uskotteko te aidosti, että meillä asuu eläin, jota minä en vain näe? Ja korostan siis, että lapsi on tosi vakuuttava ja jutut hyvin yksityiskohtaisia.
[/quote]
Kyllä. Teillä asuu selvästikin kanin haamu, ja tämä kani oli edellisessä elämässään lapsen läheinen Ernesti-setä. Pupuna ollessaan hän koki väkivaltaisen kuoleman ketun kanssa painimisen johdosta, jonka vuoksi hän ei nyt pääse eteenpäin kohti Keijumaata.
Lapsesi on kuitenkin hyvin herkkä henkimaailman asioille ja tunnistaa edelleen tämän Ernesti-sedän inkarnaation kaninhaamun ja yrittää vaatetuksella opastaa tätä Keijumaahan, josta Ernesti-setä syntyisi hänen pikkuveljekseen.
Jeep no meille tehtiin äsken kylppäriremontti noo kestii se kauan ja hidastaa ja kaikki-miehet hääräisivät eees taas ja ulkoovi oli jatkuvasti auki ja jopa fiikus melkein sai kärsiä kylmyydestä mutta onneksi se nyt toipui ja on nätti jälleen..:)
Niin mutta asiasta toiseen...kun sitten pitii valita lattia niin mie en halunnutkaan kaakkeli vaan valitsin muovia johoon on ripoteltu "hiekkaa" sellaista valko harmaa mustaa ...noo tulihan siitä nätti ja kylppäristä siisti ja valoisaa,istutin sinne muutama kasvi ikkunan eteen niin oikein mukava ja lämmin paikka olla ja puhdistautua meille lapsien kanssa ja kasveille :).
Asia vaan ei oo enää entisellaan.
Vaan tämä lattia on minulle kidutuskammio-vaikka se on uusi ja nätti, mutta muistuttaa minua jostain niin henkilökohtaisesta. Kun astun kylppäriin niin lattia alkaa ahdistaa. Siis ei siinä lattiassa mitään vikaa ole-se on täydellinen taitavien ihmisten työn lopputulos! Vaan en voi omille tunteille mitään. Tekee mieli lähteä karkuun ja paeta pois sieltä. Kun katson lattia niin tekee mieli itkeä koska jotain karmiva tulee mieleen,jotain pelottava ja äärimmäsen ahdisteva;yritin hengittää syvään ja rentoutua ja ajatella mistä se vois johtua?
Tämä meidän lattia kyllä ihan tarkoituksella muistuttaa sellaisia luonnollisia kivilaattoja mitä nyt luulisi ollut joskus Italiassa tai Saksassa, siinä missä on paljon luonnollisia kivi ja mineraamalmejaa ja siitä käytettiin tietenkiin kodeissa ja rakentamisessa.....mm temppelien rakentamisessa :).
Olen jo hyväksynyt sen että jossain päin meidän kehossa on muisti edellisesta elämästä. Pakko olla koska kun hyväksyn asian niin elämä helpottuu ja alan kunnioittamaan kehoni ja tuntemuksia kuten ajatukset ja ITSEÄÄN.
En pystyy enää tukahduttaa omaa minä ja olla kristitty joka väittää meille tiettyä kaavoja ja ajatusmalleja. Olen ollut 42 vuotta ortodoksi mutta kun tutkin itseään syvempi olen tullut siiheen tulokseen että:
1. Olen ollut täällä jo ainakiin kerraan.
2.Edellisella elämällä on vaikutus minun nykyisen elämään.
3.Kun lakkaan valehtelemaan itselleen ja muille elämäni helpottui,koska jatkuva valehdelu ja asioista vaikeneminen vaan monimutkaisee elämä-totuus tulee ilmiin ennen tai myöhemmiin.
4.Niin pä olen lakannut olemaan kristitty.
5.Jeesuksen sovitustyön kyllä uskon silti.
6.Raamattu on muunneltiin jo niin monta kerta,ettei siinä enää mitään hiventäkään järkeä.
Raamattu on kyllä Pyhä kirja edelleen vaan papisto ja lobbareita poistivat sieltä Apokryfiset kirjet ja muutakiin..Kun kirstun pitii saada lisää rahaa niin ihmisia hujattiin että Jumala mukaa meidän raha tarvii...
Vaikka Yksi ja mm ainoa käsky siellä on:"Rakastaa minun isää Jumalani YLI KAIKKIA ja Rakastaa lähimmäistä kun omaa itseään." Muut käskyt on selostukset kuten sisälliluettelo ja Raamattu on kertomukset ja selonteko meidän synneistä ja parannuksesta.
Uskon jälleensyntymiseen.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 13:31"]
Mielestäni on täysin eri asia epäillä yleensä sellaisia asioita, joista tiedekään ei vielä tiedä, ja tässäkin ketjussa kerrottuja, tiettyjä esimerkkejä. Jos kaksivuotias kysyy, tuleeko kuolleesta vaarista vauva (tai sanoo näin tapahtuvan hänen mielestään), ei se kerro uudelleensyntymisestä faktana, vaan lapsen mielikuvituksesta. Lapsilla on tarve löytää ja keksiä asioille selityksiä. Lapsen ajatuskulut voivat olla sellaisia, mitä aikuisille ei koskaan tulisi mieleenkään. Ajattelevathan lapset helposti niinkin, että vanhemmat erosivat, koska lapsi oli tuhma, eikä syönyt porkkanoitaan tms. Olisi mielenkiintoista kuulla, mihin vedätte rajan lasten puheiden kohdalla. Milloin kyse on mielestänne mielikuvituksesta, milloin lapsen mirlikuvitusystävästä ja milloin taas lapsi puhuu faktaa edellisestä elämästä? Miksi vedätte rajan juuri siihen? Meillä kolmevuotias juttelee päivittäin, miten hän on vienyt Pepin (lapsen nukke) lääkäriin, kun tämä kaatui portaissa, miten Peppi kerran putosi parvekkeelta tms. Oletteko sitä mieltä, että Peppi on lapsen lapsi edellisestä elämästä? Jos ette, niin miksi ette?
[/quote]
Ihan hyvä kommentti. Itse muistan selittäneeni äidille muistavani, että meidän koti palaa. Tuon kommentin taustalla oli, että ajattelin jollain todella kummallisella lapsen logiikalla, että kaikkien talojen pitää palaa ennen kuin niistä saa muuttaa pois (joo, itsellenikin tuli nyt wtf?!?-fiilis ja enkä osaa selittää nuoremman minäni ajatuksia :D). Väitin muistavani "entisen talomme" palamisen, koska oletin sen olevan hyvä argumentti.
Hyvä, ettei tuolloin ollut av:ta, niin äiti ei päässyt ihmettelemään, olenko edellisessä elämässä kuollut tulipalossa.
[/quote]
Mulla ollut tämä sama luulo pienenä, että jokainen joutuu läpikäymään elämänsä aikana tulipalon. Ollaankohan me oltu yhdessä samassa tulipalossa =)
[/quote]
Minä luulin alle kouluikäisenä, että Maapallo käsittää vain Suomen ja muut maat ovat eri planeetoilla ja ulkomaille matkustaminen tapahtuu avaruusraketilla.
Olen siis selvästi tämän pohjalta ollut edellisessä elämässä astronautti.
Ja sarkasmitutka saa siis nyt piipittää rajusti.
Miten kukaan ei muista olleensa enne jokin loinen, ötökkä takia vaikka käärme? Onko ihmiset aina ihmisiä ja elukat elukoita?
[/quote]
Eläimillä ei ole sielua.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 13:37"]
[/quote]
Eläimillä ei ole sielua.
[/quote]
Ja tämän todistat miten?
Mielenkiintoisia tarinoita! Uskon kyllä itse näihin kertomuksiin edellisistä elämistä. Minä olen lapsesta asti ollut kiinnostunut Australiasta. Minulla oli kirjekaverikin sieltä. Vuonna 89 tapasin aussi vaihto-oppilaan, jonka kanssa tunsin yhteenkuuluvuutta. Hän kertoi olevansa syntynyt samana päivänä kuin minä, kolme vuotta vaan myöhemmin. Uskon, että tällä meidän kohtaamisellamme oli jokin tarkoitus.
Kävin joskus 10v sitten meediolla, joka kertoi minun olleen entisessä elämässä australialainen alkuasukaspoika...:) Uskon, että tämä selittää kiinnostukseni Australiaa kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 13:37"]
[/quote]
Eläimillä ei ole sielua.
[/quote]
Ja tämän todistat miten?
[/quote]
Meidän Misse-kissa ei osannut kertoa edellisestä elämästään, joten sillä ei selkeästikään ole sielua.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 13:50"]
Mielenkiintoisia tarinoita! Uskon kyllä itse näihin kertomuksiin edellisistä elämistä. Minä olen lapsesta asti ollut kiinnostunut Australiasta. Minulla oli kirjekaverikin sieltä. Vuonna 89 tapasin aussi vaihto-oppilaan, jonka kanssa tunsin yhteenkuuluvuutta. Hän kertoi olevansa syntynyt samana päivänä kuin minä, kolme vuotta vaan myöhemmin. Uskon, että tällä meidän kohtaamisellamme oli jokin tarkoitus.
Kävin joskus 10v sitten meediolla, joka kertoi minun olleen entisessä elämässä australialainen alkuasukaspoika...:) Uskon, että tämä selittää kiinnostukseni Australiaa kohtaan.
[/quote]
Noh, tämä meediohan todennäköisesti onnistui sinun huomaamattasi kalastamaan sinulta tietoa tästä Australiafanaattisuudesta/sinulla oli päälläsi jotain, joka viittasi tähän.
Meediot ja ennustajat ovat psykologisesti hyvin taitavia ja sillä he rahastavatkin. He kysyvät oikeat kysymykset ja johdattelevat niin taitavasti, että kertoilet itse asioitasi ja nämä sitten vain toistavat kertomustasi sinun hämmästellessä, että miten tuo tuon tiesi.
Joskus voisin itse mennä meediolle, mutta vain niin etten sano sanaakaan. Veikkanpa, että voisi mennä meediolla sormi suuhun.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 13:36"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 13:31"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minä luulin alle kouluikäisenä, että Maapallo käsittää vain Suomen ja muut maat ovat eri planeetoilla ja ulkomaille matkustaminen tapahtuu avaruusraketilla.
Olen siis selvästi tämän pohjalta ollut edellisessä elämässä astronautti.
Ja sarkasmitutka saa siis nyt piipittää rajusti.
[/quote]
=D juu-u naulan kantaan (silti mä luulin, että tulipalossa on pakko jokaisen kerran olla)
Siis musiikista kiinnostunut on ollut edellisessä elämässään muusikko, Mungo on ollut aussi, piirtämisestä kiinnostunut taiteilija? Ihminen ei voi muuten olla mistään kiinnostunut ;)
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 13:08"]Esim Eerikako itse halusi syntyä omaan perheeseensä ja kokea sen kohtalon, minkä koki, että "opettaisi" vanhempiaan (jotka eivät todennäköisesti oppineet yhtään mitään, sairaita olivat)??
[/quote]
Eli väitätkö, että noin oli tarkoitettu, eikä kukaan voi muuttaa sellaista, mikä on ennalta määrätty? Silloinhan sossut, poliisit ja lääkärit ovat täällä turhaan.